Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Aš manau, kad naujas orouostas buvo tik pamąstymas, kad 2040 būtų galima turėti naują, tačiau, po kokių dešimt metų šitie pamąstymai gali būti niekiniai, nes pukiai susitvarkysim su esamais VNO, KUN ir PLQ. VNO ir KUN bus apyligiai, PLQ dvigubai mažesnis keleivių srautas.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
jeigu nuspręs statyti naują oro uostą ties Elektrėnais, tai išvis manau nebus geležinkelio atšakos iki Kauno oro uosto.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Bus galima aptarnauti 6 reisus vienu metu po išplėtimo (dabar turbūt 3):
https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/07/...ros-projektas/
Comment
-
Kauno oro uosto rodikliai auga sparčiausiai Lietuvoje https://visit.kaunas.lt/lt/naujienos...iai-lietuvoje/
- 2 patinka
Comment
-
Rekordinė vasara Kauno oro uoste – liepos mėnesį pasiektas didžiausias keleivių skaičius istorijoje
http://www.kaunas.lt/2019/08/naujien...us-istorijoje/
Comment
-
Po rekonstrukcijos atsidarysiantis Kauno oro uostas: dėmesys keleivių komfortui
https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/08/27/miestas/po-rekonstrukcijos-atsidarysiantis-kauno-oro-uostas-demesys-komfortui/
- 1 patinka
Comment
-
Kauno oro uosto rekonstrukcijos projekto autoriai tikino didžiausią dėmesį skyrę keleivių patogumui, tačiau jame net po rekonstrukcijos nebus vieno svarbiausių patogios kelionės atributo – vadinamųjų įlaipinimo rankovių.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=Copy
Comment
-
Panašu, kad vadovautasi principu, jog dabar nėra skrydžių rimtesnių, tai nereikai nei rankovių, nei lounge. O, kad tai padėtų pritraukti, nesvarbu...
O dėl lounge, įdomu paskaičiuoti minimalias išlaidas jam. Ar reikėtų papildomų darbuotojų, ar galima būtų išsiversti su tuo, kad esami darbuotojai kontroliuotų lounge?
Nes kalbant tik apie plotą, tai sakykim žiūrint į naujų pastatų nuomos kainas, investicija atsiperka gaunant 10 eur/kv. Imam 100 m lounge, reiktų surinkti 1000 eur per mėnesį, kad atsipirktų investicija. Tai čia po 30 eur per dieną, 6 žmonės po 5 eur ateina, ir jau ant nulio.
Neabejotinai prašauta, neįrengiant lounge, nes atsiperkamumas tikrai būtų.
Comment
-
na na, 1000€/ mėn ir jau atsiperka? Matyt, įranga ir baldai už 0, darbuotojų nereikes?Parašė Gator Rodyti pranešimąPanašu, kad vadovautasi principu, jog dabar nėra skrydžių rimtesnių, tai nereikai nei rankovių, nei lounge. O, kad tai padėtų pritraukti, nesvarbu...
O dėl lounge, įdomu paskaičiuoti minimalias išlaidas jam. Ar reikėtų papildomų darbuotojų, ar galima būtų išsiversti su tuo, kad esami darbuotojai kontroliuotų lounge?
Nes kalbant tik apie plotą, tai sakykim žiūrint į naujų pastatų nuomos kainas, investicija atsiperka gaunant 10 eur/kv. Imam 100 m lounge, reiktų surinkti 1000 eur per mėnesį, kad atsipirktų investicija. Tai čia po 30 eur per dieną, 6 žmonės po 5 eur ateina, ir jau ant nulio.
Neabejotinai prašauta, neįrengiant lounge, nes atsiperkamumas tikrai būtų.
- 1 patinka
Comment
-
Plius maistas, mokesčiai, komunaliniai, stipriai eitų į minusą tas loungas, ypač įvertinus verslo keleivių skaičių.Parašė auris88 Rodyti pranešimą
na na, 1000€/ mėn ir jau atsiperka? Matyt, įranga ir baldai už 0, darbuotojų nereikes?
- 1 patinka
Comment
-
Gi aiškiai rašiau, kad čia skaičiuojant tik paties ploto nuomą ir bandžiau užvest diskusiiją ar įmanoma prasisukti nesamdant atskiro arbuotojo būtent tam mažam loundžui.Parašė auris88 Rodyti pranešimą
na na, 1000€/ mėn ir jau atsiperka? Matyt, įranga ir baldai už 0, darbuotojų nereikes?
Ie čia grubiai rašiau, tad baldai ne esmė, atsiperkamumą gal padidins nuo įprastų 10 metų, iki 12, nelabai čiakažką keičia argumente.
Comment
-
Nebūtinai maistas, galėtų būti lounge tiesiog su patogiom sėdimom vietom privatus.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Plius maistas, mokesčiai, komunaliniai, stipriai eitų į minusą tas loungas, ypač įvertinus verslo keleivių skaičių.
Ir iš mano pasiūlytos 5 eur kainos turėjai suprasti, kad kalba eina apie kuo minimaliausią lounge. Su maistu lound\ai normalūs pasaulyje bent kokia 30 eur kainuoja, ne 5
Už 5 eur tai čia ne verslo keleiviams, o paprastiems žmonėms patogesnis / privatesnis kambariukas tiesiog. Aišku realiai reiktš bent 10 eur turbūt imti.
Comment
-
Bet jei Kauno oro uostas nepasidarys normalaus oro uosto patogumų jis niekada ir nebus normaliu oro uostu (nors kauniečiai vis reiškia ambiciją būti pagrindiniu Lietuvos oro uostu), o tik daržine, kur galima emigrantus kaip gyvulius suvaryti prieš skrydį šonais pasistumdyti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Plius maistas, mokesčiai, komunaliniai, stipriai eitų į minusą tas loungas, ypač įvertinus verslo keleivių skaičių.Post in English - fight censorship!
Comment
Comment