Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
O šiaurinis peronas tai nėra tiesiog papildomos stovėjimo vietos lėktuvams? Esamo keleivių terminalo neplės, o tik stovėjimo vietas įrengs, kaip suprantu.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Nereali logika, statome naują terminalą o po kelių metų oro uostą vystysime kitoje tako pusėje! Nuostabu!100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Normali logika. Oro uostas per mazas, reiskia maziau komercijos, maziau skrydziu, t.y. maziau pajamu. Praplesti oro uostanera taip brangu, kaip statyt nauja, o ir atsiperkamumas- greitas. Tuo tarpu naujas oro uostas, rimtas projektas ir tuo paciu ilgalaikis.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Nereali logika, statome naują terminalą o po kelių metų oro uostą vystysime kitoje tako pusėje! Nuostabu!
Comment
-
Kalbama ir apie terminalo plėtra dabartinis neaptarnaus 2 mln. keleivių, kad ir kaip plėsi peroną. Papildomai bus aptarnaujami vos 2 lėktuvai. O terminalo naujo pietinėje dalyje reikės ir turbūt ne dviejų, o jau trijų ar ketiru milijonų. Jei Ryanair išlaikys strategiją. Bėda susitiprinti antrojo LCC vežėjo pozicijas, nes WIZZ labai trumpalaikis. Be konkurencijos Rynair vieną dieną pusę skrydžių gali iškelti VNO. Nors su didėjančiais VNO mokesčiais, kol kas tia negresia.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Normali logika. Oro uostas per mazas, reiskia maziau komercijos, maziau skrydziu, t.y. maziau pajamu. Praplesti oro uostanera taip brangu, kaip statyt nauja, o ir atsiperkamumas- greitas. Tuo tarpu naujas oro uostas, rimtas projektas ir tuo paciu ilgalaikis.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Kauno oro uoste ruošiamasi diegti naują bagažo sistemą
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/02/...agazo-sistema/
Comment
-
Kauno oro uostas ruošiasi 30 mln. Eur vertės plėtrai
Pasak A. Stikliūno, numatoma išplėsti terminalą, atvykimo zonas, nuo keturių iki šešių padidės vienu metu aptarnaujamų orlaivių skaičius.
„Mes galėsime diegti ir pačias moderniausias technologijas oro uoste, plėsti maitinimo, komercines, pramogų zonas. Kokybinis lygis turėtų ženkliai pagerėti“, – sakė A. Stikliūnas
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7simConuf
Kažin gal 2 mln keleivių jau leistų VIP laukiamąjį daryt neprabangų, bet tiesiog jau atskirą mokamą?
Buvau primetęs, kad jei skaičiuojant be paslaugų tik ofiso nuomos kainomis sakykim 15 eur mėn kvadratui su viskuo jau vystytojui apsimoka išnuomuot.
Tai tarkim 100 kvadratų 1500 eur mėnesiui arba 50 eur dienai. Tai bent 4 žminės atsurastų po 15 eur už bikietą ir jau plius minus ok.
nesiui.Čia aišku nevisai taip skaičiuojasi, bet labai grubiai ir vaizdžiai primetu.Paskutinis taisė Gator; 2023.02.08, 12:45.
- 1 patinka
Comment
-
Vasaros sezonas Kauno oro uoste: keliautojams bus siūloma beveik 30 krypčių
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/03/...ik-30-krypciu/
- 1 patinka
Comment
-
Pamatykite, kaip atrodys išsiplėtęs Kauno oro uostas: ruošiamasi dideliems pokyčiams



https://structum.lt/pamatykite-kaip-...Ox04ra2rXysU94
- 6 patinka
Comment
-
Rankovė yra papildoma ir mokama paslauga, bet jei kas iš tradicinių sugalvotų ateiti, kaip AirBaltic ar LOT, jie puikiausiai pacientus kraunasi ir iš autobuso.Parašė Gator Rodyti pranešimąO kaip viskas vyksta, oro linijos kai kurios sako, kad skaraidys tik i rankovinius oro uostus? Ar tarkim duoda kažkiek balų papildomų oro uostui jei yra rankovė or tie papildomi balai gali nusverti sprendimą (ta prasme tarkim nelabai norėtų skristi, bet jei bus rankovė tai skris)?
Komforto prasme - taip, rankocė yra pridėtinė vertė.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Ar KUN būna kada daugiau nei 3 lėktuvai boardinami vienu metu? Plius ar apskritai autobusai naudojami ar tiesiog žmonės ateina pėsčiomis, nes lėktuvas prie terminalo visais atvejais?Parašė thomcius Rodyti pranešimąMan tai juokingai skamba, tipo autobusą pigiau nusipirkti nei rankovę įrengti? Bėda manau tame, kad prie tokio dydžio oro uosto max 2-3 lėktuvai tilptų privažiuoti. Norint aptarnauti daugiau tektų tiesti ilgus prailginimus.
Beje, VNO kišenių yra, bet beveik niekas jų nenaudoja, ne tik LCA.
Comment
-
RB jungtis numatyta kitoje pusėje kilimo tūpimo tako, tai su šiuo oro uosto pastatu neturi nieko bendro. Privežinėtų nebent autobusais.Parašė liutass Rodyti pranešimąsu naujaja RB stoties jungti jokiu kalbu?
Comment
-
o kilimo tako pradzioje ar gale?Parašė thomcius Rodyti pranešimą
RB jungtis numatyta kitoje pusėje kilimo tūpimo tako, tai su šiuo oro uosto pastatu neturi nieko bendro. Privežinėtų nebent autobusais.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Kam daryti tokią didelę geležinkelio kilpą (dėl ko kelionė RB II tarp Kauno - Vilniaus bus panaši į dabartinę senais bėgiais), jei vis tiek nebus tiesioginės jungties su KUN? Kas norės važiuoti iš Vilniaus į KUN su tiek persėdimų? Realiai beveik tas pats, kas iš Palemono paleisti autobusą į KUN.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
- 4 patinka
Comment
Comment