Tai yra absurdas - juk pagrinde kalbama apie verslo klientą. Jis paklausia sekretorės kur yra tas Vilnius ir liepia paieškot galimų skrydžių variantų. Ji jam atneša tris variantus su skirtingais laikais ir galbūt kainomis. Jam vienodai, baltika ar lituanika ten skrenda šiuo metu. Pasirenka patikusį variantą ir sekretorė užsako. Koks čia dar įdirbis?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
A. Balaišis. „Air Lituanica“ kelionė verslo padangėje pasiekė savo logišką pabaigą
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3bEBQcPDU
Comment
-
Torkui: Tik iš dalies taip.
Latviams ir estams nereikia brangių "nepriklausomų" dujų. Pragmatizmas ir išskaičiavimas. Aišku? Bet lietuviai ant tiek turtingi, kad gali mokėti daugiau, gali leisti visokiems abonentams utopinius projektus aviacijoje ir kitur vykdyti...Parašė Arunasx Rodyti pranešimą/\ Apie tai, kad geriau skirti 1 mln Vilniaus reklamai skrendant AirBaltic tiesioginiais skrydžiais nei 10 mln Eur mesti į balą beviltiškam verslui. O apie beviltiškumą pripažino pats AL atstovas, nes mokėti 180'000 Eur per savaitę kai vien sapalioja Zuokas apie šviesią ateitį už svetimus pinigus tai atsiprašau.
Ne kiti turi įtikinti kad yra tikslingumas, bet Zuokas paaiškinti kodėl nuostoliai tik didėja po 2 metų veiklos ir kame tas aiškus planas kurio niekas neįžvelgia.
O dėl pagalių tai gal ir Latvija matytų kad Lietuva remia bendrus projektus ir nereikia vien kaišioti pagalių į energetinius projektus. Aišku ten Rusijos ausys kyšo taip pat.Paskutinis taisė Al1; 2015.05.26, 12:03.
Comment
-
Į susisiekimą su pagrindiniais oro uostais ir keleivių srautų formavimą.Tai taip ir neatsakote, koks tas įdirbis ir kokios tos investicijos? Investicijos į aviacinius degalus ir stiuardesių algą?
Taigi ir atėjo AirBaltic į kryptis kurių iki tol nebuvo ir iš karto į 6. O iki tol sekretorei būdavo labai sunku surasti tinkamą reisą, be persėdimo . Hole filler'iniai reisai dienos viduryje direktorių nelabai tenkindavoTai yra absurdas - juk pagrinde kalbama apie verslo klientą. Jis paklausia sekretorės kur yra tas Vilnius ir liepia paieškot galimų skrydžių variantų. Ji jam atneša tris variantus su skirtingais laikais ir galbūt kainomis. Jam vienodai, baltika ar lituanika ten skrenda šiuo metu. Pasirenka patikusį variantą ir sekretorė užsako. Koks čia dar įdirbis?
Paskutinis taisė Bartas1; 2015.05.26, 12:08.
Comment
-
Tai yra butaforinė savoka, po kuria niekas nesislepia. AL kaip tokia nesukūrė poreikio skristi - kam reikėjo, tas skrido ir toliau skris, bus AL ar ne. Tai buvo viena iš opcijų (gal net ir gera), bet tai viso labo tiek.Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąĮ susisiekimą su pagrindiniais oro uostais ir keleivių srautų formavimą.
Taigi ir atėjo AirBaltic į kryptis kurių iki tol nebuvo ir iš karto į 6. O iki tol sekretorei būdavo labai sunku surasti tinkamą reisą, be persėdimo . Hole filler'iniai reisai dienos viduryje direktorių nelabai tenkindavo
Comment
-
Būtent taip ir yra, geresnė opcija, geriau tenkinanti kliento poreikį ir formuoja klientų srautą.Tai yra butaforinė savoka, po kuria niekas nesislepia. AL kaip tokia nesukūrė poreikio skristi - kam reikėjo, tas skrido ir toliau skris, bus AL ar ne. Tai buvo viena iš opcijų (gal net ir gera), bet tai viso labo tiek.
Comment
-
Apibrėžkime viską tiksliai.
AL teikdavo paslaugą, kuriai atsiradus pirkėjai ją rinkdavosi. Už prašomą kainą rinkdavosi produktą. Tam tikrą vienetų skaičių. Tai pagal jus yra srauto suformavimas?
Šiam, taip vadinamam srauto suformavimui, pagal apytikrius šių metų duomenis, reikia 10 mln eur/m, ar ne?
Aš tiesiog bandau suprasti - ar pirkėjų atsiradimas valdiškais pinigais depinguojamam produktui yra srauto suformavimas?
Tada gal galima būtų pvz atidaryti tarkime degalinę prie Lenkijos ar Latvijos sienos ir degalus po pusę kainos pardavinėti? Už 10 mln kiek - 20 mln litrų išeitų padotuot? Čia gi žiauriai daug - apie pusę mln automobilinių bakų. 500 000 turistų. Galiu lažintis, kad apgyvendinimo sektorius tuose regionuose tiesiog suklestėtų. Kaip toks verslo planas?Paskutinis taisė Torkas; 2015.05.26, 12:46.
Comment
-
Jei tu sukuri produktą/paslaugą, nebūtinai unikalią, kuri yra priimtina klientams ir atsiranda reikšmingai augantis pasirinkimas ją pirkti, taip, šiuo atveju tai galima vadinti srauto suformavimu. Tačiau svarbiau yra ne marketingo pagrindai, kuriuos mes čia nuobodžiai aptarinėjame, susisiekimas oru yra infrastruktūra, vadinkim, greitkelis oru jungiantis su svarbiu mums regionu. Natūralu, jei mes nesame didelė, moki ir kitiems patraukli rinka turime už tai primokėti.AL teikdavo paslaugą, kuriai atsiradus pirkėjai ją rinkdavosi. Už prašomą kainą rinkdavosi produktą. Tam tikrą vienetų skaičių. Tai pagal jus yra srauto suformavimas?
Rinkos užėmimas, įėjimas į ją kainuoja nepigiai. Kainos nebuvo dempinguojamos, nors pvz. tas pats Ryanair yra primokėję krūvas pinigų tam, kad pasiektų reikalingas rinkas ir šiemet planuotų 1 mlrd eurų pelno.Šiam, taip vadinamam srauto suformavimui, pagal apytikrius šių metų duomenis, reikia 10 mln eur/m, ar ne?
Aš tiesiog bandau suprasti - ar pirkėjų suradimas valdiškais pinigais depinguojamam produktui yra srauto suformavimas?
Comment
-
Per savo dvidešimties metų investuotojo karjerą esu matęs ir analizavęs įvairių verslų. Tačiau nemačiau blogesnio verslo nei avialinijų verslas.http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3bEhXcgN3Sėkmingiausias visų laikų investuotojas Warrenas Buffettas juokauja – „Kai man kyla noras investuoti į avialinijų verslą, aš skambinu į pagalbos liniją, prisistatau ir pranešu, kad esu oroholikas. Tada jie mane atkalba nuo šios investicijos.“
Zuoko nuomone, prasiskolinusi savivaldybė turi investuoti būtent į tokį verslą.
Komentaras
Balaišis yra visiškai teisus. Pats esu skaitęs minimą Mckinsey ataskaitą. Gal žmonėms, kurie nesusiję su finansais, gali būti sunkoka perprasti, bet pagrindinė mintis yra takia - avialininijos konkuruoja kainomis ir taip "degina" kapitalą ir tai jau tęsiasi nuo 1980 ųjų pradžios. Zuokas tik svajukų dramblionėmis gyvena, kiekvienas yra gudrus svetimus pinigus taip "investuoti". Jei išmanai investavimą - kapitalo gražos ir kapitalo kaštų koncepcijas - tai, ką darė Zuokas būtų galima prilyginti vagystei.
Comment
-
Bet jūs taip ir neatsakėte apie mano verslo planą. Kuo jis skirtųsi nuo AL? Mes sukurtume gyvąją automobilių magistralę nuo Lenkijos iki Lietuvos. Judėjimo infrastruktūrą. Dzūkiją aplankytų tūkstančiai užsieniečių.Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąRinkos užėmimas, įėjimas į ją kainuoja nepigiai.
Kainos nebuvo dempinguojamos
Įėjimas į degalų rinką nebūtų pigus, bet pirkėjų neatsigintume. Mūsų nuostolis būtų proporcingas parduotam degalų kiekiui. Mes tai dengtume iš Lazdijų savivaldybės biudžeto, bet šitai nebūtų dempingavimas. Mes juk suformuotume srautus.
Comment
-
Kaip verslas, taip, rizikingas ir reikalaujantis daug kapitalo. Tačiau yra kiti aspektai, dėl kurių nuostolingos nacionalinės avialinijos egzistuoja praktiškai visose šalyse ir yra remiamos įvairiais legaliais ir pusiau legaliais būdais. Nors pvz. AirBaltic tapo pelninga, tačiau tik po ilgų ir skausmingų valstybinių investicijų.Per savo dvidešimties metų investuotojo karjerą esu matęs ir analizavęs įvairių verslų. Tačiau nemačiau blogesnio verslo nei avialinijų verslas.
Štai ir sėkmingo aviacinio verslo pavyzdys:
http://vz.lt/article/2015/5/26/ryana...mlrd-eur-pelnoPaskutinis taisė Bartas1; 2015.05.26, 13:04.
Comment
-
Man džiugu, kad jūs visgi sugebate skirti kliedesius nuo realybės. Ir kad sugebate jiems surasti tokių šaunių epitetų. Vaikiškos ambicijos ir maniakiškas opurtunizmas niekada neturėtų būti verslo pagrindais.Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąTorkai, atsiprašau, tikrai gaila laiko vaikiškai ambicingiems ginčams
Comment
-
isskyrus, kai sukciai manipuliuoja valdiskais pinigaisParašė Torkas Rodyti pranešimąMan džiugu, kad jūs visgi sugebate skirti kliedesius nuo realybės. Ir kad sugebate jiems surasti tokių šaunių epitetų. Vaikiškos ambicijos ir maniakiškas opurtunizmas niekada neturėtų būti verslo pagrindais.
When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Prezidentė įkirto A. Zuokui
Finansinė avantiūra, kuri žlugo kaip daugelis buvusio sostinės mero Artūro Zuoko avantiūrų. Taip Vilniaus miesto savivaldybės oro bendrovės „Air Lituanica“ baigtį antradienį įvertino prezidentė Dalia Grybauskaitė.
Pasak šalies vadovės, norint išlaikyti, kasmet šią bendrovę būtų reikėję dotuoti bent 10 milijonų eurų. D. Grybauskaitė pateikė pavyzdį: vieną kainą, pirkdamas bilietą, mokėjo vartotojas, dar du kartus tiek turėjo dotuoti savivaldybė. „Taigi buvo aišku, kad tai finansinė avantiūra, kaip ir daugelis buvusio mero finansinių avantiūrų, deja, dabar žlunga“, – bendrovės sumanytojui A. Zuokui kritikos negailėjo prezidentė.
D.Grybauskaitė aiškino, kad Lietuva du kartus nelabai sėkmingai mėgino turėti nacionalines avialinijas, tačiau tai baigdavosi skolomis ir perpardavimu įvairioms interesų grupėms. Jos teigimu, dabar patekti į tarptautinę aviacijos rinką esame labai pavėlavę ir kol kas modelio, kuris būtų bent jau nenuostolingas, niekas nėra pateikęs.
„Todėl stumti Vyriausybę arba valstybę trečią kartą į nuostolingą verslą tikrai nelinkėčiau niekam. Nes už tai mokės visi Lietuvos žmonės“, – į klausimą, ar Lietuvai reikalingos nacionalinės avialinijos, atsakė D. Grybauskaitė.
http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=68072830
Rubikono / Vilniaus energijos /Bionovus visos aferos iš tos pačios serijos, perkant kuo brangiau dujas, kad galėtų kuo brangiau pirkti biokuro mistinius mišinius iš vienintelio tiekėjo.Parašė liutass Rodyti pranešimąisskyrus, kai sukciai manipuliuoja valdiskais pinigais
Plius neįskaitant gautų kompensacijų į savikainą už ką dabar vyksta teismas.
Zuokas norėjo kad VE irgi statytų papildomus biokuro katilus ir vyktų toliau "biznis".Paskutinis taisė Arunasx; 2015.05.26, 13:29.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Ta bendrovė yra privati, o norint su tokiom bendrovėm konkuruoti, keleto milijonų eurų neužteks. Čia panašiai kaip šalia Akropolio atidaryti mažą maisto prekių parduotuvę ir tikėtis, kad po n metų ji taps pelninga. Tokiom avantiūrom niekas nuosavų lėšų nešvaisto. O valdiškas, aišku, galimaŠtai ir sėkmingo aviacinio verslo pavyzdys:
. Tas planuotas pelnas AL verslo plane buvo miražas egzistavimui pateisinti. Jį pasiekti galimybės buvo minimalios, net jei viskas būtų sekęsi idealiai.
Comment
-
Zuokas įkando Šimašiui, prezidentė įkirto ZuokuiPrezidentė įkirto A. Zuokui
Finansinė avantiūra, kuri žlugo kaip daugelis buvusio sostinės mero Artūro Zuoko avantiūrų. Taip Vilniaus miesto savivaldybės oro bendrovės „Air Lituanica“ baigtį antradienį įvertino prezidentė Dalia Grybauskaitė.
Geros antraštės. Panašu, kad prezidentės įtaka vyriausybės sprendimui neremti avialinijų visgi buvo, nes tiek Butkevičius tiek Kirkilas demonstravo lyg ir palankią poziciją.
Sutikite, jog diskusijos jau perėjo į visuotinai gerai suvokiamą lygį apie "biznio darymą" ir "valdiškus" pinigus. Gal, nebevarginkime vieni kitų savo įžvalgomis ir dalinkimės šioje gijoje tik nauja ir vertinga informacija.Ta bendrovė yra privati, o norint su tokiom bendrovėm konkuruoti, keleto milijonų eurų neužteks. Čia panašiai kaip šalia Akropolio atidaryti mažą maisto prekių parduotuvę ir tikėtis, kad po n metų ji taps pelninga. Tokiom avantiūrom niekas nuosavų lėšų nešvaisto. O valdiškas, aišku, galima . Tas planuotas pelnas AL verslo plane buvo miražas egzistavimui pateisinti. Jį pasiekti galimybės buvo minimalios, net jei viskas būtų sekęsi idealiai.Paskutinis taisė Bartas1; 2015.05.26, 13:51.
Comment
-
A.Zuokas skiedžia savo stiliuje.Parašė vilnews Rodyti pranešimąA. Zuokas skaudžiai įgėlė R. Šimašiui
Edmundas Jakilaitis, LRT televizijos laida „Dėmesio centre“,
http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=68069228
Kodėl Lietuva nesugeba turėti savų avialinijų? Ar buvo įmanoma išgelbėti penktadienį veiklą sustabdžiusią bendrovę „Air Lituanica“?
Realybėje "Facebook" jau antrais veiklos metais gavo virš 5 mln. USD pelno. Maža to, atsirado krūvos investuotojų. Šeštaisias veiklos metais Zukerbergas jau buvo miljardieriumi!
Comment
-
15min.lt rašo, kad šiandien atidaromi du geležinkelio/fūrų intermodeliniai terminalai. Pasak jų jie yra "laikomi naujo etapo pradžia Lietuvos ekonomikos, transporto ir logistikos srityje." Planuojama, kad terminalai taps vartais tarp rytų ir vakarų. Beto "Rimantas Sinkevičius aiškino, kad VIT padės į biudžetą surinkti papildomus 10 mln. eurų. Skaičiuojama, kad bus sukurta 1300 naujų darbo vietų."
Taigi tokių dviejų Kauno ir Vilniaus intermodalinių terminalų generuojama sumą į biudžetą bus apie 10 mln. eur. per metus. Tai yra tokia suma, kurios reikėtų AirLituanicai išlaikyti. Kokia prasmė taip vargti ir rinkti į biudžetą tuos 10 mln. eur jeigu jie taip lengva ranka yra ištaškomi nesukuriant jokio didesnės pridėtinės vertės. Iš >40 Vilniaus oro uosto krypčių praradome berods 2. Jie sukuria neįtikėtinai mažą vertę vertinant su tuo, kad išleidžiamos tokios sumos pinigų, kurias sugeneruoti į biudžetą prireikia dviejų intermodalinių terminalų. 10 mln. eurų tai yra tiek pat, kiek Vilnius per metus skiria infrastruktūros projektams. Mes dar ne Singapūras, kad sau tokią prabangą galėtumėm leist, o Singapūras veikiausiai taip kvailai ir nesielgtų, nes žino, kad geriausia tuos 10 mln. eur investuoti į tas sritis, kuriose būtų didžiausia graža.
Paskutinis taisė Eidvis; 2015.05.26, 14:22.
Comment
-
Kiek rimtai čia šneka Sinkevičius ?
Литва и Латвия обсуждают возможность создания общебалтийской авиакомпании
http://ru.delfi.lt/news/economy/litv...#ixzz3bF5Gb500
Comment
Comment