Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ssnaiperis
    replied
    Nelabai gautųsi, nes autobusai, kurių maršrutai išvardinti, dažniausiai dirba miesto maršrutuose. Tada tektų visuose autobusuose diržus sudėt.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Kai autobusas staigiai sustoja, krenta stovintys keleiviai, o sėdintys trenkiasi į priekyje esančias sėdynes. Labai abejoju, kad nuo šito kažkaip įmanoma apsisaugoti.
    Keliu rankas, argumentas geras.

    PS
    Manau įmanoma padaryti keleivius saugesnius jei autobusai priemiesčiuose (kaip A17, A17, A18, A19, A38 ir pan.) stotų tik "pagal pareikalavimą principu", įleistų tik per priekines, važiuotų greičiau (70km leistino=70kmh autobuso, 80kmh=70kmh, o ne 30kmh), tačiau būtų saugos diržai.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Kai autobusas staigiai sustoja, krenta stovintys keleiviai, o sėdintys trenkiasi į priekyje esančias sėdynes. Labai abejoju, kad nuo šito kažkaip įmanoma apsisaugoti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tai be abejo, kad pirma yra keleivių evakuacija, o jau tik tuomet imamasi priemonių gaisro likvidavimui. Manau, kad lygioje vietoje bandote išpūsti burbulą - kas būtų, jeigu būtų.
    Apie LG ir apskritai darbuotojų saugą šioje temoje geriau nesiplėskime.
    Aišku galime nesiplėsti. Visgi smalsu tai, nuo ko buvo prasidėjusi diskusija. T.y. dėl ko buvo sužaloti keleiviai - ar jie krito nes nesilaikė, ar juos užgavo tai, kas neturėjo. Todėl ši diskusija gali būti prasminga, jei paaiškėtų nuo ko keleiviai susižeidė ir ką daryti kad to nebūtų.

    Keleivių kaltės atmesti negalime, nes tarpmiestiniuose jie irgi elgiasi bet kaip ir būna nesaugūs, tarkime be diržų, kas apsivertimo atveju pavojinga.

    PS
    Dėl saugos. LG yra įmonė su 10 000 darbuotojų, ten pirmiau pasimato noras "pasipelnyti". Bet VVT laikas irgi ateis - 2000 dirbančių. Reiškia apsimoka teistis, nes gali prisiteisti (jei analogiškų nudegimų/sužeidimų atveju vairuotojui dirbančiam UAB su dviem autobusais - be šansų ką gauti, įmonė užsidaro, atsidaro nauja su tais pačiais autobusais ir t.t.).

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tai be abejo, kad pirma yra keleivių evakuacija, o jau tik tuomet imamasi priemonių gaisro likvidavimui. Manau, kad lygioje vietoje bandote išpūsti burbulą - kas būtų, jeigu būtų.
    Apie LG ir apskritai darbuotojų saugą šioje temoje geriau nesiplėskime.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Nėra ten jokio šiukšlių kalno - akivaizdu, jog jis yra iš priekio. Siūlau pravažiuoti Volvo autobusu ir įdėmiai įsižiūrėti kaip ten kas yra sudėliota, nes dabar visi argumentai grindžiami tik "turėtų, reikėtų, būtų".
    Siūlymas išvis negesinti autobuso yra kvailystė. Antraip Telšių Castrosua tikrai būtų supleškėjęs, jeigu vairuotojas išlaipinęs keleivius pirma kviestų gaisrinę, tada atliktų trečiaeilį ir ketvirtaeilį dalykus, ir tik tuomet pradėtų smėliu rieškučiomis užpylinėti, nes atvira liepsna liepsnojančiame autobuse yra pernelyg pavojinga ieškoti gesintuvo.
    Užsienyje visi supranta, kad jei apdegs keleiviai, ar vairuotojas, tai kompensacija viršys to autobuso kainą. Gesinti reikia, gal ten tik sėdynė smilksta, bet dar kartą sakau, gyvybės pirmiausiai, tada sveikata, o tada jau gesinimas (jei saugu gesinančiam). Mūsų visuomenė į šitą eina, bet labai iš lėto. Tiesa, LG po teismų jau pradėjo rūpintis darbuotojų sauga. Nes pamatė ką teismai priteisia.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Nėra ten jokio šiukšlių kalno - akivaizdu, jog jis yra iš priekio. Siūlau pravažiuoti Volvo autobusu ir įdėmiai įsižiūrėti kaip ten kas yra sudėliota, nes dabar visi argumentai grindžiami tik "turėtų, reikėtų, būtų".
    Siūlymas išvis negesinti autobuso yra kvailystė. Antraip Telšių Castrosua tikrai būtų supleškėjęs, jeigu vairuotojas išlaipinęs keleivius pirma kviestų gaisrinę, tada atliktų trečiaeilį ir ketvirtaeilį dalykus, ir tik tuomet pradėtų smėliu rieškučiomis užpylinėti, nes atvira liepsna liepsnojančiame autobuse yra pernelyg pavojinga ieškoti gesintuvo.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Gesintuvai yra 2 - mano pranešime nebuvo jokios užuominos į tai, kad jis tik 1. Jeigu laikiklį išrauna "su šaknimis", tai tada pats kėbulas turi būti toks tvirtas, kad atlaikytų ne tik avariją, bet dar labai pavojingą gesintuvą .
    Jeigu po avarijos su tokiomis stipriomis deformacijomis gesintuvas turi likti vietoje, tai kaip tada vairuotojui jį greitai ištraukti esant gaisrui?
    Mes nežinome kuris gesintuvas ten guli. Ar priekinis, ar kitas - atskridęs (o priekinis nesimato, nes šiukšlėse).

    Dėl laikiklio - gali nurauti, bet sakykime taip, konstrukciškai, jei vieta suprojektuota gamykloje, ten bus ar privirinta metalo storiau, ar sugalvotas kitas sprendimas, kad neskraidytų po saloną. Iš gesintuvo gauti yra nejuokas.

    Autobuso gesinimas - draudimo laikais - penktaeilis darbas. Pirmaeilis žmonių gelbėjimas, apsisaugojimas, kad niekas neatsitrenktų papildomai. Todėl nepasiekiamas gesintuvas nėra ypatinga bėda.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vakar, t.y. gruodžio 27 d. Klaipėdos AP autobusas, važiavęs maršrutu Klaipėda - Utena netoli Šeduvos vėjo gūsiu buvo nuverstas nuo kelio. Niekas nenukentėjo.

    http://www.alfa.lt/straipsnis/501214...ign=infoblokai

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Gesintuvai yra 2 - mano pranešime nebuvo jokios užuominos į tai, kad jis tik 1. Jeigu laikiklį išrauna "su šaknimis", tai tada pats kėbulas turi būti toks tvirtas, kad atlaikytų ne tik avariją, bet dar labai pavojingą gesintuvą .
    Jeigu po avarijos su tokiomis stipriomis deformacijomis gesintuvas turi likti vietoje, tai kaip tada vairuotojui jį greitai ištraukti esant gaisrui?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    17 nuotraukoje yra kabinos durys, o ne "kažkoks vidinis stiklas". Gesintuvas yra sumontuotas priekyje - kaip tik ten, kur viskas sumaitota. Pagal jus gesintuvas turėjo paneigti fizikos dėsnius ir kažkaip sugebėti likti ten pat? Durų "stiklas" subyrėti negali, nes jis nėra stiklinis.
    Dėl "stiklo" - galvojau stiklas, nežinojau, kad ne stiklas. Todėl ir klausiu.

    Dėl gesintuvo - jei jis skraido po saloną, tai labai blogai. Laikiklis turi dirbti iki paskutinio. Ir tai galioja abiems autobuso gesintuvams (iš jūsų žinutės galima suprasti, kad tik vienas būna autobuse).

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    17 nuotraukoje yra kabinos durys, o ne "kažkoks vidinis stiklas". Gesintuvas yra sumontuotas priekyje - kaip tik ten, kur viskas sumaitota. Pagal jus gesintuvas turėjo paneigti fizikos dėsnius ir kažkaip sugebėti likti ten pat? Durų "stiklas" subyrėti negali, nes jis nėra stiklinis.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Autobusą remontuos draudimas.

    Kitas klausimas, kodėl nesubyrėjo vidiniai stiklai (foto nr. 17 delfi nuorodoje), o išlėkė keleivių salonu į keleivius?? Didelės talpos gesintuvas irgi neguodžiančiai atrodo besivoliojantis.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tai ir išgyveno bent 2 keleiviai. Būtų tas Ikarus „taranas”, tai vargu ar bebūtų ką vežt į ligoninę.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Pala pala, šiuo atveju autobusas labai deformavosi po avarijos ar ne? Pagal pasakymą galima suprast, jog atsitrenkus automobiliui buvo galimybė išgyventi lengvosios vairuotojai?
    Beabejo, jei automobilis būtų kiek didesnis galbūt niekas nebūtų žuvęs.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Pala pala, šiuo atveju autobusas labai deformavosi po avarijos ar ne? Pagal pasakymą galima suprast, jog atsitrenkus automobiliui buvo galimybė išgyventi lengvosios vairuotojai?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Na bet ir autobusus kažkokius "popierinius" dabar gamina. Maža lengvoji tokius sugadinimus padaro.
    Prieš kurį laiką Kaune Solaris troleibusas susidūrė su lengvąja (kuri pažeidė taisykles ir išvažiavo prieš troleibusą), tai irgi visą priekį "nunešė".
    Va Ikarusai tai buvo jėga. Tokioje avarijoje nušluotų mašiną nuo kelio, gal šiek tiek nusiluptų dažai nuo bamperio ir viskas.
    Kuo mažiau deformuojasi autobusas, tuo mažesnė tikimybė išgyventi atsitrenkusio automobilio keleiviams.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Na bet ir autobusus kažkokius "popierinius" dabar gamina. Maža lengvoji tokius sugadinimus padaro.
    Prieš kurį laiką Kaune Solaris troleibusas susidūrė su lengvąja (kuri pažeidė taisykles ir išvažiavo prieš troleibusą), tai irgi visą priekį "nunešė".
    Va Ikarusai tai buvo jėga. Tokioje avarijoje nušluotų mašiną nuo kelio, gal šiek tiek nusiluptų dažai nuo bamperio ir viskas.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Jeigu tokiom pačiom sąlygom suknežintą 798 suremontavo, tai suremontuos ir šitą.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Šventės aptemdytos. #725. Arba nurašys arba pusmetį remontuos kaip 798.
    >>>http://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=73267364

    Komentuoti:

Working...
X