Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PAN] Panevėžio viešasis transportas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Monteq; 2010.11.04, 14:06.
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO kas dėl keiksmažodžių, tai net aukščiausios politinės valdžios atstovai keiksis, ignoruos įstatymus ir padorumo ribas, nemokės nuomos už bendrabutį ir valdišką automobilį ir t.t. Tokius dalykus gali iš esmės sukontroliuoti tik apskritai Seimą panaikinus, todėl juk ES daugiau nieko panašaus į tokį Seimą ir nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Monteq Rodyti pranešimąKo aš ir bijojau...nesirūpina ne tik kuo važinės, bet ir kur gyvens. Spėju bus panašiai kaip kokioj Palangoj, prie kelio stovės bobutės su užrašais "Rooms for rent. 100 metres from Arena"
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGėdingesnė stotis yra Kretingoje - pastato griuvėsiai ir dispečerinė mediniame kioske. Naujų autobusų iki čempionato nebus. Be to Lietuvoje krepšinio čemionatui rengiantis kuo keliaus atvykę ir vietiniai sirgaliai nesirūpinama.
Komentuoti:
-
Gėdingesnė stotis yra Kretingoje - pastato griuvėsiai ir dispečerinė mediniame kioske. Naujų autobusų iki čempionato nebus. Be to Lietuvoje krepšinio čemionatui rengiantis kuo keliaus atvykę ir vietiniai sirgaliai nesirūpinama.
Komentuoti:
-
Gal kas žinot kokia situacija su autobusų stotimi, vis dar po teismus tamposi? Gėdingesnės stoties ko gero reiktų ilgokai paieškoti, o dar EČ artėjaIr dar, įdomu ar prieš čempionatą paleis kokius papildomus maršrutus iki Arenos ir ar spės gauti tuos dujinius/elektrinius/hibridinius autobusus?Paskutinis taisė Monteq; 2010.11.04, 09:53.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO kas dėl konkurencujos, tai mikriukai visada bus greitesni, sustos kur norės, nemokės mokesčių ir t.t. Tokius dalykus gali iš esmės sukontroliuoti tik apskritai juos panaikinus, todėl juk ES daugiau nieko panašaus ir nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąSutik, nekuklu, amiko. Tikiuosi pakeisi į
Nesuprantu aš tavęs. Pagal tavo logiką, žmonės kuria naudingus dalykus ir tai turi daryti tyliai, niekam nepasisakydami, ką jie veikia?Paskutinis taisė Ametistas; 2010.11.04, 10:33.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMikrobai kelio ženklų nepaiso. Jiems nieko nereiškia sustoti netgi tiesiog perėjoje ar sankryžoje, kur tai ir be jokių ženklų draudžiama. Nieko nereiškia įlaipinti ar išlaipinti keleivius sankryžoje (degant raudonam signalui) stovint 2 ar 3 juostose...
Komentuoti:
-
Mikrobai kelio ženklų nepaiso. Jiems nieko nereiškia sustoti netgi tiesiog perėjoje ar sankryžoje, kur tai ir be jokių ženklų draudžiama. Nieko nereiškia įlaipinti ar išlaipinti keleivius sankryžoje (degant raudonam signalui) stovint 2 ar 3 juostose...
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBent Panevėžyje esi buvęs? Gali padaryti ir kas 5 min. autobusus į užsidariusių gamyklių rajonus, bet keleivių ten nebus. Pvz. Vilniuje ir kas pusvalandį važinėjantys autobusai yra pilni.
O kas dėl konkurencujos, tai mikriukai visada bus greitesni, sustos kur norės, nemokės mokesčių ir t.t. Tokius dalykus gali iš esmės sukontroliuoti tik apskritai juos panaikinus, todėl juk ES daugiau nieko panašaus ir nėra.
Panevėžyje buvau porą dešimčių kartų gyvenime, vienu metu net porąsyk į mėnesį tekdavo. Tiesa, kaip tyčia autobusais nevažiavau nė karto, nes nuo autobusų stoties iki Babilono apylinkių nueiti pėsčiomis man pasirodė juokingai trumpas kelias.
Kalbant apie Vilniaus pilnus autobusus - tai irgi reiškia, kad jie važiuoja per retai, tačiau jau dėl to, kad nebesusitvarko su srautu. Keleiviai - ne silkės, grūstis nemėgsta, užuot spraudęsi dezertyruoja į mikroautobusą (jei kito pakeleivingo autobuso laukti ilgai).
Na o dėl mikroautobusų stojimo bet kur, tai savivaldybės turi teisę prikabinėti „Negalima sustoti“ kelio ženklų arba reglamentuoti specialias mikroautobusų sustojimo vietas. Štai ir baigtųsi kamikadziški persirikiavimai dėl norinčių važiuoti.
Komentuoti:
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąIš dalies sutinku, kad daroma iš priešingo galo viskas. Kad ir tame pačiame Panevėžyje, reikėjo ne pirmiau panaikinti mikroautobusus, tada reorganizuoti parko darbą, o atvirkščiai. Deja, Lietuvoje pusgalviai vadybininkai, jei reisas neapkrautas keleiviais, ji dar labiau išretina, nepaisant to, kad retas važiavimas ir yra mažo apkrovimo priežastis. Teisingai tvarkantis, autobusų parkas turėtų nepalikti jokių šansų mikroautobusams, nes suteikia paslaugą pigiau ir kokybiškiau, net ir „laisvoje rinkoje“.
O kas dėl konkurencujos, tai mikriukai visada bus greitesni, sustos kur norės, nemokės mokesčių ir t.t. Tokius dalykus gali iš esmės sukontroliuoti tik apskritai juos panaikinus, todėl juk ES daugiau nieko panašaus ir nėra.
Komentuoti:
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą[B]Dėkojame šio forumo nariui amiko už Kauno ir Klaipėdos objektų sąrašo parengimąPaskutinis taisė Vakaris; 2010.11.04, 07:59.
Komentuoti:
-
Maršrutai.lt pasipildė Klaipėdos ir Panevėžio objektais
Beveik mėnuo - tiek laiko prireikė į Maršrutai.lt duomenų bazę įtraukti reikiamus objektus (prekybos centrus, universitetu, bibliotekas ir pan.).
Viešojo transporto eismo tvarkaraščių atvaizdavimo sistemos Maršrutai.lt kūrėjai nusprendė palengvinti lankytojų pastangas, ieškant reikiamo kelionės varianto. Tame pačiame tinklapyje esančioje greičiausio maršruto paieškoje įtraukę objektų pavadinimus ir jų koordinates, kūrėjai suteikė galimybę lankytojams greitai ir be didelio vargo surasti reikalingą kelionės tikslo vietą.
Taigi dabar nebereikia laužyti galvos, bandant prisiminti konkrečios stotelės pavadinimą, ir vien dėl to, kad nuvyktumėte ten, kur jums reikia. Juk kelionės tikslas - objektas - ne stotelė.
Skaityti toliau...
Visas objektų sąrašas >>>
Dėkojame šio forumo nariui Wycka už pagalbą rengiant Panevėžio objektų sąrašą
Dėkojame šio forumo nariui amiko už Kauno ir Klaipėdos objektų sąrašo parengimą
Komentuoti:
-
[QUOTE=amiko;484848]Arba nesupranti, ką noriu pasakyt, arba kažkokias pievas rašai
Dabar AP vairuotojams taiko algos mažinimo nuobaudą už klientų aptarnavimą ir darbo kokybę. Žinia, tuo kartais AP naudojasi, bet jei tai būtų pakoreguota, tokia tvarka būtų gera. Visgi, ir esama padėtis geresnė, negu lygintume su mikroautobusų vairuotojų aptarnavimo kokybe. Mikroautobusų įmonių savininkams dažniausiai nerūpi aptarnavimo kokybė, jie žiūri siaurai - pinigai ir viskas. Sovietinis valdymas be jokio požiūrio ir mąstymo į ateitį.[/QU
Kaip įsivaizduoji natūroj klientų aptarnavimą ir darbo kokybę.
Komentuoti:
-
Mikroautobusų indelis tikrai sumažėtų. Tačiau neaišku, kaip būtų toliau. Galimi du variantai: keleivių vėl pas juos daugėtų arba būtų vienetai. Bet man labiausiai tikėtinas variantas, kad grįžus mikroautobusams, parkas vėl praretins autobusų tvarkaraštį, motyvuodamas, kad keleivius pagrobė mikroautobusai. O keleiviai tuo atveju vėl būtų priversti naudotis mikroautobusais. Gautųsi užburtas ratas. Iš šalies žiūrint, atrodo, kad Panevėžio autobusų parkas daro viską, kad sumažinti iki minimumo maršrutų kiekį. Dabar esamus maršrutus laiko tik dėl to, kad to reikalauja savivaldybė.
Komentuoti:
-
Dėl to sutinku. Nors Panevėžys teisingai padarė, kad ryžosi atsikratyti mikroautobusų, visgi pasirinkos priemonės nėra tinkamos. Ką aš pripažįstu. Ir tai gali padėti mikrobams dar sugrįžti į miestų gatves laimėjus teismus. Visgi manau, kad net ir tuo atveju, jei teismų sprendimai būtų palankūs mikroautobusų įmonėms, mikroautobusai jau nebesusigrąžintų turėtų pozicijų ir jų indėlis į VT būtų mažesnis.
Komentuoti:
-
Iš dalies sutinku, kad daroma iš priešingo galo viskas. Kad ir tame pačiame Panevėžyje, reikėjo ne pirmiau panaikinti mikroautobusus, tada reorganizuoti parko darbą, o atvirkščiai. Deja, Lietuvoje pusgalviai vadybininkai, jei reisas neapkrautas keleiviais, ji dar labiau išretina, nepaisant to, kad retas važiavimas ir yra mažo apkrovimo priežastis. Teisingai tvarkantis, autobusų parkas turėtų nepalikti jokių šansų mikroautobusams, nes suteikia paslaugą pigiau ir kokybiškiau, net ir „laisvoje rinkoje“.
Komentuoti:
-
Pamėginus juos uždrausti iš karto pradės rėkti, kad pažeidžiami laisvosios rinkos dėsniai. Bandys aiškinti, kad jei yra paklausa, tai turi būti ir pasiūla. Todėl mano nuomone reikia ieškoti priemonių, kad sumažinti keleivių skaičių. Galima riboti paklausą didinant bilietų kainas, kaip daroma visoje Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Savaime neišnyko ir vežikai su arkliais. Jie buvo pasaulio miestuose uždrausti, kai atsirado tramvajai ar daugiau autotranporto. Savaime neišnyko ir siaurukas Kaune. Jis buvo uždarytas, kad atlaisvintų rinką autobusams, nors tie ir vežė brangiau... Taip pat ir konkė Kaune ar Vilniuje... Teisiog mikroautobusai jau atgyveno savo laiką, kuomet autobusų parkų padėtis buvo prasta ir jie nepajėgė susidoroti su keleivių srautais, automobilizacija nedidelė, o žmonėms reikėjo važiuoti.
Komentuoti:
Komentuoti: