Deja 95 % visų skrydžių yra su profsąjngine kompanija.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Manau pritarsite, jog nesate tipinis "civilis" aviacijos paslaugų vartotojas? Tad jūsų patirtimi ir neturi būti remiama strategija. Jei būtų buvę tokių žmonių bent kiek daugiau, šiandien AL dar pardavinėtų bilietus.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAš asmeniškai vien iš VNO skrendu apie 10 kartų per mėnesį, vienas svarbiausių faktorių man yra laikas ir tiesioginis skrydis. Man yra nuostolis, tiek laiko tiek finasine prasme skristi per Rygą (kalbu ne apie bilieto kainą).
...
Apie ką aš ir kalbu, kad žmonės skrendantis keletą kartų per metus, nesupranta ir niekada nesupras svarbos tiesioginių krypčių, bei gero dažnio. Nekalbu apie Tomą.
Pravatus lėktuvas, mano darbiniams poreikiams patenkinti kainuotų apie 2500 kartų brangiau mėnesiui.
Kaip ir minėjau skraidymas, tai pačių skraidančiųjų problema
Comment
-
Šioje vietoje stočiau į Barto pusę. Bet tai atskira tema. Ir jei kažkur daromos nesąmonės, tai dar nesuteikia teisės užsiiminėti tuo pačiu.Parašė udrius Rodyti pranešimąGhmmm.. Galvoju kaip čia su geležinkeliais yra... Vyriausybė neskiria, savivaldybės neskiria. UPS... Bartas1 susimovė. Beje, nuo gegužės 30 Lietuvoje liks tik vienas tarptautinis geležinkelio reisas. Taigi, taip vadinamos subsidijos eina vietinių reisų rėmimui.
Beje, geležinkeliai įmonė uždirbanti pelną. Start Vilnius uždirbo pelno?
Comment
-
AirLituanica pasisakė viename iš dabartinių pranešimų, kad jų pajamos nuo išlaidų atsilieka 30%. Vadinasi 30% bilieto kainos dotuoja Vilniaus savivaldybė. Jeigu tu per mėnesį skrendi 10 kartų ir vidutiniškai bilietas kainuoja sakykim 100 eur, tai per mėnesį Vilniaus savivaldybė tavo skrydžiams skiria 428 eurusParašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAš asmeniškai vien iš VNO skrendu apie 10 kartų per mėnesį, vienas svarbiausių faktorių man yra laikas ir tiesioginis skrydis. Man yra nuostolis, tiek laiko tiek finasine prasme skristi per Rygą (kalbu ne apie bilieto kainą).
Kainuoji brangiau nei koks gatvės šlavėjas
Comment
-
Nu labas, Air lituanica vienu nuosavu ir dviem nuomuojamais, pagal pervežamų žmonių skaičių ar net ne daugiau perveždavo. Ir beje, būtent privati, o ne savivaldybės išlaikomaParašė Bartas1 Rodyti pranešimąTai buvo nedidelė, privati bendrovė su vienu lėktuvu. AL atveju valstybės interesas reikšmingesnis.
Beje, aš vis galvoju koks tas įdirbis? Na tarkime skrydžiai į Berlyną (ačiū dievui nenupirkau jų konferencijos dalyviui būtų buvę šakės) į dieną one way perveža max 30 žmonių. Air balticas į dieną ~ 200. Tad koks tas air lituanicos svarbumas? Šioje kryptyje net nepasijaus.
Comment
-
O kiek savivaldybei arba valstybei kainuoja jūsų kelionės automobiliu miesto gatvėmis ar troleibusu, kiek lankymasis pas gydytojus, vaikų mokymas mokyklose ir t.t.?Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAirLituanica pasisakė viename iš dabartinių pranešimų, kad jų pajamos nuo išlaidų atsilieka 30%. Vadinasi 30% bilieto kainos dotuoja Vilniaus savivaldybė. Jeigu tu per mėnesį skrendi 10 kartų ir vidutiniškai bilietas kainuoja sakykim 100 eur, tai per mėnesį Vilniaus savivaldybė tavo skrydžiams skiria 428 eurus
Kainuoji brangiau nei koks gatvės šlavėjas
Comment
-
Nežinau. Spėju daug mažiauParašė Lettered Rodyti pranešimąO kiek savivaldybei arba valstybei kainuoja jūsų kelionės automobiliu miesto gatvėmis ar troleibusu, kiek lankymasis pas gydytojus, vaikų mokymas mokyklose ir t.t.?
svarbiausia yra susitarti ką yra būtina dotuoti ir ką ne. Nemanau, kad kelius reikėtų dotuoti, berods už juos susimokama mokant akcizą, nesu tikras ar jis atperka kelius, bet kažkoks protingas paskirstymas tikiuosi yra surastas.
Edit: pagal dabartinį savivaldybės modėlį, kai savivaldybė bando spręsti darželių problemą, tai vieną vaiką žada dotuoti 100 eur. Taigi tie 400 eur, kuriuos savivaldybė skirtų dotuoti dažnai skraidančio asmens skrydžiams, atitiktų 4 vaikų aprūpinima darželiu. Kai yra ribotas biudžetas, tenka rinktis prioritetus ir AirLituanica tikrai nėra Vilniaus savivaldybės prioritetas.Paskutinis taisė Eidvis; 2015.05.23, 19:23.
Comment
-
Akcizas yra paprasčiausias mokestis kaip ir PVM, kad valstybės biudžetas būtų surinktas. Teisingai sakote, reiktų žiūrėti ne kiek dotacijos atsiperka, o kiek investuoti pinigai sukuria vertės, tiek tiesiogiai, tiek netiesiogiai. Jeigu tas neapsimokėtų, tuomet turbūt nesistengtų praktiškai bet kokia normalesnė šalis turėti savo avialinijas. Bet kokiu atveju investuoti pinigai į avialinijas žymiai daugiau vertės sukuria nei investuoti pinigai į mokyklos (kurią po metų reiks uždaryti), renovaciją, gatvių periferijoje asfaltavimą, ar šiaip į kokį paminklą ar dvarą.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNežinau. Spėju daug mažiau
svarbiausia yra susitarti ką yra būtina dotuoti ir ką ne. Nemanau, kad kelius reikėtų dotuoti, berods už juos susimokama mokant akcizą, nesu tikras ar jis atperka kelius, bet kažkoks protingas paskirstymas tikiuosi yra surastas.
Comment
-
Bet ar investuoti į AL pinigai sukurė kažkokią vertę ir davė naudos vilniečiams?Parašė Lettered Rodyti pranešimąBet kokiu atveju investuoti pinigai į avialinijas žymiai daugiau vertės sukuria...
Comment
-
Sutinku, kad visos valstybės ieško būdų turėti nacionalines avialinijas, bet tie būdai turi būti protingi, o ne bet kokie, svarbu 'ale turėti'. Nėra tokių šalių kurios dotuoja savo avialinijas, yra tik tokios, kurios bėdoje jas gelbėja ir po to didelė dalis jų bankrutuoja, nes pagal įstatymus negali būti dotacijų, o 'gelbėjimo fondai' turi būti gražinami atgal.Parašė Lettered Rodyti pranešimąAkcizas yra paprasčiausias mokestis kaip ir PVM, kad valstybės biudžetas būtų surinktas. Teisingai sakote, reiktų žiūrėti ne kiek dotacijos atsiperka, o kiek investuoti pinigai sukuria vertės, tiek tiesiogiai, tiek netiesiogiai. Jeigu tas neapsimokėtų, tuomet turbūt nesistengtų praktiškai bet kokia normalesnė šalis turėti savo avialinijas. Bet kokiu atveju investuoti pinigai į avialinijas žymiai daugiau vertės sukuria nei investuoti pinigai į mokyklos (kurią po metų reiks uždaryti), renovaciją, gatvių periferijoje asfaltavimą, ar šiaip į kokį paminklą ar dvarą.
AirLituanica per metus kainuoja 10 mln. eur, t.y. tiek, kiek Vilnius per metus skiria infrastruktūros projektams. Tai jeigu vietoj AirLituanicos mes pastatytumėm kokį viaduką ir išspręstumėm kokią nors opią kamščių problemos vietą, tai ar tas tūkstančių žmonių sutaupytas laikas ir pinigai neturi vertės? Ir ta investicija tarnautų dar dešimtmečius, per kuriuos taip pat žmonės sutaupytų ir laiko, ir benzino, ir pinigų ir nervų. Savivaldybė nėra tokia turtinga, kad galėtų kažkam prisimesti ant skrydžio, joje yra kur kas didesnių spręstinų problemų.Paskutinis taisė Eidvis; 2015.05.23, 19:43.
Comment
-
Bet ar Vilniaus savivaldybė turi dengti visos Lietuvos piliečių nuostolingus skrydžius? Aišku, ačiū, vilniečiai, kad už jūsų pinigus kelis kartus pigiai suskraidžiau į VokietijąParašė Lettered Rodyti pranešimąO kiek savivaldybei arba valstybei kainuoja jūsų kelionės automobiliu miesto gatvėmis ar troleibusu, kiek lankymasis pas gydytojus, vaikų mokymas mokyklose ir t.t.?
Comment
-
Jeigu, kaip planuojama, bus maršrutas į Stokholmą, tai "WizzAir" skris į Nyköping-Skavsta (NYO) oro uostą. Kaip suprantu, ateityje iš Vilniaus bus patogu pasiekti du Stokholmo regiono oro uostus - Arlanda (Norwegian, SAS, AirBaltic) ir Skavsta (WizzAir). O susisiekimo su arčiausiai centro esančiu Bromma (BMA) oro uostu neliks. Na, svarbu, kad pagrindinis oro uostas (ARN) bus pasiekiamas.Parašė senasnamas Rodyti pranešimą(...)
P.S.
Po „Air Lituanica“ griūties „Wizz air“ pradeda dvi naujas kryptis
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...tis-667-505061
Kiek reikia investicijų norint sėkmingai konkuruoti su tokiais rykliais?
Paskutinis taisė Silber418; 2015.05.23, 21:14.
Comment
-
Eidvi, Air Lituanica teigė, jog pajamos nuo išlaidų atsilieka 13%. Tai reikštų apie 10 000 eurų minusą per dieną, esant 2,5 mln. mėnesinei apyvartai.AirLituanica pasisakė viename iš dabartinių pranešimų, kad jų pajamos nuo išlaidų atsilieka 30%. Vadinasi 30% bilieto kainos dotuoja Vilniaus savivaldybė.
Dar apie skaičius. Savivaldybė per 2 metus investavo 12,5 mln eurų, privatūs investuotojai - 1,5 mln eurų. Pagal planą, investicijų poreikis buvo 8 mln eurų, 5 metus. Ketvirtaisiais metais pasiekiamas balansas tarp išlaidų ir pajamų, 7 lėktuvai ir apie 1 mln keleivių per metus.
Taigi savivaldybei būtų reikėję kasmet apie 6,9 mln eurų, likusią dalį būtų investavę privatūs investuotojai. Turėkime omenyje, jog didelė dalis šių lėšų (apie trečdalį) iš karto sugrįžta valstybei įvairių mokesčių pavidalu, dar 10 mln eurų mieste palieka atvežti turistai. Penktaisiais metais ši turistų paliekama suma turėtų būti bent penkis kartus didesnė.
Nyšiopingo Skavsta - tipiškas low costų oro uostas, esantis 100 km nuo Stokholmo. Gerai, jog bus kažkiek nebrangių jungiamųjų skrydžių su Ryanairu.Jeigu, kaip planuojama, bus maršrutas į Stokholmą, tai "WizzAir" skris į Nyköping-Skavsta (NYO) oro uostą.Paskutinis taisė Bartas1; 2015.05.23, 22:29.
Comment
-
Taip, džiugu, kad bus kelios alternatyvos.Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąNyšiopingo Skavsta - tipiškas low costų oro uostas, esantis 100 km nuo Stokholmo. Gerai, jog bus kažkiek nebrangių jungiamųjų skrydžiai su Ryanairu.
Comment
-
Tai kodėl tie privatūs investuotojai taip ir neinvestavo reikiamos sumos?Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąTaigi savivaldybei būtų reikėję kasmet apie 6,9 mln eurų, likusią dalį būtų investavę privatūs investuotojai.
Comment
-
Esu aviatorius jau keliasdesimt metu, bet silpnas politikoj-ekonomikoj. Man atrodo, kad tokia pati problema ir Lietuvoje. Geri specialistai, bet prasti politikai-ekonomistai-strategai.
Uztai ruosiam gerus pilotus Air-Boltikui, kurie skraidina kitus musu specialistus i Europa per Ryga. Pildydami Latvijos biudzeta musu mokesciu moketoju saskaita.
O jeigu kas per klaida pabando padaryti tautini avia-bizni, tvarkingai uzdusinam dar lopsyje. Nes negalima...
Comment
-
Lietuvoje yra jau kelis metus veikianti aviakompanija - Small Planet Airlines. Veikia ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse.Parašė Kestas Rodyti pranešimąO jeigu kas per klaida pabando padaryti tautini avia-bizni, tvarkingai uzdusinam dar lopsyje. Nes negalima...
Comment
-
Jei iš tikrųjų suprastum JAV ekonomiką (kurios bazės net abejoju, iš tikrųjų iki galo nesuprati, nebent per interneto prizmę ...), tai žinotum, kad save gerbianti kapitalistinė valstybė nestato kortos ant jokių viešų kompanijų ...Parašė Tomas Rodyti pranešimąPas mus vis dar nenorima suprasti, kad lietuviška aviakompanija gali būti tik valstybinė.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
Comment