Kaune mikriuku vairuotojai priklausomai nuo marsuto gauna 1500-2500lt KOSMOSAS
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PAN] Panevėžio viešasis transportas
Collapse
X
-
Ir taip ir taip.Parašė mersiukas Rodyti pranešimąTai čia dirbant firmoje su firmos mikru ar su nuosavu dirbant firmoje.
Comment
-
Negaliu patikėt, jei tai tiesa. Tokiu atveju ten dirbtų tvarkingi, o ne treningais apsirengę, besikeikiantys, besispjaudantys, kelionės metu rūkantys nepraustaburniai. Kuo tai susiję su alga? Paprasta - į tokią vietą darbintųsi ir su išsilavinimu žmonės, kai dabar tokios mažos algos kitur.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąKaune mikriuku vairuotojai priklausomai nuo marsuto gauna 1500-2500lt KOSMOSASwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Dabar, kiek teko susidurti padetis zymiai pasikeite i gera puse.. Be to, kad gauna palyginti nemazai tai nereiskia, kad tuos pinigus ir isleidzia protingai..Parašė amiko Rodyti pranešimąNegaliu patikėt, jei tai tiesa. Tokiu atveju ten dirbtų tvarkingi, o ne treningais apsirengę, besikeikiantys, besispjaudantys, kelionės metu rūkantys nepraustaburniai.
Comment
-
Tačiau jei gauna tiek, tai ir reikalavimai atitinkamai turi būti aukštesni. Kodėl Maximoj kasininkės gaudamos 800-1000 Lt turi klausyt kiekvieno kvailelio nuomonės ir typinėt aplink kiekvieną, dar bijot kokio avigalvio, kuris dar ir skundą gali parašyt nepasisveikinus ar ko nors į maišelį neįdėjus... O čia mat gauna dar daugiau, o aptarnavimo kokybė vis tiek apgailėtina! Vadinasi, čia mikroautobusų savininkai nesirūpina savo įmonės įvaizdžiu ir geru aptarnavimu. Reikėtų juos greičiau išguiti iš miesto gatvių arba įvesti tinkamo aptarnavimo toną ir integruoti į bendrą lengvatų bei bilietų sistemą, o maršrutus pakoreguoti taip, kad kursuotų tomis trasomis, kur keleivių srautas į tinkamas mikroautobusams, o ne autobusams kursuoti.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąDabar, kiek teko susidurti padetis zymiai pasikeite i gera puse.. Be to, kad gauna palyginti nemazai tai nereiskia, kad tuos pinigus ir isleidzia protingai..www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Piktina turbut visus, kam teko su tuo susidurti,bet galima kelti klausima, kas tukdo tom paciom MAXIMOS kasininkem eit vadilom dirbt?
As asmeniskai mikriuku isgujima is gatviu(net nesakau kai kuriu marsutu, nes Kaune praktiskai visur gali pakeist autobusai) vadinciau labai svarbu valdzios zingsni ir deciau dideli pliusa jai.
Comment
-
Deja, ne visi už tai. Pvz., Enigma man skirdamas neigiamą įvertį išreiškė pasipiktinimą mano nuomoneiParašė Pauliukas Rodyti pranešimąPiktina turbut visus, kam teko su tuo susidurti,bet galima kelti klausima, kas tukdo tom paciom MAXIMOS kasininkem eit vadilom dirbt?
As asmeniskai mikriuku isgujima is gatviu(net nesakau kai kuriu marsutu, nes Kaune praktiskai visur gali pakeist autobusai) vadinciau labai svarbu valdzios zingsni ir deciau dideli pliusa jai.
Tai gal tada iškelt klausimą - gal Panevėžy paliekam mikroautobusus, o autobusus naikinam? Gal tada enigmai ir kitiems panašaus mąstymo panevėžiečiams tai tiktų labiau?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Daug vairuotojų dirbantys su mikroautobusais tai buvę AP vairuotojai tai iš kur ta aptarnavimo kultūra.Ir dirbti su mikru reikalinga D kategorija.Parašė amiko Rodyti pranešimąNegaliu patikėt, jei tai tiesa. Tokiu atveju ten dirbtų tvarkingi, o ne treningais apsirengę, besikeikiantys, besispjaudantys, kelionės metu rūkantys nepraustaburniai. Kuo tai susiję su alga? Paprasta - į tokią vietą darbintųsi ir su išsilavinimu žmonės, kai dabar tokios mažos algos kitur.
Comment
-
Arba nesupranti, ką noriu pasakyt, arba kažkokias pievas rašaiParašė mersiukas Rodyti pranešimąDaug vairuotojų dirbantys su mikroautobusais tai buvę AP vairuotojai tai iš kur ta aptarnavimo kultūra.Ir dirbti su mikru reikalinga D kategorija.
Dabar AP vairuotojams taiko algos mažinimo nuobaudą už klientų aptarnavimą ir darbo kokybę. Žinia, tuo kartais AP naudojasi, bet jei tai būtų pakoreguota, tokia tvarka būtų gera. Visgi, ir esama padėtis geresnė, negu lygintume su mikroautobusų vairuotojų aptarnavimo kokybe. Mikroautobusų įmonių savininkams dažniausiai nerūpi aptarnavimo kokybė, jie žiūri siaurai - pinigai ir viskas. Sovietinis valdymas be jokio požiūrio ir mąstymo į ateitį.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Del manes, kad ir 100 neigiamu iverciu gali duot ar is vis uzblokuot,jei tik padetu isgrust lauk mikrusParašė amiko Rodyti pranešimąDeja, ne visi už tai. Pvz., Enigma man skirdamas neigiamą įvertį išreiškė pasipiktinimą mano nuomonei
Tai gal tada iškelt klausimą - gal Panevėžy paliekam mikroautobusus, o autobusus naikinam? Gal tada enigmai ir kitiems panašaus mąstymo panevėžiečiams tai tiktų labiau?
Comment
-
Aš ne apie įverčius kalbėjau. Kalbėjau apie tai, kad visgi yra žmonių, ginančių mikroautobusus, ir neaišku kiek tokių yra. O savivaldybėms naudinga nenaikinti mikroautobusų, veikiausiai ir į kišenę nuo savininkų gauna...Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąDel manes, kad ir 100 neigiamu iverciu gali duot ar is vis uzblokuot,jei tik padetu isgrust lauk mikrus
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O buvę AP vairuotojai todėl, kad jie ne savanoriškai iš jo išėjo, o dėl to, kad juos iš ten išspyrė.Parašė mersiukas Rodyti pranešimąDaug vairuotojų dirbantys su mikroautobusais tai buvę AP vairuotojai tai iš kur ta aptarnavimo kultūra.Ir dirbti su mikru reikalinga D kategorija.
Comment
-
Pirmiausia tegul būna sukurta keleiviams patogi miesto transporto sistema, tada bus galima diskutuoti apie mikroautobusų panaikinimą. Tie, kurie teigia, kad mikroautobusais nesaugu keliauti, yra iš dalies teisūs. Bet yra ir normalių vairuotojų. Man Kaune įstrigo vienas įvykis, kai moteriškė vairuotojui pasakė: "ne visi mikroautobusų vairuotojai chamai. Ačiū už gerą nuotaiką." Žmonės patys renkasi, kuo keliauti. Jei jiems priimtina važiuoti mikroautobusais, rizikuojant sveikata, tai gerai. Kiekvienas renkasi pats. Pirmiausiai patarčiau aš jums išsiaiškinti, kodėl keleiviai vietoje autobusų (konkrečiai Panevėžyje) renkasi keliones mikroautobusais. Kai tai išsiaiškinsite, tada diskutuokite ar verta naikinti ar ne. Tačiau prieš panaikinant mikroautobusus, reikia pašalinti autobusų trūkumus. Tokiu atveju mikroautobusai savaime išnyktų, nes nebeliktų keleivių ir nereikėtų jokių sutarčių nepratesimų ar kitų kraštutinių priemonių.
Comment
-
Savaime neišnyko ir vežikai su arkliais. Jie buvo pasaulio miestuose uždrausti, kai atsirado tramvajai ar daugiau autotranporto. Savaime neišnyko ir siaurukas Kaune. Jis buvo uždarytas, kad atlaisvintų rinką autobusams, nors tie ir vežė brangiau... Taip pat ir konkė Kaune ar Vilniuje... Teisiog mikroautobusai jau atgyveno savo laiką, kuomet autobusų parkų padėtis buvo prasta ir jie nepajėgė susidoroti su keleivių srautais, automobilizacija nedidelė, o žmonėms reikėjo važiuoti.
Comment
-
Pamėginus juos uždrausti iš karto pradės rėkti, kad pažeidžiami laisvosios rinkos dėsniai. Bandys aiškinti, kad jei yra paklausa, tai turi būti ir pasiūla. Todėl mano nuomone reikia ieškoti priemonių, kad sumažinti keleivių skaičių. Galima riboti paklausą didinant bilietų kainas, kaip daroma visoje Lietuvoje.
Comment
-
Iš dalies sutinku, kad daroma iš priešingo galo viskas. Kad ir tame pačiame Panevėžyje, reikėjo ne pirmiau panaikinti mikroautobusus, tada reorganizuoti parko darbą, o atvirkščiai. Deja, Lietuvoje pusgalviai vadybininkai, jei reisas neapkrautas keleiviais, ji dar labiau išretina, nepaisant to, kad retas važiavimas ir yra mažo apkrovimo priežastis. Teisingai tvarkantis, autobusų parkas turėtų nepalikti jokių šansų mikroautobusams, nes suteikia paslaugą pigiau ir kokybiškiau, net ir „laisvoje rinkoje“.
Comment
-
Dėl to sutinku. Nors Panevėžys teisingai padarė, kad ryžosi atsikratyti mikroautobusų, visgi pasirinkos priemonės nėra tinkamos. Ką aš pripažįstu. Ir tai gali padėti mikrobams dar sugrįžti į miestų gatves laimėjus teismus. Visgi manau, kad net ir tuo atveju, jei teismų sprendimai būtų palankūs mikroautobusų įmonėms, mikroautobusai jau nebesusigrąžintų turėtų pozicijų ir jų indėlis į VT būtų mažesnis.
Comment
-
Mikroautobusų indelis tikrai sumažėtų. Tačiau neaišku, kaip būtų toliau. Galimi du variantai: keleivių vėl pas juos daugėtų arba būtų vienetai. Bet man labiausiai tikėtinas variantas, kad grįžus mikroautobusams, parkas vėl praretins autobusų tvarkaraštį, motyvuodamas, kad keleivius pagrobė mikroautobusai. O keleiviai tuo atveju vėl būtų priversti naudotis mikroautobusais. Gautųsi užburtas ratas. Iš šalies žiūrint, atrodo, kad Panevėžio autobusų parkas daro viską, kad sumažinti iki minimumo maršrutų kiekį. Dabar esamus maršrutus laiko tik dėl to, kad to reikalauja savivaldybė.
Comment
-
[QUOTE=amiko;484848]Arba nesupranti, ką noriu pasakyt, arba kažkokias pievas rašai
Dabar AP vairuotojams taiko algos mažinimo nuobaudą už klientų aptarnavimą ir darbo kokybę. Žinia, tuo kartais AP naudojasi, bet jei tai būtų pakoreguota, tokia tvarka būtų gera. Visgi, ir esama padėtis geresnė, negu lygintume su mikroautobusų vairuotojų aptarnavimo kokybe. Mikroautobusų įmonių savininkams dažniausiai nerūpi aptarnavimo kokybė, jie žiūri siaurai - pinigai ir viskas. Sovietinis valdymas be jokio požiūrio ir mąstymo į ateitį.[/QU
Kaip įsivaizduoji natūroj klientų aptarnavimą ir darbo kokybę.
Comment
Comment