Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Manyčiau, kad tuos „naikinimus“ reiktų atlikinėti tik šalies ekonomikai akivaizdžiai kylant, kad buvę mikroautobusų vairuotojai be didesnių problemų susirastų kitą darbą. Nes jeigu jie išvyks dirbti į užsienį ir su savimi išsiveš šeimas, gali nutikti ir taip, kad ir likusiems autobusams nebeliks ko vežti...
    Likusiems autobusams liks ką vežti. Taip, dėl laiko sutinku. Dabar nėra tam tinkamas laikas. Bet kadangi jau procesas pajudėjo, tai reikia jį užbaigti.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nieko nenuskriaudžiant neišeis, nes mikrobus būtina naikinti ir vystyti normalų susisiekimą autobusais.
    Manyčiau, kad tuos „naikinimus“ reiktų atlikinėti tik šalies ekonomikai akivaizdžiai kylant, kad buvę mikroautobusų vairuotojai be didesnių problemų susirastų kitą darbą. Nes jeigu jie išvyks dirbti į užsienį ir su savimi išsiveš šeimas, gali nutikti ir taip, kad ir likusiems autobusams nebeliks ko vežti...

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kažkodėl net liberali ES taip nemano. Ir teisingai daro. Tiesioginė konkurencija miesto VT yra tik žalinga. Konkurencija turi vykti parenkant vežėjus. Kitas sąlygas nustato savivaldybė, besivadovaudama įstatymais. Didelėje dalyje buvusios TSRS miestų VT buvo beveik ar visai sužlugdytas laukinio kapitalizmo pradžioje įsiviešpatavus mikrobams. Lietuva - ne išimtis. Latviai, estai ir baltarusiai pasirinko geresnį kelią, mikrobų masiškai neįsileido. Rezultatai akivaizdūs - miesto VT yra geresnis nei pas mus, išliko net ir mažuose miestuose. Ko praktiškai nebėra tokiuose Lietuvos miestuose, kur galėtų kursuoti normalūs autobusai - Alytuje, Marijampolėje...
    Geriausias pavyzdys - Latvijos miestelis Maduona (latv. Madona), kur iki šiol važinėja net 3 autobusų maršrutai, beje tas miestelis dydžio su lyg Zarasais (Atsimenu ir aš 1989 m., kai Zarasuose irgi buvo 3 autobusų maršrutai, ech...)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nieko nenuskriaudžiant neišeis, nes mikrobus būtina naikinti ir vystyti normalų susisiekimą autobusais.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Valstybė (primenu, valstybė, nes iki 1995 m. visi AP buvo valstybiniai, o ne savivaldybių) apleido VT, tai ir sudarė prielaidas mikrobų ir privačių komercinių (kaip tada buvo vainami) autobusų atsiradimui. Tik 1997 m. buvo priimti reikiami teisės aktai reglamentavė legalų mikrobų atsiradimą. Perėmus iš valstybės parkus, savivaldybės nelabai norėjo ir nelabai sugebėjo organizuoti noralų susisiekimą autobusais. Ir todėl daugelyje miestų jis tiesiog po metų kitų žlugo.
    Vadinasi, mikroautobusai buvo (ir kol kas tebėra) ta kaina, kurią valstybė ir savivaldybės sumokėjo už aplaidų VT tvarkymą. O kodėl žmonės turėjo susitaikyti su valdininkų aplaidumu? Jie rado išeitį. Dabar tegul valdininkai randa išeitį, kaip nieko nenuskriaudžiant grąžinti pradinę padėtį (tik jau tobulesnę).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pačioje pradžioje mikroabai irgi buvo iš visokių pakampių surankiotos "Latvijos" ir seni vakarietiški mirkobai, dažniausiai perdaryti iš krovininių, žemi. Nieko iš esmės geresnio.
    Valstybė (primenu, valstybė, nes iki 1995 m. visi AP buvo valstybiniai, o ne savivaldybių) apleido VT, tai ir sudarė prielaidas mikrobų ir privačių komercinių (kaip tada buvo vainami) autobusų atsiradimui. Dauguma jų netgi dirbo be jokių llicencijų, nemokėjo mokesčių, važiavo kaip nori, kur nori ir kada nori. Aišku, kad dažniausiai dubliavo autobusų maršrutus. Tik 1997 m. buvo priimti reikiami teisės aktai reglamentavė legalų mikrobų atsiradimą. Bet dar keli metai praėjo, kol jie buvo sutramdyti, kol buvo įvesti kasos aparatai. O kiek triukšmo buvo, kiek seiliojimosi, kad kasos aparatai sužlugdys mikrobus... Perėmus iš valstybės parkus, savivaldybės nelabai norėjo ir nelabai sugebėjo organizuoti noralų susisiekimą autobusais. Ir todėl daugelyje miestų jis tiesiog po metų kitų žlugo. Kitur išsilaikė ilgiau ir vegetavo ar jį nukonkuravo visiškai nelygioje konkurencijoje mikrobai. Tai gal gi pagaliau atėjo laikas atsikratyti šio laukinio kapitalizmo relikto?

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O norint važiuoti į priemiestį jau reikės derintis su rajono valdžia.
    Nemanau, kad tai sudarytų daug problemų. Jeigu VT nuostolingas, tai savivaldybė tik pasidžiaugs, kad kažkas jai sumažins šią naštą, o ir vietiniams žmonėms bus patogesnis VT susisiekimas.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tiesioginė konkurencija miesto VT yra tik žalinga. Didelėje dalyje buvusios TSRS miestų VT buvo beveik ar visai sužlugdytas laukinio kapitalizmo pradžioje įsiviešpatavus mikrobams. Ko praktiškai nebėra tokiuose Lietuvos miestuose, kur galėtų kursuoti normalūs autobusai - Alytuje, Marijampolėje...
    Bet realiai taip ir turėjo būti. Kaip savivaldybė galėjo konkuruoti su vakarietiškais mikroautobusais, kai pati keleivius vežė praktiškai už tą pačią kainą tik senutėliais, smirdančiais ir triukšmingais Ikarusais. Mikroautobusas tą patį atstumą nuvažiuodavo per 18-20 minučių, o Ikarusas — per 35 minutes. Maža to, apie 1990m.-1998m. neretas atvejis būdavo, kad autobusas smarkiai vėluodavo (virš 10min.), ar net išvis nepasirodydavo (nenuostabu, tokio amžiaus ir tokios būklės autobusai dažnai gesdavo).
    ir ko norėti — mikroautobusai pasiūlė greitesnę bei komfortabilesnę kelionę, + jie mokėjo pinigus už licenzijas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
    Važiuos mikroautobusai ir sudarys konkurencija AP.Ir keleivis gales vel laisvai rinktis su kuriuo vežeju jam geriau važiuoti.O griežtesnių sąlygų nelabai bepadarysi ir taip jos jau buvo kosmosas.
    Kažkodėl net liberali ES taip nemano. Ir teisingai daro. Tiesioginė konkurencija miesto VT yra tik žalinga. Konkurencija turi vykti parenkant vežėjus. Kitas sąlygas nustato savivaldybė, besivadovaudama įstatymais. Didelėje dalyje buvusios TSRS miestų VT buvo beveik ar visai sužlugdytas laukinio kapitalizmo pradžioje įsiviešpatavus mikrobams. Lietuva - ne išimtis. Latviai, estai ir baltarusiai pasirinko geresnį kelią, mikrobų masiškai neįsileido. Rezultatai akivaizdūs - miesto VT yra geresnis nei pas mus, išliko net ir mažuose miestuose. Ko praktiškai nebėra tokiuose Lietuvos miestuose, kur galėtų kursuoti normalūs autobusai - Alytuje, Marijampolėje...
    Paskutinis taisė Al1; 2010.10.30, 20:13.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Reikės ir su rajono valdžia ir su seniūnu teks daug biurokratų aplankyti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O norint važiuoti į priemiestį jau reikės derintis su rajono valdžia.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    /\ Mikroautobusai Panevėžyje greičiausiai važiuos, bet... Būkim biedni, bet teisingi — jau tokios jų bangos nebebus. Vakar važiavau 16-o maršruto midi autobusu nuo centro į vakarinę miesto dalį. Man įlipus, važiavo 14 žmonių. pakeliui, įskaitant mane, 4 įlipo ir 4 išlipo. Kaip Panevėžiui tai neprastas rezultatas. Juolab kad autobusų gatvėse regimai, nors ne itin daug pagausėjo, ir visuose užimta bent pusė sėdimų vietų.
    Tarkim staiga grįžta mikroautobusai. Kas atsitinka? Ogi beveik nieko. Tie, kurie turi terminuotus bilietus arba taikomos lengvatos, juos vis tiek ignoruos. Kiti gal jau vėl priprato prie autobusų, arba sės į tą transporto priemonę, kuri pirmiau atvažiuos į stotelę. Priminsiu, kad miesto autobusų tvarkaraščiai sutankinti.
    Praktiškai mikroautobusų įmonės, norėdamos vėl turėti klientą, turės ieškoti naujų sprendimų, t.y. vežti ten, kur miesto transportas neveža arba veža itin retai, tarkim į Šilagalį, Berčiūnus, Bernatonis, Velžį. Taip taip, iš principo mikroautobusai turės persiorientuoti į artimojo priemiesčio maršrutus, bet važiuos per miestą, tarkim maršrutas Berčiūnai-Klaipėdos g.-Nemuno g.-J.Basanavičiaus g.-Šilagalis.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Važiuos mikroautobusai ir sudarys konkurencija AP.Ir keleivis gales vel laisvai rinktis su kuriuo vežeju jam geriau važiuoti.O griežtesnių sąlygų nelabai bepadarysi ir taip jos jau buvo kosmosas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Savivaldybė turėtų kreiptis į teismą ir tęsti teisminį ginčą, kol mikrobusistams atšoktų noras užsiimti veikla. Jei nebus įpareigojimo pratęsti sutartis, dalis vežėjų jau gali atbyrėti ir nepanorti užsiimti pervežimais. Jei būtų skelbiamas naujas konkursas, tai jį reikėtų gramatnai surašyti, kad nebūtų diskriminacijos (ką dabar teismas konstatavo), bet ir sąlygos būtų dar griežtesnės.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Dėl remontuojamų gatvių Panevėžio centre kilo sąmyšis. Centrinės gatvės tapo nepravažiuojamos, vairuotojai piktinosi, kad policija pasirodė tik tada, kai padėtis tapo visiškai nebekontroliuojama. Miesto valdžia pripažino savo kaltę, esą gatvių remonto darbai galėjo būti organizuojami kur kas geriau. Uždarius pagrindinę miesto gatvę kilo chaosas, susidarė didžiuliai kamščiai, vairuotojai nebepaisė net šviesoforo signalų. Maršrutiniams autobusams buvo dar sunkiau, tik vos vienas kitas vairuotojas juos praleido pravažiuoti.


    Smulkieji vežėjai švenčia pirmąją pergalę kare su Panevėžio savivaldybe dėl teisės vežti mieste keleivius.
    Panevėžio apygardos administracinis teismas vakar nutarė, kad pavasarį Savivaldybės skelbtos konkurso sąlygos buvo diskriminacinės vežėjams, ir jas panaikino. Savivaldybė turėjo pratęsti sutartis su vežėjais, nes skelbti naują konkursą nebuvo preteksto.
    Teismas konstatavo, kad reikalavimai vieniems konkurso vežėjams turėti atsargines transporto priemones, kai kitiems ši sąlyga netaikoma, pažeidžia protingumo, teisingumo ir sąžiningumo kriterijus.
    Taip pat neteisėtu laikomas Savivaldybės reikalavimas vežėjams per visą ketverių metų sutarties laikotarpį turėti ne senesnius nei 10 metų mikroautobusus. Norėjusieji dalyvauti konkurse realiai būtų privalėję įsigyti ne senesnius kaip šešerių metų mikroautobusus.
    Teismas nustatė, kad pažeidimai, pavyzdžiui, Kelių eismo taisyklių, ar nusižengimai Mokesčių inspekcijai nėra esminiai todėl negali būti taikomi. Konkurso sąlygose buvo numatyta už prasižengimus mažinti balus.
    Visos šios sąlygos įvardintos kaip neteisėtos. Paskelbus nutartį, konkurso nugalėtojo vardo neteko ir R.Stokienės įmonė.
    Eis pas politikus
    Po teismo išvadų pirmąją pergalę teisme pasiekę vežėjai savo džiaugsmą reiškė santūriai. Jie teigė, kad sprendimas neįpareigojo Savivaldybės su jais pratęsti sutartis, tad planavo kreiptis į ją, kad būtų tai padaryta. Jeigu to neįvyks, žadėjo vėl teisybės ieškoti teisme.
    „Teismas neįpareigojo Savivaldybės pratęsti sutarties!“, – apmaudo neslėpė vežėjas Laimis Valavičius
    „Pusė kelio, o paskui – žiūrėsime. Viskas priklauso nuo Savivaldybės klerkų. Jeigu jie sutiks pratęsti sutartis, į darbą grįšime netrukus. O jeigu sakys, kad po trijų ar keturių mėnesių parengs konkursą ir tada tik pakvies, imsimės tolesnių veiksmų. Tik tokia išeitis lieka. Dabar teismo sprendimu likome patenkinti“, – kalbėjo vežėjas Žydrūnas Jarmuševičius.
    Vežėjai teigė ketinantys eiti į artimiausią miesto Tarybos posėdį ir prašyti, kad sutartys su jai būtų atnaujintos.
    „Tikimės, kad Savivaldybė atsižvelgs, jog skelbti konkursą nebuvo preteksto, ir, paisydama visuomenės intereso, geranoriškai pratęs sutartį“, – vylėsi Ž.Jarmuševičius.
    Nežino, ką darys
    Panevėžio savivaldybė teisininkas Rolandas Rutė, atstovavęs Savivaldybei byloje prieš vežėjus, po nutarties teigė nežinantis, ar bus skundžiamas teismo sprendimas.
    „Negaliu dabar pasakyti. Nutartį reikia perskaityti. Nebūsiu kategoriškas. Galiu užtikrinti, kad ambicijų čia nėra. Kai organizavome konkursą, manėme, kad buvo atsižvelgta į visuomenės interesą: eismo saugumą ir kokybę. Savivaldybė pripažįsta, kad vežėjų paslaugos turi būti teikiamos ir žmonės turi teisę rinktis, bet jos turi būti kokybiškos“, – teigė teisininkas.
    Konkursą vežti trečio ir dešimto maršruto mikroautobusais laimėjusi Regina Stokienė sakė kol kas negalinti įvertinti teismo sprendimo. Bylos svarstymo metu įmonės savininkė palaikė Savivaldybės pusę.
    „Man tas pats. Jeigu būtų skelbiamas naujas konkursas, vėl jame dalyvaučiau“, – tvirtino R.Stokienė.
    Teismo sprendimas gali būti apskųstas per dvi savaites Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.

    Komentuoti:


  • Monteq
    replied
    Sakyciau tikrai labai neblogas marsrutas, tik pratesciau marsruta ne iki Panevezio Pieno, o iki Panevezio Ketaus/ Panevezio Energijos, nes iki tos stoteles eitu ir artimiausi Vaivadu gyventojai (tarp ju ir as

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė balabanas Rodyti pranešimą
    gan įdomus maršrutas truputi pakoregavus sutikčiau su tokiu
    Kaip pakoreguotum?

    Komentuoti:


  • balabanas
    replied
    gan įdomus maršrutas truputi pakoregavus sutikčiau su tokiu

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Tie siaurukai tikrai nėra prioritetas kurti maršrutą iš Babilono į gel.stotį neužsukant į centrą. Gal mano siūloma trasa ir netobula, bet visgi ji eina per centrą, o kaip ir buvo pasakyta, Panevėžys per mažas miestas, todėl maršrutai, nepakliūnantys į centro zoną, tiesiog būtų nuostolingi.
    Rožyno gyventojų nereikėtų maišyti (kalbu apie Alyvų, Amerikos gatves), jie turi pakankamai galimybių nuvykti į pietvakarinę dalį persėdant. Visiems sąlygų nepersėdus nuvykti iš taško A į tašką B nesudarysi.
    Persėdimai būtų kone nulinė problema, jeigu būtų valandinis bilietas. O PAP vienas iš tikslų yra užtikrinti miestiečiams susisiekimą su visais mikrorajonais be persėdimų. Kas dėl Panevėžio centro, geografiškai jis tebėra aplink Laisvės aikštę, tačiau ekonominis centras (angl. downtown) yra į vakarus nuo Nemuno gatvės. kas dėl nuostolingumo, tai esu beveik įsitikinęs, kad daugiau nei pusė miesto maršrutų yra nuostolingi. Tiesa dabar, eliminavus privačius miesto vežėjus, situacija gali būti kiek kitokia.
    Pabandžiau papaišyti naujai seną galimo maršruto trasą. Žvelgiant iš vakarų į rytus, ji prasidėtų ties pc Berghof (dabar autobusai važiuoja tik iki pc Babilonas, todėl šis maršrutas važiuotų 1 stotele toliau, apsisuktų pc prieigose; jo savininkai suinteresuoti paruošti jam aikštelę) ir baigtųsi Tinklų g. prie Panevėžio pieno fabriko (ten jau važiuoja 5 maršruto autobusas, tačiau jis važiuoja 2 stotelėmis toliau, o važiuodamas į miestą nepasiekia pc Babilonas ir Cido arenos). Taigi žemėlapis:
    Žemėlapyje raudonais apskritimais išskyriau galimus traukos centrus. Važiuojant iš vakarų į rytus, eilės tvarka:
    1. PC Berghof
    2. PC Babilonas I ir PC Babilonas II (+ Forum Cinemas)
    3. CIDO arena (+ sporto klubas ir baseinas Impuls)
    4. AB Kalnapilis
    5. Aukštaitijos sporto kompleksas (futbolo stadionas, baseinas)
    6. Panevėžio geležinkelio stotis (+ AB Panevėžio keliai)
    7. Viešbutis Pervaža
    8. AB Panevėžio pienas (darbo dienomis piko valandomis galima pratęsti iki Tinklų g. 51, UAB Metalo centras)
    Dar žemėlapyje nepažymėta ir pats nepaminėjau, kad šiandien joks autobusų maršrutas neina Taikos alėja, o S. Kerbedžio gatvėje (tarp Smėlynės ir Senamiesčio gatvių) yra linų fabrikas ir betono centras.
    Šis maršrutas būtų naudingas minėtų gatvių gyventojams važiuoti į darbą ir iš darbo, į prekybos centrus, sporto areną, sporto klubą (baseiną), kino teatrą, geležinkelio stotį. Atvykusiems į Panevėžį traukiniu, šio maršruto autobusu būtų paprasta pasiekti Cido areną, futbolo stadioną, vakarinę miesto dalį. Vykstant renginiams/varžyboms Cido arenoje ar Aukštaitijos stadione, žiūrovams būtų nesudėtinga parvykti namo (dauguma gyvena vakarinėje miesto dalyje) arba į viešbutį (jeigu tai Pervaža).
    Nedarbo dienomis šio maršruto tikriausiai pakaktų tik iki Varpo stotelės (apsisuktų netoli pc Maxima, šalia viešbučio Pervaža).
    Gal ir šis maršrutas nėra tobulas, nes nubraižiau jį kaip mėgėjas. Vis tik manau, kad jis būtų perspektyvus.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Pamiršai, kad iš Panevėžio GS išvyksta/parvyksta siauruko traukiniai
    Beje, nėra tiesioginio susisiekimo su vakarine miesto dalimi (aplink pc „Babilonas“) ir geležinkelio stotimi, šalia kurios yra nemažai įmonių (pvz „Panevėžio keliai“), taip pat iš g stoties VT vykti į PC „Babilonas“ nepatogu žmonėms, kurie gyvena Alyvų g., Kerbedžio g., Prekybos g., Utenos g., Stoties g. gale, Geležinkelio g. gale, Amerikos g. pradžioje ir Nevėžio g. gale.
    Beje, maršrutas tik iki centro Panevėžyje nepasiteisintų — per mažas miestas.
    Tie siaurukai tikrai nėra prioritetas kurti maršrutą iš Babilono į gel.stotį neužsukant į centrą. Gal mano siūloma trasa ir netobula, bet visgi ji eina per centrą, o kaip ir buvo pasakyta, Panevėžys per mažas miestas, todėl maršrutai, nepakliūnantys į centro zoną, tiesiog būtų nuostolingi.

    Rožyno gyventojų nereikėtų maišyti (kalbu apie Alyvų, Amerikos gatves), jie turi pakankamai galimybių nuvykti į pietvakarinę dalį persėdant. Visiems sąlygų nepersėdus nuvykti iš taško A į tašką B nesudarysi.


    Čia turiu tokį pastebėjimą, kad taip sakant "neprikolas" būtų statybininkų gatvėje jei ten važiuotu autobusai kalbu apie gatvės pabaiga ties poliklinika, ten vos lengvosios prasilenkia...
    Geras pastebėjimas. Aišku niekas gatvės dėl to neplatins ir neuždraus ten statyti mašinų, bet. Nėra padėties be išeities Galima trasą nukreipti F.Vaitkaus gatve ir Klaipėdos gatve (kaip 10, 15, 16 maršrutai), ir sankryžoje ties Maxima sukti į Kosmonautų g. ir gausis tas pats, tik kokiom 4-6min ilgesnė atkarpa

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied

    Nuo rudens miesto gatvėse nebelikus keleivius vežusių privačių maršrutinių taksi, Panevėžio miesto savivaldybė skiria didelį dėmesį keleivių pervežimui mieste.
    „Su Panevėžio autobusų parko vadovais stebime situaciją, atsižvelgiame į gyventojų pastabas bei pageidavimus, analizuojame ir imamės visų įmanomų priemonių keleivių pervežimui užtikrinti“, — teigia mero pavaduotoja, Panevėžio keleivinio transporto organizavimo komisijos pirmininkė Rimantė Ratinskaitė.
    Šiuo metu Panevėžio autobusų parkas papildomai į reisus išleido šešis autobusus. Pakoreguoti ir autobusų važiavimo maršrutai.
    1-ojo maršruto autobusai Kniaudiškių gatve papildomai važiuoja poilsio ir švenčių dienomis. Poilsio dienomis dalis 3-iojo maršruto reisų nukreipta 1-uoju maršrutu (iki 15 val.).
    Darbo dienomis atsirado papildomas maršrutas Nr. 6A „Dembava–Janonio g.“, t.y. maršruto Nr. 6 „Pajuostis–Janonio g.“ dalis autobusų važiuoja Dembavos gatve iki Veteranų g. sankryžos. Įrengtos 2 laikinos stotelės („Dembavos gyvenvietė“ ir „Veteranų gatvė“). Poilsio dienomis 6-ojo maršruto autobusai darbą pradeda anksčiau (6 val. vietoj 7 val.) ir baigia vėliau (21 val. vietoj 17.30 val.)
    Nuo šios savaitės pabaigos bus koreguojami ir 3-iojo maršruto reisai pridedant papildomą autobusą. Tad gyventojai bus vežami 8-12 min. intervalu (buvo 10-15 min.).
    10-ojo maršruto („Dariaus/Girėno g.-Tinklų g.“) autobusų eismas atskiromis valandomis pratęstas Parko, Ateities, Klaipėdos gatvėmis iki Savitiškio gatvės stotelės (priešais prekybos centrą „Babilonas“). Įvesti papildomi vakariniai reisai tam, kad AB „Linas“ darbuotojams būtų patogu grįžti namo po vakarinės pamainos. 10-ojo maršruto autobusų eismas tapo intensyvesnis: piko valandomis važiuojama kas 4-9 min., ne piko — kas 16 min. Poilsio dienomis intervalas — 10 min. vietoj 12 min. Ateities gatvėje įrengtos 4 laikinos stotelės — „Garažai“ ir „Ateities gatvė“ (Parko ir Ateities gatvių sankryžoje).
    13-ajam maršrutui piko valandomis pridėtas papildomas autobusas (1 reisas).
    16-ajame maršrute darbo dienomis pridėtas papildomas autobusas. Intervalas piko valandomis — 8-10 min. (buvo 12-13 min.).
    Rezerve palikta daugiau vairuotojų ir autobusų, kad operatyviau būtų keičiami maršrute sugedę autobusai.
    Šiuo metu Panevėžio autobusų parkas miesto maršrutams aptarnauti turi 74 autobusus.

    Komentuoti:

Working...
X