Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai jei jau 2-3 keleiviai, klausimas, ar jie iš viso reikalingi?
    O jeigu ton vieton, išskyrus tą maršrutą, niekas daugiau nevažiuoja?
    Gal vienu reisu 2-3 keleiviai, o kitu jau iki 10-ies.

    Komentuoti:


  • ether
    replied
    Sveiki, šiandien mačiau naujus-padėvėtus 3 Busturo pirkinius. Žalios spalvos Volvo 7000 CNG su raudonais numeriais.

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Pasikartosiu, čia negalioja visiems P maršrutams, bet tuose, kuriuos matydavau, neatrodė reikalingi. Vairuotojas važinėja siauromis gatvelėmis apsnūdęs ir tiek. Piko metu gal susėda pilnesnis mikras, to negaliu pasakyti, bet dienos metu bent jau Medelyno rajone P maršrutai yra asmeniniai autobusiukai nuo namų durų iki svarbesnio autobusų žiedo (Medelyno žiedas arba Kuršėnkelio žiedas). Dėl kitų P maršrutų komentuoti negaliu, situacijos nematau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai jei jau 2-3 keleiviai, klausimas, ar jie iš viso reikalingi?

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Dar lieka privežamieji mikrobai, kuriuos reikėtų pakeisti padoresniais didesniais midibusais, o pastarieji galėtų tarnauti ir paprastuose maršrutuose vakare ar anksti ryte, kai keleivių nedaug.
    Pačius mikrobus atnaujinti galima į naujesnio modelio, tai faktas, bet tikrai nereikėtų P maršrutuose midibusų, nes bent porą jų matydavau amžinai tuščius ar su keletu keleiviu. Ir tikriausiai net neįsivaizduojate, kokiomis gatvelėmis kai kurie P maršrutai vingiuoja, tai mikrobas ten yra pats tas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Arni5 Rodyti pranešimą

    Tokiu atveju būtų beveik 40 Citaro ir Conecto. Tai tikriausiai pusė kasdien miestą aptarnaujančių autobusų. Likusi dalis Irisbusai, Castrosua, dar visai padorūs Volvo. Ir reikia nepamiršti, kad artimiausiais metais dar bus ~10 naujų iš ES lėšų. Tad kokiais 2018 m. galima tikėtis tikrai padoraus autobusų parko. Kitas didžiulis darbas būtų juos visus suvienodinti pagal dažymą, nes dabar visiškas margumynas, kiekviena serija vis kitokia.
    Dar lieka privežamieji mikrobai, kuriuos reikėtų pakeisti padoresniais didesniais midibusais, o pastarieji galėtų tarnauti ir paprastuose maršrutuose vakare ar anksti ryte, kai keleivių nedaug.

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Bent viena Šveriną perdažė į Jelgavietišką tik atvykus. Mano supratimu, Šverino dažymas nėra gražus, ta mėlyna spalva nelabai... Jelgavietiškas toks paprastas, solidus ir tiek.

    Beje, šiek tiek jau minėjau, bet Jelgavos Citaro žalios švieslentės toookios blankios, o Šverino labai ryškios, oranžinės. Ir autobusų galuose įrengtos didesnės nei įprastos, todėl jose telpa ne tik maršruto numeris, tačiau ir kryptis (kaip nemažoje dalyje Varšuvos autobusų), labai gerai atrodo. Deja, suprogramuotų Šverinų yra koks vienas arba du, kiti vis dar su kartonais už langų.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Galima Klaipėdos pavyzdžiu pasekti - dujiniai vienaip, dyzeliniai kitaip
    Tik klausimas kokią dažymo schemą palikti dyzeliams - Jelgavos (balti su geltona apačia) ar Šverino (baltas su geltona ir mėlyna apačia)?

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Palyginus realu, jog bus Citaro desantas Šiauliuose
    Tokiu atveju būtų beveik 40 Citaro ir Conecto. Tai tikriausiai pusė kasdien miestą aptarnaujančių autobusų. Likusi dalis Irisbusai, Castrosua, dar visai padorūs Volvo. Ir reikia nepamiršti, kad artimiausiais metais dar bus ~10 naujų iš ES lėšų. Tad kokiais 2018 m. galima tikėtis tikrai padoraus autobusų parko. Kitas didžiulis darbas būtų juos visus suvienodinti pagal dažymą, nes dabar visiškas margumynas, kiekviena serija vis kitokia.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Palyginus realu, jog bus Citaro desantas Šiauliuose

    Komentuoti:


  • ArtEGO
    replied
    http://s00.yaplakal.com/pics/pics_or.../1/7324121.jpg

    Va kaip tik ir 2006 gamybos, ir miesto, ir dujinis, ir kaina nesikandžioja Pats tas!

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Busturas įsigys 15 miesto CNG autobusų, ne senesnių nei 2006 m. gamybos - 10 dviašių ir 5 triašius.

    Pirkimo dokumentai

    Gal kas turite daugiau informacijos? Arba pagal techninę specifikaciją galite nuspėti kokie modeliai? Ar bus dar vienas MB Citaro desantas Šiauliuose?

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ar ne per didelis išrankumas šaliai, kuri aplamai yra viena iš outsaiderių visoje ES viešojo transporto srityje??? MB yra MB, ir naujas autobusas tegul ir senstelėjusio modelio, bet jei jis pigesnis, yra geriau nei brangesnis naujausio modelio.
    Na nežinau kaip tas nesimpatiškas girgždalas gali būti geresnis nei Citaro. Be abejo, tai MB, o ne koks turkas ar dar kažkas, bet vaizdas tikrai nedžiuginantis. Ir bet kokiu atveju ir toks Conecto yra daug geriau nei dabar slankiojančios Scania dėžutės ar kiti leisgyviai skandinavai. Bet jei taip galvosime, kad esam autsaideriai ir nėra ko svaigti, tai geriau išvis nieko nedarykime, juk bus dar pigiau. Kažkodėl tie patys latviukai sugeba ir naujųjų Citarų nupirkti vos ne tik jiems išėjus. Tai gal sugebėsime ir mes kada? Beje, naujausias Citaro yra senesnis nei šis naujausias Conecto.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar ne per didelis išrankumas šaliai, kuri aplamai yra viena iš outsaiderių visoje ES viešojo transporto srityje??? MB yra MB, ir naujas autobusas tegul ir senstelėjusio modelio, bet jei jis pigesnis, yra geriau nei brangesnis naujausio modelio.

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Iš tiesų, porą kartų prasilenkiau bandomajį Conecto - visiškai neatrodo kaip naujas autobusas. Dizainas užstrigęs kažkur ~2006 metuose. Jei gerai pastebėjau, jokių LED, nieko... Ispanai ir Irisbusai atrodo padoriau už MB. Pagal video susižavėjimo taip pat nesukėlė tas girgždėjimas. Labai labai tikiuosi, kad Busturas nesusigundys savo Mercedes kolekciją papildyti šiais Conectais. Senesnė karta man asmeniškai gražesnė (nedaug skiriasi nuo Citaro). Jei jau ima Mersus, būtų nerealu išvysti naujus Citaro.

    P.S. Praėjus trims mėnesiams nuo Schwerino MB atvykimo pagaliau mačiau bent vieną Citaro su veikiančia švieslente. Ryški, oranžinė, aiški. Turėtų paeiliui suprogramuoti visas. Nepalyginsi su tamsiomis-žaliomis Jelgavos Citarų švieslentėmis.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Anksčiau buvo išbandomas Budapešte
    https://www.youtube.com/watch?v=248tqw1IsGA
    https://www.youtube.com/watch?v=iV25SvWSXkY

    Autobusas naujas, bet viduje viskas girgžda. 27 sėdimos vietos.

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Pusę mėnesio šiauliečiai bandys naująjį "Mercedes Benz"

    Straipsnyje yra keletas nuotraukų.

    Busture švediškus autobusus keičia Mersai:

    Šiaulių gatvėmis jau nuo 2014 metų važinėja trys beveik 18 metrų ilgio „Mercedes-Benz Conecto“, pagaminti 2010 metais ir 9 žemagrindžiai dvylikos metrų ilgio „Mercedes-Benz Citaro O 530”, pagaminti 2005-ųjų pabaigoje. 2017 metais UAB „Busturas“ nusipirko dar 11 šios markės autobusų (8 autobusai yra standartinio ilgio ir 3 pailginti autobusai), pagamintų 2006 m.

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Jau du mėnesiai, kaip Schwerino Citarai važinėja su neveikiančiomis švieslentėmis ir su užkištais kartonais.

    Parašė Vt entuziastas Rodyti pranešimą
    Turiu informacija kad turėtu atvykti dar 5 autobusai.
    Gal yra kokių konkretesnių naujienų?

    Komentuoti:


  • Vt entuziastas
    replied
    Perka miestui. Ne priemesčiui.

    Komentuoti:


  • Vt entuziastas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    "Busturas" perka? O ką jis darys su likusiais be darbo priemiestyje autobusais? Kai kurie, aišku, į metalo laužą ar dalims, bet ne visi dar tokie. Į miestą mes, ar parduos?
    Kiek supratau perka Busturas. Kiti klausimai irgi įdomus. Atsakymų nežinau.

    Komentuoti:

Working...
X