Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto maršrutų numeracija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kas trukdo padaryti bendrą autobusų ir troleibusų numeraciją? Numeriai nesikartotų, nebūtų painiavos ir pan.
    Paskutinis taisė Perfect; 2018.10.19, 12:47.

    Comment


      Tai kitaip tariant visituri prisitaikyti prie tų kelių, kurie neskiria autobuso nuo troleibuso ir judėti jų diktuojamu tempu. Kažkodėl su greitaisiais autobusais bėdos nebuvo. Tai galim apskritai atsisakyti troleibusų ir bus ramu, tikrai niekas nesupainios.

      O jei rimtai palaikau Perfect idėja dėl bendros numeracijos.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Žiopliai patys kalti ir nereikia jokios bendros numeracijos.

        Comment


          Kada nors ant naujųjų Solarių - tiek ant autobusų, tiek ant troleibusų - atsiras reklamų, ir tuomet tik pagal srovės imtuvų buvimą/nebuvimą galima bus spręsti, ar čia autobusas, ar troleibusas. Jau dabar 10 maršruto troleibusuose tekdavo sutikti užsieniečius, kurie klausia, ar šiuo "autobusu" nuvažiuos pvz. iki stotelės "Dailės akademija" ar pan., ir tai nebūtinai toje atkarpoje, kur 10 autobusų ir troleibusų maršrutai dubliuojasi. Miesto svečiai ne visuomet atskiria troleibusus nuo autobusų, čia faktas. Žmonės kartais tiesiog susipainioja, pasimeta. Miesto svečiai painioja ir greituosius autobusus su paprastais. Tiems, kas naudojasi Vilniaus viešuoju transportu reguliariai, žinoma, problemų neturėtų būti, nes jiems tie maršrutų niuansai yra savaime suprantamas dalykas. Tačiau vis tiek, mano minėtu atveju - kai vienodo kėbulo autobusai ir troleibusai bus apklijuoti reklama - per skubėjimą gali susipainioti ir kasdien viešuoju transportu besinaudojantis vilnietis. Pamatė, kad 10-as ir spėjo įšokti vidun beužsidarant durims. O tada susivoks, kad nepažiūrėjo, ar čia autobusas, ar troleibusas... Na taip, gal iš vienos pusės žmogus ir pats kaltas, bet gal visgi reikėtų stengtis, kad numeracija iki minimumo sumažintų tikimybę susipainioti?

          Comment


            O kaip užsieničiai nesipainioja savo miestuose, kur yra kad ir bendra numeracija, bet, pavyzdžiui, yra maršrutai ir su raidėmis prie skaičių, ir tik numeriniai? Durną ir bažnyčioje muša. Tai jų problemos. Gali pasiklausti, gali detaliau pasinagrinėti grafikus, kurie, beje, stotelėse yra skirtingomis spalvomis pažymėti. Galiausiai, tegul pakelia akis nuo telefonų, tegul pamato kontaktinį tinklą ir kam jis skirtas.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              O kaip užsieničiai nesipainioja savo miestuose, kur yra kad ir bendra numeracija, bet, pavyzdžiui, yra maršrutai ir su raidėmis prie skaičių, ir tik numeriniai? Durną ir bažnyčioje muša. Tai jų problemos. Gali pasiklausti, gali detaliau pasinagrinėti grafikus, kurie, beje, stotelėse yra skirtingomis spalvomis pažymėti. Galiausiai, tegul pakelia akis nuo telefonų, tegul pamato kontaktinį tinklą ir kam jis skirtas.
              Ai gerai, nereikia čia demagogijos praeito šimtmečio stiliumi. Dabar gali būti bilekokių hibridinių transporto priemonių su dyzeliniais generatoriais, baterijomis ir t.t. Iš kur ten tam užsieniečiui žinoti, ar pas mus troleibusai nuleidę ūsus važiuoja autonomine eiga autobusų maršrutais ar dar kaip ten. Taikykimės mes prie 21 amžiaus realijų, o ne pravardžiuokim kitus žiopliais dėl savo pačių stuobriškumo.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                Ai gerai, nereikia čia demagogijos praeito šimtmečio stiliumi.
                Ai gerai, nereikia čia demagogijos nemokšų gynimo stiliumi. PVZ, yra miestų, kur praeinant į metro, bilietą reikia pridėti prie turniketo tai iš dešinės nuo savęs, tai iš kairės. Porą kartų taip netekau poros € (nors ir žinojau apie tai kad yra ir viena sistema, ir kita). Kas dėl to kaltas? - globalistai, reptiloidai? Ne, tik aš ir kaltas.
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Ai gerai, nereikia čia demagogijos nemokšų gynimo stiliumi. PVZ, yra miestų, kur praeinant į metro, bilietą reikia pridėti prie turniketo tai iš dešinės nuo savęs, tai iš kairės. Porą kartų taip netekau poros € (nors ir žinojau apie tai kad yra ir viena sistema, ir kita). Kas dėl to kaltas? - globalistai, reptiloidai? Ne, tik aš ir kaltas.
                  Galima prigalvoti dar tūkstantį ir vieną žioplumo pavyzdžių, bet ką tamsta tuo norit pasakyti? Kad nėra poreikio atskirti skirtingų transporto priemonių kažkuo daugiau, nei tik skirtinga spalva eismo grafikėlyje ant stulpo? Ar gal pagaliau apjungti visas priemones į bendrą sistemą su bendra maršrutų numeracija, kas jau daug metų deklaruojama kaip siektiną? Arba galima nieko nedaryti, bet nešiotis pagalį po skvernu, kad vis kokį durnių primušti - kad neužsimanytų čia kažkokių progresų ir globalizacijų.

                  Comment


                    O einant prie praktinių klausimų ir bendros numeracijos, manot troleibusų numeriai turėtų likti, o autobusų 1,2,3,4, ir kt. būti "padidinti"? Kaip dėl greitųjų autobusų? Aš esu siūlęs kažkada greituosius vadinti A, B, C, nors gal irgi įvestų painiavos, bet juos bent išskirtų kažkaip nenaudojant tos G raidės mūsų G taško mieste

                    Comment


                      Tai žinoma, kad troleibusų numerius reikia palikti, o autobusų keisti. Nes troleibusų maršrutų yra mažiau. Daryti bendros numerių mišrainės kaip kai kur užsienyje tikrai nereikia: troleibusams galima būtų rezervuoti 1-25 numerių erdvę. Autobusų visus maršrutus 1-25 padidinti. Realiai būtų galima išsitekti numerių erdvėje iki 99. O tuos "išsišokėlius" 114, 115 ir 116 irgi reikėtų pernumeruoti.

                      Comment


                        Parašė liootas Rodyti pranešimą
                        O einant prie praktinių klausimų ir bendros numeracijos, manot troleibusų numeriai turėtų likti, o autobusų 1,2,3,4, ir kt. būti "padidinti"? Kaip dėl greitųjų autobusų? Aš esu siūlęs kažkada greituosius vadinti A, B, C, nors gal irgi įvestų painiavos, bet juos bent išskirtų kažkaip nenaudojant tos G raidės mūsų G taško mieste
                        Mano pasiūlymas:

                        1 - 6 numeris rezervuojami greitiesiems (jų maršrutus galima ir toliau žymėti G raide, tačiau tuo pačiu skaičiu besinaudojančių kitų maršrutų nebebūtų)

                        Tokiu atveju reikėtų pakeisti:

                        T1 -> 8
                        T2 -> 11
                        T3 -> 22
                        T4 -> 23
                        T6 -> 24

                        A1 -> 44
                        A2 -> 45
                        A3 -> 46
                        A4 -> 47
                        A5 -> 64
                        A6 -> 70
                        A7 -> 71
                        A8 -> 72
                        A9 -> 79
                        A10 -> 80
                        A11 -> 81
                        A12 -> 83
                        A13 -> 84
                        A14 -> 85
                        A15 -> 86
                        A16 -> 90
                        A17 -> 91
                        A18 -> 92
                        A19 -> 93
                        A20 -> 94
                        A21 -> 95
                        A22 -> 96
                        A23 -> 97
                        A24 -> 98

                        Viso keičiami 29 maršrutų numeravimai. Įgyvendinus tokią sistemą, pereinamasis laikotarpis būtų daugiau nei skausmingas...

                        Kita vertus, toks sprendimas (mano galva) būtų logiškiausias ir panaikintų bet kokią painiavą VT sistemos numeracijoje.
                        Paskutinis taisė Robertas; 2018.10.20, 20:37.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Anksčiau atskirdavo, o dabar neatskiria? Masinis debilėjimas?
                          Sutampa tik atskirose stotelėse, tiksliau vienoje stotelėje iš viso maršruto, o ne trasomis. Ir dėl to dėl kai kurių žioplių reikia keisti numeraciją?
                          Jei kas nors sugalvotų pakeisti troleibusų numeraciją į "nesidubliuojančią", tai būtų idiotizmas kvadratu.

                          Maršrutų sistemos vertė yra ir maršrutų pastovumas.
                          Kur kas daugiau nuvažiuotų ne į tą vietą ar išvis nežinotų kur lipti, kai pvz., vietoj 60 metų važinėjusio 2 ir 3 troleibusų atvažiuotų 185 ir 423 maršrutai...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Anksčiau atskirdavo, o dabar neatskiria? Masinis debilėjimas?
                            Sutampa tik atskirose stotelėse, tiksliau vienoje stotelėje iš viso maršruto, o ne trasomis. Ir dėl to dėl kai kurių žioplių reikia keisti numeraciją?
                            Turėkime omenyje ir tai, kad anksčiau pas mus nebuvo troleibusų ir autobusų su vienodais kėbulais, kėbulai akivaizdžiai skyrėsi. Dabar gi naujieji autobusai ir troleibusai turės tokį patį kėbulą. Belieka dar tik sulaukti, kol kai kurie iš jų bus apklijuoti reklamomis...

                            Comment


                              Solaris troleibusai ir autobusai jau yra. Iš priekio žiopli keleiviai nelabai ir atskirs, kuris iš jų triašis troleibusas, o kuris dviašis autobusas. Kaune irgi seniausiai yra troleibusai ir autobusai Solaris su tokiu pačiu kėbulu. Akli ir buki irgi gali neatskirti, jei apklijuoti reklama... Bet kam reikia, per tiek metų priprato ir atskirai, o dėl žioplių - patys kalti.

                              Parašė Robertas Rodyti pranešimą

                              Mano pasiūlymas:

                              1 - 6 numeris rezervuojami greitiesiems (jų maršrutus galima ir toliau žymėti G raide, tačiau tuo pačiu skaičiu besinaudojančių kitų maršrutų nebebūtų)

                              Tokiu atveju reikėtų pakeisti:

                              T1 -> 8
                              T2 -> 11
                              T3 -> 22
                              T4 -> 23
                              T6 -> 24

                              A1 -> 44
                              A2 -> 45
                              A3 -> 46
                              A4 -> 47
                              A5 -> 64
                              A6 -> 70
                              A7 -> 71
                              A8 -> 72
                              A9 -> 79
                              A10 -> 80
                              A11 -> 81
                              A12 -> 83
                              A13 -> 84
                              A14 -> 85
                              A15 -> 86
                              A16 -> 90
                              A17 -> 91
                              A18 -> 92
                              A19 -> 93
                              A20 -> 94
                              A21 -> 95
                              A22 -> 96
                              A23 -> 97
                              A24 -> 98

                              Viso keičiami 29 maršrutų numeravimai. Įgyvendinus tokią sistemą, pereinamasis laikotarpis būtų daugiau nei skausmingas...

                              Kita vertus, toks sprendimas (mano galva) būtų logiškiausias ir panaikintų bet kokią painiavą VT sistemos numeracijoje.
                              Būtent, kad būtų skausmingas. Ir todėl nereikalingas. Žiopliai patys kalti, o prie užsieniečių reikia mažiausiai taikytis, nes jie tokiais nepilnavertiškumais prieš kitus užsieniečius pas save šalyje nestradalina.
                              Paskutinis taisė Al1; 2018.10.21, 06:55.

                              Comment


                                Numerių tikrai nederėtų keisti, jeigu jau yra būtinybė atskirti, tai galima paprasčiausiai naudoti raides, daug kur jos naudojamos ir nieko blogo tame nėra. O be to jau turim jas greituosiuose autobusuose ir problema yra labiau, kad paprasti autobusai neturi raidžių. Taip pat svarbos, aiškumo ir skaitomumo dėlei reikia pirma nurodyti raidę: T2, G2, A2.

                                Comment


                                  Raidžių pridėjimas yra tik informacinis triukšmas, nenešantis jokios naudingos informacijos. Tuo tarpu, kaip jau buvo rašyta, kai kurie 1G nuo 1 neatskiria... Ir pan.

                                  Comment


                                    Parašė Robertas Rodyti pranešimą

                                    Mano pasiūlymas:

                                    1 - 6 numeris rezervuojami greitiesiems (jų maršrutus galima ir toliau žymėti G raide, tačiau tuo pačiu skaičiu besinaudojančių kitų maršrutų nebebūtų)

                                    Tokiu atveju reikėtų pakeisti:

                                    T1 -> 8
                                    T2 -> 11
                                    T3 -> 22
                                    T4 -> 23
                                    T6 -> 24

                                    A1 -> 44
                                    A2 -> 45
                                    A3 -> 46
                                    A4 -> 47
                                    A5 -> 64
                                    A6 -> 70
                                    A7 -> 71
                                    A8 -> 72
                                    A9 -> 79
                                    A10 -> 80
                                    A11 -> 81
                                    A12 -> 83
                                    A13 -> 84
                                    A14 -> 85
                                    A15 -> 86
                                    A16 -> 90
                                    A17 -> 91
                                    A18 -> 92
                                    A19 -> 93
                                    A20 -> 94
                                    A21 -> 95
                                    A22 -> 96
                                    A23 -> 97
                                    A24 -> 98

                                    Viso keičiami 29 maršrutų numeravimai. Įgyvendinus tokią sistemą, pereinamasis laikotarpis būtų daugiau nei skausmingas...

                                    Kita vertus, toks sprendimas (mano galva) būtų logiškiausias ir panaikintų bet kokią painiavą VT sistemos numeracijoje.
                                    Bet tuomet, pavyzdžiui, neliktų tų svarbių turistams mašrutų (A1 ir A2) kaip pirmųjų

                                    Comment


                                      Parašė Robertas Rodyti pranešimą

                                      Mano pasiūlymas:

                                      1 - 6 numeris rezervuojami greitiesiems (jų maršrutus galima ir toliau žymėti G raide, tačiau tuo pačiu skaičiu besinaudojančių kitų maršrutų nebebūtų)

                                      Viso keičiami 29 maršrutų numeravimai. Įgyvendinus tokią sistemą, pereinamasis laikotarpis būtų daugiau nei skausmingas...

                                      Kita vertus, toks sprendimas (mano galva) būtų logiškiausias ir panaikintų bet kokią painiavą VT sistemos numeracijoje.
                                      Labai prastai apgalvotas siūlymas. Kaune bent keičiama buvo palaipsniui, atititaikant tokius numerius, kurie būtų panašiausi į esamus, o tavo pasiūlyme viskas suvaryta iš eilės į patį pirmą pasitaikiusį.
                                      T1 > 8 - kodėl 8, o ne 11?
                                      T3 ir T4 - kodėl 22 ir 23, o ne 23 ir 24?
                                      A3 > 46 - 46 numeris jau užimtas.
                                      A4 > 47 - kodėl ne 44?
                                      A6 > 70 - jau kas kas, o 6 autobusų maršrutas tikrai "prašosi" numerio keitimo Geriau vietoje numerio rezervavimo neegzistuojančiam maršrutui (nors jis būtų galėjęs gauti 60 numerį, kuris irgi laisvas), jis būtų skirtas A10, nes 10 ir 70 tiek paskutiniu skaitmeniu, tiek grafiškai (7 ir 1) yra panašūs.
                                      A9 > 79 - na va, oro vežiotojas 9, apie kurį beveik niekas negirdėjo, nusipelno numerio su 9 gale, o štai A19 - jau nebe?
                                      A13-A16 - o kas trukdytų jiems duoti 83-86 numerius? Kodėl būtinai 12 turėtų gauti 83?
                                      A21-24 - atimti numerius iš vienų maršrutų ir iškart juos priskirti visiškai kitiems, kurie kursuoja panašiomis trasomis? Tokius variantus gali sumąstyti tik kokių trečiojo pasaulio šalių ir Rusijos valdininkai.

                                      Apskritai mano manymu greitiesiems pakanka ir G raidės ir nereikia kažkokios savo unikalios numeracijos. Užsieniečiai, ne taip kaip mes, numerius pažįsta. Ir be galo nustemba, kad 16 į Skaidiškes yra ne tas pats, kas 16 į Pašilaičius. Ypač tada, kai tiek vienas, tiek kitas švieslentėse tingi keisti krypčių užrašus.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Apskritai mano manymu greitiesiems pakanka ir G raidės ir nereikia kažkokios savo unikalios numeracijos. Užsieniečiai, ne taip kaip mes, numerius pažįsta. Ir be galo nustemba, kad 16 į Skaidiškes yra ne tas pats, kas 16 į Pašilaičius.
                                        Tegul tada važinėja su tasksais, jeigu nemoka atskirti autiko nuo truliko ir prieš keliaujant į svetimą šali nesidomi jos ypatumais.
                                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                        Comment


                                          Labai jau didelis burbulas išpūstas su tais numeriais. Pasiūlymai irgi kai kurie tik tam, kad kažką pasiūlyti. Visiškai sutinku su A|1, kad maršrutų sistemos vertė yra maršrutų pastovumas. Nėra VISIŠKAI jokio tikslo pernumeruoti ištisus maršrutus. Maršrutai turėtų būti sudėlioti taip, kad ir po keliasdešimt metų įsėdęs žinotum, kur važiuoji, kaip, pavyzdžiui, yra Šiauliuose. Jeigu jau tikrai iškils tokia problema, kad apklijavus transportą reklamomis žmonės masiškai pradės maišyti autobusus su troleibusais (kuo irgi mažai tikiu), galima TIK troleibusams prirašyti raidę T, pvz., T1, T2. Nu kam reikia, kaip A|1 sako, didinti tą informacinį triukšmą ir surašyti visur tas raides.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X