Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Raliai gal ir apsimoketu paleisti autobusus vos trimis marsrutais - 7, 8 ir 13. Gal dar 14. Taciau didesnes talpos (9-10 m) autobusai kazin ar paisteisntu. Midibusai - optimaliausias pasirinkimas.

    Siaip tai mieste reiketu marsrutu reorganizacijos. Siuo metu mieste pakaktu apie 4-5 pagrindiniu marsrutu ir dar kokiu 4-5 papildomu.

    "Kautra" jokiu autobusu gali ir nepalesti, o peremusi miesto marsrutus (ar didesne ju dali) ir toliau vezioti keleivius mikrautobusais. Na gal keliuose marsrutuose ir paleistu darbo dienomis po viena-kita midibusa.
    Paskutinis taisė Al1; 2009.12.28, 17:17.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Negaliu atsakyti, nes manęs su Alytumi šiuo momentu praktiškai niekas nesieja. Mano minėtas maršrutas tebuvo tik pavyzdys, todėl nebūtina nieko dubliuoti. Tuo pačiu norėjau paklausti: ar Alytuje kai kurie miesto maršrutai pratęsiami į priemiesčius, nu koks nors pvz Alytaus AS-Likiškėliai?
    Už miesto išvažiuoja 10-as maršrutas į Miklusėnus ir 4-o pratęsimas į Užupius (važiuoja tik 1 mikroautobusas).
    Neskaitant to, kad yra mano pirmame puslapyje minėti maršrutai į sodus.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Wycka, o kodėl netinka 5-as maršrutas? Juo galima paleisti autobusus ir viskas. Kam tas tavo sugalvotas dubliuojantis kitus maršrutas?
    Kažkada, per berods dar tuometinę Alytaus televiziją girdėjau, kad Druskininkų gatvės gyventojai prašė VT, tačiau dėl kažkokio neatitikimo, berods apšvietimo nėra ar tai gatvė neasvaltuota, ja negalima paleisti VT, o mieste nėra pinigų šiam trūkumui pašalinti.
    Beje rekonstravus Punsko ir Statybininkų gatves jose įrengti nauji sustojimai, įdomu kokie planai susiję su tuo.
    Paskutinis taisė lietus; 2009.12.26, 09:54.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Wycka, o kodėl netinka 5-as maršrutas? Juo galima paleisti autobusus ir viskas. Kam tas tavo sugalvotas dubliuojantis kitus maršrutas?
    Negaliu atsakyti, nes manęs su Alytumi šiuo momentu praktiškai niekas nesieja. Mano minėtas maršrutas tebuvo tik pavyzdys, todėl nebūtina nieko dubliuoti. Tuo pačiu norėjau paklausti: ar Alytuje kai kurie miesto maršrutai pratęsiami į priemiesčius, nu koks nors pvz Alytaus AS-Likiškėliai?

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Čia kalba vyksta apie miesto maršrutus, kadangi jau senokai sklando kalbos, jog Kautra nori gauti teises vežioti Alytaus miesto keleivius. Pasirašyti tas sutartis atėjus laikui, manau jiems problemų jokių nekils, tiesiog įdomu kuo jie aptarnautų tuos maršrutus. Kol kas matau penkis autobusus, kurie galėtų aptarnauti Alytaus miestą. Kažin ar to Alytuje užtektų, o kur dar Kauno priemiestis.
    Na tai greičiausiai prieš apsiimdami aptarnauti tokią teritoriją, įsigytų ir tam pritaikytų autobusų.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Gal turima minty tarpmiestinius arba priemiestinius maršrutus, kuriuos aptarnauja mikroautobusais. Juos pakeistų į autobusus. Nors reikia pastebėti, kad jūs čia kalbate itin nekonkrečiai ir nesugebate rišliai parašyti - tenka po keliskart tikslintis, ir vien dėl to, jog nesugebate rišliai ir suprantamai reikšti mintis.
    Čia kalba vyksta apie miesto maršrutus, kadangi jau senokai sklando kalbos, jog Kautra nori gauti teises vežioti Alytaus miesto keleivius. Pasirašyti tas sutartis atėjus laikui, manau jiems problemų jokių nekils, tiesiog įdomu kuo jie aptarnautų tuos maršrutus. Kol kas matau penkis autobusus, kurie galėtų aptarnauti Alytaus miestą. Kažin ar to Alytuje užtektų, o kur dar Kauno priemiestis.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Jeigu nepriklauso, tai kaip Kautra gali nuimti mikroautobusus ir paleisti autobusus?
    Gal turima minty tarpmiestinius arba priemiestinius maršrutus, kuriuos aptarnauja mikroautobusais. Juos pakeistų į autobusus. Nors reikia pastebėti, kad jūs čia kalbate itin nekonkrečiai ir nesugebate rišliai parašyti - tenka po keliskart tikslintis, ir vien dėl to, jog nesugebate rišliai ir suprantamai reikšti mintis.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Nepriklauso.
    Jeigu nepriklauso, tai kaip Kautra gali nuimti mikroautobusus ir paleisti autobusus?

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    O tai tie mieste kursuojantys mikroautobusai irgi priklauso Kautra? Na jeigu tai tiesa, tai tikriausiai bus grąžinami VanHooliai.
    Nepriklauso.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Girdėjau, kad vyks kažkokios permainos gal vasario mėnesį - "Kautra" žada paleisti autobusus ir nuimti mikroautobusus... Nežinau visko tiksliai, bet pagyvensim pamatysim.
    --
    Wycka, o kodėl netinka 5-as maršrutas? Juo galima paleisti autobusus ir viskas. Kam tas tavo sugalvotas dubliuojantis kitus maršrutas?
    O tai tie mieste kursuojantys mikroautobusai irgi priklauso Kautra? Na jeigu tai tiesa, tai tikriausiai bus grąžinami VanHooliai.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Girdėjau, kad vyks kažkokios permainos gal vasario mėnesį - "Kautra" žada paleisti autobusus ir nuimti mikroautobusus... Nežinau visko tiksliai, bet pagyvensim pamatysim.
    --
    Wycka, o kodėl netinka 5-as maršrutas? Juo galima paleisti autobusus ir viskas. Kam tas tavo sugalvotas dubliuojantis kitus maršrutas?

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Keleivių vežimas turbūt buvo nuostolingas - tai kaip ir išsaugosi... Tarp kitko, bendrajame plane numatyta, kad nuo šiaurinio pramonės rajono geležinkelis nusitęs iki Valkininkų. Tuomet gal bus ir keleiviniai traukiniai
    Dėkui už komentarą. Panašiai ir įsivaizdavau

    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Ir nesupratau prie ko čia autobusų maršrutas? Į Druskininkų g. nevažiuoja VT, o iki GS važiuoja 5-as maršrutas. Tiesa, važiuoja ten dėl to, kad yra gyvenamųjų namų, o ne dėl GS...
    Žiūrėti žemiau:
    I
    V

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Turima omeny, kad jei būtų vietiniai traukiniai, apsimokėtų aptarnauti ir minėtą autobusų maršrutą.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Keleivių vežimas turbūt buvo nuostolingas - tai kaip ir išsaugosi... Tarp kitko, bendrajame plane numatyta, kad nuo šiaurinio pramonės rajono geležinkelis nusitęs iki Valkininkų. Tuomet gal bus ir keleiviniai traukiniai
    Ir nesupratau prie ko čia autobusų maršrutas? Į Druskininkų g. nevažiuoja VT, o iki GS važiuoja 5-as maršrutas. Tiesa, važiuoja ten dėl to, kad yra gyvenamųjų namų, o ne dėl GS...
    Matyt, turi omeny, kad jei būtų vietiniai traukiniai, apsimokėtų aptarnauti ir minėtą autobusų maršrutą.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Visagino merui visai kū kū — atsisakė net traukinio.
    Kažin, kodėl Alytaus valdžia nesiekė išsaugoti keleivinius traukinius — gal ir taip jau buvo beviltiška? Būtų miesto autobusų maršrutas pvz Druskininkų g. - Alytaus GS
    Keleivių vežimas turbūt buvo nuostolingas - tai kaip ir išsaugosi... Tarp kitko, bendrajame plane numatyta, kad nuo šiaurinio pramonės rajono geležinkelis nusitęs iki Valkininkų. Tuomet gal bus ir keleiviniai traukiniai
    Ir nesupratau prie ko čia autobusų maršrutas? Į Druskininkų g. nevažiuoja VT, o iki GS važiuoja 5-as maršrutas. Tiesa, važiuoja ten dėl to, kad yra gyvenamųjų namų, o ne dėl GS...

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Puikus "viešojo transporto" pavyzdys - Visagino "mikriukai" .
    Visagino merui visai kū kū — atsisakė net traukinio.
    Kažin, kodėl Alytaus valdžia nesiekė išsaugoti keleivinius traukinius — gal ir taip jau buvo beviltiška? Būtų miesto autobusų maršrutas pvz Druskininkų g. - Alytaus GS

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Kapitalizmas čia niekuo dėtas. Tiesiog tuo metu buvo bendra betvarkė, kai kur net totali anarchija.
    Puikus "viešojo transporto" pavyzdys - Visagino "mikriukai" .

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
    Graudu žiūrėti, kaip kad 2 kartus mažesniame mieste vis dar važinėja "armonikos", o Alytuje net normalaus VT nebėra...
    Va prie ko priveda nežabojamas laukinis kapitalizmas
    Kapitalizmas čia niekuo dėtas. Tiesiog tuo metu buvo bendra betvarkė, kai kur net totali anarchija.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Graudu žiūrėti, kaip kad 2 kartus mažesniame mieste vis dar važinėja "armonikos", o Alytuje net normalaus VT nebėra...
    Va prie ko priveda nežabojamas laukinis kapitalizmas
    Paskutinis taisė Kosovo; 2009.12.24, 17:00.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Keletas nuotraukų. Vis geriau negu nieko Pulko gatvėje, fotkinta šeštadienį.
    "Multivanas":

    A. Valūno IĮ:

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Taip, praleidau pro akis chemiją... Tuojau ištaisysiu...
    O yra ir daugiau maršrutų į sodus, tik be autobusų.
    Dzūkijos sodus aptarnauja du "Multivano" mikroautobusai (visomis dienomis). Vienas važiuoja iki Pieninės, kitas iki "Alytaus mėsos" (stotelė dabar vadinasi Všį Verslo kaimelis). Šie mikroautobusai kursuoja kas pusvalandį, net savaitgaliais paskutinis reisas iš Dzūkijos sodų apie 20:30, jei nepasikeitė. Tik dažnai pastebiu, kai maršrutkės apsisuka prie "Bangos".
    Kitas maršrutas: "Banga" - SB Dobilas, jei neklystu. Jį taip pat aptarnauja "Multivanas", važiuoja vienas mikroautobusas keletą kartų per dieną.

    Dabar į Užupius kasdien važinėja G. Vasiliausko IĮ mikroautobusas. Tai 4-o maršruto pratęsimas.

    Al1, gali atkelti tuos pranešimus apie Alytaus autobusus čia, geriau gal viską sutalpinti į vieną pranešimą. Tada tikrai būtų puiku.

    Komentuoti:

Working...
X