Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mskapss Rodyti pranešimą
    O man dar klausimelis kilo - kai buvo bandomi sitie 4 autobusai, rodos Jus parasete, kad MAN stipriai per daug kuro naudoja - tai ar cia tyrime kazkokia klaida buvo, ar kokio softo bugas, kuri spejo istaisyti ar tiesiog kitais punktais MAN nurunge kitus konkurentus, neatsizvelgiant i kuro sanaudas?

    Kartu idomiai atrodo, kad MAZ atrode geriau uz Irisbusa - visgi Irisbus tai gan seniai gamina ir vakarietiskas gamintojas, ypac ta dalis is Renault atejus.... Ar tai realiai ta pati (gal siek tiek grazesne) Karosa?
    Atsakau į jūsų klausimus
    1) Jo, MAN sunaudoja daugiau kuro. Tuo tarpų Irisbus mažiausiai naudojo, bet įtaką rezultatams turėjo žinoma autobusų kokybė. Irisbus pasirodė gana blogai, surinkimas irgi blogas ir vairuotojo vieta labai nepatogi, MAN'e buvo visiškai kitaip, viskas buvo pragalvota. Be to atsarginės detales MANui gauti lengviau, nes juos gamina Lenkijoje. Geriau mokėti už didesnį kuro sunaudojimą, negu už atsarginės detales. Šiaip tai, paimkim mūsų dabartinius dujokus, tai jų eksploatacinės išlaidos žymiai didesnės negu dyzelinių autobusų,tik dėl jų prastos kokybės.

    2) Taip, tai tiesa, tas MAZ'as kuris buvo pas mus bandymuose pasirodė geriau negu Irisbus, nes kokybė buvo labai gera (palyginus su mūsų Amberiais), surinkimas irgi, kad dabar nesumeluoti, jis turėjo Mercedes OM906 LA variklį kuris atitinka Euro-5 standartams, pavarų dėžė ZF 6HP-502C , pultas Simens ir t.t.
    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

    Comment


      tokiu atveju labai saunu, kad net ir esant viesajam pirkimui, kur viska bandoma i skaiciukus suvesti (net patogumas vertinamas centimetrais tarp priekiniu ratu arku) ir tada atsiranda "nu matau, kad cia yra negerai, bet...."

      Comment


        Gal kas žinote, kiek laiko Broniaus Laurinavičiaus st. vadinasi "Broniaus Laurinavičiaus skveras"?
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Gal paleis nuo balandžio pirmosios....Tik būtinai reikės įšskirtį naują maršrutą ir nekokį nors 10A,o 22.
          Kam?

          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          Gal kas žinote, kiek laiko Broniaus Laurinavičiaus st. vadinasi "Broniaus Laurinavičiaus skveras"?
          Gal jau apie dvi savaites. Beje, Antano Vienuolio st. (88/89 aut.) pervadinta į "Mažasis teatras".
          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.03.16, 17:55.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Kam?
            Kad nebūtų painavos per didelės.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Kad nebūtų painavos per didelės.
              Nebus jokios painiavos- juk iki Saulėtekio 10-o maršruto troleibusai greičiausiai važiuos visais reisais. Na, gal vėlai vakare važiuos iki Antakalnio, bet vien dėl reisų po 20 val. tikrai neverta išskirti atskiro numerio.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Nebus jokios painiavos- juk iki Saulėtekio 10-o maršruto troleibusai greičiausiai važiuos visais reisais. Na, gal vėlai vakare važiuos iki Antakalnio, bet vien dėl reisų po 20 val. tikrai neverta išskirti atskiro numerio.
                Jei visais reisais-no problem.

                Comment


                  O vasarą 10 į Saulėtekį visiškai nereikalingas, kaip ir 14 bus tikriausiai trumpinamas iki Antakalnio. Aš tai iš viso nematau jokio poreikio 10 pratęsimui iki Saulėtekio. Vėl daroma eilinė pokazūcha, kad plečiamas VT, konkrečiai troleibusų tinklas, Vilniuje. Kas važiuos į Saulėtekį 10 troleibusu??? Iš Naujininkų važiuojančių mažai. Galima su persėdimu važiuoti 17, po to 2, 14. Studentai turi mėnesinius, jiems persėdimas nekainuoja. Kalvarijų g. ties turgumi gyvena ne tas kontingentas, kuris studijuotų. Rajone ties Žalgirio gatve į Saulėtekį veža 5 autobusas. Tarp Žalgirio g ir Kareivių g. gyvenantys gali važiuoti ir su persėdimu. Kareivių g. iki Žirmūnų negyvenama. Be to čia netgi dažniau nei 10 troleibusas kursuoja 45 autobusas.
                  Paskutinis taisė Al1; 2012.03.17, 11:40.

                  Comment


                    Kažkas anksčiau buvo minėjęs, kad pagrindinė problema, dėl ko pratęsiamas 10T - mažai vietos Antakalnio žiede. Ar čia netiesa? Daliai studentų gyvenančių Saulėteky ir besimokančių Švitrigailos g. šis troleibusas bus galbūt naudingas.

                    Comment


                      Tei, kas gyvena Švirtigailos gatvėje ties J. Basanavičiaus g. turi galimybę važiuoti 14 troleibusu. Visi kiti gali važiuoti 17 su persėdimu. Pats studijų metais važinėjau. Taip netgi greičiau nei laukti rečiau važiuojančio 10. O Antakalnyje persėsi užtrunka 2-4 minutes. Ar studentai laiko neturi?
                      Saulėtekio žiedas perpildytas, o ne Antakalnio.

                      Comment


                        Tai pats irgi taip važinėju arba persėsdamas Žirmūnuose į 13T. Tačiau iš ryto ir ypač žiemą tiesiogiai nuvažiuoti iš Saulėtekio tikrai maloniau būtų. Dar būtų galima pasvajoti ir apie sėdimą vietą. Nes dabar ryte važiuoti prispaustam prie durų tikrai nėra malonu. Ir jei Saulėtekio žiede trūksta vietos, tai kam tada ten kiša dar 10T?

                        Comment


                          Vietos trūksta tiek Antakalnio, tiek Saulėtekio žieduose. Manau, kad maršrutas pratęsiamas bus VGTU studentų patogumui, mat Švitrigailos-Naugarduko gatvių sankryžoje yra vienas jų fakultetų.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Tai tuomet turėtų tiesiogiai VT sujungti ir Baltupius su Saulėtekiu, Čiurliono g. fakultetus su Naugarduko gatve, VU centriniais ir Saulėtekiu... Čiurliono su Santariškėmis - dėl medikų studentų...

                            Ne, manau, kad tai daroma dėl pokazūchos - štai plečiamas VT. O nieko tikrai reikalingo VT pagerinimui nedaroma, tik štai tokiai plėtra ir svaičiojama apie tramvajus bei dabar jau BRT vietoj troleibusų.

                            Comment


                              Prieš pora dienų buvo diskusija apie priekinių durų tvarką. Oficialus atsakymas.

                              Išlipti pro priekines sostinės viešojo transporto duris – negalima

                              Išlipti iš Vilniaus miesto viešojo transporto galima pro visas, išskyrus priekines, duris.
                              http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...-negalima.html
                              Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.17, 22:24.
                              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                              Comment


                                Nesutikčiau šįkart. Priešingai nei 21-as maršrutas, 10-o maršruto paleidimas į Saulėtekį visuomenei nebus žalingas, o kai kam visai naudingas. Tiesioginio susiekimo visiškai neturi atkarpos Naujininkai - Ševčenka(o tai reiškia ir didelis gabalas užmiesčio), Lukiškės - Opera, atskiros Kalvarijų gatvės atkarpos (negalima taip jau tvirtai teigt, kad niekas, o niekas iš ten nevažiuos, nes niekas neskaičiavo).

                                Bendrai sudėjus visai nemažas gabalas, kuriame 10-as tikrai turės pranašumą. (Palyginimui, 14-as maršrutas naudingai aptarnauja tik atkarpą Algirdas - Geroji Viltis, plius Paneriai ir Lazdynai, kurių jis neprivažiuoja - taigi vis tiek gaunasi su persėdimais.) Gali būt, kad vieną dieną 10-as parmuš 14-ą, ir tas visai išnyks.

                                Persėdimai - ne išeitis, nes kai tie persėdimai sumuojasi ir jų gaunasi daugiau negu du - keleiviai labiau linkę rinktis nuosavą transportą. Gerai, kai stengiamasi bent kažkiek tų persėdimų sumažinti ir gali važiuoti patogiau. Aišku transporto plėtra to nepavadinsi, kad ir kaip maloniai tai skambėtų. Nemanau, kad atsakingi asmenys leistųsi sau eiti į nuostolį vien tik tam, kad galėtų pasakyti, jog jie kažką veikia...

                                Blogiau bus jeigu su šita "plėtra" kartu bus į Antakalnį pratęstas 6-as, kaip buvo čia anksčiau minėta. Kažkaip dabar apie tai nebeužsiminta - gal čia tiesiog antis buvo paleista?

                                Comment


                                  Apie kontrolės tarnybos ateities planus

                                  Sostinės „zuikiams“ – mažiau galimybių išsisukti
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    O vasarą 10 į Saulėtekį visiškai nereikalingas, kaip ir 14 bus tikriausiai trumpinamas iki Antakalnio. Aš tai iš viso nematau jokio poreikio 10 pratęsimui iki Saulėtekio. Vėl daroma eilinė pokazūcha, kad plečiamas VT, konkrečiai troleibusų tinklas, Vilniuje. Kas važiuos į Saulėtekį 10 troleibusu??? Iš Naujininkų važiuojančių mažai. Galima su persėdimu važiuoti 17, po to 2, 14. Studentai turi mėnesinius, jiems persėdimas nekainuoja. Kalvarijų g. ties turgumi gyvena ne tas kontingentas, kuris studijuotų. Rajone ties Žalgirio gatve į Saulėtekį veža 5 autobusas. Tarp Žalgirio g ir Kareivių g. gyvenantys gali važiuoti ir su persėdimu. Kareivių g. iki Žirmūnų negyvenama. Be to čia netgi dažniau nei 10 troleibusas kursuoja 45 autobusas.

                                    Siaip piko metu 10T pratesimas yra gerai ir del studentu - 45 autobusas buna perpildytas, o visoms fabijoniskems ir baltupiams nebuvo kito varianto i sauleteki nuvaziuoti kaip tuo perpildytu autobusu...

                                    Comment


                                      45 autobusų kursavimą sutankinti. Taip pat 5, nes jis per retai kursuoja, o galėtų nuvežti dalį Fabijoniškių ir Pašilaičių studentų.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        45 autobusų kursavimą sutankinti. Taip pat 5, nes jis per retai kursuoja, o galėtų nuvežti dalį Fabijoniškių ir Pašilaičių studentų.
                                        Galiu pasakyti, man atrodo 52A maršrutas bus gana populiarus, net dabar stabiliai piko metų 20 žmonių, o tai tik pirma diena.
                                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                        Comment


                                          Tai kad važiavau šeštadienį (pirmąją dieną) reisu 16:39 nuo Lukiškių - važiavo irgi apie 20 keleivių.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X