Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Tai, kad rašiau jog ne naują kryptį o antrą skrydį prideda. T.y. Varšuva 2 kart per dieną.
    Įdomu kaip gyvuoja srautai čia. Ar tai reiškia, kad pasiteisino, ar tiesiog dėl paramos dadeda?

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Įdomu kaip gyvuoja srautai čia. Ar tai reiškia, kad pasiteisino, ar tiesiog dėl paramos dadeda?
      Rezultatai tikrai nėra blogi, Simonas Bartkus savo bloge net buvo paskelbęs sąrašą krypčių/galutinio taško skrendančių iš KUN:

      1. Warsaw 17,2%
      2. Stuttgart 9,1% (!)
      3. Zurich 5,4%
      4. Amsterdam 5,1%
      5. Dusseldorf 4,7%
      6. Munich 4,1%
      7. Prague 3,9%
      8. Frankfurt 3,8%
      9. Vienna 3,7%
      10. Geneva 3,4%.​​​​​​

      Akivaizdžiai dominuoja Vokietija, Austrija, Šveicarija. Ne veltui ir antis buvo paleista apie Lufthansa. Viskas įmanoma jei ir toliau vokiškos investicijos taip augs Kaune. Gal dėl to ir LOT stiprina pozicijas.
      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.12.30, 21:37.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

        Rezultatai tikrai nėra blogi, Simonas Bartkus savo bloge net buvo paskelbęs sąrašą krypčių/galutinio taško skrendančių iš KUN:

        1. Warsaw 17,2%
        2. Stuttgart 9,1% (!)
        3. Zurich 5,4%
        4. Amsterdam 5,1%
        5. Dusseldorf 4,7%
        6. Munich 4,1%
        7. Prague 3,9%
        8. Frankfurt 3,8%
        9. Vienna 3,7%
        10. Geneva 3,4%.​​​​​​

        Akivaizdžiai dominuoja Vokietija, Austrija, Šveicarija. Ne veltui ir antis buvo paleista apie Lufthansa. Viskas įmanoma jei ir toliau vokiškos investicijos taip augs Kaune. Gal dėl to ir LOT stiprina pozicijas.
        Manai nemaža dalis keliautojų čia buvo susiję su vokiečių investicijomis Kaune, ar tiesiog šiaip kelieviai, kurie būtų buvę ir be minėtų investicijų, o tiesiog skrenda, nes iš LT sąlyginai nėra taip lengva pasiekti vieną ar kitą Vokietijos miestą, kitaip sakant ir šiap trūko pasiūlos neminint būtent Kauno vokiečių investicijų?

        Ir kas per antis dėl Lufthansa? Kas paskleidė ir ar yra pagrindo bent kažkiek manyt, kad gal realu, ar tiesiog grynai kažkieno iš oro paspėliojimas?

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Manai nemaža dalis keliautojų čia buvo susiję su vokiečių investicijomis Kaune, ar tiesiog šiaip kelieviai, kurie būtų buvę ir be minėtų investicijų, o tiesiog skrenda, nes iš LT sąlyginai nėra taip lengva pasiekti vieną ar kitą Vokietijos miestą, kitaip sakant ir šiap trūko pasiūlos neminint būtent Kauno vokiečių investicijų?

          Ir kas per antis dėl Lufthansa? Kas paskleidė ir ar yra pagrindo bent kažkiek manyt, kad gal realu, ar tiesiog grynai kažkieno iš oro paspėliojimas?
          Dalis manau tikrai susiję su verslu pvz. Štutgartas, - antroji pagal populiarumą kryptis, Duseldorfas? Amsterdamas, tai tie ir taip būtų skridę, kaip ir Ciurichas ar Frankfurtas - tad negalima vertinti vienpusiškai.
          ​​​​​​
          Lufthansa, manau priklausys nuo Continental ir Hella, kodėl gi ne, koks LH citylineris su CRJ 900 vieną kart į dieną išskyrus šeštadienį, norėčiau tikėti, kad įmanoma.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė booraz Rodyti pranešimą

            Į Bukareštą?
            Na, nemanau, kadangi skraidins Itaka, tai turbūt į kokį nors kurorta. Greičiausiai Konstancą. Beje, ten Nordica turi sezoninių skrydžių iš Talino.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Kitą met kils skaičiai dar labiau, nes LOT prideda dar vieną skrydį, o Įtaką skraidys į Graikiją, Bulgariją, Rumuniją. Tad kitų metų gale bus 1.2-1.3 mln.
              Iš tikrųjų tai neturėtų skraidyti į Rumuniją iš Kauno, bent jau taip Itakos pranešime parašyta.

              Iš Kauno klientai galės skristi į Turkiją (Antaliją), Graikiją (Zakinto salą) ir Bulgariją (Varną)
              Šaltinis : https://www.itaka.lt/naujienos/i-sva...uno-oro-uosto/

              Comment


                Kauno oro uoste galima pamatyti lėktuvą, kokio dar niekada nebuvo

                Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=Copy

                Comment


                  Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                  Kauno oro uoste galima pamatyti lėktuvą, kokio dar niekada nebuvo

                  Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=Copy
                  Buvo ir gerensių

                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                    Buvo ir gerensių
                    va lygiai pries metus pirmas buvo, vakar 2x tokie buvo kas yra tikrai daug idomiau uz A330. RCAF'o isvis zveriukas, o IL'as idomesnis vien del garso skleidziamo
                    Paskutinis taisė Sigitukaz; 2019.02.05, 10:22.

                    Comment


                      Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

                      va lygiai pries metus pirmas buvo, vakar 2x tokie buvo kas yra tikrai daug idomiau uz A330. RCAF'o isvis zveriukas, o IL'as idomesnis vien del garso skleidziamo
                      O dar prisiminus 747 savaitinius reisus arba kartais uzsukantį Antonovą krovininį.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                        O dar prisiminus 747 savaitinius reisus arba kartais uzsukantį Antonovą krovininį.
                        Jop, situ as irgi pasiilgstu. Cia is 2016 metu

                        Comment


                          KUN artimiausiais metais atsiras orlaiviu dazykla, LEZ'e Engine Shop'as

                          Comment


                            Priesrinkiminiai pamastymai...

                            lrytas.lt 219.05.05
                            V. Matijošaitis nejuokavo – pagrindinį oro uostą iš Vilniaus reikės kelti į Kauną
                            https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=Copy
                            Paskutinis taisė Romas; 2019.05.05, 18:28.

                            Comment


                              Investicijos aptarnavimo: https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/05/...eities-vizija/

                              Comment


                                Kauno oro uoste užteks ir vietos keleiviams, ir darbo – aukštos kvalifikacijos specialistams
                                Kauno oro uostas ne tik planuoja plėsti orlaivių remonto verslą, bet ir pagerinti infrastruktūrą keleiviams. Šiemet čia tikimasi sulaukti 1,2 milijono oro keleivių bei sukurti šimtus gerai apmokamų darbo vietų.

                                „Artimiausiu metu ketiname skelbti konkursą projektui įgyvendinti. Esame sudėlioję planus taip, kad per šiuos metus turime suprojektuoti terminalą, šiemet arba kitąmet paskelbti konkursą rangos darbams atlikti, o 2022 metais, iki Kaunui tampant Europos kultūros sostine, atidaryti naująjį terminalą“, „Lietuvos žinioms“ sakė Valstybės įmonės Lietuvos oro uostų Kauno oro uosto direktorius Karolis Matulaitis.

                                Pasak direktoriaus, Vilniaus oro uosto modelis diktuoja, kad Kaune esamą terminalo plotą reikėtų plėsti 20–30 proc. Tai leistų užtikrinant didesnius oro uosto pajėgumus aptarnaujant klientus, įrengti daugiau patikros punktų ir skrydžių vartų...
                                Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/Gimtasis-kras...listams/287749
                                © Lietuvos žinios
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Kauno oro uoste per mėnesį daugiau nei 100.000 keleivių
                                  Kauno oro uostas šių metų gegužę skaičiavo rekordinį keleivių srautą. Per vieną mėnesį Kaune buvo aptarnauta trečdaliu daugiau keleivių nei įprastai – pirmą kartą oro uostas aptarnavo daugiau kaip 100.000 kelevių.

                                  Pasak Karolio Matulaičio, Kauno oro uosto vadovo, tai, kad keleivių srautas pastebimai išaugo pastaruoju metu, pasak oro uosto vadovo, lemia nuoseklus darbas su oro bendrovėmis, oro uostų komandos profesionalumas vystant aviacijos paslaugas ir būtent gegužę prasidėjusios naujos skrydžių kryptys...
                                  Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5qjKgTou3
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Iš Kauno oro uosto – dvi naujos kryptys į Vokietiją
                                    Nuo šių metų liepos Kauno oro uostas keliautojams pasiūlys keletą naujų krypčių su Vokietija – iš antrų pagal dydį šalies oro vartų keleiviai galės pasiekti Kelno ir Niurnbergo miestus. Į juos kils „Ryanair“ orlaiviai ir vykdys skrydžius ne tik vasaros, bet ir žiemos sezono metu, rašoma pranešime žiniasklaidai.

                                    Planuojama į Kelno Bonos oro uostą iš Kauno skrydžius vykdyti trečiadieniais ir šeštadieniais. Į Niurnbergo oro uostą – antradieniais ir šeštadieniais...
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                      Jeigu jau statom naujus terminalus VNO ir KUN, tai gal reikėtų vis dėlto kažką padaryti labai super, kad na puse pasaulio kalbėtų kokie geri ir patogūs terminalai Lietuvoje, sugalvoti idėjas kaip naujas bagažo registravimas, apsaugos praėjimas, vartai, dar kas nors. Nemanau, kad verta dėti daug pastangų į grožį, bet geriau į patogumą ir greitį.
                                      Kauno Oro Uostui pirmiausiai reikia normalaus susisiekimo su miesto centru, kad nereikėtu su autobusu 50 minuciu kratytis.

                                      Comment


                                        Kaip suprantu, dabar bus greitas susisiekimas traukiniu iki centro.

                                        Comment


                                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                          Kaip suprantu, dabar bus greitas susisiekimas traukiniu iki centro.
                                          Tas "dabar" tai po 8-10 metų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X