Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Small Planet Airlines

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • pianeta
    replied
    na streikas aišku irgi nieko gero, bet čia labiau išimtis, o ne taisyklė. Skraidau gana daug Europos ribose, bent kartą-du į mėnesį, vėlavimų pasitaiko tikrai retai, su small'ais esu skridus berods 4 kartus, ir visi vėlavo, jau tada net prieš maždaug 7-8 metus, toks jausmas, kad su jais išskrist laiku jau būtų išimtis.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Lietuvoje tiek skrydžių atšaukė? Apie atšauktus ar daug vėluojančius paprastai parašoma. Pvz., balandžio mėn. dėl streiko (ne dėl detalės laukimo ) buvo atšaukta Lufthansa skrydžių iš/į Vilnių.
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...rta-667-954450

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu žmogus skrenda su SPA į poilsį Antalijoje, tai skydžio atidėjimo atveju jam nelieka nieko kito, tik laukti kai tas skrydis įvyks (o tai gali būti ir po kelių valandų arba pusės paros). O jeigu žmogus skrenda VNO-FRA-JFK, tai aviakompanija jam gali tiesiog nemokamai pakeisti maršrutą į VNO-WAW-JFK arba VNO-CPH-JFK, ir laiko praradimas bus minmalus (arba gal atvyks net anksčiau).
    Bet jei skrendi atostogauti greičiausiai niekur neskubi, o jei skrydis atidėtas pusei paros kur nors į Egiptą, tai gauni 600 Eur kompensaciją, žodžiu už sugadintų atostogų pusę paros gauni papildomą savaitę atostogų, visai neblogai?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Lufthansa per paskutinį mėnesį atšaukė 1,3 tūkst. skrydžių ir 14 tūkst. atidėjo, bet nei apie vieną jų nebuvo parašyta delfyje ir dar prie top naujienų.
    Jeigu žmogus skrenda su SPA į poilsį Antalijoje, tai skydžio atidėjimo atveju jam nelieka nieko kito, tik laukti kai tas skrydis įvyks (o tai gali būti ir po kelių valandų arba pusės paros). O jeigu žmogus skrenda VNO-FRA-JFK, tai aviakompanija jam gali tiesiog nemokamai pakeisti maršrutą į VNO-WAW-JFK arba VNO-CPH-JFK, ir laiko praradimas bus minmalus (arba gal atvyks net anksčiau).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

    Panašu, kad tai sisteminis reiškinys. Reguliarių skrydžių bendrovės taip dažnai ir po tiek nevėluoja.
    Lufthansa per paskutinį mėnesį atšaukė 1,3 tūkst. skrydžių ir 14 tūkst. atidėjo, bet nei apie vieną jų nebuvo parašyta delfyje ir dar prie top naujienų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė pianeta Rodyti pranešimą

    paskutinį kartą su jais skridau berods 2011 m. nuo to karto dejau kryžių šitai aviakompanijai. jau tada buvo ištisiniai vėlavimai ir lėktuvai kaip kibirai. Apskritai nesuprantu kaip žmonės vis dar perka tas keliones iš Novaturo ir Tezturo, kai šios agentūros šitaip nepagarbą rodo klientams skraidindamos juos su šitomis avialinijomis.
    Dėl tos pačios priežasties, kodėl žmonės su kibirais važinėja gatvėmis, kelionių agentūros siūlo gana patrauklius poilsinių kelionių paketus, o daugumai poilsiautojų to užtenka. Beje, prieš kelis metus SPA pradėjo atnaujinti savo lėktuvų interjerus ir dabar vaizdas tikrai neblogas, bent tikrai geriau už Ryanair ar Wizzair.
    Paskutinis taisė Lettered; 2018.06.25, 08:06.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Reikėtų ieškoti statistikos (jei tokia egzistuoja) ar tikrai Small Planet turi daugiau problemų su gedimais ir vėlavimais negu kitos avialinijos. Kol kas panašu, kad tokia išvada yra daroma pagal straipsnių kiekį spaudoje, o tas kiekis nebūtinai objektyviai nušviečia statistiką. Tiesiog yra kontingento skirtumas - atšaukus/vėluojant skrydžiui yra žymiai labiau tikėtina kad kreipsis į žiniasklaidą atostogautojas, skrendantis į Turkiją su Small Planet, kuriam skrydis yra retas ir didelis įvykis, negu verslo keliautojas, skrendantis su Lufthansa/SAS/Finnair/LOT, kuriems tai yra kartas nuo karto pasitaikainti situacija nekelianti per didelių emocijų, tuo labiau noro kreiptis į žiniasklaidą.
    Panašu, kad tai sisteminis reiškinys. Reguliarių skrydžių bendrovės taip dažnai ir po tiek nevėluoja. Turi daugiau lėktuvų ir vienam sugedus visas tvarkaraštis nesugriūva. Tokie atostoginiai klientai yra tikrai piktesni ir tai galima suprasti: atostogų laukiama labiau nei kokios komandiruotės, keliaujama su vaikais ir t. t.

    DELFI primena, kad pastaruoju metu būtent bendrovės „Small Planet Airlines“ vykdomi skrydžiai dažnai būna nukeliami ir keleiviams tai sukelia nemažai rūpesčių. Per pastarasias dvi savaites tai trečias kartas.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/keliones/naujie....d?id=78389343
    Paskutinis taisė senasnamas; 2018.06.24, 12:57.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
    Kažkaip pastebėjau,kad tai dažnai atsitinka su šia kompanija.....kame reikalas?Ar orlaiviai ant tiek seni?

    Atidėto „Small Planet Airlines“ skrydžio keleivis: nuplaukė viena atostogų para https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...ste-637-991510
    O ką žmonėm daryt? Važiuot į Lenkiją, kur tas pats small planet dabar kaip ir didžiausias vežėjas?

    Beto, neaišku kiek iš tikro čia tos problemos didelės. Reiktų mūsų CAA komentaro. Nes kai koks SAS ar LOT atšaukia lėktuvą visai Delfi nerašo. O taip būna gana dažnai.

    Komentuoti:


  • pianeta
    replied
    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
    Kažkaip pastebėjau,kad tai dažnai atsitinka su šia kompanija.....kame reikalas?Ar orlaiviai ant tiek seni?

    Atidėto „Small Planet Airlines“ skrydžio keleivis: nuplaukė viena atostogų para https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...ste-637-991510
    paskutinį kartą su jais skridau berods 2011 m. nuo to karto dejau kryžių šitai aviakompanijai. jau tada buvo ištisiniai vėlavimai ir lėktuvai kaip kibirai. Apskritai nesuprantu kaip žmonės vis dar perka tas keliones iš Novaturo ir Tezturo, kai šios agentūros šitaip nepagarbą rodo klientams skraidindamos juos su šitomis avialinijomis.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Kažkaip pastebėjau,kad tai dažnai atsitinka su šia kompanija.....kame reikalas?Ar orlaiviai ant tiek seni?

    Atidėto „Small Planet Airlines“ skrydžio keleivis: nuplaukė viena atostogų para https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...ste-637-991510

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Ir kažkodėl tokios problemos kyla būtent "Small Planet", kuriai dažnai kyla ir kitokių problemų: sugenda lėktuvai / vėluoja skrydžiai.
    Reikėtų ieškoti statistikos (jei tokia egzistuoja) ar tikrai Small Planet turi daugiau problemų su gedimais ir vėlavimais negu kitos avialinijos. Kol kas panašu, kad tokia išvada yra daroma pagal straipsnių kiekį spaudoje, o tas kiekis nebūtinai objektyviai nušviečia statistiką. Tiesiog yra kontingento skirtumas - atšaukus/vėluojant skrydžiui yra žymiai labiau tikėtina kad kreipsis į žiniasklaidą atostogautojas, skrendantis į Turkiją su Small Planet, kuriam skrydis yra retas ir didelis įvykis, negu verslo keliautojas, skrendantis su Lufthansa/SAS/Finnair/LOT, kuriems tai yra kartas nuo karto pasitaikainti situacija nekelianti per didelių emocijų, tuo labiau noro kreiptis į žiniasklaidą.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    „Small Planet Airlines“ plečiasi į Vokietiją
    http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...si-i-vokietija

    Atostogų skrydžių bendrovė „Small Planet Airlines“ gavo Vokietijos oro vežėjo pažymėjimą ir leidimą keleivius skraidinti Vokietijoje registruotais orlaiviais. Tad bendrovė šią vasarą skraidins atostogautojus ne tik iš Lenkijos ir Lietuvos oro uostų, bet ir iš dviejų Vokietijoje.

    „Šį strategiškai svarbų žingsnį pavyko įgyvendinti tiksliai laiku – pažymėjimą gavome likus dienai iki pirmojo mūsų skrydžio iš Bremeno“, – sako Vytautas Kaikaris, bendrovės generalinis direktorius.

    „Small Planet Airlines“ skrydžius vykdys drauge su partneriais „Thomas Cook“ ir „TUI Deutschland“. Per vasaros sezoną planuojama įgyvendinti apie 800 skrydžių.

    Pagal susitarimą su „Thomas Cook“, per vasaros sezoną „Small Planet Airlines“ perveš daugiau nei 100.000 keleivių ir įvykdys apie 460 skrydžių. Daugiausiai keleiviai bus skraidinami į Viduržemio jūros kurortus.

    Kartu su „TUI Deutschland“ bendrovė turės 14 skrydžių per savaitę, keleiviai bus skraidinami į Rodą, Heraklioną, Kosą, Menorką ir Burgasą.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    „Small Planet Airlines“ įsitvirtina Azijos rinkoje

    Pasibaigus vasaros sezonui Europoje, atostogų skrydžių bendrovė „Small Planet Airlines“ jau antrus metus iš eilės perkelia savo veiklą į Aziją. Lapkritį du aviakompanijos orlaiviai pradės skrydžius iš Kambodžos į Kiniją ir Pietų Korėją.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    „Small Planet Airlines“ skraidys iš Libijos

    „Small Planet Airlines“ kiekvieną dieną keleivius iš Tripolio skraidins į Diuseldorfo (DUS, Vokietija), Londono Getviko (LGW) ir Paryžiaus Charles de Gaulle (CDG, Prancūzija) oro uostus, pranešė bendrovė.
    Bendrovė sutartį su „Afriqiyah Airways“ pasirašė dviems mėnesiams, o tarp Libijos ir Europos oro uostų skraidys 2 „Airbus A320“ orlaiviai.

    „Small Planet Airlines“ žiemos sezono metu, kai Europoje atostogų kelionių skaičius sumažėja, siekia dalį savo lėktuvų įdarbinti už Europos ribų. Žiemą mūsų lėktuvai skraidino keleivius iš Butano į Tailandą, o dabar „Afriqiyah Airways“ pasirinko mūsų avialinijas skrydžiams į Europą“, - aiškina Vytautas Kaikaris, „Small Planet Airlines“ generalinis direktorius.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Na taip, tik oro linijų niekas neatkurs, o ir kompanijos, kurios buvo sukurtos FlyLAL pagrindu, bei iš FlyLAL turto, tiek „Avia Asset" tiek SP, berods ar nėra registruoti Kipre ir Lenkijoje?


    Pareiškime prokurorams Susisiekimo ministerija buvo nurodžiusi, kad „turima medžiaga leidžia daryti prielaidas, jog „flyLAL“, kaip skolininkas, neinformuodamas kreditorių, sudarė sandorius, pažeidžiančius kreditorių teises, tikėtina, kad skolininkas, būdamas nemokus, suteikė pirmenybę kitiems kreditoriams – naujai įsteigtoms „flyLAL Group“ įmonėms, tikėtina, kad įsteigiant naujas „flyLAL Group“ įmones taip pat buvo sumažintas skolininko mokumas, tokiu būdu padarant žalą valstybės įmonėms ir kitiems kreditoriams“.
    Bankroto byla „flyLAL - Lithuanian airlines“ iškelta 2009 m., tais metais bendrovė nutraukė skrydžius. Bankrutavusi įmonė priklausė „flyLAL Group Services“, kuri pakeitė pavadinimą į „Avia Solutions Group“. Pavadinimus keitė ir kitos grupės bendrovės, atsisakydamos santrumpos „flyLAL“.
    DELFI skelbė, kad pavadinimai, anot rinkodaros specialistų, buvo keičiami siekiant pabėgti nuo besidriekiančio praeities šleifo ir asociacijų su bankrotu.
    Valstybinė įmonė „Lietuvos avialinijos“ buvo privatizuota 2005 m., vėliau įmonės veikla išskaidyta pagal veiklos sritis, turtas atskirtas, o visas įmones vienijo „flyLAL Group Services“.
    Grupė vienijo orlaivių remonto ir techninės priežiūros įmonę „Flylal technics“, vėliau pervadintą į „FL Technics“, kelionių agentūrą „BPC Travel“, aviacijos specialistų mokymo įmonę „FlyLAL Training Centre“, pakeitusią pavadinimą į „Baltic Aviation Academy“. Taip pat grupei priklausė orlaivių nuomos bendrovė „Avia Asset Management“ ir keleivių bei krovinių gabenimo bendrovė „FlyLAL Charters“, vėliau pakeitusi pavadinimą į „Small Planet Airlines“.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Visų pamiršta „FlyLAL“ bankroto byla atgijo: paskui prokurorus pas Gediminą Žiemelį gali ateiti ir bankroto administratorius

    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2jsEy5bHH

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    "Avia Solutions Group" įmonę "Small Planet Airlines" pardavė už 1 mln. Lt

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied

    Del SPA klausimas, o Avia Solutions uzsiima orlaiviu nuoma. Tiesa siai diena rinkoje situacija tokia, kad bankrutavus ne vienai bendrovei, o daugeliui optimizavus orlaiviu parka ir atsisakius dalies lektuvu, nuomos kaina yra gerokai nukritus. O kadangi jie ne patys didziausi zaidejai, tai ir issilaikyti nelengva

    Komentuoti:


  • Sula
    replied

    "Avia Solutions Group" pasitrauks iš užsakomųjų skrydžių verslo


    Tai negi SPA irgi nuostolinga?

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Dizainas gal ir geras, bet...

    Komentuoti:

Working...
X