Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • RamasN
    replied
    Kas turima galvoje po "pietiniais uosto vartais" ? Nori perraust Neringą, padaryt dar vieną kanalą ?

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Krantines pritaikys didžiausiam gyliui

    Klaipėdos uoste bus atnaujinamos KLASCO naudojamos 7-9 krantinės.

    Bus pakeistos visos atmušos ir pertvarkyti laivų švartavimo stulpai. Jos pritaikomos būsimam 17 metrų gyliui.

    Prie krantinių, kurių bendras ilgis 416 metrų, bus galima švartuoti didžiausius į Baltijos jūrą plaukiančius laivus.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Uostų veikla tampa nenuspėjama

    Šiuo metu pasauliniame transporto versle vyksta nenuspėjami pokyčiai, kurie vienaip ar kitaip palies ir Klaipėdos uostą.

    Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidento Vaidoto Šileikos nuomone, puikiai veikiantis Klaipėdos uostas, kur vienas euras valstybės investicijų į infrastruktūrą, pritraukia du eurus privačių investicijų į suprastruktūrą, privalo ir toliau vystytis. Tik vystymasis garantuos, kad Klaipėdos uostas išsilaikys vis labiau didėjančioje konkurencinėje aplinkoje.

    „Aplinkiniai uostai turi didžiules problemas dėl krovinių srautų. Jie nesnaudžia, daro viską, kad perimtų krovinius“, - pastebėjo V.Šileika.

    Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija, anot V.Šileikos, rems didžiausią galimą dabartinio Klaipėdos uosto vystymo modelį su išoriniu uostu, giliavandeniu 17 metrų laivybos kanalu, atitinkamam gyliui pritaikytomis krantinėmis, įrengtais pietiniais uosto vartais ir ten statomomis naujomis krantinėmis.

    Pagrindiniais Klaipėdos uosto vystymo prioritetais Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija laiko Malkų įlankos gilinimą iki 14,5 metrų, uosto vartų ir įplaukos kanalo rekonstrukciją, pasukant įplaukos ašį, pietinių uosto vartų statybą ir krantinių prie jų išvystymą, dabartinio uosto kanalo gilinimą iki 17 metrų, parengtą išorinio uosto vystymo planą su aiškia krovinių nomenklatūra jame.

    Pokyčiai laukia ne tik valstybės įmonės - Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos, kuri rūpinasi infrastruktūros vystymu, bet ir uosto kompanijų – reikės naujų didesnių kranų, sandėlių, naujų privažiavimo kelių, galimybių kaupti didesnes partijas krovinių, netgi geresnės paslaugų kokybės, didesnio terminalų efektyvumo, draugiškesnių aplinkai technologijų diegimo, konkurencingesnių krovos tarifų. Uostininkai tikisi ir atsakingo bei supratingo uosto tarnybų, valstybės institucijų darbo.

    „Jau šiandien klientai mūsų klausia, kada Klaipėdos uoste bus vienokie ar kitokie parametrai. Negalime jiems pasakyti – ateikite po 10 metų. Naujoms tendencijoms turime ruoštis dabar. Kitaip Klaipėdos uosto konkurencingumui iškils grėsmė“, - dėstė V.Šileika.

    ...

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Uostas sieks didžiausios plėtros

    Pirmą kartą istorijoje regiono krovos lyderiu esantis Klaipėdos uostas ir ateityje nori išlaikyti geras tendencijas, todėl sieks pačios intensyviausios plėtros.

    Jos esmė tokia – iki 2025 metų nuo dabartinio 552 ha uosto sausumos ploto jį padidinti dar 546 ha iki 1098 ha.

    Krovą nuo 38,5 mln. tonų 2015 metais padindinti dar 38 mln. 2025 metais ji siektų net 76 mln. tonų per metus.

    Kitas planas darbuotojų skaičių uoste nuo 4500 dabar dar padidinti 4000 žmonių.

    Ir svarbiausia - viešąsias pajamas iš uosto, kurios 2015 metais siekė 685 mln. eurų, iki 2025 metų padidinti dar 677 mln. eurų iki 1,36 mlrd. eurų.

    Šie skaičiai gali atrodyti tarsi keliantys juoką, bet Klaipėdos uoste juokauti jau nebeskubama. Juoką netgi kai kuriems uostininkams kėlė 2004 metais Japonų tarptautinio bendradarbiavimo agentūros (JICA) atlikta giliavandenio uosto studija. Tuomet japonai prognozavo, kad 2015 metais Klaipėdos uostas kraus 35 mln. tonų krovinių, kas prie 21 mln. tonų 2003 metų krovos kėlė juoką. Realiai Klaipėdos uostas netgi viršijo japonų prognozes – 2015 metais krovė 38,5 mln. tonų.

    „Mums yra ypatingai svarbu, kad Klaipėdos miesto valdžia, gyventojai suprastų ir remtų bendrus uosto vystymo sprendinius. Svarbu, kad nepadarytume klaidų, kokias jau esame padarę. Didelė klaida yra tai, kad nesuprojektuotas ir neįteisintas išorinis uostas. Jie jis būtų savalaikiai įteisintas, šiandien išoriniame uoste jau veiktų kai kurie terminalai. Jiems būtų buvusios parinktos žymiai geresnės vietos nei dabar“, - svarstė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.

    ...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Estakada naudinga uostui ir klaipėdiečiams







    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...lerija/image50

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Rekonstruojami uosto geležinkeliai

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Iškilmingai atidaryta estakada per Nemuno gatvę

    Penktadienį Klaipėdoje surengta dviejų lygių sankryžos (estakados) per geležinkelio kelius ir Nemuno gatvę eksploatacijos pradžios ceremonija.

    VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos teigimu, ši estakada pasitarnaus ne tik efektyvesnei šioje uosto dalyje veikiančių uosto įmonių veiklai, bet dėl sumažėsiančių transporto priemonių spūsčių gerins ekologinę situaciją mieste.

    Projektas baigtas sklandžiai ir laiku – neprireikė jokių papildomų ar neplanuotų darbų, kaina išliko tokia pati, kaip ir buvo numatyta pradžioje, – 4,1 mln. eurų.

    Ši dviejų lygių sankryža iškilo per palyginti trumpą laiką: rangos darbų sutartis buvo pasirašyta 2014 m. spalį, o darbai statybų aikštelėje prasidėjo 2015 m. gruodį.

    Statybos darbai vyko pagal griežtą grafiką, minučių tikslumu, nes visai šalia penkiomis geležinkelio linijomis nuolat važiuodavo traukiniai, eismą geležinkeliu buvo galima riboti tik labai trumpam.

    Naujosios estakados ilgis – 160 metrų, tačiau su prieigomis jis siekia 330 metrų, arba atitinka daugiau nei 3 futbolo aikščių ilgį. Estakados važiuojamosios dalies plotis – 7 metrai, bendras plotis 9–11 metrų, įskaitant šalitilčius.

    Konstrukcijai sunaudota 550 tonų metalo, perdangos įrengimui prireikė 3 tūkst. 296 kubinių metrų betono.

    Statant estakadą teko iškelti ir kitoje vietoje naujai įrengti per statybų teritoriją ėjusius inžinerinius tinklus.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Pradedami uosto kanalo valymo darbai ties SGD terminalu

    Nuo spalio 3-9 dienos laikinai stabdoma Suskystintųjų gamtinių dujų laivo-saugyklos „Independence“ veikla. SGD laivas-saugykla bus patrauktas iš įprastos terminalui skirtos vietos, esančios prie Kiaulės Nugaros salos. Tuo metu Klaipėdos pietinėje jūrų uosto dalyje bus vykdomi sąnašų valymo darbai, kuriuos atliks Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija.

    Dėl šių dar­bų SGD lai­vas-saugykla “Independence“ nuo dujų tiekimo sistemos bei dujų perdavimo įrangos bus atjungtas ir peršvartuotas prie netoli esančios „Klaipėdos Smeltės“ krantinės pirmadienio rytą.

    „Pasirengiamieji organizaciniai darbai su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, reikiamomis institucijomis, taip pat susijusiomis darbų vykdymo šalimis pradėti derinti prieš metus, todėl šiam laikinam SGD laivo peršvartavimui ir veiklos sustabdymui pasirengta atsakingai, nuosekliai ir iš anksto“, – sakė „Klaipėdos naftos“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

    Valymo darbai Klaipėdos uosto akvatorijoje vykdomi kiekvienais metais.

    „Sąnašų valymo darbai SGD terminalo laivo-saugyklos „Independence“ stovėjimo zonoje bus vykdomi jau antrą kartą. Tokie procesai ir buvo prognozuoti rengiant SGD terminalo poveikio aplinkai vertinimą ir kitus dokumentus, tad Uosto direkcija yra įvertinusi darbų poreikį valyti šią akvatorijos dalį. Darbai suderinti su „Klaipėdos nafta“ ir kitomis institucijomis bei suplanuoti buvo iš anksto“, – sakė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.

    Beveik 13 ki­lo­me­trų il­gio lai­vy­bos ka­na­lo ruo­že šiemet nu­ma­ty­ta iš­siurb­ti iki 400 tūkst. ku­bų smė­lio. Valymo darbai uosto prieigose buvo pradėti praėjusią savaitę, iš čia išsiurbtu švariu smėliu buvo papildyti paplūdimiai ruože nuo Melnragės iki Girulių. Sąnašos jau išvalytos KLASCO apsisukimo rate bei pradėti darbai „Klaipėdos Smel­tės“ lai­vų ap­si­su­ki­mo ra­te, o nuo spalio 3 d. sąnašos bus valomos SGD ter­mi­na­lo teritorijoje. Akvatorijos valymo darbus atlieka „Green Line Shipping“.

    Siekiama, jog dugno valymo darbai būtų atlikti maksimaliai operatyviai ir, kad SGD ter­mi­na­lo eksploatacija būtų pradėta pagal numatytą planą.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Iš Jachtklubo





    Paskutinis taisė digital; 2023.11.09, 14:03. Priežastis: atkurtos nuotr.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Iškilmingai atidaryta estakada per Nemuno gatvę



    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...gatve-1497056/

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Klaipėdos švyturiui – 220 metų

    Kokia šiandien švyturių reikšmė, kuo jie svarbūs ir ką daryti, kad šie kultūros paveldo objektai būtų prieinami visuomenei bei apie šių dienų navigacinius įrenginius kalbama Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijoje vykstančioje konferencijoje. Renginys, sulaukęs didžiulio susidomėjimo, dedikuotas Klaipėdos uosto švyturiui, kuriam sukanka 220 metų.

    Vienas pirmųjų šiaurės rytų Baltijos jūros pakrantėje pastatytas Klaipėdos švyturys įžiebtas 1796 m. rugsėjo 1 dieną. Smiltynėje esantis Klaipėdos švyturys – 500 metrų nuo jūros nutolęs navigacinis ženklas. Virš jūros lygio jis iškilęs 44 metrus, o jo skleidžiamas signalas matomas už 33 km.

    „Šis švyturys yra neatsiejama kultūros paveldo, Klaipėdos uosto istorijos ir jūrų laivybos istorijos dalis. Turime siekti, kad švyturiai, kaip kultūriniai objektai, būtų prieinami visuomenei ir pasitarnautų jūrinės kultūros sklaidai“, – sveikindama gausiai susirinkusius konferencijos dalyvius sakė Lietuvos jūrų muziejaus direktorė Olga Žalienė.

    Klaipėdos švyturys yra veikiantis ir atlieka navigacines funkcijas, kuriomis naudojasi daugelis mažųjų laivelių. Didieji laivai 21 amžiuje dažniausiai pasitelkia modernias navigacines priemones, tačiau prireikus švyturio šviesa jiems padėtų saugiai grįžti į uostą.

    „Smagu, kad minėdami Klaipėdos švyturio 220-metį, aprėpiame visą navigacinę sistemą, neapsibrėžiame vien tik jūriniais švyturiais. Į švyturius galime žvelgti iš dviejų pusių: tai jūrinis navigacinis statinys bei gyvas istorijos liudytojas ir kultūros paveldas“, – kalbėjo Lietuvos saugios laivybos administracijos direktorius Robertinas Tarasevičius.

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus teigė, jog švyturys yra tvirtybės, stiprybės simbolis.

    „Daug metų jūrininkams tai buvo vienintelė kelrodė žvaigždė. Dabar uostuose yra modernios technologijos, tačiau, tarkime, buriuotojai ir dabar pabrėžia švyturio svarbą. Švyturys - tai ne tik kelią rodantis įrenginys, bet ir stiprybės simbolis, mums, uostininkams, duodantis impulsą siekti gerų rezultatų“, – sakė A. Vaitkus.

    Lietuva turi keturis jūrinius švyturius Nidoje, Juodkrantėje, Šventojoje ir Klaipėdoje. Uostamiesčio švyturys yra seniausias Lietuvoje, saugios laivybos požiūriu laikomas pagrindiniu šalies švyturiu.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Smėliu bus papildomi Klaipėdos paplūdimiai

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos užsakymu UAB „Green Line Shipping“ vykdo uosto akvatorijos valymo darbus. Dalis iškasto švaraus smėlio bus išpilti Klaipėdos paplūdimiuose.

    „Valyti sąnašas akvatorijos dugne privalome pagal uosto įstatymą ir tai yra būtina daryti norint palaikyti projektinį gylį ir, žinoma, siekiant išlaikyti uosto konkurencingumą“, – sako Uosto direkcijos l. e. infrastruktūros direktoriaus pareigas Vidmantas Paukštė.

    Priklausomai nuo oro sąlygų, savaitgalį ir kitą savaitę iki rugsėjo 28 dienomis žemsiurbė „Poseidon I“ uosto prieigose išsiurbtą švarų smėlį, kuris atitinka sanitarinius ir higieninius reikalavimus, išpurkš jūroje 4–7 m gylyje ruože tarp Melnragės ir Girulių paplūdimių. Taip prisidedama prie pliažų erozijos stabdymo.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Klaipėdos uostas: artėjama prie galimybių ribos
    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...bos-667-687615

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Lietuvos mokslininkai: ruoštis uosto plėtrai būtina jau šiandien

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Krovinių terminalas – nuolatinio tobulinimosi sūkuryje

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kadangi visi laivai patenka pro vartus, o švartuojami skirtingose vietose, pradedant pirmąja krantine prie vartų, tai nuo abiejų molų ir Jūrų muziejaus prieigų galima pamatyti statistiškai daugiausiai atvykstančių/išvykstančių laivų.

    Brabander stovi uždaroje Kruzizinių laivų terminalo vietoje, ten būna atvira per kelis viešus renginius/šventes, ir patenka dar žmonės į savo jachtas ten laikomas. O Šakiai prišvartuoti KAM'ui priklausančioje krantinės dalyje, ir ten nevisada atvira net jei leidžiama patekti į uždarą Kruizinių laivų terminalo dalį (bet ir ten ir ten pvz. Jūros šventės metu ar burlaivių regatų metu atvira).

    Prie KJP tvoros prieiti galima, bet matysis geriausiu atveju tik vienas laivas pusiau pasleptas krantinės ir per tvorą, plius ženklai draudžiantys fotografuoti. Daugiau laivų matosi iš Perkėlos gatvės kitoje Malkų įlankos pusėje prie Tarptautinės jūrų perkėlos, bet atstumas didesnis ir be žiūronų ar rimtesnio objektyvo neapsieisi jei iš arčiau kažką norisi įžiūrėti.

    Kažkiek atvykimų čia:
    http://www.portofklaipeda.lt/numatomi-atvykimai

    Dar yra keltų grafikas.

    Komentuoti:


  • Adomavicius
    replied
    Sveiki, gal galite rekomenduoti vietas Klaipėdoje kur būtų galima pamatyti kuo daugiau laivų. ir pvz ar galima kaip nors praeiti giliau i Kruizinių laivų terminalą ten kur stovi laivas Brabander ir Šakiai( bent jau dažniausiai stebint per marine traffic) ir ar yra kokia nors galimybė pamatyti iš arčiau prie žvejų uosto prišvartuotus karinius Lietuvos laivus... ir dar vienas klausimas ar yra kakzoks oficialus grafiaks apei atvykstacius ir isvystacius laivus iskyrus marine traffic kad butu gaima paziureti prei uosto vartu? aciu uz atsakymus.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied










    Du nauji kranai. Keli senesni kranai iš pagrindinės KLASCO teritorijos pastaraisiais metais perkelti į naują 144-ą krantinę Malkų įlankoje.
    Paskutinis taisė digital; 2023.11.09, 14:09.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Šiomis dienomis montuojami naujieji kranai su lenkų plaukiojančiu kranu 'Maja".









    Palyginimui aukščio skirtumas su senaisiais.







    Paskutinis taisė digital; 2023.11.09, 14:08. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Kaip atgimsta krantinės uoste

    Komentuoti:

Working...
X