Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PAN] Panevėžio viešasis transportas
Collapse
X
-
Mikroautobusai gerai tiems žmonėms, kurie skuba. Pats seniau važiuodavau nuo centro iki traukinių stoties. Konkrečiai nuo Ukmergės stotelės. Man tinkamas autobusas būtų tik 17.23, bet jis dažnai vėluoja. Tai nebespėju į traukinį. Mikroautobusas važiuodavo 17.15-17.22. Su juo bent jau garantuotai spėdavau. Juos naikinti reikia tik tada, kai autobusai pradės punktualiai važinėti, nes kitu atveju žmonės pradės važinėti savo automobiliais, o ne autobusais. Niekas nenori 30 min važiuoti autobusu, kai kitu transportu užtrunka 15 min. Vilniuje ir Kaune mikroautobusus galima naikinti, tik padarius miesto transporto greituosius maršrutus.Paskutinis taisė sknts; 2010.11.02, 12:07.
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAutobusai, lyginant, su mikrobais, išmeta mažiau teršalų (nes vienas autobusas pakeičia ne vieną mikrobą). Plius dar daugiau tvarkos gatvėse, autobusai nesustoja kur papuola.
Kalbant apie ekonomiką, mikrobai tik atsiriekia dalį rinkos, bet priešingai nei autobusų parkas, mokesčių beveik nesumoka (čia kalbu konkrečiai būtent apie Panevėžį). O kai taip vyksta, autobusų parkas turi aitinkamai mažiau pajamų, sunkiau atnaujinti parką ir t.t. Todėl beveik niekur ES tokie kaip mikrobai neegzistuoja miestuose.
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKaip ir autobusai Vadinasi, visuose Lietuvos didmiesčiuose turi kursuoti tik troleibusai, elektriniai tramvajai ir metro Tiesa, ir privalo būti puikiai išplėtotas dviračių takų tinklas.
Kalbant apie ekonomiką, mikrobai tik atsiriekia dalį rinkos, bet priešingai nei autobusų parkas, mokesčių beveik nesumoka (čia kalbu konkrečiai būtent apie Panevėžį). O kai taip vyksta, autobusų parkas turi aitinkamai mažiau pajamų, sunkiau atnaujinti parką ir t.t. Todėl beveik niekur ES tokie kaip mikrobai neegzistuoja miestuose.Paskutinis taisė Lettered; 2010.11.01, 09:20.
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKaip ir autobusai Vadinasi, visuose Lietuvos didmiesčiuose turi kursuoti tik troleibusai, elektriniai tramvajai ir metro Tiesa, ir privalo būti puikiai išplėtotas dviračių takų tinklas.
Komentuoti:
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąBe to, maršrutiniai taksi yra ekologinis ir ekonominis blogis.
Komentuoti:
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąMikroautobusus LATVIJAS turėjo visi didieji AP.Vilniuje jų buvo gan daug.Ir mikrai suvarytų AP į bačka jei leistu vežti vienodomis kainomis.O dabar kuri savivaldybė leis numirti savo įmonei tai ir kainas diktuoja privačiam verslui mūsų AP veš keleivius mieste po 2lt ,o jūs privatininkai po 3lt.Nori dirbti veži po 3lt nes taip nusrendė monopolisto gynėja ir užtarėja savi valda.Ir dar reliktus reikia saugoti ,o ne naikinti.
Be to, maršrutiniai taksi yra ekologinis ir ekonominis blogis.
Komentuoti:
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąMikroautobusus LATVIJAS turėjo visi didieji AP.Vilniuje jų buvo gan daug.Ir mikrai suvarytų AP į bačka jei leistu vežti vienodomis kainomis.O dabar kuri savivaldybė leis numirti savo įmonei tai ir kainas diktuoja privačiam verslui mūsų AP veš keleivius mieste po 2lt ,o jūs privatininkai po 3lt.Nori dirbti veži po 3lt nes taip nusrendė monopolisto gynėja ir užtarėja savi valda.Ir dar reliktus reikia saugoti ,o ne naikinti.
Taip, mikrobai nukonkuravo didelių miestų autobusus net milijoniniuose eksTSRS miestuose. Nukonkuravo ir Lietuvoje - Alytuje, Marijampolėje (beveik). Bet kas iš to? Ar mikrobai normalus ir visavertis miesto transportas? Ar jais važinėti pigiau? Juk jokių mėnesinių, jokių lengvatų. Kurios yra visur, mėnesiniai yra visur, kur VT normaliau išvystytas. Ar toks jau geras susisiekimas Alytuje ir Marijampolėje?
Kodėl mūsų taip šlovinama Europa nepasirinko tokios VT strategijos, o investuoja į tramvajus, metro ir autobusų ar dar kokius nors kitokius egzotinius VT? Mikroautobusai naudojamis labai ribotai ir yra pilnai integruoti į bendras sistemas, o ne konkuruoja laukinio kapitalizmo sąlygomis su kitomis VT rūšimis.
Saivaldybėms yra patikėta organizuoti VT mieste. Mikroautobusai (maršrutiniai taksi) yra išskirti į atskirą transporto rūšį ir todėl jiems kainos yra nustatomos atskirai nuo autobusų ar troleibusų, remiantis įstatymu.Paskutinis taisė Al1; 2010.10.31, 22:36.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPačioje pradžioje mikroabai irgi buvo iš visokių pakampių surankiotos "Latvijos" ir seni vakarietiški mirkobai, dažniausiai perdaryti iš krovininių, žemi. Nieko iš esmės geresnio.
Valstybė (primenu, valstybė, nes iki 1995 m. visi AP buvo valstybiniai, o ne savivaldybių) apleido VT, tai ir sudarė prielaidas mikrobų ir privačių komercinių (kaip tada buvo vainami) autobusų atsiradimui. Dauguma jų netgi dirbo be jokių llicencijų, nemokėjo mokesčių, važiavo kaip nori, kur nori ir kada nori. Aišku, kad dažniausiai dubliavo autobusų maršrutus. Tik 1997 m. buvo priimti reikiami teisės aktai reglamentavė legalų mikrobų atsiradimą. Bet dar keli metai praėjo, kol jie buvo sutramdyti, kol buvo įvesti kasos aparatai. O kiek triukšmo buvo, kiek seiliojimosi, kad kasos aparatai sužlugdys mikrobus... Perėmus iš valstybės parkus, savivaldybės nelabai norėjo ir nelabai sugebėjo organizuoti noralų susisiekimą autobusais. Ir todėl daugelyje miestų jis tiesiog po metų kitų žlugo. Kitur išsilaikė ilgiau ir vegetavo ar jį nukonkuravo visiškai nelygioje konkurencijoje mikrobai. Tai gal gi pagaliau atėjo laikas atsikratyti šio laukinio kapitalizmo relikto?
Komentuoti:
-
Lapkričio 1 d. UAB „Panevėžio autobusų parkas“ organizuoja specialius maršrutus į Šilaičių kapines: Iš S. Dariaus ir S. Girėno g. į Šilaičių kapines ir atgal (S. Dariaus ir S. Girėno, Statybininkų, F. Vaitkaus, Klaipėdos, Nemuno, Aukštaičių, J. Basanavičiaus gatvėmis) nuo 8.30 iki 17.00 val. kas 10-20 min.; Iš Aguonų g. į Šilaičių kapines (Aguonų, Smėlynės, J. Basanavičiaus gatvėmis): 8.30 9.10 9.50 10.30 11.10 11.50 12.30 13.10 13.50 14.30 15.10 15.50 16.30 val. Iš Šilaičių kapinių į Aguonų g.: 9.10 9.50 10.30 11.10 11.50 12.30 13.10 13.50 14.30 15.10 15.50 16.30 17.10 val. Autobusai sustos visose miesto stotelėse. Maršrutuose iš S. Dariaus ir S. Girėno g. ir Aguonų g. už kelionę bus atsiskaitoma vienkartiniais važiavimo miesto autobusais bilietais. Galios lengvatiniai (vienkartiniai ir nuolatiniai) bilietai su 50% ir 80% kainos nuolaida. Vykstant iki Ramygalos g. kapinių, reikės pažymėti vieną vienkartinį bilietą arba turėti galiojantį nuolatinį bilietą. Vykstant iki Šilaičių kapinių – du vienkartinius bilietus, o turint nuolatinį bilietą – papildomai vieną vienkartinį. Vienkartinius bilietus prašome įsigyti iš anksto, kad palengvinti vairuotojų darbą. Maršrutu Nr.16 “Prekybos bazė – Molainių g.” autobusai spalio 30 – lapkričio 1 dienomis važinės poilsio dienos grafiku, tačiau eismas bus sutankintas (kas 10-15 min.): spalio 30-31 d. – nuo 9.00 iki 17.00 val., lapkričio 1 d. – nuo 8.00 iki 19.30 val. Spalio 30 – lapkričio 1 dienomis į Šilaičių kapines papildomi autobusai važiuos ir iš autobusų stoties.
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTada manyčiau galimas ir toks variantas:
Mėlynom rodyklėm pažymėjau 10-ojo maršruto paskutiniuosius maršruto metrus savaitgaliais, jis apsisuktų toje pačioje S. Kerbedžio gatvėje. Raudonai pažymėjau galimą galinės stotelės vietą, tačiau vėliau pažvelgęs į ortonuotrauką tuo suabejojau. Nesvarbu, galinė galėtų būti ir Varpo st., bet tada maršruto privalomos atstovos būtų tik kitoje galinėje stotelėje
Komentuoti:
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąGalvojau ir apie tavo variantą, tik jie irgi būtų nuostolingi, arba bent jau didžioji dalis.
Mėlynom rodyklėm pažymėjau 10-ojo maršruto paskutiniuosius maršruto metrus savaitgaliais, jis apsisuktų toje pačioje S. Kerbedžio gatvėje. Raudonai pažymėjau galimą galinės stotelės vietą, tačiau vėliau pažvelgęs į ortonuotrauką tuo suabejojau. Nesvarbu, galinė galėtų būti ir Varpo st., bet tada maršruto privalomos atstovos būtų tik kitoje galinėje stotelėje
Komentuoti:
-
Parašė EgiuxzJuk 10-as jungia miegamuosius rajonus su pramoniniu, tai nieko nuostabaus, kad savaitgaliais važiuojant kuo toliau nuo centro - tuo mažiau žmonių. Darbo dienomis 10-as visada turi keleivių ir gana nemažai.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJeigu 10-ą maršrutą derinti pagal arsiako pateiktą maršruto schemą, tada daugiau logikos būtų savaitgaliais ir kitomis nedarbo dienomis šio maršruto autobusus nuo Smėlynės gatvės nukreipti S. Kerbedžio gatve iki GS, kuri jiems būtų galinė stotelė.
Galvojau ir apie tavo variantą, tik jie irgi būtų nuostolingi, arba bent jau didžioji dalis.Paskutinis taisė arsiakas; 2010.10.31, 19:21.
Komentuoti:
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąBeje, šiandien eilinį kartą (beveik kiekvieną savaitgalį) lankiausi Rytiniame pramonės rajone. 10 maršrutas pastoviai savaitgaliais važinėja tuščias, nė vieno žmogaus. Paskutinė stotelė, kuriose yra keleivių, dažniausiai būna Šermukšnių g., ir itin retais atvejais išlipa/įlipa Varpo g. Kažką reiktų keisti šiame maršrute, gal leisti tik kai kuriuos maršrutus iki Tinklų gatvės, o kitus kur nors nukreipti kita trasa. Dabar galvoju, kur galėtų autobusai apsisukti ties Kerbedžio gatve. Nebent padaryti panašiai, kaip Kaune su 20-uoju maršrutu. Atvažiavęs Smėlynės gatve, suktų į kairę į S.Kerbedžio g, o ten apsisukęs stovėtų palei gatvę.
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO gal savaitgaliais galima jo trasą sutrumpinti iki centro?
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą/\ Juk 10-as jungia miegamuosius rajonus su pramoniniu, tai nieko nuostabaus, kad savaitgaliais važiuojant kuo toliau nuo centro - tuo mažiau žmonių. Darbo dienomis 10-as visada turi keleivių ir gana nemažai.
Komentuoti:
-
/\ Juk 10-as jungia miegamuosius rajonus su pramoniniu, tai nieko nuostabaus, kad savaitgaliais važiuojant kuo toliau nuo centro - tuo mažiau žmonių. Darbo dienomis 10-as visada turi keleivių ir gana nemažai.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąSvarbu neleisti mikroautobusams grįžti į Panevėžio gatves... Panevėžys- nedidelis miestas, apsieis ir be jų. Kai kas šiame forume buvo paminėjęs, kad netgi išgujus iš gatvių mikrobus, autobusuose vis tiek nėra užimamos visos sėdimos vietos (tai daug ką pasako apie keleivių srautus Aukštaitijos sostinėje), tuo tarpu savivaldybės pajamos greičiausiai ženkliai padidėjo. Tai ar daug tie mikriukai perveždavo? Manau, ne, tad nėra ko gailėtis kad jų nebėra, atvirkščiai- reikia džiaugtis. Žinoma, dabar miesto vežėjas privalės vežti į priemiestį, kur keleivių srautai juokingai maži (vos kelį žmonės), kas mažins pelną, bet tam tikslui galima tiesiog nusipirkti keletą midibusų (berods, Panevėžio AP jų ir taip pakankamai turi). Tikiuosi, kiti Lietuvos miestai taip pat pasieks panevėžiečių pavyzdžiu. Žinoma, Vilniuje ar Kaune mikriukus reikia varyti iš gatvių atsargiau, neskubant, nes jie tikrai pakankamai nemažą keleivių dalį perveža (12-15 proc.). Bet ateityje šio laukinio kapitalizmo palikimo Lietuvos miestų gatvėse neturėtų likti.
Beje, šiandien eilinį kartą (beveik kiekvieną savaitgalį) lankiausi Rytiniame pramonės rajone. 10 maršrutas pastoviai savaitgaliais važinėja tuščias, nė vieno žmogaus. Paskutinė stotelė, kuriose yra keleivių, dažniausiai būna Šermukšnių g., ir itin retais atvejais išlipa/įlipa Varpo g. Kažką reiktų keisti šiame maršrute, gal leisti tik kai kuriuos maršrutus iki Tinklų gatvės, o kitus kur nors nukreipti kita trasa. Dabar galvoju, kur galėtų autobusai apsisukti ties Kerbedžio gatve. Nebent padaryti panašiai, kaip Kaune su 20-uoju maršrutu. Atvažiavęs Smėlynės gatve, suktų į kairę į S.Kerbedžio g, o ten apsisukęs stovėtų palei gatvę.
Paskutinis taisė arsiakas; 2010.10.31, 17:47.
Komentuoti:
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąReikėtų pridurti, kad išstumti mikriukus iš Kauno, Vilniaus ar kitur reikėtų palengva, pasibaigus sutartims - jų nebepratęsti, prieš tai pasirūpinti, kad kur kas dažniau pradėtų važinėti kitas VT, kad nebūtų iššauktas mikriukų simpatikų pasipriešinimas. Gal keletą maršrutų būtų galima palikti, bet tik į miesto pakraščius ir nedubliuojančių autobusų ar troleibusų maršrutų.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąSvarbu neleisti mikroautobusams grįžti į Panevėžio gatves... Panevėžys- nedidelis miestas, apsieis ir be jų. Kai kas šiame forume buvo paminėjęs, kad netgi išgujus iš gatvių mikrobus, autobusuose vis tiek nėra užimamos visos sėdimos vietos (tai daug ką pasako apie keleivių srautus Aukštaitijos sostinėje), tuo tarpu savivaldybės pajamos greičiausiai ženkliai padidėjo. Tai ar daug tie mikriukai perveždavo? Manau, ne, tad nėra ko gailėtis kad jų nebėra, atvirkščiai- reikia džiaugtis. Žinoma, dabar miesto vežėjas privalės vežti į priemiestį, kur keleivių srautai juokingai maži (vos kelį žmonės), kas mažins pelną, bet tam tikslui galima tiesiog nusipirkti keletą midibusų (berods, Panevėžio AP jų ir taip pakankamai turi). Tikiuosi, kiti Lietuvos miestai taip pat pasieks panevėžiečių pavyzdžiu. Žinoma, Vilniuje ar Kaune mikriukus reikia varyti iš gatvių atsargiau, neskubant, nes jie tikrai pakankamai nemažą keleivių dalį perveža (12-15 proc.). Bet ateityje šio laukinio kapitalizmo palikimo Lietuvos miestų gatvėse neturėtų likti.
Komentuoti:
-
Svarbu neleisti mikroautobusams grįžti į Panevėžio gatves... Panevėžys- nedidelis miestas, apsieis ir be jų. Kai kas šiame forume buvo paminėjęs, kad netgi išgujus iš gatvių mikrobus, autobusuose vis tiek nėra užimamos visos sėdimos vietos (tai daug ką pasako apie keleivių srautus Aukštaitijos sostinėje), tuo tarpu savivaldybės pajamos greičiausiai ženkliai padidėjo. Tai ar daug tie mikriukai perveždavo? Manau, ne, tad nėra ko gailėtis kad jų nebėra, atvirkščiai- reikia džiaugtis. Žinoma, dabar miesto vežėjas privalės vežti į priemiestį, kur keleivių srautai juokingai maži (vos kelį žmonės), kas mažins pelną, bet tam tikslui galima tiesiog nusipirkti keletą midibusų (berods, Panevėžio AP jų ir taip pakankamai turi). Tikiuosi, kiti Lietuvos miestai taip pat pasieks panevėžiečių pavyzdžiu. Žinoma, Vilniuje ar Kaune mikriukus reikia varyti iš gatvių atsargiau, neskubant, nes jie tikrai pakankamai nemažą keleivių dalį perveža (12-15 proc.). Bet ateityje šio laukinio kapitalizmo palikimo Lietuvos miestų gatvėse neturėtų likti.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.10.31, 16:11.
Komentuoti:
Komentuoti: