Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Ar vairuotojus iš viso materialiai skatins? Įtariu, kad ne.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Nei karto nebuvau paprašytas parodyti bilieto. Tik padariau "testą". Kartą lipau ir parodžiau, kitą kartą nieko nerodžiau ir absoliučiai jokios reakcijos. Vairuotojams vienodai tu rodai ten jiems bilietą ar špygą . Tik panašu, kad nuo naujos tvarkos vairuotojams šiek tiek painu pasidarė, nes buvo keli atvejai, kai vos išvis neužmiršo atidaryt duris ir išleist keleivius...........

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    iš vienos dienos tokios išvados. Juokingai skamba. Kol nėra e-bilieto, tol iš viso apie priekinių durų tvarkos privalumus nėra ko kalbėti. Pajamos šiek tiek padidės pirmus porą mėnesių, o paskui zuikiai ir toliau važinės su n kartų žymimais talonėliais.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    „Busturo“ vadovai: naujoji keleivių įlaipinimo tvarka pasiteisino

    Nuo šiandien Šiauliuose oficialiai įsigaliojo nauja įlipimo į maršrutinius miesto autobusus tvarka. Miesto vežėjos bendrovės „Busturas“ administracijos darbuotojai, patys nuo ryto budėję autobusų stotelėse, sako, kad naujoji tvarka įsigaliojo sklandžiai.

    „Busturo“ generalinio direktoriaus Tomo Bielinsko teigimu, pirmadienio rytą bendrovės administracijos darbuotojai kartu su keleivių kontrolę vykdančios bendrovės darbuotojais budėjo 18-oje judriausių miesto autobusų stotelių. „Keleiviai puikiai suprato naująją įlipimo į autobusus tvarką, nebuvo jokių incidentų, viskas vyko sklandžiai“, – Etaplius.lt sakė T. Bielinskas.

    Anot jo, keleiviai iš anksto pasirūpino bilietėliais, todėl nesusidarė eilės. „Tik norėtume paprašyti tų keleivių, kurie važinėja su mėnesiniais bilietais, kad įlipdami jie aiškiai parodytų bilietus vairuotojui. Kartais tampa neaišku, kodėl bilietėlio nepasižymėjęs keleivis keliauja į galą“, – prašė T. Bielinskas.

    Generalinio direktoriaus paprašius pasvarstyti, ar naujoji tvarka Šiauliuose bus priimta panašiai, kaip kituose miestuose, T. Bielinskas tvirtino, kad Šiauliuose ji ko gero įsigalios sklandžiau. „Tokia tvarka nebuvo nauja, nes kiti miestai seniai ja naudojasi, todėl šiauliečiai apie ją buvo girdėję. Nesiryšiu komentuoti daug diskusijų sukėlusio Vilniaus atvejo, bet manau, kad Šiauliai įlipimo per priekį tvarką įgyvendino sklandžiausiai“, – Etaplius.lt pasakojo T. Bielinskas.

    „Mes jau dabar neabejojame nauda. Autobusai bus švaresnis, o kelionės tvarkingesnės. Sumažės nevalyvų keleivių. Galbūt daugiau šiauliečių persės į miesto autobusus“, – kalbėjo T. Bielinskas.

    Teigiama, kad taip keleivių pervežimo bendrovė siekia padidinti „zuikių“ kontrolę. Prieš įlipant keleiviai prašomi paruošti bilietėlius. Nuo šiol vairuotojai perima dalį kontrolės funkcijų, nes kontrolieriais prisijungs tik piko valandomis.

    Pasak T. Bielinsko, autobuso vairuotojas turi teisę paprašyti nevalyvo arba neblaivaus keleivio. „Jei toks keleivis nelipa lauk, vairuotojas vis tiek turi važiuoti savo maršrutu, tačiau įspėja keleivių kontrolę vykdančią bendrovę. Jei keleivis dar ir nedrausmingas, tada kreipiamasi į policiją“, – aiškino T. Bielinskas.

    Norint pirkti bilietėlius autobusuose, keleiviai turi turėti ne didesnes nei 20 litų kupiūras. Taip siekiama atpratinti keleivius vežioti negabaritinį bagažą.

    Leidžiama nemokamai vežtis ne didesnį nei viena keleivio vieta rankinį bagažą. Už bagažą, kurio ilgio, pločio ir aukščio suma ne didesnė kaip 180 centimetrų, įsigaliojus naująjąi tvarkai, reikia pirkti papildomą bilietėlį

    Neįgaliesiems ir tėveliams su vaikiškais vežimėliais bus skirtos viduriniosios autobusų durys.

    Etaplius.lt primena, kad šiauliečiai su naująja įlipimo į autobusus tvarka galėjo susipažinti jau praėjusią savaitę. „Busturo“ eksploatacijos direktorius Vilius Laužikas Etaplius.lt sakė, kad tai buvo pačių vairuotojų iniciatyva. „Mes tvarką įvedėm tik nuo pirmadienio, o vairuotojai norėjo išmėginti, kaip viskas veikia, kaip reaguoja žmonės“, – pasakojo V. Laužikas.

    Pasak eksploatacijos direktoriaus, neigiamų keleivių reakcijų bendrovė „Busturas“ kol kas nesulaukė. „Aš pats šįryt važinėjau autobusu, žmonės lipa tvarkingai, nemačiau nė vieno pasipiktinusio keleivio“, – konstatavo V. Laužikas.
    Šiek tiek blefuoja Busturas. Pagirtina, jog bene visi vairuotojai atidarinėja priekines duris, vėliau tik visas likusias, matyt gana griežtai buvo informuoti apie naująją tvarką, net Kaune pradžioje taip nebuvo Visgi turintys nuolatinius bilietus jų nerodo ir vairuotojai nereikalauja juos rodyti. Daugelyje autobusų praėjimas gana platus, todėl kol vienas keleivis perka bilietą iš vairuotojo apie dešimt tiesiog gali praeiti į galą. Priekyje kiek mačiau yra po du "krokodilus" ir bent vienas iš jų sumontuotas taip, jog vairuotojui neįmanoma matyti ką ir kaip ten žymi keleivis. Bet, manau, su laiku sistema pradės puikiai funkcionuoti

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Informacija apie įlipimą pro priekines duris

    UAB „Busturas“ informuoja, kad nuo 2013 m. birželio 17 d. viešojo transporto keleiviai į UAB „Busturas“ autobusus gali įlipti tik pro priekines autobuso duris (išskyrus asmenis su neįgaliųjų ar vaikiškais vežimėliais), o išlipti pro visas kitas, išskyrus pirmas. Keleiviai į autobusą įlipa ir išlipa pagal vežėjo nurodytus informacinius simbolius prie autobuso durų.

    Atvažiavus autobusui, keleiviai privalo tvarkingai išsirikiuoti prie priekinių durų. Kiekvienas keleivis, įlipdamas, turi parodyti vairuotojui terminuotą vardinį mėnesinį bilietą ir pažymėjimą, suteikiantį teisę į lengvatą, pažymėti vienkartinį bilietą arba nusipirkti jį iš vairuotojo bei išsyk pažymėti. Svarbu nesudaryti pernelyg daug nepatogumų kitiems keleiviams ir būti iš anksto pasiruošus vienkartinį bilietą, terminuotą vardinį mėnsinį bilietą ar tikslią pinigų sumą (1,80 Lt arba 0,90 Lt) vienkartinio bilieto įsigijimui autobuse. Būtume dėkingi, kad keleiviai vienkartinius bilietus įsigytų spaudos kioskuose ar kitose bilietų platinimo vietose. Tai - sutaupytos kelionės sekundės ir minutės visiems keleiviams.
    Įlipę į autobusą, keleiviai turi eiti į salono gilumą, kad nesusidarytų spūstis prie priekinių durų. Keleiviai turi suprasti – kuo greičiau jie tai padarys, tuo mažiau bus trikdomas viešojo transporto eismas.
    Autobuse keleiviai vietą turi užimti taip, kad netrukdytų kitiems keleiviams, o privažiavę reikalingą stotelę, priartėti prie galinių ar vidurinių durų ir, autobusui sustojus ir atsidarius durims, nedelsdami išlipti. Keleiviai turi tvarkingai sulipti pro priekines duris, kad keleivių judėjimas autobuso salone vyktų ratu ir išlipantiems pro vidurines ir galines duris atsirastų daugiau vietos. Svarbu nesudaryti pernelyg daug nepatogumų kitiems keleiviams reikia būti iš anksto pasiruošus vienkartinį bilietą, terminuotą vardinį mėnsinį bilietą ar smulkių grynųjų pinigų vienkartinio bilieto įsigijimui. Galinėse stotelėse visi keleiviai privalo išlipti iš autobuso.
    Stotelėje pirmumo teisė įlipti į autobusą suteikiama neįgaliesiems, keleiviams su mažamečiais vaikais, nėščioms moterims ir senyvo amžiaus žmonėms. Sėdimos vietos, virš kurių yra užrašas „Keleiviams su vaikais ir neįgaliesiems“ arba atitinkamas simbolis yra skirtos šiai keleivių kategorijai kiti keleiviai atsisėdę į šias vietas, privalo jas užleisti nurodytiems asmenims.
    Įlipę ne pro priekines duris, keleiviai privalo kuo skubiau pažymėti komposteryje vienkartinį bilietą.
    Be abejo, tiek keleiviai, tiek vežėjai turės apsišarvuoti kantrybe. Neabejojame, kad skundų, bent jau pirmaisiais mėnesiais, sulauksime gausybės. Tačiau tikimės, kad keleiviai greitai įpras prie naujosios tvarkos, t. y. įlipimo į autobusus pro priekines duris.
    Įgyvendindami naująją tvarką tikimės visuomenės solidarumo – prie jos įprasti užtruks šiek tiek laiko, tačiau pokyčiai bus įgyvendinti daug lengviau, jei keleiviai geranoriškai laikysis mūsų siūlomos tvarkos
    Tikimės keleivių supratingumo ir pakantumo, nes autobusai taps tvarkingesni, padidės jų greitis. Surinkę daugiau pajamų, galėsime pateikti miesto gyventojams ir svečiams daugiau autobusų ir intervalai tarp autobusų taps mažesni.
    Neabejojame, kad į viešąjį transportą lipant pro priekį, padidės saugumas, viduje sumažės asocialių asmenų bei išaugs bilietų pardavimas. Labiausiai šių pasikeitimų baiminasi autobusų vairuotojai, kuriems nuo šiol reikės ne tik vairuoti bei prekiauti bilietais,bet ir kontroliuoti, ar visi keleiviai laikosi naujosios tvarkos ir turi galiojančius bilietus.
    Taigi, reiks reiks rodyti ne tik nuolatinius bet ir pažymėjimus... nepatogu ir greičiausiai retam vairuotojui bus svarbu patikrinti ar tas pažymėjimas galioja, ar mėnesinis bilietas tinkamo mėnesio.

    PS. Viešųjų ryšių specialistai tai Busture super, iš pradžių pamoko Šiaulių avis kaip įlipti į autobusą, vėliau prižada aukso kalnus, kurių žinoma niekas neįgyvendins, kad tik labai neprotestuotų ir galiausiai vis tiek vairuotojams čia bus blogiausiai, o ne jums

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Tegul buna, uztai iki rugsejo dauguma pripras, kai keleiviu smarkiai pagauses..

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Na, pirmas kelias dienas turbūt bus nesusipratimų......

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Oficialiai paskelbta, kad priekinių durų tvarka Šiauliuose įsigalios birželio 17 dieną.

    Šiauliuose į autobusus – tik pro priekines duris

    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Todėl mikrobus Šiauliuose iš reikia naikinti, o ne integruoti. Realiai tereikėt tik vieno naujo autobusų maršruto, o tiksliau esamo 3 pratęsimo iki Skroblų g., ir dar vieno kažkurio maršruto pratęsimo iki Karaliaučiaus st.
    Iki Karaliaučiaus st. ir toliau turės važiuot autobusai kai kapines atidarys. Taip kad laiko klausimas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Todėl mikrobus Šiauliuose iš reikia naikinti, o ne integruoti. Realiai tereikėt tik vieno naujo autobusų maršruto, o tiksliau esamo 3 pratęsimo iki Skroblų g., ir dar vieno kažkurio maršruto pratęsimo iki Karaliaučiaus st.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    ...Beje, virš Šiaulių mikrobų irgi kabo kardas ant siūlo...
    Šiaulių mikrobai - atskira istorija. Niekur kitur nemačiau kad jie važinetu tom pašom linijom su beveik tuo pačiu numeriu (+30), kaip ir miesto maršrutiniai autobusai. Jie vaziuoja prieš autobusus surenkant visus to maršruto keleivius, paliekant autobusams tik nedidele dalį. Keista, ane? Žmones moka mokescius iš kuriu išlaikomas Busturas, o po to dar moka už pravažiavimą mikrobams. Moka du kartus!

    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Kas daugelyje miestų jau įprasta, Šiauliuose - naujovė. Neseniai stotelių tvarkaraščiuose pradėta nurodyti kuriais reisais važiuoja žemagrindžiai autobusai (kiek pastebėjau tik 7 ir 24 maršrutuose), taip pat kai kuriuose mikroautobusų galiniuose punktuose nurodomi jų išvykimo laikai. Tokia informacija iki šiol niekur nebuvo pasiekiama...
    Atvaizdas
    Žemagrindžius buvo nustota žymėti prieš gerus 4 metus. Todėl anokia čia naujovė.
    O dėl mikroautobusų tvarkaraščių, taip, čia yra naujiena. Iki šiol, ši informacija buvo pasiekiama tik savivaldybės tinklapyje.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Kas daugelyje miestų jau įprasta, Šiauliuose - naujovė. Neseniai stotelių tvarkaraščiuose pradėta nurodyti kuriais reisais važiuoja žemagrindžiai autobusai (kiek pastebėjau tik 7 ir 24 maršrutuose), taip pat kai kuriuose mikroautobusų galiniuose punktuose nurodomi jų išvykimo laikai. Tokia informacija iki šiol niekur nebuvo pasiekiama...
    Paskutinis taisė Raikkonen; 2013.06.01, 22:41.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Paskelbs prieš savaitę ir pakaks. Provincija - kad mažiau pinktintųsi. Komposterius perkelti daug laiko nereikia, kai kuriuose autobusuose jie ir taip prie vairuotojo. Lipdukus užklijuoti galima iš vakaro ar ryte pirmąją naujos tvarkos dieną.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Daugelio autobusų vidurinė ir galinės durys taip pat su viena varčia, todėl nemanau, jog dėl to kiltų problemų, o grafikai ir taip Šiauliuose pertekliniai. Keista, kad informacijos apie priekinių durų tvarką Šiauliuose praktiškai nėra niekur, nors planuoja tai įvesti po kelių savaičių...

    Komentuoti:


  • rvr
    replied
    Šiauliuose dar 60% yra švediškų autobusų kurie tikrai nepritaikyti pirmųjų durų sistemai. Didžioji dalis autobusų yra vienos varčios. Automatiškai reikėtų keisti maršrutų grafikus. O ką jau kalbėti apie E. Bilieto sistemą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiauliuose dauguma autobusų nepritaikyti tokiai tvarkai - siauros durys, siauri praėjimai, minkštos sėdynės trukdo judėti viduje. Be to bilbietai popieriniai, tai iš priekinių durų tvarkos mažai naudos - zuikiai žymės tuos pačius bilietus n kartų.
    Verčiau išguitų mikrobus, kurie nugraibo nemažą dalį keleivių.

    Beje, virš Šiaulių mikrobų irgi kabo kardas ant siūlo.

    http://www.15min.lt/naujiena/verslas...rbo-667-337855
    Paskutinis taisė Al1; 2013.05.31, 13:28.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Na štai, ir Šiauliai ruošiasi įvesti priekinių durų tvarką

    Miesto autobusai: neišgujami benamiai, vandalai ir viešas seksas

    Seks didžiųjų miestų pavyzdžiu

    Jau birželio viduryje miesto maršrutinių autobusų keleivių laukia naujovės. „Keleiviai bus įleidžiami tik pro priekines duris. Tai, galima sakyti, elektroninio bilieto pradėjimo taikyti etapas. Tikimasi pagerinti keleivių kontrolę“, – viliasi bendrovė „Busturas“ direktorius T.Bielinskas. Elektroniniam bilietui įgyvendinti tėra vos pusė milijono. Jau dabar aišku, kad jo nusipirkti nepavyks.

    „Klaipėdai elektroninis bilietas atsiėjo beveik 2 mln. Lt. Kadangi su miesto valdžia nepavyksta susikalbėti taip, kaip tikėtasi, o daugiau lėšų gauti ne tik iš jos, bet ir iš struktūrinių fondų kol kas nenusimato, spręsime klausimą dėl išperkamosios nuomos – ne pirkimo“, – žada T.Bielinskas.

    Patys vairuotojai ir džiaugiasi, ir nerimauja dėl naujos tvarkos. „Įlipimas pro priekines duris nėra blogai. Didžiausia blogybė, kad prarasime greitį“, – mano A.Jonušas.

    „Priekinės durys“ pasiteisino

    Įlipimo pro priekines duris tvarka Lietuvoje nėra naujovė – ji taikoma daugelyje Vakarų Europos miestų, taip pat Kaune, Klaipėdoje, Kėdainiuose ir Panevėžyje. Vienerius metus per priekines autobusų bei troleibusų duris lipo ir vilniečiai. Vėliau ši tvarka sostinėje buvo atšaukta dėl gyventojų skundų. Žmonės buvo nepatenkinti tuo, kad susidaro didžiulės grūstys ar apskritai nespėjama įlipti. Kituose miestuose įlipimas pro priekines duris pasiteisino.

    Vien Kaune per pusmetį pajamos augo beveik puse milijono litų. Kiek augs bendrovės „Busturas“ pajamos, jos vadovai kol kas iš anksto neprognozuoja. Viliamasi, kad pradėjus taikyti minėtą tvarką „zuikių“ sumažės 3-5 proc.

    Birželio viduryje miesto maršrutinių autobusų keleiviams užsitrenks galinės ir vidurinės durys – žmonės bus įlaipinami tik pro priekines.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Miestui – švaresnis oras, keleiviams – malonesnė kelionė

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Iš Šiaulių Krašto straipsnio:

    „Ti­ki­mės, kad mums pa­vyks ir to­liau Šiau­liuo­se plės­ti eko­lo­giš­kų au­to­bu­sų par­ką. Šiuo me­tu vyk­do­me ki­tą pro­jek­tą, tad, sėk­mės at­ve­ju, įsi­gy­si­me dar aš­tuo­nis du­jo­mis va­ro­mus au­to­bu­sus bei vie­ną hib­ri­di­nį – va­ro­mą du­jo­mis ir elekt­ra.
    http://www.skrastas.lt/?data=2013-02...&id=1361380268

    Komentuoti:

Working...
X