Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto maršrutų numeracija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Kad sreikas yra nepatogumas ne tik keleiviam, bet net ir eismą mieste valdančiom organizacijom, tai čia beabejo neginčitina. Kaip ir tai, kad kaune nieko ypatingai baisaus neįvyko, tiesiog būtų buvę daug papraščiau jei numeracija būtų buvusi atskira (turiu omenije dar prieš streiką jeigu ji būtų buvusi tokia). Beje ankščiau numeracijas skyrė spalva, ką beje kaune ir mėginta daryti, tik žmonės turbūt jau primirše, kad maršrutai autobusų ir troleibusų žymimi skirtingom spalvom, kas tapo neaktualu įsigalėjus elekroniniams tablo.

    Comment


      #22
      Manau, kad gatveje zmones atskiria autobusa nuo troleibuso. Svieslentese stotelese T raide - troleibusas, A - autobusas. Tvarkarasciai stotelese skirtingomis spalvomis surasyti. Jau tiek metu ta numeracija yra ir zmones ja skiria. Jei neskiria - ju problema.

      Comment


        #23
        O man ta dabartine numeracija yra visai gera. Ir berods nedaug ja kas ir skundziasi. Na gal kazkokia dalis, tarkim keli procentukai is visu besinaudojanciu VT. Bet ar del tos mazos dalies reik keisti kazka? Kazka kas nepatenkintais padarys didesne dali. O jei keist tik del pramogos tai kaip sake klasikas - nafig? Del keliu turistu? Del atvaziavusiu is kitu miestu zmoniu? Nesvarbu koks bus zymejimas, bet prie jo vistiek tures priprast. Tai kam versti tai daryt didesne zmoniu dali?

        Comment


          #24
          Tai niekas keist ir nesiųlo, beje ateitije greičiausiai troleibusai bus pakeisti elektra varomais autobusais, bet čia jau kita tema )

          Comment


            #25
            Parašė lietus Rodyti pranešimą
            Tai niekas keist ir nesiųlo, beje ateitije greičiausiai troleibusai bus pakeisti elektra varomais autobusais, bet čia jau kita tema )
            O tai ka rasei paciam pirmam sios temos poste?
            Parašė lietus Rodyti pranešimą
            Gal reiktų ir Lietuvoje apjungti autobusų ir troleibusų maršrutų numerius, nes jei anksčiau jie buvo skiriami spalvomis (autobusai-mėlyna, troleibusai-raudona) tai atsiradus elektroninėm tablo praktiškai jie nesiskiria.

            Comment


              #26
              Parašė lietus Rodyti pranešimą
              Tai niekas keist ir nesiųlo, beje ateitije greičiausiai troleibusai bus pakeisti elektra varomais autobusais, bet čia jau kita tema )
              Nebus. Elektros energijos perdavimas per kontaktini tinkla, nepaisant jo prieziuros kainos, yra ir bus pigesnis, nei akumuliatoriu krovimas. Taip, vietoj autobusu tokie elektrobusai galbut ir vazines. Bet tai negreit dar bus. Kol lengvieji elektriniai automobiliai nepaplito, tol jokiu elektrobusu nebus. Lengvieji automobiliai yra visos autopramones varomoji jega, ne sunkvezimiai, ne autobusai.

              Comment


                #27
                Parašė qwe Rodyti pranešimą
                O tai ka rasei paciam pirmam sios temos poste?
                Aš neskubotai keist siųliau, o padiskutuot apie numeracijos sistemas, išgirst nuomonių kas kokios sitemos mato privalumus ir trūkumus. Šeip jau daugumai išvis užtektų, kad būtų užrašytas tik galinis maršruto taškas, kaip daugelije priemiestinių autobusų.

                O dėl elektrinių variklių, tai akumuliatoriai beabejo ne pats gerioausias variantas, nors kažkur skaičiau, kad Kinijoje, nepamenu miesto, buvo planai lesiti tokį autobusą kuris kas keli sustojimai pasikeistų akumuliatorių. Bet pavyzdžiui vandenilį kaip kurą naudojančio transporto priemonės iš esmės irgi yra elektromobiliai, o troleibuso vienintelis privalumas mieste tas, kad jis ekologiškas miesto ir gatvių atžvilgiu.

                Comment


                  #28
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Manau, kad gatveje zmones atskiria autobusa nuo troleibuso. Svieslentese stotelese T raide - troleibusas, A - autobusas. Tvarkarasciai stotelese skirtingomis spalvomis surasyti. Jau tiek metu ta numeracija yra ir zmones ja skiria. Jei neskiria - ju problema.
                  O jei atsirastu tramvajus, ka tada? Kaip tada svietlentese zymeti? . Taip tais manau, kad kiekviena transporto rusis turetu turet kiekviena sava marsrutu numeracija, o ne juos apjungiant.

                  Comment


                    #29
                    Kol kas jo nera.

                    Comment


                      #30
                      Tramvajus būtų žymimas žalia spalva, vietoje T būtų rašoma Tr, o tramvajui būtų parašyta Tm. Jokia čia problema.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        #31
                        O spalva? Žalia, juoda ar geltona?

                        Comment


                          #32
                          Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                          O spalva? Žalia, juoda ar geltona?
                          Tu skaityti moki, ką rašau? ŽALIA.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            #33
                            Sorry, su rega problemos, dabar matau.

                            Comment


                              #34
                              Parašė qwe Rodyti pranešimą
                              O man ta dabartine numeracija yra visai gera.
                              Susigaudai mikroautobusų numeracijose?

                              Troleibusai ir (autobusų parko) autobusai tai dar nieko - jų numeracija daugmaž aiški ir, ko gero, problemų niekam nekelia. Makalynė prasideda su mikroautobusais - vieni jų turi savo numeraciją prasidedančią nuo 1, kiti naudoja troleibuso/autobuso maršruto, kurį atkartoja, numerį, treti naudoja atskirus numerius (pvz 115). Rezultatas - iš mikroautobuso numerio neįmanoma suprasti, kur jis važiuoja, būtina skaityt lentelę.

                              Comment


                                #35
                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Susigaudai mikroautobusų numeracijose?

                                Troleibusai ir (autobusų parko) autobusai tai dar nieko - jų numeracija daugmaž aiški ir, ko gero, problemų niekam nekelia. Makalynė prasideda su mikroautobusais - vieni jų turi savo numeraciją prasidedančią nuo 1, kiti naudoja troleibuso/autobuso maršruto, kurį atkartoja, numerį, treti naudoja atskirus numerius (pvz 115). Rezultatas - iš mikroautobuso numerio neįmanoma suprasti, kur jis važiuoja, būtina skaityt lentelę.
                                Pakankamai gerai susigaudau, kad dėl to nekiltų problemų. Jei važiuoji dažnai, tai įsimeni, o jei reik pavažiuot kokiu nekasdieniu maršrutu, tai tikrai nėra sunku pasiskaityt lentelę ar tiesiog susistabdžius paklaust vairuotojo ar važiuoja pro ten kur tau reik. O pradėjus keisti numeraciją, tai bent jau kurį laiką būtų nepatogu didžiajai masei vartotojų ir tuo pačiu negarantuotų, kad ateityje neatsirastų vėl kelių nepatenkintų ir nesusigaudančių.

                                Comment


                                  #36
                                  Mikroautobusu numeracija taip pat atskira, prasidedanti nuo 1. Mikroautobusu piko metu buvo virs 100 marsrutu. Tiesa, realiai tiek ju niekada nebuvo, nes vieni atsirasdavo, kiti isnykdavo. Naujai atsiradusiems budavo suteikiami nauji numeriai. Kai kurie numeriai sutampa su autobusu ar troleibusu numeriais.

                                  Comment


                                    #37
                                    Jei jau reiketu pertvarkinet numeracija, tai pradeti reiketu nuo viso Vilniaus miesto ir rajono autobusu numeracijos. Ten tikra makaline, kai kurie raj. marsrutai net numerio neturi.

                                    O didziausia betvarke yra su Vilniaus mikroautobusais. Internete nera jokios informacijos apie tvarkarascius ir marsrutus. O juk cia sostine... Kaunas siuo atzvilgiu tikrai geras pvz.
                                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė qwe Rodyti pranešimą
                                      Jei važiuoji dažnai, tai įsimeni, o jei reik pavažiuot kokiu nekasdieniu maršrutu, tai tikrai nėra sunku pasiskaityt lentelę ar tiesiog susistabdžius paklaust vairuotojo ar važiuoja pro ten kur tau reik.
                                      Tai pagal tavo argumentaciją, maršrutų numeriai išvis nereikalingi Nes nuolatiniai keleiviai ir taip viską puikiai žino, o visi kiti gali pasiskaityt lentelę arba "tiesiog susistabdžius paklaust vairuotojo".

                                      Comment


                                        #39
                                        O del mikriuku tai galima butu taip drastiskai padaryti:

                                        1. ivesti visiskai nauja numeracija.
                                        2. paskelbti internete ir stotelese visa informacija apie mikriuku eisma mieste, iskabinti zemelapius. skelbti tvarkarascius.

                                        *nauja numeracija galetu buti trizenkle ir prasideti skaiciumi 2XX, arba kitu.
                                        *kitas variantas- numeracija nuo 1 iki -... kaip ir dabartine. Ant geltono fono juodi skaiciai.

                                        Manau problemu tikrai daug nekiltu. O ir patogiau butu naudotis ir planuoti keliones.
                                        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                          O del mikriuku tai galima butu taip drastiskai padaryti:

                                          1. ivesti visiskai nauja numeracija.
                                          2. paskelbti internete ir stotelese visa informacija apie mikriuku eisma mieste, iskabinti zemelapius. skelbti tvarkarascius.

                                          *nauja numeracija galetu buti trizenkle ir prasideti skaiciumi 2XX, arba kitu.
                                          *kitas variantas- numeracija nuo 1 iki -... kaip ir dabartine. Ant geltono fono juodi skaiciai.

                                          Manau problemu tikrai daug nekiltu. O ir patogiau butu naudotis ir planuoti keliones.
                                          Bėda, kad patys vežėjai nelabai nori skelbti savo tvarkaraščius. Juk tokia galimybė seniai sukurta - www.maršrutai.lt sistema JAU seniai leidžia maršrutinių taksi įmones savarankiškai skelbti savo tvarkaraščius, reikėtų tik susitarti. Vežėjai vengia skelbti tvarkaraščius, nes prasidėtų keleivių skundai dėl atvykimo ne laiku, keleiviams vos pajutus skundimo kvapą, iškart prasidėtų skundai ir dėl blogo vairuotojų darbo, netvarkingų transporto priemonių ir t.t. Taip, tai pagerintų paslaugos kokybę, bet paties maršrutinių taksi įmonių savininkams visa tai būtų peilis po kaklu - jei jie nesugebėtų suvaldyti blogos situacijos: neužtikrintų kokybiško ir punktualaus aptarnavimo, tai jiems grėstų baudos arba net leidimo galiojimo sustabdymas. Šiuo metu visą kontrolę vykdo tiesiog to miesto Transporto skyrius (ar panašus savivaldybės poskyris), jo darbuotojai keliskart per metus pakontroliuoja ir įvertina maršrutinių taksi darbo kokybę. Labai tikėtina, kad prieš tokių reidų vykdymą savininkai įspėjami, tad jie tam pasiruošia (suprask, tai vyksta ne už ačiū). Taigi tai kol kas spaudžiama iš pačių maršrutinių taksi savininkų, nes jie nori išlikti nekontroliuojami.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X