Paskutinė naujiena – birželio mėnesio: Puiki žinia keleiviams: nuo birželio 15 d. Alytaus miesto viešasis transportas dirbs pilnu pajėgumu!
Papildoma informacija: prašome atkreipti dėmesį, kad iki rugsėjo 1 d. nekursuos 5-ojo maršruto autobusas. Primename, kad šio autobuso maršruto galutines autobusų stoteles (SB „Nemunas“ ir Medicininės reabilitacijos ir sporto centras) galima pasiekti 2-ojo ir 7-ojo maršrutų autobusais, todėl keleiviai nenukentės. 5-ojo autobuso maršruto alternatyva yra 2-asis autobuso maršrutas, kuris kursuoja iki pat Medicininės reabilitacijos ir sporto centro, tuo tarpu SB „Nemunas“ keleivius, kaip įprasta, aptarnaus 7-asis autobusų maršrutas.
Anksčiau, maršrutą Nr. 2, aptarnaudavo du autobusai, tačiau dėl didžiausių metinių nuostolių patiriamų būtent šiame maršrute, nuo birželio 15 d. važiuos vienas, t. y. autobusai šiuo maršrutu važiuos rečiau, todėl renkantis kelionę šiuo autobusu, prašome atkreipti dėmesį į tvarkaraštį.
Anksčiau, maršrutą Nr. 2, aptarnaudavo du autobusai, tačiau dėl didžiausių metinių nuostolių patiriamų būtent šiame maršrute, nuo birželio 15 d. važiuos vienas, t. y. autobusai šiuo maršrutu važiuos rečiau, todėl renkantis kelionę šiuo autobusu, prašome atkreipti dėmesį į tvarkaraštį.
B). Atsirado 3A maršrutas – tai 3 maršrutas, tik važiuojantis nebe Jonyno, o Naująja gatve. Iš esmės tai buvusio 7 maršruto atgimimas. Atrodo, kad iš trijų TP (transporto priemonių) dvi paliko 3 maršrute, o vieną permetė į 3A. Seniau 3 maršrutas turėjo apie 20 min. intervalą, dabar 3-čias apie 25-40 min., o 3A – 60 min. intervalą. Matyt, Jonyno gatvėje ne tiek daug keleivių. Kaip jau rašiau 2018 gruodį:
Didžiausia klaida man vis dar atrodo 3-čias maršrutas. Juo važiuos vienas didelis autobusas, tvarkaraštis tankus, iki vėlumos (darbo dieną). Ir visa tai per Jonyno gatvę. Tačiau pagrindiniai traukos objektai, prekybos centrai, autobusų stotis liks nuošalyje ir dauguma keleivių negalės pasinaudoti 3-čiu maršrutu. Na, bent jau 1-mas važiuos pro autobusų stotį iki 22 val.
-----Panaikinti ir praretinti maršrutai nuo pertvarkos 2018 m., apžvalga------
Įvykus maršrutų pertvarkai buvo pridaryta šiek tiek nesąmonių, apie jas jau ne kartą šioje temoje rašiau. Viena jų – itin dažnas važiavimas Kepyklos gatve.
A) Kaip ir pranašavau, keistasis 12 maršrutas per Kepyklos g. panaikintas, nes akivaizdžiai pasitvirtino jo nesąmoningumas. Atsilaisvinęs mikriukas buvo panaudotas naujam 12 maršrutui (buvusiam 4-tam). Tiesa, užupinis 8U maršrutas su 1 TP panaikintas ir sukurtas naujas 12U (buvęs 4U).
B) 2 maršrutas, iš principo neblogas, buvo praretintas. Iš pat pradžių važiavo 3 TP kas 20 minučių (net ir savaitgalį), kas buvo absoliuti nesąmonė. Tada buvo paliktos 2 TP kas 30 minučių. Ta 1 TP buvo permesta į 11 maršrutą, kurio intervalas sumažėjo nuo 60 iki 30 minučių (norėta padaryti, kad ir Panemunės, ir Kurorto gyventojai piko metu būtų aptarnaujami vienu metu, kas su 60 min. intervalu buvo neįmanoma).
Anksčiau, maršrutą Nr. 2, aptarnaudavo du autobusai, tačiau dėl didžiausių metinių nuostolių patiriamų būtent šiame maršrute, nuo birželio 15 d. važiuos vienas, t. y. autobusai šiuo maršrutu važiuos rečiau, todėl renkantis kelionę šiuo autobusu, prašome atkreipti dėmesį į tvarkaraštį. [alytausinfrastruktura.lt]
Realiai buvo panaikintos nesąmonės – pernelyg dažnas važinėjimas periferijoje. Bet kaip matom, Dainavoje intervalas padidėjo nuo 30 iki 60 min., o Jonyno g. nuo 20 iki 30 min. Dainava lieka šiek tiek nuskriausta. Manyčiau, kad tiek Jonyno g., tiek Dainavoje reikėtų palaikyti 30 min. intervalą darbo dienomis. Gal ir Kepyklos gatvėje būtų galima palaikyti 30 min. intervalą, bet dabartinis 2 maršrutas veža tik į Dainavą, todėl tikriausiai nepatogus. Reikėtų naujo maršruto iš Kepyklos g. į Naująją g. arba per Vidzgirį.
Komentuoti: