Parašė senasnamas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Ar čia ne Vingrių Šaltinių projekto vieta?Parašė vilnews Rodyti pranešimąPraeitais metais buvo skelbta, kad Vilniaus miesto Savivaldybė "Air Lituanica" įstatinio kapitalo didinimui perdavė bendrovei „Start Vilnius“ valdančiai oro bendrovę „Air Lituanica“ buvusios viešosios pirties pastatus. Šiandien matau, kad vietoj to pirties pastato jau švarus plotas. Kas tai ? Gal čia bus nauja oro bendrovės "Air Lituanica" būstinė ? Ar ratas apsisuko ir šitas brangus sklypas sostinės centre jau "realizuotas" ?
Atvaizdas
Atvaizdas
There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Bent jau žiemą tikrai buvo tokio tipo bendradarbiavimas.Parašė doncius Rodyti pranešimąBerods tokį partnerį AirLituanica turi. Lyg ir buvo šnekėta, kad esant rimtiems gedimams, kurių nebūtų įmanoma pataisyt greitu metu, tai skrydį pavaduotų Small Planet Airlines lėktuvas. Galiu ir klyst bet man atrodo teko skaityt ankščiau
Vienas lėktuvas buvo tik trumpam, kai netikėtai nutrūko bendradarbiavimas su Estonian. Neilgai trukus buvo išsinuomotas papildomas lėktuvas - CRJ2, kuris bus naudojamas iki jį pakeičiant analogišku į nuo pat starto naudojamą Embraer. Kažkiek vėliau dar ir trečias Embraeris atsirasti turi arba bus toliau naudojamas CRJ, kuris panašu, kad visai pasiteisino. Tai turi nutikti berods kažkada rudienį (atsirasti trečias lėktuvas parke).Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimąGal galiu gauti žinių apie antrąjį lėktuvą neteko dar girdėti ir apie trečią. Na bet objektyviai vertinant Talinas tikrai nėra prioritetas numeris vienas, kadangi tai mažai netranzitinė šalis, jau geriau Ryga(bet ten nepakonkuruosi su airbaltic). Šiaip tikrai trūksta krypčių į Šiaurės Europos sostines, ir Didžiąją Britaniją, gal iš bėdos reikėtų ir skrydžių į Vokietijos centrinę dalį. Manau geriau būti "Emigrant airlines" nei mėginti spausti ten kur nebus pelno.
Comment
-
Taip.Parašė nomad Rodyti pranešimąAr čia ne Vingrių Šaltinių projekto vieta?Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
taigi nemokamų bilietų delfiui nedavė tai ir dabar skelbia straipsniusParašė senasnamas Rodyti pranešimąVietoj ataskaitos
Vėluoja „air Lituanica“ skrydis į Paryžių
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=64935459
O šiaip paskutiniu metu air lituanica vien tik akcijas skelbia - bilietai po 99 ltl...
Comment
-
Paprastas marketingas, kiek girdėjau daugelis skrydžių būna neužpildyti pilnai, tai siūlomi skrydžiai, kurių kaina būtų labiau reklama. Bet manau, kad tai gerai.Parašė udrius Rodyti pranešimątaigi nemokamų bilietų delfiui nedavė tai ir dabar skelbia straipsnius
O šiaip paskutiniu metu air lituanica vien tik akcijas skelbia - bilietai po 99 ltl...Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
Žemos kainos, nebūtinai reiškia, kad sekasi blogai, kartais tiesiog geriau parduoti likusią vietą žemiau už savikainą, nei neparduoti iš vis neparduoti.Parašė udrius Rodyti pranešimąNa vėluoja ir Berlynas, ir Miunchenas , ir Briuselis. Apie tai delfiukas nerašo... Bet kokiu atveju, griuvus vienam lėktuvui, kito nėra iš ko paimti....
Beje, jei sektųsi, tai kaži ar būtų bilietų po 99 ltl...Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Beje, o kiek Air Lituanica pervežė keleivių per metus ? Ar per 2014 m. ? Pagal planą 400 000. Manau realybėje labai toli nuo to skaičiaus. Ir visgi, kur rasti kokią statistiką. Pažiūrėjau http://lt.wikipedia.org/wiki/Air_Lituanica , jokios statistikos irgi nėra, tik įrašas , kad "2014 m. sausio 2 d. bendrovė aptarnavo 50 000-ąjį savo klientą."
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąKaipgi taip? Už lango jau Birželis.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąGegužės pirmom dienom turėtų būti paskelbta finansinė ataskaita.
Comment
-
Nerasi, nes aviakompanija dar net neskraido metų, taip kad dar šiek tiek pakentėk.Parašė vilnews Rodyti pranešimąBeje, o kiek Air Lituanica pervežė keleivių per metus ? Ar per 2014 m. ? Pagal planą 400 000. Manau realybėje labai toli nuo to skaičiaus. Ir visgi, kur rasti kokią statistiką. Pažiūrėjau http://lt.wikipedia.org/wiki/Air_Lituanica , jokios statistikos irgi nėra, tik įrašas , kad "2014 m. sausio 2 d. bendrovė aptarnavo 50 000-ąjį savo klientą."
Comment
-
Air Lituanica skrydžius pradėjo 2013 m. birželio mėn., taip kad dabar lygiai metai. Bet statistikai gerai būtų ir kalendoriniai metai - per 2013 m. pervežta tiek ir tiek keleivių, per 2014 m. - vėl kažkiek tai. Taip kaip skelbiasi ir kitos aviakompanijos.Parašė pauliaK Rodyti pranešimąNerasi, nes aviakompanija dar net neskraido metų, taip kad dar šiek tiek pakentėk.
Comment
-
Na pavyzdžiui Air Baltic galiu viešai pamatyti visą pagrindinę kelių metų informaciją -
http://en.wikipedia.org/wiki/Air_Baltic
Comment
-
Birželio 30 d. pirmas skrydys įvyko. Tai luktelki bent jau iki Liepos 1.Parašė vilnews Rodyti pranešimąAir Lituanica skrydžius pradėjo 2013 m. birželio mėn., taip kad dabar lygiai metai. Bet statistikai gerai būtų ir kalendoriniai metai - per 2013 m. pervežta tiek ir tiek keleivių, per 2014 m. - vėl kažkiek tai. Taip kaip skelbiasi ir kitos aviakompanijos.
Comment
-
Kaip minėjau, mane tenkina ir kalendoriniai metai - pradžiai 2013. Visa įmanoma informacija už 2013 veiklos metus.Parašė pauliaK Rodyti pranešimąBirželio 30 d. pirmas skrydys įvyko. Tai luktelki bent jau iki Liepos 1.
Comment
-
Kai kuriais atvejais geriau nekalbėt apie finansinę padėtį, kadangi informacija tapusi vieša yra galingiausias griaunantysis veiksnys. Žmones pamatę, kad įmonė veikia nuostolingai tai vertins labai negatyviai ir jeigu jie skris kur nors, tai nuspręs rinktis kitą skrydžių kompaniją. Reikėtų leisti bent įsitvirtinti "AirLituanicai", o tuomet aptarinėti finansinę padėti.Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
Comment