Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl remontuojamų gatvių Panevėžio centre kilo sąmyšis. Centrinės gatvės tapo nepravažiuojamos, vairuotojai piktinosi, kad policija pasirodė tik tada, kai padėtis tapo visiškai nebekontroliuojama. Miesto valdžia pripažino savo kaltę, esą gatvių remonto darbai galėjo būti organizuojami kur kas geriau. Uždarius pagrindinę miesto gatvę kilo chaosas, susidarė didžiuliai kamščiai, vairuotojai nebepaisė net šviesoforo signalų. Maršrutiniams autobusams buvo dar sunkiau, tik vos vienas kitas vairuotojas juos praleido pravažiuoti.


    Smulkieji vežėjai švenčia pirmąją pergalę kare su Panevėžio savivaldybe dėl teisės vežti mieste keleivius.
    Panevėžio apygardos administracinis teismas vakar nutarė, kad pavasarį Savivaldybės skelbtos konkurso sąlygos buvo diskriminacinės vežėjams, ir jas panaikino. Savivaldybė turėjo pratęsti sutartis su vežėjais, nes skelbti naują konkursą nebuvo preteksto.
    Teismas konstatavo, kad reikalavimai vieniems konkurso vežėjams turėti atsargines transporto priemones, kai kitiems ši sąlyga netaikoma, pažeidžia protingumo, teisingumo ir sąžiningumo kriterijus.
    Taip pat neteisėtu laikomas Savivaldybės reikalavimas vežėjams per visą ketverių metų sutarties laikotarpį turėti ne senesnius nei 10 metų mikroautobusus. Norėjusieji dalyvauti konkurse realiai būtų privalėję įsigyti ne senesnius kaip šešerių metų mikroautobusus.
    Teismas nustatė, kad pažeidimai, pavyzdžiui, Kelių eismo taisyklių, ar nusižengimai Mokesčių inspekcijai nėra esminiai todėl negali būti taikomi. Konkurso sąlygose buvo numatyta už prasižengimus mažinti balus.
    Visos šios sąlygos įvardintos kaip neteisėtos. Paskelbus nutartį, konkurso nugalėtojo vardo neteko ir R.Stokienės įmonė.
    Eis pas politikus
    Po teismo išvadų pirmąją pergalę teisme pasiekę vežėjai savo džiaugsmą reiškė santūriai. Jie teigė, kad sprendimas neįpareigojo Savivaldybės su jais pratęsti sutartis, tad planavo kreiptis į ją, kad būtų tai padaryta. Jeigu to neįvyks, žadėjo vėl teisybės ieškoti teisme.
    „Teismas neįpareigojo Savivaldybės pratęsti sutarties!“, – apmaudo neslėpė vežėjas Laimis Valavičius
    „Pusė kelio, o paskui – žiūrėsime. Viskas priklauso nuo Savivaldybės klerkų. Jeigu jie sutiks pratęsti sutartis, į darbą grįšime netrukus. O jeigu sakys, kad po trijų ar keturių mėnesių parengs konkursą ir tada tik pakvies, imsimės tolesnių veiksmų. Tik tokia išeitis lieka. Dabar teismo sprendimu likome patenkinti“, – kalbėjo vežėjas Žydrūnas Jarmuševičius.
    Vežėjai teigė ketinantys eiti į artimiausią miesto Tarybos posėdį ir prašyti, kad sutartys su jai būtų atnaujintos.
    „Tikimės, kad Savivaldybė atsižvelgs, jog skelbti konkursą nebuvo preteksto, ir, paisydama visuomenės intereso, geranoriškai pratęs sutartį“, – vylėsi Ž.Jarmuševičius.
    Nežino, ką darys
    Panevėžio savivaldybė teisininkas Rolandas Rutė, atstovavęs Savivaldybei byloje prieš vežėjus, po nutarties teigė nežinantis, ar bus skundžiamas teismo sprendimas.
    „Negaliu dabar pasakyti. Nutartį reikia perskaityti. Nebūsiu kategoriškas. Galiu užtikrinti, kad ambicijų čia nėra. Kai organizavome konkursą, manėme, kad buvo atsižvelgta į visuomenės interesą: eismo saugumą ir kokybę. Savivaldybė pripažįsta, kad vežėjų paslaugos turi būti teikiamos ir žmonės turi teisę rinktis, bet jos turi būti kokybiškos“, – teigė teisininkas.
    Konkursą vežti trečio ir dešimto maršruto mikroautobusais laimėjusi Regina Stokienė sakė kol kas negalinti įvertinti teismo sprendimo. Bylos svarstymo metu įmonės savininkė palaikė Savivaldybės pusę.
    „Man tas pats. Jeigu būtų skelbiamas naujas konkursas, vėl jame dalyvaučiau“, – tvirtino R.Stokienė.
    Teismo sprendimas gali būti apskųstas per dvi savaites Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Savivaldybė turėtų kreiptis į teismą ir tęsti teisminį ginčą, kol mikrobusistams atšoktų noras užsiimti veikla. Jei nebus įpareigojimo pratęsti sutartis, dalis vežėjų jau gali atbyrėti ir nepanorti užsiimti pervežimais. Jei būtų skelbiamas naujas konkursas, tai jį reikėtų gramatnai surašyti, kad nebūtų diskriminacijos (ką dabar teismas konstatavo), bet ir sąlygos būtų dar griežtesnės.

      Comment


        Važiuos mikroautobusai ir sudarys konkurencija AP.Ir keleivis gales vel laisvai rinktis su kuriuo vežeju jam geriau važiuoti.O griežtesnių sąlygų nelabai bepadarysi ir taip jos jau buvo kosmosas.

        Comment


          /\ Mikroautobusai Panevėžyje greičiausiai važiuos, bet... Būkim biedni, bet teisingi — jau tokios jų bangos nebebus. Vakar važiavau 16-o maršruto midi autobusu nuo centro į vakarinę miesto dalį. Man įlipus, važiavo 14 žmonių. pakeliui, įskaitant mane, 4 įlipo ir 4 išlipo. Kaip Panevėžiui tai neprastas rezultatas. Juolab kad autobusų gatvėse regimai, nors ne itin daug pagausėjo, ir visuose užimta bent pusė sėdimų vietų.
          Tarkim staiga grįžta mikroautobusai. Kas atsitinka? Ogi beveik nieko. Tie, kurie turi terminuotus bilietus arba taikomos lengvatos, juos vis tiek ignoruos. Kiti gal jau vėl priprato prie autobusų, arba sės į tą transporto priemonę, kuri pirmiau atvažiuos į stotelę. Priminsiu, kad miesto autobusų tvarkaraščiai sutankinti.
          Praktiškai mikroautobusų įmonės, norėdamos vėl turėti klientą, turės ieškoti naujų sprendimų, t.y. vežti ten, kur miesto transportas neveža arba veža itin retai, tarkim į Šilagalį, Berčiūnus, Bernatonis, Velžį. Taip taip, iš principo mikroautobusai turės persiorientuoti į artimojo priemiesčio maršrutus, bet važiuos per miestą, tarkim maršrutas Berčiūnai-Klaipėdos g.-Nemuno g.-J.Basanavičiaus g.-Šilagalis.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            O norint važiuoti į priemiestį jau reikės derintis su rajono valdžia.

            Comment


              Reikės ir su rajono valdžia ir su seniūnu teks daug biurokratų aplankyti.

              Comment


                Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                Važiuos mikroautobusai ir sudarys konkurencija AP.Ir keleivis gales vel laisvai rinktis su kuriuo vežeju jam geriau važiuoti.O griežtesnių sąlygų nelabai bepadarysi ir taip jos jau buvo kosmosas.
                Kažkodėl net liberali ES taip nemano. Ir teisingai daro. Tiesioginė konkurencija miesto VT yra tik žalinga. Konkurencija turi vykti parenkant vežėjus. Kitas sąlygas nustato savivaldybė, besivadovaudama įstatymais. Didelėje dalyje buvusios TSRS miestų VT buvo beveik ar visai sužlugdytas laukinio kapitalizmo pradžioje įsiviešpatavus mikrobams. Lietuva - ne išimtis. Latviai, estai ir baltarusiai pasirinko geresnį kelią, mikrobų masiškai neįsileido. Rezultatai akivaizdūs - miesto VT yra geresnis nei pas mus, išliko net ir mažuose miestuose. Ko praktiškai nebėra tokiuose Lietuvos miestuose, kur galėtų kursuoti normalūs autobusai - Alytuje, Marijampolėje...
                Paskutinis taisė Al1; 2010.10.30, 20:13.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  O norint važiuoti į priemiestį jau reikės derintis su rajono valdžia.
                  Nemanau, kad tai sudarytų daug problemų. Jeigu VT nuostolingas, tai savivaldybė tik pasidžiaugs, kad kažkas jai sumažins šią naštą, o ir vietiniams žmonėms bus patogesnis VT susisiekimas.

                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tiesioginė konkurencija miesto VT yra tik žalinga. Didelėje dalyje buvusios TSRS miestų VT buvo beveik ar visai sužlugdytas laukinio kapitalizmo pradžioje įsiviešpatavus mikrobams. Ko praktiškai nebėra tokiuose Lietuvos miestuose, kur galėtų kursuoti normalūs autobusai - Alytuje, Marijampolėje...
                  Bet realiai taip ir turėjo būti. Kaip savivaldybė galėjo konkuruoti su vakarietiškais mikroautobusais, kai pati keleivius vežė praktiškai už tą pačią kainą tik senutėliais, smirdančiais ir triukšmingais Ikarusais. Mikroautobusas tą patį atstumą nuvažiuodavo per 18-20 minučių, o Ikarusas — per 35 minutes. Maža to, apie 1990m.-1998m. neretas atvejis būdavo, kad autobusas smarkiai vėluodavo (virš 10min.), ar net išvis nepasirodydavo (nenuostabu, tokio amžiaus ir tokios būklės autobusai dažnai gesdavo).
                  ir ko norėti — mikroautobusai pasiūlė greitesnę bei komfortabilesnę kelionę, + jie mokėjo pinigus už licenzijas.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Pačioje pradžioje mikroabai irgi buvo iš visokių pakampių surankiotos "Latvijos" ir seni vakarietiški mirkobai, dažniausiai perdaryti iš krovininių, žemi. Nieko iš esmės geresnio.
                    Valstybė (primenu, valstybė, nes iki 1995 m. visi AP buvo valstybiniai, o ne savivaldybių) apleido VT, tai ir sudarė prielaidas mikrobų ir privačių komercinių (kaip tada buvo vainami) autobusų atsiradimui. Dauguma jų netgi dirbo be jokių llicencijų, nemokėjo mokesčių, važiavo kaip nori, kur nori ir kada nori. Aišku, kad dažniausiai dubliavo autobusų maršrutus. Tik 1997 m. buvo priimti reikiami teisės aktai reglamentavė legalų mikrobų atsiradimą. Bet dar keli metai praėjo, kol jie buvo sutramdyti, kol buvo įvesti kasos aparatai. O kiek triukšmo buvo, kiek seiliojimosi, kad kasos aparatai sužlugdys mikrobus... Perėmus iš valstybės parkus, savivaldybės nelabai norėjo ir nelabai sugebėjo organizuoti noralų susisiekimą autobusais. Ir todėl daugelyje miestų jis tiesiog po metų kitų žlugo. Kitur išsilaikė ilgiau ir vegetavo ar jį nukonkuravo visiškai nelygioje konkurencijoje mikrobai. Tai gal gi pagaliau atėjo laikas atsikratyti šio laukinio kapitalizmo relikto?

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Valstybė (primenu, valstybė, nes iki 1995 m. visi AP buvo valstybiniai, o ne savivaldybių) apleido VT, tai ir sudarė prielaidas mikrobų ir privačių komercinių (kaip tada buvo vainami) autobusų atsiradimui. Tik 1997 m. buvo priimti reikiami teisės aktai reglamentavė legalų mikrobų atsiradimą. Perėmus iš valstybės parkus, savivaldybės nelabai norėjo ir nelabai sugebėjo organizuoti noralų susisiekimą autobusais. Ir todėl daugelyje miestų jis tiesiog po metų kitų žlugo.
                      Vadinasi, mikroautobusai buvo (ir kol kas tebėra) ta kaina, kurią valstybė ir savivaldybės sumokėjo už aplaidų VT tvarkymą. O kodėl žmonės turėjo susitaikyti su valdininkų aplaidumu? Jie rado išeitį. Dabar tegul valdininkai randa išeitį, kaip nieko nenuskriaudžiant grąžinti pradinę padėtį (tik jau tobulesnę).
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Nieko nenuskriaudžiant neišeis, nes mikrobus būtina naikinti ir vystyti normalų susisiekimą autobusais.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kažkodėl net liberali ES taip nemano. Ir teisingai daro. Tiesioginė konkurencija miesto VT yra tik žalinga. Konkurencija turi vykti parenkant vežėjus. Kitas sąlygas nustato savivaldybė, besivadovaudama įstatymais. Didelėje dalyje buvusios TSRS miestų VT buvo beveik ar visai sužlugdytas laukinio kapitalizmo pradžioje įsiviešpatavus mikrobams. Lietuva - ne išimtis. Latviai, estai ir baltarusiai pasirinko geresnį kelią, mikrobų masiškai neįsileido. Rezultatai akivaizdūs - miesto VT yra geresnis nei pas mus, išliko net ir mažuose miestuose. Ko praktiškai nebėra tokiuose Lietuvos miestuose, kur galėtų kursuoti normalūs autobusai - Alytuje, Marijampolėje...
                          Geriausias pavyzdys - Latvijos miestelis Maduona (latv. Madona), kur iki šiol važinėja net 3 autobusų maršrutai, beje tas miestelis dydžio su lyg Zarasais (Atsimenu ir aš 1989 m., kai Zarasuose irgi buvo 3 autobusų maršrutai, ech...)
                          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Nieko nenuskriaudžiant neišeis, nes mikrobus būtina naikinti ir vystyti normalų susisiekimą autobusais.
                            Manyčiau, kad tuos „naikinimus“ reiktų atlikinėti tik šalies ekonomikai akivaizdžiai kylant, kad buvę mikroautobusų vairuotojai be didesnių problemų susirastų kitą darbą. Nes jeigu jie išvyks dirbti į užsienį ir su savimi išsiveš šeimas, gali nutikti ir taip, kad ir likusiems autobusams nebeliks ko vežti...
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Manyčiau, kad tuos „naikinimus“ reiktų atlikinėti tik šalies ekonomikai akivaizdžiai kylant, kad buvę mikroautobusų vairuotojai be didesnių problemų susirastų kitą darbą. Nes jeigu jie išvyks dirbti į užsienį ir su savimi išsiveš šeimas, gali nutikti ir taip, kad ir likusiems autobusams nebeliks ko vežti...
                              Likusiems autobusams liks ką vežti. Taip, dėl laiko sutinku. Dabar nėra tam tinkamas laikas. Bet kadangi jau procesas pajudėjo, tai reikia jį užbaigti.

                              Comment


                                Svarbu neleisti mikroautobusams grįžti į Panevėžio gatves... Panevėžys- nedidelis miestas, apsieis ir be jų. Kai kas šiame forume buvo paminėjęs, kad netgi išgujus iš gatvių mikrobus, autobusuose vis tiek nėra užimamos visos sėdimos vietos (tai daug ką pasako apie keleivių srautus Aukštaitijos sostinėje), tuo tarpu savivaldybės pajamos greičiausiai ženkliai padidėjo. Tai ar daug tie mikriukai perveždavo? Manau, ne, tad nėra ko gailėtis kad jų nebėra, atvirkščiai- reikia džiaugtis. Žinoma, dabar miesto vežėjas privalės vežti į priemiestį, kur keleivių srautai juokingai maži (vos kelį žmonės), kas mažins pelną, bet tam tikslui galima tiesiog nusipirkti keletą midibusų (berods, Panevėžio AP jų ir taip pakankamai turi). Tikiuosi, kiti Lietuvos miestai taip pat pasieks panevėžiečių pavyzdžiu. Žinoma, Vilniuje ar Kaune mikriukus reikia varyti iš gatvių atsargiau, neskubant, nes jie tikrai pakankamai nemažą keleivių dalį perveža (12-15 proc.). Bet ateityje šio laukinio kapitalizmo palikimo Lietuvos miestų gatvėse neturėtų likti.
                                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.10.31, 16:11.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Svarbu neleisti mikroautobusams grįžti į Panevėžio gatves... Panevėžys- nedidelis miestas, apsieis ir be jų. Kai kas šiame forume buvo paminėjęs, kad netgi išgujus iš gatvių mikrobus, autobusuose vis tiek nėra užimamos visos sėdimos vietos (tai daug ką pasako apie keleivių srautus Aukštaitijos sostinėje), tuo tarpu savivaldybės pajamos greičiausiai ženkliai padidėjo. Tai ar daug tie mikriukai perveždavo? Manau, ne, tad nėra ko gailėtis kad jų nebėra, atvirkščiai- reikia džiaugtis. Žinoma, dabar miesto vežėjas privalės vežti į priemiestį, kur keleivių srautai juokingai maži (vos kelį žmonės), kas mažins pelną, bet tam tikslui galima tiesiog nusipirkti keletą midibusų (berods, Panevėžio AP jų ir taip pakankamai turi). Tikiuosi, kiti Lietuvos miestai taip pat pasieks panevėžiečių pavyzdžiu. Žinoma, Vilniuje ar Kaune mikriukus reikia varyti iš gatvių atsargiau, neskubant, nes jie tikrai pakankamai nemažą keleivių dalį perveža (12-15 proc.). Bet ateityje šio laukinio kapitalizmo palikimo Lietuvos miestų gatvėse neturėtų likti.
                                  Reikėtų pridurti, kad išstumti mikriukus iš Kauno, Vilniaus ar kitur reikėtų palengva, pasibaigus sutartims - jų nebepratęsti, prieš tai pasirūpinti, kad kur kas dažniau pradėtų važinėti kitas VT, kad nebūtų iššauktas mikriukų simpatikų pasipriešinimas. Gal keletą maršrutų būtų galima palikti, bet tik į miesto pakraščius ir nedubliuojančių autobusų ar troleibusų maršrutų.

                                  Comment


                                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                    Reikėtų pridurti, kad išstumti mikriukus iš Kauno, Vilniaus ar kitur reikėtų palengva, pasibaigus sutartims - jų nebepratęsti, prieš tai pasirūpinti, kad kur kas dažniau pradėtų važinėti kitas VT, kad nebūtų iššauktas mikriukų simpatikų pasipriešinimas. Gal keletą maršrutų būtų galima palikti, bet tik į miesto pakraščius ir nedubliuojančių autobusų ar troleibusų maršrutų.
                                    Kad mikriukai nelabai norės važiuoti į užmiestį, nes tai esą nuostolinga (o privatininkai nesutiktų dirbti nuostolingomis kryptimis), nebent savivaldybė mokės jiems nemažas kompensacijas už "apytuščių" krypčių aptarnavimą. Todėl uždarudus veikti mikrobams taip, kaip jie veikia dabar, mes praktiškai išguisime juos iš miesto gatvių, liks tik viena kita įmonė, kuri sutiks dirbti už kompensacijas.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Svarbu neleisti mikroautobusams grįžti į Panevėžio gatves... Panevėžys- nedidelis miestas, apsieis ir be jų. Kai kas šiame forume buvo paminėjęs, kad netgi išgujus iš gatvių mikrobus, autobusuose vis tiek nėra užimamos visos sėdimos vietos (tai daug ką pasako apie keleivių srautus Aukštaitijos sostinėje), tuo tarpu savivaldybės pajamos greičiausiai ženkliai padidėjo. Tai ar daug tie mikriukai perveždavo? Manau, ne, tad nėra ko gailėtis kad jų nebėra, atvirkščiai- reikia džiaugtis. Žinoma, dabar miesto vežėjas privalės vežti į priemiestį, kur keleivių srautai juokingai maži (vos kelį žmonės), kas mažins pelną, bet tam tikslui galima tiesiog nusipirkti keletą midibusų (berods, Panevėžio AP jų ir taip pakankamai turi). Tikiuosi, kiti Lietuvos miestai taip pat pasieks panevėžiečių pavyzdžiu. Žinoma, Vilniuje ar Kaune mikriukus reikia varyti iš gatvių atsargiau, neskubant, nes jie tikrai pakankamai nemažą keleivių dalį perveža (12-15 proc.). Bet ateityje šio laukinio kapitalizmo palikimo Lietuvos miestų gatvėse neturėtų likti.
                                      Na Panevėžy mikriukai ir taip į rajoną nelabai važinėdavo. Vienintelis maršrutas buvo į Dembavą, po kurio panaikinimo buvo pasipiktinimų banga, tačiau į tai buvo staigiai sureaguota ir sukurtas naujas 6A autobusų maršrutas. Į visus kitus rajonus važiuoja tik autobusai. Nepamenu, kad būtų mikriukai nei į Piniavą, nei į Vaivadus, juo labiau Į Berčiūnius ar Pažagienius. Gal ateityje ten pradės važiuoti autobusai, to labai ir tikiuosi.

                                      Beje, šiandien eilinį kartą (beveik kiekvieną savaitgalį) lankiausi Rytiniame pramonės rajone. 10 maršrutas pastoviai savaitgaliais važinėja tuščias, nė vieno žmogaus. Paskutinė stotelė, kuriose yra keleivių, dažniausiai būna Šermukšnių g., ir itin retais atvejais išlipa/įlipa Varpo g. Kažką reiktų keisti šiame maršrute, gal leisti tik kai kuriuos maršrutus iki Tinklų gatvės, o kitus kur nors nukreipti kita trasa. Dabar galvoju, kur galėtų autobusai apsisukti ties Kerbedžio gatve. Nebent padaryti panašiai, kaip Kaune su 20-uoju maršrutu. Atvažiavęs Smėlynės gatve, suktų į kairę į S.Kerbedžio g, o ten apsisukęs stovėtų palei gatvę.

                                      Paskutinis taisė arsiakas; 2010.10.31, 17:47.
                                      دائما الليتوانيه

                                      Comment


                                        /\ Juk 10-as jungia miegamuosius rajonus su pramoniniu, tai nieko nuostabaus, kad savaitgaliais važiuojant kuo toliau nuo centro - tuo mažiau žmonių. Darbo dienomis 10-as visada turi keleivių ir gana nemažai.

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                          /\ Juk 10-as jungia miegamuosius rajonus su pramoniniu, tai nieko nuostabaus, kad savaitgaliais važiuojant kuo toliau nuo centro - tuo mažiau žmonių. Darbo dienomis 10-as visada turi keleivių ir gana nemažai.
                                          O gal savaitgaliais galima jo trasą sutrumpinti iki centro?
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X