Parašė Raikkonen
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PAN] Panevėžio viešasis transportas
Collapse
X
-
Firmose vairuotojai dirba savo nuosavais mikroautobusais,kasos aparatai jų, kura pilasi tai pat iš savo pinigų,Vairuotojas išlaiko firmą,mikrą ir save.Baigei darbo diena surinktus pinigus dalink iš 3. O dabartiniai kasos aparatai atitinka visus mokesčių inspekcijos reikalavimus tai jų keisti tikrai nebūtina.
-
O neturi vairuotojas tiesiog nustatytą pinigų sumą duoti firmai? Nes galima lengvų lengviausiai suklastoti sumas
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Gerai pastebėta, tai atitinka mokesčių inspekcijos reikalavimas, bet kokia iš to nauda....Parašė mersiukas Rodyti pranešimąO dabartiniai kasos aparatai atitinka visus mokesčių inspekcijos reikalavimus tai jų keisti tikrai nebūtina.
Su senais mikroautobusais vargti neapsimoka, reikia žiūrėti į naujuosius. Jeigu mikroautobusų parkas jau nusprendžia įsigyti naujų transporto priemonių, manau, jiems tikrai nebūtų didelė našta paaukoti kelis tūkstančius automatinėms durims. Mieste atsiradus bent keliems tokiems mikroautobusams apie kuriuos kalbėjau anksčiau, tikrai būtų sulaukta atsako ir iš konkurentų.Parašė Wycka Rodyti pranešimąAš taip pat manau, kad tai gera mintis, bet skaičiai buhalterijoje taip nemano. Juk toks reikalavimas reikštų, kad arba reikia pirkti naujus mikroautobusus (ir parduoti senus, nors nežinia kas juos pirktų) arba perdarinėti esančius. Bet kokiu atveju automobilio perdarymas be būtino reikalo (pvz po avarijos) yra riebus minusas. Vėlgi, visa tai kainuos, o kas apmokės? Savivaldybė pinigų neturi, o privačių vežėjų yra per maži pelnai, kad patys tai pajėgtų. Be to, tai bus suprasta kaip smulkaus verslo žlugdymas. Jeigu tegul ir teoriškai visi mikroautobusų vairuotojai mestų šį darbą, savivaldybės VT nesugebėtų jų visų įdarbinti, nes vidutiniškai autobusas/troleibusas perveža daugiau keleivių, o ir reisų/maršrutų nelabai tepadaugės, gal niekas čia ir nepasikeis. Net žiūrint dar plačiau, jau pats faktas, kad keleiviai masiškai naudojasi mikroautobusų paslaugomis įrodo, kad didelio poreikio kažką iš esmės keisti pervežimų mikroautobusais sistemoje dabar nėra.
Comment
-
Keleiviui nėra, bet siekiant palaikyti tvarką viešojo transporto sistemoje, tai svarbu.Parašė mersiukas Rodyti pranešimąKeleiviui nėra skirtumo kokiu kasos aparatu išmuštas kelionės bilietas jam vienodai,
Autobusų automatinės durys atlaiko daug didesnius krūvius, todėl čia nematau problemos.o automatinės durys kainuoja apie 15-20 tūkstančius litų.Ir jos neatlaikys tokio darbo krūvio,paprastos durys kur kas geriau.
Sėkmės ir toliau liečiant tą pačią rankeną, kurią lietė šimtai labai švarių, niekuo nesergančių ir visuomet rankas nusiplaunančių žmoniųpaprastos durys kur kas geriau.
Comment
-
Bet aš žinau, kad autobusus kiekvieną dieną kažkas plauna, ko negalėčiau pasakyti apie visus mikroautobusus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl rankenos nereikia jaudintis. Autobusuose turėklai (taip pat ir ant durų) ne ką mažiau mikrobiologiškai užteršti. Nebent važiuodamas niekada nesilaikai už turėklų.
Comment
-
Valdžia už savo sprendimus menkai atsako. Ir jau tikrai savo galvos niekas nedės. O kam?Parašė Wycka Rodyti pranešimąAr galima tikėtis, kad nebelikus mikroautobusų, miesto autobusas tuo maršrutu važiuos nors kas 10 min.? Jeigu pats miesto meras ir parko direktorius deda savo galvas už tai, kad taip ir bus, aš ir pats tada pasisakysiu už mikroautobusų naikinimą.
Kodėl savivaldybės VT važiuoja lėčiau? Tegul investuoja į greitį (kątik aprašiau kaip), ir nereikės nieko uždrausti — klientai patys pasirinks.
Pačios VT įmonės negali investuoti į A juostas nes ne jų fuinkcija. Ir už kokius pinigus? Tai savivaldybės funkcija - organizuoti VT ir užtikrinti infrastruktūra jo veiklai. A juostų taip paprastai nenupaišysi. Tuojau kils problemos kitam transportui, susidarys spūstys. Daug kur reikia platinti gatves, naikinti stovėjimo aikšteles ant šaligatvių ten, kur numatoma A juosta. Daugelį tokių aikštelių savo lėšomis įsirengė įmonės, kurios veikia šalia esančiuose pastatuose. Reikia pertvarkyti sankryžas ir kt. Investicijos didelės ir jas turi daryti pati savivaldybė. O tam reikia nemažų pinigų ir politinės valios - juk daug kur nori nenori turės būti sumažinta važiuojamoji dalis kitam transportui.
Jokio paradokso nėra. Jei savivaldybė priverstu privatininkus važinėti bent nuo 6 iki 23 val., priverstų laikytis maršruto trasos, laikytis KET ir neviršyti greičio, tvarkingai persirikiuoti juostose, nestoti bet kur - perėjose, sankryžose, ten, kur draudžiantis ženklas, jokio jų veiklos efektyvumo nebeliktų. Priverstų drausti mikroautobusus, griežtai kontroliuotų, ar išduodami bilietai, baustų jų neišduodančius, kontroliuotų, kokį kurą pilasi, tai netgi dalis mikroautobusų vežėjų bankrotas ištiktų. Tik nereikia priekaištauti, kad tai būtų verslo žlugdymas. Ne, tai tik įstatymų laikymasis.Parašė Wycka Rodyti pranešimąVa čia ir paradoksas. Maža to, kad savivaldybės nesugeba užtikrinti joms pavestų įsipareigojimų vykdymo ir taip tiesiogiai žlugdo savo VT, bet dar ir kaltina (ne visada tiesiogiai) privačius vežėjus grobiant jų klientus. Bet ar tai ne įrodymas, kad privati veikla yra gerokai efektyvesnė, jeigu privatininkai veždami brangiau ir be lengvatų sugeba išsilaikyti (sumoka mokesčius, duoda darbo vairuotojams, perka transporto priemones/kurą ir patys iš to duoną valgo), o parkai dejuoja nuolatiniu lėšų trūkumu. Suprantu autobusų parko direktorių, bet nesuprantu savivaldybės (ne tik Panevėžio) administracijos. Jeigu tie įsipareigojimai yra per dideli (o aš manau, kad taip ir yra), tai pirmiausia turėtų būti pačios savivaldybės iniciatyva kreiptis į Seimą su prašymu mažinti įsipareigojimus arba skirti/leisti pasilikti savivaldybei didesnes lėšas.
Savivaldybės jau ne vieną kartą skundėsi centrinei valdžiai, kad joms VT lengvatos ne pagal kišenę. Kas pasikeitė?
Labai menkai. Kontroliuoti turėtų ne tik savivaldybė, bet ir mokesčių inspekcija (kasos aparato naudojimas), policija ir kitos institucijos. Vien tik griežtesnė bilietų išdavimo kontrolė turėtų atsipirkti didesnėmis įplaukomis į biudžetą. Savivaldybei irgi nauda būtų - nesąžiningi vežėjai iškristų iš rinkos, daugiau keleivių turės važiuoti savivaldybės VT. Sąžiningiems privatiems vežėjams irgi nauda nuo to. Deja, viskas tai tik teorija. Realybė kitokia, naudos tiesioginės, greitos ir apčiuopiamos nėra. Tai kam dar vargti ir kontroliuoti?Parašė Wycka Rodyti pranešimąKaip? Ir kodėl? Ar iki šiol visiškai nekontroliavo? Kas apmokės didesnės kontrolės išlaidas?
Comment
-
Grindis plauna, išorę plauna, o dėl turėklų... labai labai abejoju. Jeigu ir 'plauna', tai tikrai ne steriliai. bakterijos kaupiasi ne tik ant turėklų, bet ir ant sienų, kėdžių apmušalų. Kasdien su bakterijomis susiduriame liesdami pinigus, kuriais apmokame už prekes ir paslaugas. Ir iš kur žinai, kas lietė tą monetą, iki kol ji atsidūrė pas tave su grąža?Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąBet aš žinau, kad autobusus kiekvieną dieną kažkas plauna, ko negalėčiau pasakyti apie visus mikroautobusus.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
vat užtat. Todėl ir galvoju, ar neverta pereiti prie koncesijos sistemos... Valdininkams VT tėra tik papildomas galvos skausmas. Todėl ir plinta automobilizacija.Parašė Al1 Rodyti pranešimąValdžia už savo sprendimus menkai atsako. Ir jau tikrai savo galvos niekas nedės. O kam?
Pačios VT įmonės negali investuoti į A juostas nes ne jų fuinkcija. Ir už kokius pinigus? Tai savivaldybės funkcija - organizuoti VT ir užtikrinti infrastruktūra jo veiklai. A juostų taip paprastai nenupaišysi. Tuojau kils problemos kitam transportui, susidarys spūstys. Daug kur reikia platinti gatves, naikinti stovėjimo aikšteles ant šaligatvių ten, kur numatoma A juosta. Daugelį tokių aikštelių savo lėšomis įsirengė įmonės, kurios veikia šalia esančiuose pastatuose. Reikia pertvarkyti sankryžas ir kt. Investicijos didelės ir jas turi daryti pati savivaldybė. O tam reikia nemažų pinigų ir politinės valios - juk daug kur nori nenori turės būti sumažinta važiuojamoji dalis kitam transportui.?
Dėl A juostų mintis buvo ta, kad ir miesto VT, ir gatvių infrastruktūra priklauso tai pačiai savivaldybei, todėl bent teoriškai turėtų dirbti 'ranka rankon', bet yra kaip yra, nors ir negerai. Net nežinau, ar situacija pasikeis įvedus renkamo mero sistemą.
Jeigu gatves vis tiek reikia platinti, jas galima platinti A juostų sąskaita, kaip Vilniuje Konstitucijos prospekte. Faktiškai lengviesiems automobiliams juostų skaičius liks tas pats, tik iš jų bus eliminuoti autobusai, mikroautobusai ir taxi automobiliai. Platinant gatves natūraliai reikės pertvarkyti ir sankryžas, todėl problemos dėl A juostos nematau. Tas pats dėl aikštelės. Jeigu firma nesutinka, negali platinti gatvės, tuo pačiu nebus ir A juostos. Tačiau firmoms turėtų apsimokėti ties pagrindiniu įėjimu esanti VT stotelė.
Jau šitą situaciją komentavau. Leiskime mikroautobusams po 20h vežti keleivius už 2Lt, ir jie važinės. O dabar nevažiuoja, nes vėlyvu metu žmonės taip neskuba kaip ryte ar dieną, todėl teikia pirmenybę savivaldybės VT, kuris yra pigesnis.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJokio paradokso nėra. Jei savivaldybė priverstu privatininkus važinėti bent nuo 6 iki 23 val., priverstų laikytis maršruto trasos, laikytis KET ir neviršyti greičio, tvarkingai persirikiuoti juostose, nestoti bet kur - perėjose, sankryžose, ten, kur draudžiantis ženklas, jokio jų veiklos efektyvumo nebeliktų. Priverstų drausti mikroautobusus, griežtai kontroliuotų, ar išduodami bilietai, baustų jų neišduodančius, kontroliuotų, kokį kurą pilasi, tai netgi dalis mikroautobusų vežėjų bankrotas ištiktų. Tik nereikia priekaištauti, kad tai būtų verslo žlugdymas. Ne, tai tik įstatymų laikymasis.
Kas dėl KET ir kitų taisyklių laikymosi, tai buvo tokia situacija Panevėžyje prieš ~10 metų. vežėjai dažnai neimdavo žmonių, jeigu nebūdavo sėdimų vietų, draudžiama buvo atsistoti, kol mikroautobusas nesustojo. Nes policija, net tik kelių (pvz apsaugos) galėjo bet kada prisikabinti, gaišinti ir skirti baudą. tačiau formaliai to nesimatė. Pvz tėvas pasakojo: sustojo mikriukas ties perėja, privažiuoja policijos ekipažas, sustoja vidury sankryžos, išlipa policininkas, pažiūri pro langą ir klausia vairuotojo „Kiek per daug veži?“. Šis atsako pusbalsiu, kad tik du. Tada pareigūnas sako „Mes lauksim gale“, suprask, maršruto gale jie lauks, kol vairuotojas susipratęs pats atveš jiems pusę baudos sumos ir neims čekio. Todėl aš labai nustebau, kad atvykęs į Vilnių pamačiau mikroautobusuose stačiomis važiuojančius keleivius.
Beje, kaip tikiesi sukontroliuoti kokį kurą vairuotojai pilasi? Kas ir dabar kontroliuoja ką pilasi taxi, fūros ar privatūs autobusai? Beje, jeigu galingi kuro siurbliai ir karštas oras, vietoje dyzelio galima pilti rafinuotą aliejų.
Vadinasi, nemoka sukelti viešo ažiotažo. nesu pastebėjęs, kad tokių skundų lavina būtų prasiskverbusi į žiniasklaidą. O ypač dabar, prieš rinkimus, tokie skundai neliktų nepastebėti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąSavivaldybės jau ne vieną kartą skundėsi centrinei valdžiai, kad joms VT lengvatos ne pagal kišenę. Kas pasikeitė?
Lietuvoje dažnai persistengiama su kontroliavimu. Taip dažnai, kad net sąžiningi nukenčia. O keleivių vien dėl didesnės kontrolės neatsirastų. Pagaliau juk kontroliuoja irgi žmonės, juos galima papirkti. O jeigu pasitaiko nepaperkamas, tada galima papirkti jo viršininką. Gausis tas pats šnipštas. Todėl ir teigiu, kad bandant gražiuoju susitarti bus daugiau ir greitesnės naudos, negu griežtai kontroliuojant ir baudžiant.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLabai menkai. Kontroliuoti turėtų ne tik savivaldybė, bet ir mokesčių inspekcija (kasos aparato naudojimas), policija ir kitos institucijos. Vien tik griežtesnė bilietų išdavimo kontrolė turėtų atsipirkti didesnėmis įplaukomis į biudžetą. Savivaldybei irgi nauda būtų - nesąžiningi vežėjai iškristų iš rinkos, daugiau keleivių turės važiuoti savivaldybės VT. Sąžiningiems privatiems vežėjams irgi nauda nuo to. Deja, viskas tai tik teorija. Realybė kitokia, naudos tiesioginės, greitos ir apčiuopiamos nėra. Tai kam dar vargti ir kontroliuoti?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Plauna autobusų išorę, ir vidaus salone tik grindis, kada ne kada prabraukia skuduru per langus ir pertvarų stiklus, kartais pavalo išterliotas sėdynes. Tačiau tikrai nei valo, nei sterilizuoja turėklų.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąBet aš žinau, kad autobusus kiekvieną dieną kažkas plauna, ko negalėčiau pasakyti apie visus mikroautobusus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Čia galima pasakyti tik „Bijai mikrobų - neik pro duris“. O šiaip tai dažniausiems gyvenimo atvejams visiškai pakanka parėjus iš pasivažinėjimo viešuoju transportu nusiplauti rankas - jei odos paviršiuje nėra nubrozdinimų ar sužeidimų, tai ji gana efektyviai apsaugo nuo daugumos ligų sukėlėjų. Va jei tie sukėlėjai į virškinimo traktą patenka, tada kitas reikalas.
Comment
-
Žinoma, jog su tuo susiduriama labai daug kur, tačiau šioje vietoje to tikrai būtų galima išvengti...Parašė Carnifex Rodyti pranešimąČia galima pasakyti tik „Bijai mikrobų - neik pro duris“. O šiaip tai dažniausiems gyvenimo atvejams visiškai pakanka parėjus iš pasivažinėjimo viešuoju transportu nusiplauti rankas - jei odos paviršiuje nėra nubrozdinimų ar sužeidimų, tai ji gana efektyviai apsaugo nuo daugumos ligų sukėlėjų. Va jei tie sukėlėjai į virškinimo traktą patenka, tada kitas reikalas.
Labai abejoju, jog patikrinus dabartinius mikroautobusų kasos aparatus būtų galima sužinoti daugiau, negu, kiek bilietų išmušė tas aparatas. Norėčiau, kad patikrinus vežėjų aparatus būtų aišku kur, kada, kiek laiko stovėjo mikroautobusas bei galbūt, net jo esamą padėtį ir t.t.Parašė mersiukas Rodyti pranešimąIr kokia tvarką palaiko kasos aparatas viešojo transporto sistemoje įdomu labai.Tikriausiai norėtum ,kad visi vežėjai įsigytu aparatus su GPS kuriuos turi KAUTRA.
Prie ko čia visur Kautra? Jie naudoja visiškai kitokius aparatus.
Comment
-
Kaip lašas jūroje potvynio nesukelia, taip ir automatinės durys nesumažins mikrobų pavojaus.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąŽinoma, jog su tuo susiduriama labai daug kur, tačiau šioje vietoje to tikrai būtų galima išvengti...
Tamsta vis neatsakote į esminį klausimą. Kas visa tai kontroliuos ir tikrins. Pagaliau už ką tai bus daroma? Jeigu tikrins žmonės — juos galima papirkti, jie ir nepapirkti gali pražioplinti pažeidimą. Jeigu tikrins aparatūra (kompiuteris) — tai čia bus tas pats kaip e-bilietas, kurioje projekte Panevėžys nedalyvauja ir dar ilgai to neturės, nes tokia įranga yra per didelė prabanga Panevėžio VT srautams.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąLabai abejoju, jog patikrinus dabartinius mikroautobusų kasos aparatus būtų galima sužinoti daugiau, negu, kiek bilietų išmušė tas aparatas. Norėčiau, kad patikrinus vežėjų aparatus būtų aišku kur, kada, kiek laiko stovėjo mikroautobusas bei galbūt, net jo esamą padėtį ir t.t.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Be abejo, jog tikrint turėtų žmonės. Tiesą sakant, nežinau, kokios institucijos kontroliuoja viešojo transporto darbą Panevėžyje, bet jos ir turėtų pasirūpinti kasos aparatų tikrinimu be papildomo atlygio (žinoma, būtų tikrinami ne visi aparatai).Parašė Wycka Rodyti pranešimąTamsta vis neatsakote į esminį klausimą. Kas visa tai kontroliuos ir tikrins. Pagaliau už ką tai bus daroma? Jeigu tikrins žmonės — juos galima papirkti, jie ir nepapirkti gali pražioplinti pažeidimą. Jeigu tikrins aparatūra (kompiuteris) — tai čia bus tas pats kaip e-bilietas, kurioje projekte Panevėžys nedalyvauja ir dar ilgai to neturės, nes tokia įranga yra per didelė prabanga Panevėžio VT srautams.
Comment
-
Gerai, tikrina žmonės. Tačiau reikia naujų kasos aparatų, kurie turi daugiau funkcijų, taigi ir kainuoja brangiau. Manai, vežėjai bus sužavėti, kad tai numetama ant jų pečių? Matai, kontrolės užsireikė savivaldybei, o už tai mokėti reikia vežėjams. Savivaldybė privalės bent jau kompesuoti naujų kasos aparatų įsigijimo išlaidas. Iš principo tai jau net ne kasos aparatas, o navigacinė įranga. Toliau, užtruks, kol visi vairuotojai išmoks naudotis naujais aparatais, o laikas — pinigai. Trečia, tuos aparatus vėliau tikrins ir kontroliuos žmonės. Jų atlyginimai ir taip nėra dideli, o čia yra papildomos funkcijos tiems patiems tikrintojams, kuriems taip pat reikės išmokti tuos aparatus tikrinti. Tikėtina, kad tikrintojų reikės daugiau nusamdyti. O kuo didesnis kolektyvas, tuo paprasčiau 'sumerkti galus', tuo paprasčiau papirkti tikrintoją, nors jis ir be kyšio gali pražioplinti ir nepamatyti pažeidimo. O jeigu ir pamatė, „nematys“ už sutartą kainą. O jeigu pasitaikys koks nepaperkamas arba užsiprašys per daug — nupirks jo viršininką. Be to, smulkmena, bet paprastai nauja ir sudėtinga technika dažnai genda. O kiekvienas gedimas sukelia sumaišties tiek vairuotojų, tiek tikrintojų darbe (pvz gali pasiteisinti, kad neatitikimas atsirado dėl aparato gedimo).Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąBe abejo, jog tikrint turėtų žmonės. Tiesą sakant, nežinau, kokios institucijos kontroliuoja viešojo transporto darbą Panevėžyje, bet jos ir turėtų pasirūpinti kasos aparatų tikrinimu be papildomo atlygio (žinoma, būtų tikrinami ne visi aparatai).
Man asmeniškai pastangos staigiai sugriežtinti kontrolę tikintis akivaizdaus rezultato primena durų uždarymą. Tik visada pamirštama arba net nesuvokiama, kad langai lieka atviri
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Jooo... Gal ir nerimta, bet nesusilaikiau ir parašiau komentarą. Paprastai naujienų portaluose nekomentuoju, nes komentarus skaito tik paaugliai ir portalo komentarų prižiūrėtojai — cenzoriaiParašė mersiukas Rodyti pranešimąKlaipėdoje kaip ir Panevežyje spredžiamos mikroautobusų ir AP problemos www.ve.lt
http://www.ve.lt/naujienos/nuomones/...comment-459391I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Pateik žmoniškai straipsnio nuorodą, ačiū.Parašė mersiukas Rodyti pranešimąKlaipėdoje kaip ir Panevežyje spredžiamos mikroautobusų ir AP problemos www.ve.lt
Dėka Wyckos nuorodą atradau...
Šiaip straipsnelis tai „skystokas" - per mažai kritikos, per mažai griežtesnio tono ar konkrečių idėjų. Pigus, švelnus, nedrąsus pasamprotavimo tekstukas be jokio autoriaus savitumo - net neįdomu skaityt
Paskutinis taisė Ametistas; 2010.08.01, 23:18.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment