pliumbum-manau čia daugiau diskusija, kas skraidys tais reisais ir kas būtų perspektyvu, nei kodėl buvo pasirinktos šios kryptys .
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
O kas liko is Estonian Airlines isnuomoto E170? Girdejau kad jiems nekokie laikai dabar.Parašė Recoiler Rodyti pranešimątaip e175 ir dar siuo metu nuomuojasi crj200.
Comment
-
Aisku. O jie ne Star Alliance parneriai?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBuvęs AL E170, toliau sėkmingai skraido už estus, kaip (ES-AEB ). O Estonian Air, laikai tikrai ne patys geriausi, juolab, kad ir keliaujančių su jais mažėja.
Comment
-
Deja tikrai ne..manau kol jie taps Star Aliance partneriai, manau jau tuelresim tiesioginius skrydzius i JFKParašė kasparas.v Rodyti pranešimąAisku. O jie ne Star Alliance parneriai?
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Jie partneriauja su SAS, kurie yra Star Alliance nariai, naudoja SAS'o EuroBonus lojalumo programą, kuri yra nepriklausoma nuo alijanso Miles & More. Čia jų partnerystės visos, jei galima jas taip pavadinti ir baigiasi. Tokie nykštukiniai vežėjai alijansams tiesiog neįdomūs.Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąAisku. O jie ne Star Alliance parneriai?
Comment
-
Na SAS, kažkada turėjo planą supirkti "Estonian air", "air Baltic", bei "FlyLal". Pavyko su pirmom dviem, o "FlyLal", buvo parduotas lietuvos verslininkams.
Galiausiai SAS atsisakė minties, dėl baltijos šalių bendrovių, pardavė "air Baltic", o šiai dienai, turi apie 3% "Estonian air" akcijų.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ nuo rugpjūčio 31 d. pradeda skrydžius į Amsterdamo Šipolio (Schiphol) oro uostą.
http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d31303235
http://simonas.bartkus.lt/blog/2014/...-i-amsterdama/
Comment
-
Galvoja, gal pavyks be jos apsieitiParašė vilnews Rodyti pranešimąMėnuo baigiasi, bet jokios informacijos apie Air Lituanica finansinę ataskaitą nesimato ir nesigirdi
nusimuilins
anaiptol, ir taip aisku kad joje nieko gero nebus, tik butu idomu palyginti su tuo ka jie planavo.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Praeitais metais buvo skelbta, kad Vilniaus miesto Savivaldybė "Air Lituanica" įstatinio kapitalo didinimui perdavė bendrovei „Start Vilnius“ valdančiai oro bendrovę „Air Lituanica“ buvusios viešosios pirties pastatus. Šiandien matau, kad vietoj to pirties pastato jau švarus plotas. Kas tai ? Gal čia bus nauja oro bendrovės "Air Lituanica" būstinė ? Ar ratas apsisuko ir šitas brangus sklypas sostinės centre jau "realizuotas" ?

Paskutinis taisė vilnews; 2014.05.31, 19:49.
Comment
-
Vietoj ataskaitos
Vėluoja „air Lituanica“ skrydis į Paryžių
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=64935459
Comment
-
Teturint vieną lėktuvą tai visai normali praktika. Kitas klausimas, kokia padėtis su finansais, gal kartais verta svarstyti atsisakyti tokių krypčių kaip Talinas, kuris tikrai nėra labai reikalingas ir pradėti skrydžius į Stokholmą ar Oslą, kur pelnas būtų kiek didesnis, nes ir poreikis būtų didesnis.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąVietoj ataskaitos
Vėluoja „air Lituanica“ skrydis į Paryžių
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=64935459Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
Kažin ar daug pasaulyje yra "vieno-dviejų lėktuvų bendrovių". Manau, turėtų būti kažkokios sutartys su kitom bendrovėm, kad atsiradus reikalui skubiai paskolintų lėktuvą. Bet viskas kainuoja. Dabar paskubom palopys ir vėl skraidys, nes grafikas vasarą turbūt intensyvus, terminai spaudžia, nėra laiko kada terliotis. Kaip būti užtikrintam, kad netaupoma saugos sąskaita?Paskutinis taisė senasnamas; 2014.06.01, 13:04.
Comment
-
Dviem lėktuvais dabar operuoja AirLituanica. Netrukus bus trečias. Talinas berods sėkmingiausias AL maršrutas šiuo metu.Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimąTeturint vieną lėktuvą tai visai normali praktika. Kitas klausimas, kokia padėtis su finansais, gal kartais verta svarstyti atsisakyti tokių krypčių kaip Talinas, kuris tikrai nėra labai reikalingas ir pradėti skrydžius į Stokholmą ar Oslą, kur pelnas būtų kiek didesnis, nes ir poreikis būtų didesnis.
Comment
-
Gal galiu gauti žinių apie antrąjį lėktuvą neteko dar girdėti ir apie trečią. Na bet objektyviai vertinant Talinas tikrai nėra prioritetas numeris vienas, kadangi tai mažai netranzitinė šalis, jau geriau Ryga(bet ten nepakonkuruosi su airbaltic). Šiaip tikrai trūksta krypčių į Šiaurės Europos sostines, ir Didžiąją Britaniją, gal iš bėdos reikėtų ir skrydžių į Vokietijos centrinę dalį. Manau geriau būti "Emigrant airlines" nei mėginti spausti ten kur nebus pelno.Parašė pauliaK Rodyti pranešimąDviem lėktuvais dabar operuoja AirLituanica. Netrukus bus trečias. Talinas berods sėkmingiausias AL maršrutas šiuo metu.Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
Comment