Pirkimo objektas į dalis neskaidomas. Minimalus perkamas Transporto priemonių kiekis – 12 (dvylika) vnt. Perkantysis subjektas siekia įsigyti ir daugiau Transporto priemonių, nei nurodytas minimalus Transporto priemonių kiekis, t. y. didžiausią Transporto priemonių kiekį, kurį galima
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas
Collapse
X
-
Nežinau, gal kas kur nors jau skelbė, gal - ne, bet Busturas paskelbė naujų dujinių autobusų pirkimą. Bus perkama už 2717000e. Iš skelbimo:
- 2 patinka
-
Klaipėda tai tikrai įdomiai pasielgė - keitė kainas ir
iš 52ct padarė 58ct. Bet bilietai tai popieriniai, niekas nuo kortelės nieko nenuskaičiuoja. Vilnius irgi turi savų trūkumų - 65ct. lengvatinis bilietas kainuoja 33ct., irgi nepatogi kaina
Komentuoti:
-
Dėl popierinių tada aišku. Aišku iš patirties Vilniuje galiu pasakyti, jog tikrai patogiau, kai kortelėje yra sveikas skaičius (pvz 0,65€) ir žinau, jog man jokio likučio nebus. Na, suprantama, kiekvienam pagal skonį
Komentuoti:
-
Jokių žaidimų nebus, kadangi tai tik suma nuskaitoma nuo kortelės. Tai jokios įtakos neturi, ar nuo kortelėje esamų pinigų nuskaičiuos 52, 54 ar 55 centus. Popierinį vienkartinį bilietą galima įsigyti tik iš vairuotojo, o pas jį kainuoja suapvalintai - 1,00 Eur.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMan keista, kad nesuapvalino iki 55 ar 60 centų (sveiko skaičiaus). Tiek Vilniuje, tiek Kaune, tiek Klaipėdoje iki sveikosios dalies suapvalinta (atitinkamai 0,9€, 0,65€).
Komentuoti:
-
Man keista, kad nesuapvalino iki 55 ar 60 centų (sveiko skaičiaus). Tiek Vilniuje, tiek Kaune, tiek Klaipėdoje iki sveikosios dalies suapvalinta (atitinkamai 0,9€, 0,65€). O čia prasideda "žaidimai su geltonais centais".
Komentuoti:
-
Šiauliuose ruošiamasi branginti vienkartinio važiavimo bilietus nuo 49 ct. iki 52 arba 54 ct. Nuolatinių bilietų kainos nesikeistų. Bilietų branginimas padėtų Busturui šiemet dar labiau atnaujinti autobusų parką naudotais tvarkingais autobusais kaip tai buvo daroma praėjusiais metais. Dėl bilietų kainos bus sprendžiama vasario pradžioje.
Be šio planuojamo atnaujinimo jau aišku, kad šiais metais bus įsigyti mažiausiai 12 naujų dujinių autobusų, kuriuos didžiąja dalimi finansuoja ES. 2017 m. ~225k Eur įmonės uždirbtas pelnas, planuojama, bus skirtas įmonės darbuotojų darbo užmokesčiams didinti. Taip pat planuojama atnaujinti remonto bazę.
Šiauliai gana stipriai atnaujina viešąjį transportą pastaruoju metu. Kitas labai svarbus žingsnis būtų autobusų perdažymas vienodomis spalvomis, tada vaizdas būtų visai solidus.
Komentuoti:
-
Šiauliuose kurį laiką jau važinėja dvi šventiškai nusiteikusios naujai atkeliavusios Volvo. Kelios nuotraukos Busturo pranešime.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Senuose autobusuose gali būti švieslentės, nepritaikytos valdyti iš išorinių sistemų. Dabar tai jau de facto standartas, o prieš 12-15 metų taip nebuvo, kiekviena švieslentės gamintojas kūrė savo valdymo įrangą jai. Švieslentes, aišku, galima sutvarkyti, bet reikia perdaryti interfeisus.
Komentuoti:
-
Šiaulių e-bilietas naujesnis? Gal tik savo "versija" naujesnis, nes juos abudu diegė ta pati lenkų įmonė.
Komentuoti:
-
Sveiki. Po ilgos pertraukos pavyko rasti laiko paskaityti forumą. Kalbant apie žaliuosius dujinius autobusus, tai Busturo važiuoja beveik visi. Atrodo tik vienas nevažiuoja. Šiauliuose yra ir vienas Kaunui skirtas. Kalbant apie šveislentes, tai jos suprogramuotos nuo e.bilieto sistemos, todėl ir veikia. Kaune e.bilietas senesnis, todėl matyt ir nieko nepadaro. Dėl matomumo, tai tikriausiai nėra maitinimo į LED apšvietimą. Čia tikrai lengvai išsprendžiama bėda
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Jei neklystu, čia buvo vieno NVTKA nario iniciatyva nurodyti švieslentėje "į Geležinkelio stotį". Čia kaip pavyzdį pateikiau
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Jei neklystu, čia buvo vieno NVTKA nario iniciatyva nurodyti švieslentėje "į Geležinkelio stotį". Čia kaip pavyzdį pateikiau
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Vis dėl to, švieslentėse turėtų būti naudojamas vardininko linksnis. Vienok įdomus sprendimas pridėtį tą "į" buvo.
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Ar tik ne dėl to, kad neina kaunietiškai suprogramuoti "į Geležinkelio stotį"? Ar dėl to, kad žalios?
Komentuoti:
-
Taip, beveik visų Volvų švieslentės suprogramuotos. Tačiau vos keletą kartų mačiau važiuojančius su šviečiančiomis švieslentėmis, tad daugeliu atvejų prastai matosi, ypač kai tamsu. Tai dauguma važinėja dar papildomai kartonus užsikišę.
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Ar tik ne dėl to, kad neina kaunietiškai suprogramuoti "į Geležinkelio stotį"? Ar dėl to, kad žalios?
Komentuoti:
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
Gerokai geriau nei pas mus, visi dirbą, net ir originalias švieslentes suprogramavo, o pas mus skundėsi, kad negeros.
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
kaip Šiauliuose su Volvo dujiniais autobusais? Nes Kaune tai tragedija normaliai nėra nei vieno dirbančio. Pilni gedimų tai kompas savaime gesina variklį, tai tik apsukas mažina normaliai važiuot neįmanoma.
Komentuoti:
-
Pagal fotobus'ą 2 iš 15 nedirba. Tikriausiai taip ir yra. Dažnas reiškinys šie Volvo gatvėje ir tikrai eisme stipriai žaliuoja, kartais 2-3 vienas paskui kitą važiuoja.
Beje, šeštadienį mačiau vieną su raudonais numeriais dar važiavo be keleivių (gal iš TAC važiavo).
Taip pat patikrinau abu nevažiuojančius vta.lt. Vieno Volvo duomenų visiškai neduoda. O kitas vakar (13 d.) nepraėjo TA dėl taršos. Kiek žiūrėjau, nemaža dalis jų kliuvo iš pirmo karto dėl to paties. Ant rytojaus atvažiuoja ir jau be trūkumų.Paskutinis taisė Arni5; 2017.11.14, 14:26.
Komentuoti:
Komentuoti: