Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sknts
    replied
    Mikroautobusai gerai tiems žmonėms, kurie skuba. Pats seniau važiuodavau nuo centro iki traukinių stoties. Konkrečiai nuo Ukmergės stotelės. Man tinkamas autobusas būtų tik 17.23, bet jis dažnai vėluoja. Tai nebespėju į traukinį. Mikroautobusas važiuodavo 17.15-17.22. Su juo bent jau garantuotai spėdavau. Juos naikinti reikia tik tada, kai autobusai pradės punktualiai važinėti, nes kitu atveju žmonės pradės važinėti savo automobiliais, o ne autobusais. Niekas nenori 30 min važiuoti autobusu, kai kitu transportu užtrunka 15 min. Vilniuje ir Kaune mikroautobusus galima naikinti, tik padarius miesto transporto greituosius maršrutus.
    Paskutinis taisė sknts; 2010.11.02, 12:07.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Autobusai, lyginant, su mikrobais, išmeta mažiau teršalų (nes vienas autobusas pakeičia ne vieną mikrobą). Plius dar daugiau tvarkos gatvėse, autobusai nesustoja kur papuola.
    Kalbant apie ekonomiką, mikrobai tik atsiriekia dalį rinkos, bet priešingai nei autobusų parkas, mokesčių beveik nesumoka (čia kalbu konkrečiai būtent apie Panevėžį). O kai taip vyksta, autobusų parkas turi aitinkamai mažiau pajamų, sunkiau atnaujinti parką ir t.t. Todėl beveik niekur ES tokie kaip mikrobai neegzistuoja miestuose.
    Būtent! Tai ir turėjau omeny, o konkrečiai neįvardijau specialiai, pažiūrėt, kokia kieno nuomonė. Dar pridursiu, kad bent trečdalis mikroautobusų rieda prastesnės kokybės kontrabandiniu kuru. O sekmadieniais dažniausiai keleiviai negauna bilietų, nes tada niekas nekontroliuoja.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Kaip ir autobusai Vadinasi, visuose Lietuvos didmiesčiuose turi kursuoti tik troleibusai, elektriniai tramvajai ir metro Tiesa, ir privalo būti puikiai išplėtotas dviračių takų tinklas.
    Autobusai, lyginant, su mikrobais, išmeta mažiau teršalų (nes vienas autobusas pakeičia ne vieną mikrobą). Plius dar daugiau tvarkos gatvėse, autobusai nesustoja kur papuola.
    Kalbant apie ekonomiką, mikrobai tik atsiriekia dalį rinkos, bet priešingai nei autobusų parkas, mokesčių beveik nesumoka (čia kalbu konkrečiai būtent apie Panevėžį). O kai taip vyksta, autobusų parkas turi aitinkamai mažiau pajamų, sunkiau atnaujinti parką ir t.t. Todėl beveik niekur ES tokie kaip mikrobai neegzistuoja miestuose.
    Paskutinis taisė Lettered; 2010.11.01, 09:20.

    Komentuoti:


  • enigma
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Kaip ir autobusai Vadinasi, visuose Lietuvos didmiesčiuose turi kursuoti tik troleibusai, elektriniai tramvajai ir metro Tiesa, ir privalo būti puikiai išplėtotas dviračių takų tinklas.
    Ir pėstute kuo daugiau - ekologija garantuora

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Be to, maršrutiniai taksi yra ekologinis ir ekonominis blogis.
    Kaip ir autobusai Vadinasi, visuose Lietuvos didmiesčiuose turi kursuoti tik troleibusai, elektriniai tramvajai ir metro Tiesa, ir privalo būti puikiai išplėtotas dviračių takų tinklas.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
    Mikroautobusus LATVIJAS turėjo visi didieji AP.Vilniuje jų buvo gan daug.Ir mikrai suvarytų AP į bačka jei leistu vežti vienodomis kainomis.O dabar kuri savivaldybė leis numirti savo įmonei tai ir kainas diktuoja privačiam verslui mūsų AP veš keleivius mieste po 2lt ,o jūs privatininkai po 3lt.Nori dirbti veži po 3lt nes taip nusrendė monopolisto gynėja ir užtarėja savi valda.Ir dar reliktus reikia saugoti ,o ne naikinti.
    Savivalda gina daugumą keleivių, o dauguma naudojasi tikrai ne maršrutiniais taksi.

    Be to, maršrutiniai taksi yra ekologinis ir ekonominis blogis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
    Mikroautobusus LATVIJAS turėjo visi didieji AP.Vilniuje jų buvo gan daug.Ir mikrai suvarytų AP į bačka jei leistu vežti vienodomis kainomis.O dabar kuri savivaldybė leis numirti savo įmonei tai ir kainas diktuoja privačiam verslui mūsų AP veš keleivius mieste po 2lt ,o jūs privatininkai po 3lt.Nori dirbti veži po 3lt nes taip nusrendė monopolisto gynėja ir užtarėja savi valda.Ir dar reliktus reikia saugoti ,o ne naikinti.
    Bet tomis "Latvijomis" Panevėžyje mieste keleiviai nebuvo vežami. O kituose miestuose buvo vos po kelis mikroautobusų maršrutus.
    Taip, mikrobai nukonkuravo didelių miestų autobusus net milijoniniuose eksTSRS miestuose. Nukonkuravo ir Lietuvoje - Alytuje, Marijampolėje (beveik). Bet kas iš to? Ar mikrobai normalus ir visavertis miesto transportas? Ar jais važinėti pigiau? Juk jokių mėnesinių, jokių lengvatų. Kurios yra visur, mėnesiniai yra visur, kur VT normaliau išvystytas. Ar toks jau geras susisiekimas Alytuje ir Marijampolėje?
    Kodėl mūsų taip šlovinama Europa nepasirinko tokios VT strategijos, o investuoja į tramvajus, metro ir autobusų ar dar kokius nors kitokius egzotinius VT? Mikroautobusai naudojamis labai ribotai ir yra pilnai integruoti į bendras sistemas, o ne konkuruoja laukinio kapitalizmo sąlygomis su kitomis VT rūšimis.
    Saivaldybėms yra patikėta organizuoti VT mieste. Mikroautobusai (maršrutiniai taksi) yra išskirti į atskirą transporto rūšį ir todėl jiems kainos yra nustatomos atskirai nuo autobusų ar troleibusų, remiantis įstatymu.
    Paskutinis taisė Al1; 2010.10.31, 22:36.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pačioje pradžioje mikroabai irgi buvo iš visokių pakampių surankiotos "Latvijos" ir seni vakarietiški mirkobai, dažniausiai perdaryti iš krovininių, žemi. Nieko iš esmės geresnio.
    Valstybė (primenu, valstybė, nes iki 1995 m. visi AP buvo valstybiniai, o ne savivaldybių) apleido VT, tai ir sudarė prielaidas mikrobų ir privačių komercinių (kaip tada buvo vainami) autobusų atsiradimui. Dauguma jų netgi dirbo be jokių llicencijų, nemokėjo mokesčių, važiavo kaip nori, kur nori ir kada nori. Aišku, kad dažniausiai dubliavo autobusų maršrutus. Tik 1997 m. buvo priimti reikiami teisės aktai reglamentavė legalų mikrobų atsiradimą. Bet dar keli metai praėjo, kol jie buvo sutramdyti, kol buvo įvesti kasos aparatai. O kiek triukšmo buvo, kiek seiliojimosi, kad kasos aparatai sužlugdys mikrobus... Perėmus iš valstybės parkus, savivaldybės nelabai norėjo ir nelabai sugebėjo organizuoti noralų susisiekimą autobusais. Ir todėl daugelyje miestų jis tiesiog po metų kitų žlugo. Kitur išsilaikė ilgiau ir vegetavo ar jį nukonkuravo visiškai nelygioje konkurencijoje mikrobai. Tai gal gi pagaliau atėjo laikas atsikratyti šio laukinio kapitalizmo relikto?
    Mikroautobusus LATVIJAS turėjo visi didieji AP.Vilniuje jų buvo gan daug.Ir mikrai suvarytų AP į bačka jei leistu vežti vienodomis kainomis.O dabar kuri savivaldybė leis numirti savo įmonei tai ir kainas diktuoja privačiam verslui mūsų AP veš keleivius mieste po 2lt ,o jūs privatininkai po 3lt.Nori dirbti veži po 3lt nes taip nusrendė monopolisto gynėja ir užtarėja savi valda.Ir dar reliktus reikia saugoti ,o ne naikinti.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Lapkričio 1 d. UAB „Panevėžio autobusų parkas“ organizuoja specialius maršrutus į Šilaičių kapines: Iš S. Dariaus ir S. Girėno g. į Šilaičių kapines ir atgal (S. Dariaus ir S. Girėno, Statybininkų, F. Vaitkaus, Klaipėdos, Nemuno, Aukštaičių, J. Basanavičiaus gatvėmis) nuo 8.30 iki 17.00 val. kas 10-20 min.; Iš Aguonų g. į Šilaičių kapines (Aguonų, Smėlynės, J. Basanavičiaus gatvėmis): 8.30 9.10 9.50 10.30 11.10 11.50 12.30 13.10 13.50 14.30 15.10 15.50 16.30 val. Iš Šilaičių kapinių į Aguonų g.: 9.10 9.50 10.30 11.10 11.50 12.30 13.10 13.50 14.30 15.10 15.50 16.30 17.10 val. Autobusai sustos visose miesto stotelėse. Maršrutuose iš S. Dariaus ir S. Girėno g. ir Aguonų g. už kelionę bus atsiskaitoma vienkartiniais važiavimo miesto autobusais bilietais. Galios lengvatiniai (vienkartiniai ir nuolatiniai) bilietai su 50% ir 80% kainos nuolaida. Vykstant iki Ramygalos g. kapinių, reikės pažymėti vieną vienkartinį bilietą arba turėti galiojantį nuolatinį bilietą. Vykstant iki Šilaičių kapinių – du vienkartinius bilietus, o turint nuolatinį bilietą – papildomai vieną vienkartinį. Vienkartinius bilietus prašome įsigyti iš anksto, kad palengvinti vairuotojų darbą. Maršrutu Nr.16 “Prekybos bazė – Molainių g.” autobusai spalio 30 – lapkričio 1 dienomis važinės poilsio dienos grafiku, tačiau eismas bus sutankintas (kas 10-15 min.): spalio 30-31 d. – nuo 9.00 iki 17.00 val., lapkričio 1 d. – nuo 8.00 iki 19.30 val. Spalio 30 – lapkričio 1 dienomis į Šilaičių kapines papildomi autobusai važiuos ir iš autobusų stoties.
    Šiais metais (kiek pamenu, ir pernai) PAP pasirinko kitokį kelią susisiekime su Šilaičiais. Iki tol būdavo pratęstas Nr.16, ir paleistas vienas papildomas autobusas. Dabar situacija kita, į Šilaičius veš du papildomi autobusai iš S.Dariaus ir S.Girėno g. bei Aguonų gatvių. Taip pat iš stoties papildomi autobusai bei visi autobusai, važiuojantys Ramygalos kryptimi. Manau, to pakaks aptarnauti visus keleivius. Sėkmės ryt, kas naudosis viešuoju transportu.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Tada manyčiau galimas ir toks variantas:

    Mėlynom rodyklėm pažymėjau 10-ojo maršruto paskutiniuosius maršruto metrus savaitgaliais, jis apsisuktų toje pačioje S. Kerbedžio gatvėje. Raudonai pažymėjau galimą galinės stotelės vietą, tačiau vėliau pažvelgęs į ortonuotrauką tuo suabejojau. Nesvarbu, galinė galėtų būti ir Varpo st., bet tada maršruto privalomos atstovos būtų tik kitoje galinėje stotelėje
    Na čia beveik toks pat pasiūlymas kaip ir mano, nes galinė stotelė vis tiek išlieka "Varpo g.". Tačiau mano pasiūlymas turi didelį pliusą, kad galima būtų daryti atstovą. Toje gatvės pusėje yra netgi šiokia tokia aikštelė stovėti autobusui, blogiausiu atveju jis gali stovėti palei gatvę dviejų eismo juostų gatvėje.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Galvojau ir apie tavo variantą, tik jie irgi būtų nuostolingi, arba bent jau didžioji dalis.
    Tada manyčiau galimas ir toks variantas:

    Mėlynom rodyklėm pažymėjau 10-ojo maršruto paskutiniuosius maršruto metrus savaitgaliais, jis apsisuktų toje pačioje S. Kerbedžio gatvėje. Raudonai pažymėjau galimą galinės stotelės vietą, tačiau vėliau pažvelgęs į ortonuotrauką tuo suabejojau. Nesvarbu, galinė galėtų būti ir Varpo st., bet tada maršruto privalomos atstovos būtų tik kitoje galinėje stotelėje

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Egiuxz
    Juk 10-as jungia miegamuosius rajonus su pramoniniu, tai nieko nuostabaus, kad savaitgaliais važiuojant kuo toliau nuo centro - tuo mažiau žmonių. Darbo dienomis 10-as visada turi keleivių ir gana nemažai.
    Tai aš juk ir minėjau, kad sutrumpinta trasa būtų tik savaitgaliais, kada Šiaurės Rytiniame rajone beveik niekas nedirba. Galima palikti tik kelis reisus iki Tinklų gatvės derinant pagal kai kurių įmonių (jei dirba savaitgalį) darbo pamainų pabaigą/pradžią.

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Jeigu 10-ą maršrutą derinti pagal arsiako pateiktą maršruto schemą, tada daugiau logikos būtų savaitgaliais ir kitomis nedarbo dienomis šio maršruto autobusus nuo Smėlynės gatvės nukreipti S. Kerbedžio gatve iki GS, kuri jiems būtų galinė stotelė.
    Prioritetu siūliau tiesiog sutrumpintą trasą iki Smėlynės/Kerbedžio sankryžos, taip būtų sutaupomi ~3km nuo kiekvieno reiso.

    Galvojau ir apie tavo variantą, tik jie irgi būtų nuostolingi, arba bent jau didžioji dalis.
    Paskutinis taisė arsiakas; 2010.10.31, 19:21.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Beje, šiandien eilinį kartą (beveik kiekvieną savaitgalį) lankiausi Rytiniame pramonės rajone. 10 maršrutas pastoviai savaitgaliais važinėja tuščias, nė vieno žmogaus. Paskutinė stotelė, kuriose yra keleivių, dažniausiai būna Šermukšnių g., ir itin retais atvejais išlipa/įlipa Varpo g. Kažką reiktų keisti šiame maršrute, gal leisti tik kai kuriuos maršrutus iki Tinklų gatvės, o kitus kur nors nukreipti kita trasa. Dabar galvoju, kur galėtų autobusai apsisukti ties Kerbedžio gatve. Nebent padaryti panašiai, kaip Kaune su 20-uoju maršrutu. Atvažiavęs Smėlynės gatve, suktų į kairę į S.Kerbedžio g, o ten apsisukęs stovėtų palei gatvę.
    Atvaizdas
    Jeigu 10-ą maršrutą derinti pagal arsiako pateiktą maršruto schemą, tada daugiau logikos būtų savaitgaliais ir kitomis nedarbo dienomis šio maršruto autobusus nuo Smėlynės gatvės nukreipti S. Kerbedžio gatve iki GS, kuri jiems būtų galinė stotelė.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    O gal savaitgaliais galima jo trasą sutrumpinti iki centro?
    Iki centro per trumpai, nes jaunimėlis iš vieno gyvenamojo rajono į kitą važinėja ir savaitgaliais Čia siūlytas variantas neblogas, aš siūlyčiau bent iki Varpo gatvės palikt.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    /\ Juk 10-as jungia miegamuosius rajonus su pramoniniu, tai nieko nuostabaus, kad savaitgaliais važiuojant kuo toliau nuo centro - tuo mažiau žmonių. Darbo dienomis 10-as visada turi keleivių ir gana nemažai.
    O gal savaitgaliais galima jo trasą sutrumpinti iki centro?

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    /\ Juk 10-as jungia miegamuosius rajonus su pramoniniu, tai nieko nuostabaus, kad savaitgaliais važiuojant kuo toliau nuo centro - tuo mažiau žmonių. Darbo dienomis 10-as visada turi keleivių ir gana nemažai.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Svarbu neleisti mikroautobusams grįžti į Panevėžio gatves... Panevėžys- nedidelis miestas, apsieis ir be jų. Kai kas šiame forume buvo paminėjęs, kad netgi išgujus iš gatvių mikrobus, autobusuose vis tiek nėra užimamos visos sėdimos vietos (tai daug ką pasako apie keleivių srautus Aukštaitijos sostinėje), tuo tarpu savivaldybės pajamos greičiausiai ženkliai padidėjo. Tai ar daug tie mikriukai perveždavo? Manau, ne, tad nėra ko gailėtis kad jų nebėra, atvirkščiai- reikia džiaugtis. Žinoma, dabar miesto vežėjas privalės vežti į priemiestį, kur keleivių srautai juokingai maži (vos kelį žmonės), kas mažins pelną, bet tam tikslui galima tiesiog nusipirkti keletą midibusų (berods, Panevėžio AP jų ir taip pakankamai turi). Tikiuosi, kiti Lietuvos miestai taip pat pasieks panevėžiečių pavyzdžiu. Žinoma, Vilniuje ar Kaune mikriukus reikia varyti iš gatvių atsargiau, neskubant, nes jie tikrai pakankamai nemažą keleivių dalį perveža (12-15 proc.). Bet ateityje šio laukinio kapitalizmo palikimo Lietuvos miestų gatvėse neturėtų likti.
    Na Panevėžy mikriukai ir taip į rajoną nelabai važinėdavo. Vienintelis maršrutas buvo į Dembavą, po kurio panaikinimo buvo pasipiktinimų banga, tačiau į tai buvo staigiai sureaguota ir sukurtas naujas 6A autobusų maršrutas. Į visus kitus rajonus važiuoja tik autobusai. Nepamenu, kad būtų mikriukai nei į Piniavą, nei į Vaivadus, juo labiau Į Berčiūnius ar Pažagienius. Gal ateityje ten pradės važiuoti autobusai, to labai ir tikiuosi.

    Beje, šiandien eilinį kartą (beveik kiekvieną savaitgalį) lankiausi Rytiniame pramonės rajone. 10 maršrutas pastoviai savaitgaliais važinėja tuščias, nė vieno žmogaus. Paskutinė stotelė, kuriose yra keleivių, dažniausiai būna Šermukšnių g., ir itin retais atvejais išlipa/įlipa Varpo g. Kažką reiktų keisti šiame maršrute, gal leisti tik kai kuriuos maršrutus iki Tinklų gatvės, o kitus kur nors nukreipti kita trasa. Dabar galvoju, kur galėtų autobusai apsisukti ties Kerbedžio gatve. Nebent padaryti panašiai, kaip Kaune su 20-uoju maršrutu. Atvažiavęs Smėlynės gatve, suktų į kairę į S.Kerbedžio g, o ten apsisukęs stovėtų palei gatvę.

    Paskutinis taisė arsiakas; 2010.10.31, 17:47.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Reikėtų pridurti, kad išstumti mikriukus iš Kauno, Vilniaus ar kitur reikėtų palengva, pasibaigus sutartims - jų nebepratęsti, prieš tai pasirūpinti, kad kur kas dažniau pradėtų važinėti kitas VT, kad nebūtų iššauktas mikriukų simpatikų pasipriešinimas. Gal keletą maršrutų būtų galima palikti, bet tik į miesto pakraščius ir nedubliuojančių autobusų ar troleibusų maršrutų.
    Kad mikriukai nelabai norės važiuoti į užmiestį, nes tai esą nuostolinga (o privatininkai nesutiktų dirbti nuostolingomis kryptimis), nebent savivaldybė mokės jiems nemažas kompensacijas už "apytuščių" krypčių aptarnavimą. Todėl uždarudus veikti mikrobams taip, kaip jie veikia dabar, mes praktiškai išguisime juos iš miesto gatvių, liks tik viena kita įmonė, kuri sutiks dirbti už kompensacijas.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Svarbu neleisti mikroautobusams grįžti į Panevėžio gatves... Panevėžys- nedidelis miestas, apsieis ir be jų. Kai kas šiame forume buvo paminėjęs, kad netgi išgujus iš gatvių mikrobus, autobusuose vis tiek nėra užimamos visos sėdimos vietos (tai daug ką pasako apie keleivių srautus Aukštaitijos sostinėje), tuo tarpu savivaldybės pajamos greičiausiai ženkliai padidėjo. Tai ar daug tie mikriukai perveždavo? Manau, ne, tad nėra ko gailėtis kad jų nebėra, atvirkščiai- reikia džiaugtis. Žinoma, dabar miesto vežėjas privalės vežti į priemiestį, kur keleivių srautai juokingai maži (vos kelį žmonės), kas mažins pelną, bet tam tikslui galima tiesiog nusipirkti keletą midibusų (berods, Panevėžio AP jų ir taip pakankamai turi). Tikiuosi, kiti Lietuvos miestai taip pat pasieks panevėžiečių pavyzdžiu. Žinoma, Vilniuje ar Kaune mikriukus reikia varyti iš gatvių atsargiau, neskubant, nes jie tikrai pakankamai nemažą keleivių dalį perveža (12-15 proc.). Bet ateityje šio laukinio kapitalizmo palikimo Lietuvos miestų gatvėse neturėtų likti.
    Reikėtų pridurti, kad išstumti mikriukus iš Kauno, Vilniaus ar kitur reikėtų palengva, pasibaigus sutartims - jų nebepratęsti, prieš tai pasirūpinti, kad kur kas dažniau pradėtų važinėti kitas VT, kad nebūtų iššauktas mikriukų simpatikų pasipriešinimas. Gal keletą maršrutų būtų galima palikti, bet tik į miesto pakraščius ir nedubliuojančių autobusų ar troleibusų maršrutų.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Svarbu neleisti mikroautobusams grįžti į Panevėžio gatves... Panevėžys- nedidelis miestas, apsieis ir be jų. Kai kas šiame forume buvo paminėjęs, kad netgi išgujus iš gatvių mikrobus, autobusuose vis tiek nėra užimamos visos sėdimos vietos (tai daug ką pasako apie keleivių srautus Aukštaitijos sostinėje), tuo tarpu savivaldybės pajamos greičiausiai ženkliai padidėjo. Tai ar daug tie mikriukai perveždavo? Manau, ne, tad nėra ko gailėtis kad jų nebėra, atvirkščiai- reikia džiaugtis. Žinoma, dabar miesto vežėjas privalės vežti į priemiestį, kur keleivių srautai juokingai maži (vos kelį žmonės), kas mažins pelną, bet tam tikslui galima tiesiog nusipirkti keletą midibusų (berods, Panevėžio AP jų ir taip pakankamai turi). Tikiuosi, kiti Lietuvos miestai taip pat pasieks panevėžiečių pavyzdžiu. Žinoma, Vilniuje ar Kaune mikriukus reikia varyti iš gatvių atsargiau, neskubant, nes jie tikrai pakankamai nemažą keleivių dalį perveža (12-15 proc.). Bet ateityje šio laukinio kapitalizmo palikimo Lietuvos miestų gatvėse neturėtų likti.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.10.31, 16:11.

    Komentuoti:

Working...
X