Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Monteq
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Gal Tamsta ir juokauji, bet man tokios tamsiai pilkos mintys šmėsčioja jau beveik metus. Jeigu viešbučiai tikrai sukels kainas, tai nieko nuostabaus, kad turistai iš exsocialistinių valstybių patys ieškosis tokių bobučių nakvynei.
    Ironiškas tas mano juokas... tikrai būtų įdomu išgirsti miesto valdžios nuomonę (ką čia nuomonę, geriau tikslų veiksmų planą) šiuo ir kitais klausimais, nes kitaip turėsim didelį "Bordelio" Čempionatą, su po miestą desperatiškai besiblaškančiais sirgaliais, visiškai sutrikdyta miesto viešojo susisiekimo sistema ir, greičiausiai, palapinių miesteliu kultūros ir poilsio parke:/
    Paskutinis taisė Monteq; 2010.11.04, 14:06.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    O kas dėl keiksmažodžių, tai net aukščiausios politinės valdžios atstovai keiksis, ignoruos įstatymus ir padorumo ribas, nemokės nuomos už bendrabutį ir valdišką automobilį ir t.t. Tokius dalykus gali iš esmės sukontroliuoti tik apskritai Seimą panaikinus, todėl juk ES daugiau nieko panašaus į tokį Seimą ir nėra.
    Nesupratau, ką norėjai pasakyti. Parlamentai visose valstybėse yra, priešingai nei mikrobai.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Monteq Rodyti pranešimą
    Ko aš ir bijojau...nesirūpina ne tik kuo važinės, bet ir kur gyvens. Spėju bus panašiai kaip kokioj Palangoj, prie kelio stovės bobutės su užrašais "Rooms for rent. 100 metres from Arena"
    Gal Tamsta ir juokauji, bet man tokios tamsiai pilkos mintys šmėsčioja jau beveik metus. Jeigu viešbučiai tikrai sukels kainas, tai nieko nuostabaus, kad turistai iš exsocialistinių valstybių patys ieškosis tokių bobučių nakvynei.

    Komentuoti:


  • Monteq
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gėdingesnė stotis yra Kretingoje - pastato griuvėsiai ir dispečerinė mediniame kioske. Naujų autobusų iki čempionato nebus. Be to Lietuvoje krepšinio čemionatui rengiantis kuo keliaus atvykę ir vietiniai sirgaliai nesirūpinama.
    Ko aš ir bijojau...nesirūpina ne tik kuo važinės, bet ir kur gyvens. Spėju bus panašiai kaip kokioj Palangoj, prie kelio stovės bobutės su užrašais "Rooms for rent. 100 metres from Arena"

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gėdingesnė stotis yra Kretingoje - pastato griuvėsiai ir dispečerinė mediniame kioske. Naujų autobusų iki čempionato nebus. Be to Lietuvoje krepšinio čemionatui rengiantis kuo keliaus atvykę ir vietiniai sirgaliai nesirūpinama.

    Komentuoti:


  • Monteq
    replied
    Gal kas žinot kokia situacija su autobusų stotimi, vis dar po teismus tamposi? Gėdingesnės stoties ko gero reiktų ilgokai paieškoti, o dar EČ artėjaIr dar, įdomu ar prieš čempionatą paleis kokius papildomus maršrutus iki Arenos ir ar spės gauti tuos dujinius/elektrinius/hibridinius autobusus?
    Paskutinis taisė Monteq; 2010.11.04, 09:53.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    O kas dėl konkurencujos, tai mikriukai visada bus greitesni, sustos kur norės, nemokės mokesčių ir t.t. Tokius dalykus gali iš esmės sukontroliuoti tik apskritai juos panaikinus, todėl juk ES daugiau nieko panašaus ir nėra.
    O kas dėl keiksmažodžių, tai net aukščiausios politinės valdžios atstovai keiksis, ignoruos įstatymus ir padorumo ribas, nemokės nuomos už bendrabutį ir valdišką automobilį ir t.t. Tokius dalykus gali iš esmės sukontroliuoti tik apskritai Seimą panaikinus, todėl juk ES daugiau nieko panašaus į tokį Seimą ir nėra.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
    Sutik, nekuklu, amiko. Tikiuosi pakeisi į
    Kas nekuklu? Nekuklu pasisakyti apie savo rankomis neatlygintai atliktus gerus darbus? Ar čia tik lietuviams taip neįprasta tai ir suprantama kaip neigiamas bruožas, o tokius žmones įprastai vadina pagyrūnais? Jei mąstai būtent taip, tai aš galiu kad ir šiandien mesti viską, ką darau. Įdomu, kaip būtų geriau...
    Nesuprantu aš tavęs. Pagal tavo logiką, žmonės kuria naudingus dalykus ir tai turi daryti tyliai, niekam nepasisakydami, ką jie veikia?
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.11.04, 10:33.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Mikrobai kelio ženklų nepaiso. Jiems nieko nereiškia sustoti netgi tiesiog perėjoje ar sankryžoje, kur tai ir be jokių ženklų draudžiama. Nieko nereiškia įlaipinti ar išlaipinti keleivius sankryžoje (degant raudonam signalui) stovint 2 ar 3 juostose...
    O už ką kelių policijos pareigūnai algas gauna?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mikrobai kelio ženklų nepaiso. Jiems nieko nereiškia sustoti netgi tiesiog perėjoje ar sankryžoje, kur tai ir be jokių ženklų draudžiama. Nieko nereiškia įlaipinti ar išlaipinti keleivius sankryžoje (degant raudonam signalui) stovint 2 ar 3 juostose...

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Bent Panevėžyje esi buvęs? Gali padaryti ir kas 5 min. autobusus į užsidariusių gamyklių rajonus, bet keleivių ten nebus. Pvz. Vilniuje ir kas pusvalandį važinėjantys autobusai yra pilni.
    O kas dėl konkurencujos, tai mikriukai visada bus greitesni, sustos kur norės, nemokės mokesčių ir t.t. Tokius dalykus gali iš esmės sukontroliuoti tik apskritai juos panaikinus, todėl juk ES daugiau nieko panašaus ir nėra.
    Nežinau, ar pastebėjote, bet kalba jau gana seniai eina ne vien tik apie Panevėžį, ir pavyzdžiai nebūtinai yra taikomi į šį miestą. Jei pradėčiau vardinti visus įmanomus būdus, kaip autobusų parko viršininkėliai gali susimauti, knygos neužtektų, tad pasirinkau vieną, aktualesnį galbūt Kaune, kai mikroautobusas plyšta nuo keleivių per siūles, o dubliuojamasis autobusas važiuoja kartą į valandą pustuštis, nes net ir labai didelės kantrybės žmogus, pamatęs, kad kitas autobusas už daugiau nei dvidešimties minučių, jo nelauks. Kita vertus, kaip supratau iš spaudos, Panevėžyje, pavyzdžiui, autobusų parkas sugebėjo neaptarnauti autobusais nemažos kažkurio mikrorajono dalies, kur vienintelis susisiekimas buvo mikroautobusais - irgi neprastas susimovimo būdas.

    Panevėžyje buvau porą dešimčių kartų gyvenime, vienu metu net porąsyk į mėnesį tekdavo. Tiesa, kaip tyčia autobusais nevažiavau nė karto, nes nuo autobusų stoties iki Babilono apylinkių nueiti pėsčiomis man pasirodė juokingai trumpas kelias.

    Kalbant apie Vilniaus pilnus autobusus - tai irgi reiškia, kad jie važiuoja per retai, tačiau jau dėl to, kad nebesusitvarko su srautu. Keleiviai - ne silkės, grūstis nemėgsta, užuot spraudęsi dezertyruoja į mikroautobusą (jei kito pakeleivingo autobuso laukti ilgai).

    Na o dėl mikroautobusų stojimo bet kur, tai savivaldybės turi teisę prikabinėti „Negalima sustoti“ kelio ženklų arba reglamentuoti specialias mikroautobusų sustojimo vietas. Štai ir baigtųsi kamikadziški persirikiavimai dėl norinčių važiuoti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Iš dalies sutinku, kad daroma iš priešingo galo viskas. Kad ir tame pačiame Panevėžyje, reikėjo ne pirmiau panaikinti mikroautobusus, tada reorganizuoti parko darbą, o atvirkščiai. Deja, Lietuvoje pusgalviai vadybininkai, jei reisas neapkrautas keleiviais, ji dar labiau išretina, nepaisant to, kad retas važiavimas ir yra mažo apkrovimo priežastis. Teisingai tvarkantis, autobusų parkas turėtų nepalikti jokių šansų mikroautobusams, nes suteikia paslaugą pigiau ir kokybiškiau, net ir „laisvoje rinkoje“.
    Bent Panevėžyje esi buvęs? Gali padaryti ir kas 5 min. autobusus į užsidariusių gamyklių rajonus, bet keleivių ten nebus. Pvz. Vilniuje ir kas pusvalandį važinėjantys autobusai yra pilni.
    O kas dėl konkurencujos, tai mikriukai visada bus greitesni, sustos kur norės, nemokės mokesčių ir t.t. Tokius dalykus gali iš esmės sukontroliuoti tik apskritai juos panaikinus, todėl juk ES daugiau nieko panašaus ir nėra.

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    [B]Dėkojame šio forumo nariui amiko už Kauno ir Klaipėdos objektų sąrašo parengimą
    Sutik, nekuklu, amiko. Tikiuosi pakeisi į
    Paskutinis taisė Vakaris; 2010.11.04, 07:59.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Maršrutai.lt pasipildė Klaipėdos ir Panevėžio objektais

    Beveik mėnuo - tiek laiko prireikė į Maršrutai.lt duomenų bazę įtraukti reikiamus objektus (prekybos centrus, universitetu, bibliotekas ir pan.).

    Viešojo transporto eismo tvarkaraščių atvaizdavimo sistemos Maršrutai.lt kūrėjai nusprendė palengvinti lankytojų pastangas, ieškant reikiamo kelionės varianto. Tame pačiame tinklapyje esančioje greičiausio maršruto paieškoje įtraukę objektų pavadinimus ir jų koordinates, kūrėjai suteikė galimybę lankytojams greitai ir be didelio vargo surasti reikalingą kelionės tikslo vietą.

    Taigi dabar nebereikia laužyti galvos, bandant prisiminti konkrečios stotelės pavadinimą, ir vien dėl to, kad nuvyktumėte ten, kur jums reikia. Juk kelionės tikslas - objektas - ne stotelė.

    Skaityti toliau...

    Visas objektų sąrašas >>>

    Dėkojame šio forumo nariui Wycka už pagalbą rengiant Panevėžio objektų sąrašą
    Dėkojame šio forumo nariui amiko už Kauno ir Klaipėdos objektų sąrašo parengimą

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    [QUOTE=amiko;484848]Arba nesupranti, ką noriu pasakyt, arba kažkokias pievas rašai
    Dabar AP vairuotojams taiko algos mažinimo nuobaudą už klientų aptarnavimą ir darbo kokybę. Žinia, tuo kartais AP naudojasi, bet jei tai būtų pakoreguota, tokia tvarka būtų gera. Visgi, ir esama padėtis geresnė, negu lygintume su mikroautobusų vairuotojų aptarnavimo kokybe. Mikroautobusų įmonių savininkams dažniausiai nerūpi aptarnavimo kokybė, jie žiūri siaurai - pinigai ir viskas. Sovietinis valdymas be jokio požiūrio ir mąstymo į ateitį.[/QU

    Kaip įsivaizduoji natūroj klientų aptarnavimą ir darbo kokybę.

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Mikroautobusų indelis tikrai sumažėtų. Tačiau neaišku, kaip būtų toliau. Galimi du variantai: keleivių vėl pas juos daugėtų arba būtų vienetai. Bet man labiausiai tikėtinas variantas, kad grįžus mikroautobusams, parkas vėl praretins autobusų tvarkaraštį, motyvuodamas, kad keleivius pagrobė mikroautobusai. O keleiviai tuo atveju vėl būtų priversti naudotis mikroautobusais. Gautųsi užburtas ratas. Iš šalies žiūrint, atrodo, kad Panevėžio autobusų parkas daro viską, kad sumažinti iki minimumo maršrutų kiekį. Dabar esamus maršrutus laiko tik dėl to, kad to reikalauja savivaldybė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dėl to sutinku. Nors Panevėžys teisingai padarė, kad ryžosi atsikratyti mikroautobusų, visgi pasirinkos priemonės nėra tinkamos. Ką aš pripažįstu. Ir tai gali padėti mikrobams dar sugrįžti į miestų gatves laimėjus teismus. Visgi manau, kad net ir tuo atveju, jei teismų sprendimai būtų palankūs mikroautobusų įmonėms, mikroautobusai jau nebesusigrąžintų turėtų pozicijų ir jų indėlis į VT būtų mažesnis.

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Iš dalies sutinku, kad daroma iš priešingo galo viskas. Kad ir tame pačiame Panevėžyje, reikėjo ne pirmiau panaikinti mikroautobusus, tada reorganizuoti parko darbą, o atvirkščiai. Deja, Lietuvoje pusgalviai vadybininkai, jei reisas neapkrautas keleiviais, ji dar labiau išretina, nepaisant to, kad retas važiavimas ir yra mažo apkrovimo priežastis. Teisingai tvarkantis, autobusų parkas turėtų nepalikti jokių šansų mikroautobusams, nes suteikia paslaugą pigiau ir kokybiškiau, net ir „laisvoje rinkoje“.

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Pamėginus juos uždrausti iš karto pradės rėkti, kad pažeidžiami laisvosios rinkos dėsniai. Bandys aiškinti, kad jei yra paklausa, tai turi būti ir pasiūla. Todėl mano nuomone reikia ieškoti priemonių, kad sumažinti keleivių skaičių. Galima riboti paklausą didinant bilietų kainas, kaip daroma visoje Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Savaime neišnyko ir vežikai su arkliais. Jie buvo pasaulio miestuose uždrausti, kai atsirado tramvajai ar daugiau autotranporto. Savaime neišnyko ir siaurukas Kaune. Jis buvo uždarytas, kad atlaisvintų rinką autobusams, nors tie ir vežė brangiau... Taip pat ir konkė Kaune ar Vilniuje... Teisiog mikroautobusai jau atgyveno savo laiką, kuomet autobusų parkų padėtis buvo prasta ir jie nepajėgė susidoroti su keleivių srautais, automobilizacija nedidelė, o žmonėms reikėjo važiuoti.

    Komentuoti:

Working...
X