Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rat Rodyti pranešimą
    Galėtų protestuodami gatves užtverti. Ypač aplink valstybės institucijas - savivaldybę, seimą, vyriausybę ir t.t.
    Užsienyje tai tikrai taip padarytų, o pas mus - Seimą aptveria, kad nieks artyn neeitų ir viskas
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Ir atvarytų 200 mentų su bananais ir išvaikytų nachren, o organizatorius pasodintų. Valdžia dabar sužvėrėjusi kaip niekada. Jei anksčiau ji tai leisdavo, tai dabar nebeleis. Tai kada buvo daugiau demokratijos? 1990, 1995, 2000 ar dabar?

      Comment


        Turėtų ir keleiviai prisijungti. Nes aš visai nenusiteikęs mokėti tiek kiek siūloma, kai atlyginimai nekyla. Ir tada nepadėtų nei 200 metų su bananais, ypač jei užsienio žiniasklaida dalyvautų. Iš darbo atleisti valdžiažmogiai gali, o už ką sodinti?

        Porą dienų furos per Vilnių nepraeitų ir baigtųsi kainų kėlimai.

        Comment


          Užsieniui (Vakarams) nusispjauti. Ten tokių akcijų kasmet dešimtys vyksta, snukiai daužomi, dega pastatai, automobiliai. Pakaktų jei autobusai ir troleibusai nevažiuotų. Tai suparalyžuotų miestą ir duotų efektą. Aišku, valdžia gali pasitelkti streikų laužytojus, bet jei visi autobusai ir troleibusai neišvažiuotų keletą dienų, nebūtų kuo jų kompensuoti. Mikrobai ir privatūs autobusai neišgelbėtų, o pasamdyti deramo kiekio autobusų iš kitur tiesiog neįmanoma fiziškai.
          Paskutinis taisė Al1; 2012.06.20, 20:24.

          Comment


            Eilinį kartą pasireiškiantis primityvus buhalterinis skaičiavimas apsiribojant elementariais aritmetiniais veiksmais. Platesnis mokesčių pakeitimo poveikio įvertinimas per aukštos materijos.
            Pernelyg nesigilindama į situaciją, Vyriausybė nutarė įstatymo projektui nepritarti. Vienas iš pagrindinių motyvų – „nustačius lengvatinį 9 procentų PVM tarifą pasiūlyme nurodytoms keleivių vežimo paslaugoms, Lietuvos Respublikos valstybės biudžetas negautų apie 68 mln. litų pajamų per metus“.

            Comment


              Parašė 1132
              Vilniaus viešasis transporto darbuotojų streikas atidedamas.

              http://www.ebus.lt/lietuvoje-ir-pasa...ukeliamas.html
              Tai kad straipsnis savaitės senumo.

              Comment


                Mano nuomonė apie šią tarifų reformą: idėja gera (dabartinė apmokestinimo sistema tikrai durna ir atgyvenusi), bet įgyvendinimas - visiškai tūpas.

                1) tas pusvalandžio trukmės bilietas - totali nesąmonė. Iš kur aš galiu žinoti, kiek užtruks kelionė - 29 min ar 31 min? Kodėl išvis aš privalau žinoti VT grafiką (kada tiksliai autobusas atvažiuos į mano išlipimo stotelę)? O jeigu pagal grafiką turėtų užtrukti 29 min, bet dėl kamščių užtruks ilgiau? Aš turėsiu idėmiai sekti laiką, ir praėjus nuo įlipimo 29 min 30 sek pulti žymėti naujo bilieto? O jeigu mano laikrodis vėluoja 2 min?

                Garantuotas rezultatas - kasdien šimtai konfliktinių situacijų su kontrole lygioje vietoje - keleiviai, nusipirkę bilietus, vistiek liks zuikiais. Kas yra visiškas epic fail, ir klientų pasiuntimas nx (tiksliau - važiuoti nuosavais automobiliais).

                Bilietas turi galioti tiek laiko, kad daugmaž visos normalios įprastinės kelionės į vieną pusę įtilptų į tą terminą. T.y. 1 valandą. Gal aš mažai pasaulio matęs, bet gal žinot miestų, kur galioja tokie pusvalandžio bilietai? Aš tokių nežinau.

                O jeigu jau norima skirtingo ilgio keliones apmokestinti skirtingai - tai reikia daryti miesto suskirstymą į zonas. Centras 1 zona, Santariškės 2 zona, Naujoji Vilnia 3 zona, Mickūnai 4 zona. Važiuoji iš Santariškių į Mickūnus - moki už važiavimą per keturias zonas. Važiuoji centro ribose - moki už vieną zoną. Paprasta ir aišku - keleiviai juk paprastai žino savo kelionės tikslą.

                2) Situacijos tūpumą dar kelia kvadratu tai, kad Vilniaus VT važinėja labai lėtai ir labai retai - persėdimas tame 30 min intervale realybėj nelabai įmanomas (per ilgas laukimas tarpinėj stotelėj). Suprantama, kad tai yra realybė, bet tarifai gal turėtų užglaistyti sistemos trūkumus (nelabai kokybiška paslauga, bet štai prašom nuolaida), o ne juos pabrėžti papildomu apmokestinimu (turėjai laukti 20 min stotelėje - susimokėk papildomą litą).

                3) vienkartinių bilietų ir nuolatinių bilietų kainos proporcija nesikeičia. T.y. nuolatinio bilieto pirkti neapsimoka, jeigu bent kelias dienas per mėnesį atostogauji, sergi, važiuoji į darbą mašina, važiuoji su mikrūške, su taksi, paveža kaimynas ar pan. 2,5 lito už pusvalandį, 2 kelionės per dieną - gaunasi 5 litai vienai darbo dienai. Mėnesinis 30 dienų - 110 lt, suma atitinka vienkartinius bilietukus 22 dienoms. Savaitėje nebūna daugiau negu 23 darbo dienų, paprastai būna 20-22 darbo dienos, kai išpuola daug švenčių - kartais tik 19. Nafik pirkti mėnesinį?

                Kas yra super tūpa. Juk VT parko išlaidos yra nuolatinės - išlaidos kurui (autobusai privalo važiuoti pagal grafiką numatytais maršrutais nepriklausomai nuo keleivių skaičiaus), remontui, troleibusų laidų priežiūrai, draudimas, remontas, darbuotojų algoms. Visos šitos išlaidos nuolatinės. Vadinasi, VT turi siekti, kad ir pajamos būtų nuolatinės - kad kuo daugiau keleivių važinėtų su mėnesiniais, metiniais ir kitokiais nuolatiniais bilietais.

                4) pasiūlymas 9 mėnesių bilietą pirkti už devynių 1 mėnesio trukmės bilietų kainą - išvis neturiu komentarų. Išskyrus pavienius užuomaršas, kam gali būti naudinga užšaldyti 1000 litų metams į priekį, t.y. juos be jokių palūkanų paskolinti savivaldybei? Koks tikslas? Visiškai beprasmis "pasiūlymas". Per 9 mėnesius gali atsitikti daugybė dalykų, dėl kurių tas bilietas taps nebereikalingas.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Ir atvarytų 200 mentų su bananais ir išvaikytų nachren, o organizatorius pasodintų. Valdžia dabar sužvėrėjusi kaip niekada. Jei anksčiau ji tai leisdavo, tai dabar nebeleis. Tai kada buvo daugiau demokratijos? 1990, 1995, 2000 ar dabar?
                  Pats gini protestų išvaikymus Baltarusijoje ar Rusijoje, o čia pas mus jau turi būti betvarkė kada bet kas gali bet ką daužyti ir deginti? Kiek pas mus politinių kalinių sėdi pasakyk geriau? 0.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                    Mano nuomonė apie šią tarifų reformą: idėja gera (dabartinė apmokestinimo sistema tikrai durna ir atgyvenusi), bet įgyvendinimas - visiškai tūpas.

                    4) pasiūlymas 9 mėnesių bilietą pirkti už devynių 1 mėnesio trukmės bilietų kainą - išvis neturiu komentarų. Išskyrus pavienius užuomaršas, kam gali būti naudinga užšaldyti 1000 litų metams į priekį, t.y. juos be jokių palūkanų paskolinti savivaldybei? Koks tikslas? Visiškai beprasmis "pasiūlymas". Per 9 mėnesius gali atsitikti daugybė dalykų, dėl kurių tas bilietas taps nebereikalingas.
                    Labai patogu, sumoki ir ramu visus metus, nereikia terliotis su bilietais ir papildymais. Savivaldybė nedarys nuolaidų, nes kas važinėja, tas ir pirks, ar vieno mėnesio ar 9 mėnesių bilietus. O kas nevažinėja, abejoju, ar kokia 30% nuolaida susigundytų ir persėstų iš automobilio į VT.
                    Dar nelabai supratau kuria prasme lėtai važinėja VT ir retai? Populiariausi maršrutai piko metu kas kelias min., o įsibėgėjant reikia tvirtai įsikibti, kad nenugriūti. Problema labiau infrastruktūroje - kelio nelygumai, A juostų trūkumas/netęstinumas, laidai ir pan. kas stabdo ypač troleibusus.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Pats gini protestų išvaikymus Baltarusijoje ar Rusijoje, o čia pas mus jau turi būti betvarkė kada bet kas gali bet ką daužyti ir deginti? Kiek pas mus politinių kalinių sėdi pasakyk geriau? 0.
                      Nes tai nėra tas pats, ką siūlo rat daryti. VT streikas, besitęsiantis kelias dienas daug efektyvesnė priemonė nei pamitingavimas ir kelių užtvėrimas.
                      Kas dėl Baltarusijos ir Rusijos - tai ten JAV apmokamų penktakolonininkų inicijuoti protestai (beje, G. Kasparovas šiemet buvo Bilderbergos susitikime; įdomu, už ką jį ten pakvietė ir kuo jis toks ypatingas?). Lietuvoje politiniai kaliniai buvo - visokie burokevičiai ir kuoleliai. Beje, ir dabar nuteistų už politiką, nors ir nepasodintų, yra daug. Taip, visi pedikų "įžeidėjai", už pjautuvus ir kūjus nubausti, už okupacijos neigimą ir menkinimą, kaip kad Paleckis... Taip, tai politinės bylos, nes jokio kriminalo tame nėra. Tiesiog žmonės baudžiami už žodžius ir nuomonę.


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Labai patogu, sumoki ir ramu visus metus, nereikia terliotis su bilietais ir papildymais. Savivaldybė nedarys nuolaidų, nes kas važinėja, tas ir pirks, ar vieno mėnesio ar 9 mėnesių bilietus. O kas nevažinėja, abejoju, ar kokia 30% nuolaida susigundytų ir persėstų iš automobilio į VT.
                      Dar nelabai supratau kuria prasme lėtai važinėja VT ir retai? Populiariausi maršrutai piko metu kas kelias min., o įsibėgėjant reikia tvirtai įsikibti, kad nenugriūti. Problema labiau infrastruktūroje - kelio nelygumai, A juostų trūkumas/netęstinumas, laidai ir pan. kas stabdo ypač troleibusus.
                      O elementari rinkodara negalioja? Daugiau perki - moki mažiau. Negi taip sunku suvokti tiems, kas dabar ruošia bilietų reformą? Šiaip tai visi tie kelių mėnesių bilietai daromi dėl varnelės popieriuose, kad kažkas daroma. Nes tie, kas naudojasi VT neturi tiek pinigų, kad įšaldyti juos už pusės metų ar 9 mėn. bilietus, o iš automobilio tikrai ir už 30 proc. neišviliosi. Manau, kad geriausias variantas būtų 2 mėn. bilietas su 5 proc. nuolaida ir 3 mėn. bilietas su 10 proc. nuolaida. Ilgesnio galiojimo bilietų nereikia.
                      Populiariausi maršrutai miesto centre - taip. Bet dauguma gyvena ne centre, o miegamuosiuse rajonuose, į kuriuos autobusai geriausiu atveju kursuoja kas 10 min., nors dažniausiai kas 15 min., ir tik ten, kur važiuoja troleibusai, situacija geresnė.

                      Comment


                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                        Mano nuomonė apie šią tarifų reformą: idėja gera (dabartinė apmokestinimo sistema tikrai durna ir atgyvenusi), bet įgyvendinimas - visiškai tūpas.
                        ...

                        Bilietas turi galioti tiek laiko, kad daugmaž visos normalios įprastinės kelionės į vieną pusę įtilptų į tą terminą. T.y. 1 valandą. Gal aš mažai pasaulio matęs, bet gal žinot miestų, kur galioja tokie pusvalandžio bilietai? Aš tokių nežinau.

                        O jeigu jau norima skirtingo ilgio keliones apmokestinti skirtingai - tai reikia daryti miesto suskirstymą į zonas. Centras 1 zona, Santariškės 2 zona, Naujoji Vilnia 3 zona, Mickūnai 4 zona. Važiuoji iš Santariškių į Mickūnus - moki už važiavimą per keturias zonas. Važiuoji centro ribose - moki už vieną zoną. Paprasta ir aišku - keleiviai juk paprastai žino savo kelionės tikslą.
                        Būtent, kad idėja gera, o įgyvendinimas tūpas.

                        Šiaip tai yra miestų, kuriuose yra 40 min., 30 min. bilietų, net 20 min. bilietų. Bet viskas priklauso nuo miesto dydžio, VT greičio, jo kursavimo dažnumo, persėdimų galimybės ir pan. Yra skatinama važiuoti su persėdimu, todėl dažniausiai vienkartinis bilieto kaina yra šiek tiek didesnė nei trumpiausio terminuoto bilieto, bet mažesnė už antro pagal terminą bilieto kainą. Blogiausia, kad pas mus prisidengiant naujų e-bilietų įvedimu yra keliamos VT kainos. Nes nekeliant kainų turėtų būti daroma taip: vienkartinis bilietas arba galimybė su persėdimais važiuoti iki 30 min. - 2 Lt., 60 min. - 3 Lt.

                        Comment


                          Varšuvoje yra 20, 40 ir 60 min. bilietai + vienkartinis, be teisės persėsti. O miestas tai žymiai didesnis, nei Vilnius. Tokių bilietų kainos pastebimai didesnės, nei siūloma Vilniuje (2,6 - 3,8 - 5,2 zlotų atitinkamai; vienkartiniai 1 zonai 3,6, 1+2 zonoms - 5,2 zl; litais: 2,1 - 3,09 - 4,23; 3,93 - 4,56), tačiau mėnesiniai bilietai yra ganėtinai pigūs: 90 zlotų (73 Lt) ir galioja visų tipų maršrutuose. 3 mėnesių bilietas kainuoja 220 zl, t.y. 179 Lt. O pas mus tokios sumos užtektų tik 1,5 mėn. bilietui. Verta pastebėti, kad Varšuvos VT kokybė Vilnių lenkia keliomis dešimtimis metų.

                          Tarifų lentelė (pdf) ztm.waw.pl
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Dar nelabai supratau kuria prasme lėtai važinėja VT ir retai? Populiariausi maršrutai piko metu kas kelias min., o įsibėgėjant reikia tvirtai įsikibti, kad nenugriūti. Problema labiau infrastruktūroje - kelio nelygumai, A juostų trūkumas/netęstinumas, laidai ir pan. kas stabdo ypač troleibusus.
                            Ne pagreičiu matuojamas lėtas transporto važinėjimas. Niekada neteko važiuoti autobusu ar troleibusu, kuris be jokios priežasties stovi 1-2 minutes stotelėje, arba važiuoja taip, kad turėtų sustoti prie raudono šviesoforo sankryžoje ? Galbūt čia tik man taip nesiseka, bet išskyrus piko metą, tokie variantai pasitaiko tikrai dažnai.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Labai patogu, sumoki ir ramu visus metus, nereikia terliotis su bilietais ir papildymais. Savivaldybė nedarys nuolaidų, nes kas važinėja, tas ir pirks, ar vieno mėnesio ar 9 mėnesių bilietus. O kas nevažinėja, abejoju, ar kokia 30% nuolaida susigundytų ir persėstų iš automobilio į VT.
                              Pagal tokią pačią logiką būtų prasminga nusipirkti Maximoje 100kg druskos, 100kg cukraus ir 100 litrų aliejaus (už pilną kainą be jokių nuolaidų) - tiesiog kad nereikėtų terliotis kas mėnesį. Bet net beraštei bobulkai akivaizdu, kad to "nesiterliojimo" nauda neatperka ilgam laikui įšaldytų didelių pinigų praradimo.

                              Dar nelabai supratau kuria prasme lėtai važinėja VT ir retai? Populiariausi maršrutai piko metu kas kelias min., o įsibėgėjant reikia tvirtai įsikibti, kad nenugriūti. Problema labiau infrastruktūroje - kelio nelygumai, A juostų trūkumas/netęstinumas, laidai ir pan. kas stabdo ypač troleibusus.
                              Daugelis (ir šiame forume) skundžiasi lėtu autobusų važinėjimu. vadinasi, problema bent jau daliai vartotojų yra. Reto kursavimo gali nepastebėti tik tada, jei važinėji tik piko metu ir be persėdimų. Pabandyk pavažiuot šeštadienį su persėdimu - pamatysi.

                              Bet esmė ne tame, lėtai ar nelabai lėtai važiuoja. Gaunasi taip, kad kuo prastesnę paslaugą suteikia VT (kuo ilgiau važiuoja ir kuo ilgiau reikia šalti stotelėje) - tuo brangiau turi mokėti. Akivaizdu, kad vartotojus tai piktina ir kad jie tokių paslaugų nenori (važiuoja automobiliais), o kodėl neturėtų?

                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Varšuvoje yra 20, 40 ir 60 min. bilietai + vienkartinis, be teisės persėsti. O miestas tai žymiai didesnis, nei Vilnius. Tokių bilietų kainos pastebimai didesnės, nei siūloma Vilniuje (2,6 - 3,8 - 5,2 zlotų atitinkamai; vienkartiniai 1 zonai 3,6, 1+2 zonoms - 5,2 zl; litais: 2,1 - 3,09 - 4,23; 3,93 - 4,56), tačiau mėnesiniai bilietai yra ganėtinai pigūs: 90 zlotų (73 Lt) ir galioja visų tipų maršrutuose. 3 mėnesių bilietas kainuoja 220 zl, t.y. 179 Lt. O pas mus tokios sumos užtektų tik 1,5 mėn. bilietui. Verta pastebėti, kad Varšuvos VT kokybė Vilnių lenkia keliomis dešimtimis metų.

                              Tarifų lentelė (pdf) ztm.waw.pl
                              Šitame Varšuvos pavyzdyje įgyvendintas VT siekis gauti nuolatines pajamas iš keleivių. Akivaizdu, kad visiems, reguliariai besinaudojantiems VT, apsimoka pirkti nuolatinius bilietus. Vienkartinius perka tik žiopliai ir atsitiktiniai keleiviai (turistai, sugedo mašina ir pan.).

                              Gerai ir keleiviams (susimoki abonentinį mokestį, ir gauni teisę neribotai naudotis visu VT), ir VT (pastovios pajamos, ir dar sumokamos į priekį - nepamirškim ir šito svarbaus finansinio dalyko).
                              Paskutinis taisė c2h5oh; 2012.06.21, 15:21.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Ne pagreičiu matuojamas lėtas transporto važinėjimas. Niekada neteko važiuoti autobusu ar troleibusu, kuris be jokios priežasties stovi 1-2 minutes stotelėje, arba važiuoja taip, kad turėtų sustoti prie raudono šviesoforo sankryžoje ? Galbūt čia tik man taip nesiseka, bet išskyrus piko metą, tokie variantai pasitaiko tikrai dažnai.
                                Na nebent vėlai vakare, kada turi palaukti, nes lenkia grafiką. Piko metu dažnai važiuoja per geltoną ar netgi raudoną, arba pajuda iš sankryžos dar neužsidegus žaliam šviesoforui (kelios sekundės prieš). Man net keista, kad ardydamiesi netaupo degalų, nes su automobiliu tikrai niekada nespaudžiu gazo iki pat sankryžos, jeigu matau, kad dega ar užsidegs raudona ir reiks vis tiek sustoti ir dar staigiai.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Pagal tokią pačią logiką būtų prasminga nusipirkti Maximoje 100kg druskos, 100kg cukraus ir 100 litrų aliejaus (už pilną kainą be jokių nuolaidų) - tiesiog kad nereikėtų terliotis kas mėnesį. Bet net beraštei bobulkai akivaizdu, kad to "nesiterliojimo" nauda neatperka ilgam laikui įšaldytų didelių pinigų praradimo.


                                  Daugelis (ir šiame forume) skundžiasi lėtu autobusų važinėjimu. vadinasi, problema bent jau daliai vartotojų yra. Reto kursavimo gali nepastebėti tik tada, jei važinėji tik piko metu ir be persėdimų. Pabandyk pavažiuot šeštadienį su persėdimu - pamatysi.

                                  Bet esmė ne tame, lėtai ar nelabai lėtai važiuoja. Gaunasi taip, kad kuo prastesnę paslaugą suteikia VT (kuo ilgiau važiuoja ir kuo ilgiau reikia šalti stotelėje) - tuo brangiau turi mokėti. Akivaizdu, kad vartotojus tai piktina ir kad jie tokių paslaugų nenori (važiuoja automobiliais), o kodėl neturėtų?


                                  Šitame Varšuvos pavyzdyje įgyvendintas VT siekis gauti nuolatines pajamas iš keleivių. Akivaizdu, kad visiems, reguliariai besinaudojantiems VT, apsimoka pirkti nuolatinius bilietus. Vienkartinius perka tik žiopliai ir atsitiktiniai keleiviai (turistai, sugedo mašina ir pan.).

                                  Gerai ir keleiviams (susimoki abonentinį mokestį, ir gauni teisę neribotai naudotis visu VT), ir VT (pastovios pajamos, ir dar sumokamos į priekį - nepamirškim ir šito svarbaus finansinio dalyko).
                                  100kg tiesiog niekur netilptų, nei namie nei automobilyje. Bet šiaip stengiuosi nusipirkti kiek įmanoma visko daugiau, kad kuo rečiau reiktų eiti į PC. Tik aišku po to tenka kartais maistą išmesti. Čia dar ir nuo žmogaus priklauso, kai kam patinka kas savaitę terliotis su išankstinio mokėjimo mobiliuoju ryšiu. VT konkurencija nelabai galioja, picerija ar maxima irgi nesiūlytų visokių akcijų jeigu nebūtų konkurentų. Kaip sakiau automobiliai turi savo rinką, VT savo. Netgi jeigu VT būtų nemokamas juo naudočiausi grečiausiai tik kartais. Pereiti prie VT padėtų tikrai ne kainodara, o greitis ir komfortas.
                                  Savaitgaliais pagrindiniai troleibusai ir autobusai kursuoja irgi gana dažnai, 10-15 min. intervalu. Vilnius labai išsiimėtęs, tad kad visi galėtų greitai ir į savo reikiamą vietą nuvažiuoti reiktų kokių 500 maršrutų ir dar neaišku kiek autobusų jiems aptarnauti...
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Viešojo transporto eksperimentai: vis brangesnės painiavos
                                    Tai jau ne pirmas sostinės galvų eksperimentas su viešojo transporto slibino galvomis: priimta ir po metų atšaukta įlipimo pro priekines duris tvarka, diegta elektroninio bilieto sistema, kuri nebuvo sutvarkyta laiku – savivaldybė įpareigota grąžinti beveik 5 milijonus litų europinės paramos, atsirado ir išgaravo švieslentės, rodančios, per kiek laiko atvažiuos į stotelę troleibusas ar autobusas. Viena „probleminė“ slibino galva kertama, vietoje jos užauga kita, o galiausiai paaiškėja, kad tos galvos nė kirsti nereikėjo.
                                    Siūloma pridėti 5 „tolerancijos“ minutes – keleivis, sutirpus įsigyto bilieto galiojimo laikui, dar galės važiuoti vieną stotelę, kol nusipirks papildomą bilietą arba pabaigs kelionę ir išlips iš autobuso ar troleibuso. Ar bus skiriama „tolerancijos minučių“, jei nukris troleibuso laidai, įvyks avarija, netikėtas gedimas, spūstis, arba, kaip kartais pasitaiko, vairuotojas stabtelės prie bankomato išsiimti pinigų ar prie parduotuvės nusipirkti duonos? Kokių investicijų prireiks skaitmenizuojant kontrolierių darbą taip, kad jie gautų šviežią informaciją apie tai, jog troleibusas pilnas ne „zuikių“, o į spūstį papuolusių keleivių?
                                    Palyginus su Kaunu ir Klaipėda, Vilniaus viešojo transporto būklė kai kuriems atidžiai Lietuvos transporto situaciją nagrinėjantiems žmonėms atrodo ne itin gera.

                                    Comment


                                      Daugelis viešojo transporto keleivių važiuoja ilgiau negu pusvalandį. Pvz., iš Pašilaičių į Antakalnį piko metu galima nusigauti vienu troleibusu. Tačiau dabar tokie žmonės turės pirkti netgi ne 30 min., o 60 min. bilietą. Ar nemanote juos nuskriaudę?
                                      Nesuprantu kas važinėja Pašilačiai-Antakalnis su 19? Važiuokit 5 autobusu ir užteks 30min. Paieškos sistema netgi suranda maršrutą 45+48, kuris važiuotų nuo Saulėtekio iki Pašilaičių žiedo 30min., o T19 - 46min... Tad šiuo konkrečiu atveju iš tikrųjų valandinis bilietas pranašesnis.

                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Na nebent vėlai vakare, kada turi palaukti, nes lenkia grafiką. Piko metu dažnai važiuoja per geltoną ar netgi raudoną, arba pajuda iš sankryžos dar neužsidegus žaliam šviesoforui (kelios sekundės prieš). Man net keista, kad ardydamiesi netaupo degalų, nes su automobiliu tikrai niekada nespaudžiu gazo iki pat sankryžos, jeigu matau, kad dega ar užsidegs raudona ir reiks vis tiek sustoti ir dar staigiai.
                                      Priklauso nuo maršruto grafiko. Kaip pvz: 30,45 - laksto, kad neatsiliktų nuo įtempto grafiko. 46 - velkasi. Troleibusai beveik visi dažniausiai velkasi, nors kai gerai vėluoja tai pasirodo, kad gali važiuoti ir gerokai greičiau nei įprastai. Tas atsispindi ir jų grafikuose. Dar kartais jei taip išpuola, kad pasiseka pravažiuoti sankryžas be sustojimo paskui vėl stengiamasi visaip vilkinti laiką.

                                      Comment


                                        5 ir 45 važiuoja per retai.
                                        N N N

                                        Comment


                                          Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                          Nesuprantu kas važinėja Pašilačiai-Antakalnis su 19? Važiuokit 5 autobusu ir užteks 30min. Paieškos sistema netgi suranda maršrutą 45+48, kuris važiuotų nuo Saulėtekio iki Pašilaičių žiedo 30min., o T19 - 46min... Tad šiuo konkrečiu atveju iš tikrųjų valandinis bilietas pranašesnis.
                                          Tokių važinėjančių tikrai yra. Ne visi viešojo transporto keleiviai naudojasi internetu, kad galėtu pasižiūrėti kada važiuos koks 5, arba kaip jam geriau bus persėsti. Ateina žmogus į artimiausią stotelę, kurioje važiuoja 19 troleibusas, pažiūri tvarkaraštį, palaukia ir važiuoja juo iki savo tikslo.
                                          Bandyti persėsti, tiksliai internete nepasitikrinus maršruto su persėdimu ir jo atvažiavimo laiko, galima tik tais atvejais, kai kelionė susideda iš labai dažnai važinėjančių maršrutų. Tarkim Spaudos rūmų ar Sietyno stotelėse norint persėsti iš vieno troleibuso į kitą, galima net nesitikrinti laiko, nes bet kokiu metu jie gana greitai atvažiuos. Visai kas kita bandyti persėsti į 48 autobusą, nežinant jo atvykimo laiko. Nepataikysi, tai ir sėdėsi stotelėje 30 minučių.

                                          Važiuoti nuo Saulėtekio iki Pašilaičių žiedo ne visada trunka 30min, net ir su optimaliausiais persėdimais. Čia yra pati greičiausia alternatyva. Tačiau norint važiuoti kitu metu, tokia kelionė (pati greičiausia, su persėdimu) gali trukti 35-40 min. Vadinasi jau pigiausio (30 min) bilieto nebeužtenka ir kelionė stipriai brangsta. Ne visiems žmonėms yra taip brangios tos 10min, kurias jis sutaupys su persėdimu, nei važiuodamas vienu 19 troleibusu, kad jis sutiktų mokėti už tai 1,5 lito brangiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X