Ryanair užlenkia Neapolio kryptį?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
na bet ka tai keicia?Kas mokės 5€, kai iš esmės tik sėdynė kitokia bus ir nėra jokių jungiamųjų? jei lounge tai as suprantu kazkokias nemokamas kavas, maitinima, spauda, prabangius odinius minkstasuolius su tv ir mini darbo vietas su stalu. Ir visa tai turetu buti kaip klubas, o privataus pasisedejimo - tai kazkokia nesamone, kai ir taip tas oro uostas mini. Nelabai suprantu poreikio tokios primityvios paslaugos, ar namie kazkas nepasedi ar kazkam statusa parodyti reikia?Parašė Gator Rodyti pranešimą
Gi aiškiai rašiau, kad čia skaičiuojant tik paties ploto nuomą ir bandžiau užvest diskusiiją ar įmanoma prasisukti nesamdant atskiro arbuotojo būtent tam mažam loundžui.
Ie čia grubiai rašiau, tad baldai ne esmė, atsiperkamumą gal padidins nuo įprastų 10 metų, iki 12, nelabai čiakažką keičia argumente.
- 1 patinka
Comment
-
Tai gali būti ir daugiau paslaugų, aš tiesiog uźvest mintį norėjau, kad ne tokia ir sudėtinga naudinga investicija būtų kaip gali atrodyt iš pirmo pasvarstymo.Parašė auris88 Rodyti pranešimą
na bet ka tai keicia?Kas mokės 5€, kai iš esmės tik sėdynė kitokia bus ir nėra jokių jungiamųjų? jei lounge tai as suprantu kazkokias nemokamas kavas, maitinima, spauda, prabangius odinius minkstasuolius su tv ir mini darbo vietas su stalu. Ir visa tai turetu buti kaip klubas, o privataus pasisedejimo - tai kazkokia nesamone, kai ir taip tas oro uostas mini. Nelabai suprantu poreikio tokios primityvios paslaugos, ar namie kazkas nepasedi ar kazkam statusa parodyti reikia?
O atsakant ką keičia tas paprastas lounge variantas:
Dêl statuso tai faktas, kad yra tokių žmonių, kas reiškia papildomas pajamas skaičiavime.Parašė pauliaK Rodyti pranešimąmielai sumokėtų papildomai už tai kad nereikėtų laukti susigrūdus ant metalinių kėdžių
Comment
-
na tai tiem kas tikrai gali ir to nuspelne buna VIP terminalai, bet vargu ar Kaunui jo reikia (nebent Dariaus ir Girėno, kur atskristų mažesni privatus- bet cia tik iliuzijos), o sitam mazam termnale, kazkoki kambareli irenginet -nelabai suvokiama, ypac kai kaunietis del € gali akis iškabint. Arba darai rimta ir imi po koki 30 nuo zmogaus, bet kad pavalgyt gautu arba net neverta uz maziau kazka ir galvot, jei ateity jau braskes per siules -statant antra terminala suplanuos + ir rankoves gal tada, nors man patinka tie laiptukai imituojantys rankoves, o uz rankoves matyt nelabai pigios skrydziu bendroves moka.Pvz vilniuj teko tam lounge klube oro uosto but, na tai nestebuklas, bet gal gerai. man priimtiniau saleje palaukt, nei vargina, nai ka.kas tik labai jauciasi, bent vilniuje, kad labai silpna prekybine, uzkandziu zona (kai pagalvoji kokius turim prekybos centrus ir jie iki 24h gyvi, tai toks keistas kontrastas)
Comment
-
Su argumentais:
Architektas L. Vaitys: pagrindinis oro uostas turėtų būti Kaune
Plačiau: https://www.vz.lt/laisvalaikis/akira...#ixzz61ltt2lLA
When a man lies, he murders some part of the world
- 1 patinka
Comment
-
Kokie argumentai? Kodėl dar nėra iki šiol taip?Parašė liutass Rodyti pranešimąSu argumentais:
Architektas L. Vaitys: pagrindinis oro uostas turėtų būti Kaune
Plačiau: https://www.vz.lt/laisvalaikis/akira...#ixzz61ltt2lLA
Comment
-
Taigi argumentai kartoti jau šimtą kartų: plėtros galimybės, vieta, ambicijos.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kokie argumentai? Kodėl dar nėra iki šiol taip?
Ten įdomesnis momentas - Palangos oro uosto neturėtų būti - galėjo būti Klaipėdos oro uostas.
Comment
-
Nes bambuku krastuose viskas buna atvirksciaiParašė Lettered Rodyti pranešimą
Kokie argumentai? Kodėl dar nėra iki šiol taip?When a man lies, he murders some part of the world
- 1 patinka
Comment
-
Ta prasme pervadinti, ar statyti naują, kad sutaupyti 20 kmParašė Sula Rodyti pranešimą
Taigi argumentai kartoti jau šimtą kartų: plėtros galimybės, vieta, ambicijos.
Ten įdomesnis momentas - Palangos oro uosto neturėtų būti - galėjo būti Klaipėdos oro uostas.
Comment
-
Būtų ambicijos, būtų RB2 stotis galvojama kaip kad RIX, bet nesigirdi kad jie dėl to plėšosi. Jūs tik paklausykit - pagrindinis šalies oro uostas, kur už kilometro prašvilpia RB traukiniai net nesustodami. Pagrindinis šalies oro uostas.Labai ambicinga.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Taigi argumentai kartoti jau šimtą kartų: plėtros galimybės, vieta, ambicijos.
...
Comment
-
Tai kodėl KUN dabar nėra pagrindinis? Avialinijoms niekas nenurodinėja, kur skraidyti, kai kurios ir dabar pagal poreikį perkelinėja skrydžius iš VNO į KUN (arba atvirkščiai), bet bendrai vis tiek gaunasi, kad KUN turi gerokai mažiau keleivių. VNO turi plėtros galimybes geresnes nei dauguma Europos oro uostų, tiek aplink plynų laukų niekas nerastumėte, yra ir geležinkelio jungtis, plius keleivių skaičius šiemet netgi mažėja, tai apie kosminius oro uostus elektrėnuose su 20 mln. keleivių gal nereiktų svaigti, juolab jau dabar bus statomas naujas terminalas.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Taigi argumentai kartoti jau šimtą kartų: plėtros galimybės, vieta, ambicijos.
Ten įdomesnis momentas - Palangos oro uosto neturėtų būti - galėjo būti Klaipėdos oro uostas.
Bambukų kraštuose oro uostus iškelia 50 km nuo miesto, normaliose valstybėse to nedaro ir valdžia nenurodinėja į kurį oro uostą avialinijoms skraidyti.Parašė liutass Rodyti pranešimą
Nes bambuku krastuose viskas buna atvirksciai
Comment
-
Kodėl? Pagrindinis atsakymas - neuždarytas VNOParašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kodėl KUN dabar nėra pagrindinis?
O šiaip tai krūva nedarytų labai brangių darbų, kurių iš esmės niekas ir neplanavo. Pradedant tuo pačiu greitu susisiekimu tame tarpe su Vilniumi, dėl ko čia pastaroji diskusija.
Comment
-
Uždarytas VNO, tai senos avulių erotinės fantazijos. Pamenu, kai dalino VNO žemės sklypą, kiek buvo durnelių su klausimais, ar eis atidalinti sklypai į privatizaciją.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kodėl? Pagrindinis atsakymas - neuždarytas VNO
O šiaip tai krūva nedarytų labai brangių darbų, kurių iš esmės niekas ir neplanavo. Pradedant tuo pačiu greitu susisiekimu tame tarpe su Vilniumi, dėl ko čia pastaroji diskusija.Show must go von!
Comment
-
Nemanau, kad avulius domina VNO teritorija, kitaip senai būtų išpirkti didžiuliai tušti laukai Liepkalnio, Vikingų g. ar pačiuose naujininkuoseParašė VNS Rodyti pranešimą
Uždarytas VNO, tai senos avulių erotinės fantazijos. Pamenu, kai dalino VNO žemės sklypą, kiek buvo durnelių su klausimais, ar eis atidalinti sklypai į privatizaciją.
Comment
-
Ne kai kurių Kauno patriotų?Parašė VNS Rodyti pranešimą
Uždarytas VNO, tai senos avulių erotinės fantazijos.
Vilniuje 3500 tuteišų dar iki šiol laukia žemės grąžinimo. Jie turi pirmumo teisę.
Comment
-
Žinai, 100 kart geriau paliktas VNO, nei Žeimelis statantis Žąslių Int. airport. Vien tik iš šitos perspektyvos žiūrint.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ne kai kurių Kauno patriotų?
Vilniuje 3500 tuteišų dar iki šiol laukia žemės grąžinimo. Jie turi pirmumo teisę.Show must go von!
Comment
-
Gal galima apie tai placiau. Pirma kart girdziuParašė Lettered Rodyti pranešimątai apie kosminius oro uostus elektrėnuose su 20 mln. keleivių gal nereiktų svaigti
Man idomu is kur mano miestelyje yra tiek lygios vietos, kai vien kalvos aplinkui
Comment
Comment