Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Troleibusai tarnauja dvigubai ilgiau ir jų eksploatacija pigesnė (energijos sąnaudos). Be to ekologija. Ar tai nesvarbu miestui? Beje anksčiau troleibusai buvo nedaug brangesni už autobusus.
    Deja, nesutiksiu, Vilniuje visai kitaip. Kaip pasakojo (buvęs VT direktorius, dabar „Solaris Bus and Coach“ atstovas Lietuvoje) J. Bagdonavičius, palyginus dabartines išlaidas, tai troleibusų eksploatacija šiek tiek pigiau, negu autobusų, BET... troleibusų tinklo eksploatacija, reikalauja didesnių išlaidų, negu tie patys dujiniai autobusai.
    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Tai yra sprendžiama A juostomis. Deja, ne visur jas galima braižyti, nes daugeliu atveju tam gatvės yra per siauros, bet jos jau yra Pylimo gatvėje, Konstitucijos prospekte ir kitose gatvėse.
      Tad štai ir siūlyčiau tiems, kurie aiškina jog troleibusai (ar autobusai) yra per lėti, pasidomėti, kokiu greičiu VT juda, kai tam yra sudaromos normalios sąlygos. Ir tam nebūtina bėgius gatvėse tiest.

      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
      Vilniaus gyventojai nepatenkinti viešuoju transportu

      http://ikrauk.15min.lt/aktualu/63032
      Kaip baigęs šioje srityje mokslus, galėčiau pasakyti, kad iš to, kaip pateikti apklausos rezultatai, esu beveik tikras, kad apklausa yra niekinė, atlikta nesilaikant jokių metodologijos ir kt. reikalavimų.

      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
      Labai jau prisirišai prie troleibusų<...> Investuoti. Iš kokių lėšų? em.... kiek ten škodų, ne 300? 300*1 mln. (už tokią kainą net nepasiūlė..) = 300 mln Lt, neskaitant kontaktinio tinklo "revoliucijos" (dar kokie 150 mln.). <...>
      Žodžiu, tema plati. Man pačiam didelis džiaugsmas, kad pagaliau ta studija yra kažkas rimtesnio ir konkretesnio nei kokie metro pasvaikčiojimai. Jau gana rimtai padaryta, be neišvengta gal tokių pavienių kategoriškų pasakymų
      Atleiskite, tačiau tai... demagogija.
      Lygiai taip pat galima paskaičiuoti, kiek ten yra senesnių nei 5 metų amžiaus autobusų Vilniuje ir suskaičiuoti visus milijonus, ai dar nepamirškim kuro, kuris tikrai brangs (o jei dar bus kariniai konfliktai kai kuriose šalyse - pabrangs neįtikėtinai) - kokias sumas gausim? tai gal tuomet išnaikinkim ir autobusus, ai, ką čia smulkintis, išgriaukim viską kas sena, o tada jau pažiūrėsim ką daryt.

      ...jei rimtai ir be emocijų - atnaujinimus galima (ir reikia) daryti palaipsniui, bet tam turi būti nuosekli strategija, kuri turi būti vykdoma, o ne daroma taip, kad sumąstau pirkt kelis troleibusus, po to apsigalvoju, KPŠ? O kai čia pradeda skiesti, kai atsiras milijardai traukiniams, oi persiprašau tramvajui, po miestą paleist, ir visus privers žmones jais važinėtis už (mažiausiai) trigubą kainą... nerimta, brangieji.
      Už Vilnių be tramvajų!

      Comment


        Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
        Kaip baigęs šioje srityje mokslus, galėčiau pasakyti, kad iš to, kaip pateikti apklausos rezultatai, esu beveik tikras, kad apklausa yra niekinė, atlikta nesilaikant jokių metodologijos ir kt. reikalavimų.
        Žiūrint į apklausos turinį ir išvadas galima suprasti, kad apklausa daryta šalutiniam dalykui (ne pagrindiniam profesijos dalykui).
        Paskutinis taisė grustnyj; 2012.04.12, 18:44.

        Comment


          Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
          Tad štai ir siūlyčiau tiems, kurie aiškina jog troleibusai (ar autobusai) yra per lėti, pasidomėti, kokiu greičiu VT juda, kai tam yra sudaromos normalios sąlygos. Ir tam nebūtina bėgius gatvėse tiest.
          Butent.
          Kaip baigęs šioje srityje mokslus, galėčiau pasakyti, kad iš to, kaip pateikti apklausos rezultatai, esu beveik tikras, kad apklausa yra niekinė, atlikta nesilaikant jokių metodologijos ir kt. reikalavimų.
          Koks skirtumas?Svarbu,kad yra pati apklausa.


          Atleiskite, tačiau tai... demagogija.
          Lygiai taip pat galima paskaičiuoti, kiek ten yra senesnių nei 5 metų amžiaus autobusų Vilniuje ir suskaičiuoti visus milijonus, ai dar nepamirškim kuro, kuris tikrai brangs (o jei dar bus kariniai konfliktai kai kuriose šalyse - pabrangs neįtikėtinai) - kokias sumas gausim? tai gal tuomet išnaikinkim ir autobusus, ai, ką čia smulkintis, išgriaukim viską kas sena, o tada jau pažiūrėsim ką daryt.

          ...jei rimtai ir be emocijų - atnaujinimus galima (ir reikia) daryti palaipsniui, bet tam turi būti nuosekli strategija, kuri turi būti vykdoma, o ne daroma taip, kad sumąstau pirkt kelis troleibusus, po to apsigalvoju, KPŠ? O kai čia pradeda skiesti, kai atsiras milijardai traukiniams, oi persiprašau tramvajui, po miestą paleist, ir visus privers žmones jais važinėtis už (mažiausiai) trigubą kainą... nerimta, brangieji.
          Tiesos šiuose žodžiuose yra.Kam leisti miliardus tam tramvajui,jei yra esama infastruktūra(autobusai,troleibusai,gal dar mikrobai ir privatininkai)?Pakaktu plėsti troleibusų tinklą ir palaipsniui naikinti autobusus.Autikai ryja brangu kurą,teršia aplinka.Dujiniai ekologijos rodiklių ne aukština,bet gal net žemina.O vietose kur troleibusų bus per daug(pvz.:Turniškės,Antaviliai)leisti elektrobusus.

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Taip,sumažėtų.Pats logiškai pamastyk.Ir ką man duoda tas 75?Jis man pagal tvarkarašti man nelabai tinka.
            Tai kad ne. Ne iš to galo mąstai.

            Situacija: stotelėje laukia 20 žmonių.
            1 variantas: atvažiuoja ilgas 63.
            2 variantas: atvažiuoja trumpas 63.

            Toliau:

            1 variantas: į ilgą 63 įlipa 15 žmonių.
            2 variantas: į trumpą 63 įlipa 15 žmonių.

            Klausimas: kieno logika dabar šlubuoja?

            75: supratau viską, 47 ir 54 tinka, o identiškai link Pilaitės nuo šios stotelės važiuojantis 75 - jau nebe.

            Tikrai stebiuosi tavo logika.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
              Deja, nesutiksiu, Vilniuje visai kitaip. Kaip pasakojo (buvęs VT direktorius, dabar „Solaris Bus and Coach“ atstovas Lietuvoje) J. Bagdonavičius, palyginus dabartines išlaidas, tai troleibusų eksploatacija šiek tiek pigiau, negu autobusų, BET... troleibusų tinklo eksploatacija, reikalauja didesnių išlaidų, negu tie patys dujiniai autobusai.
              Nes KT senas. Atnaujinus eksploatacinės išlaidos sumažėtų. O kur dar traukos pastotės. Jos gi dar tarybinės (dauguma). Per tą laiką šioje srityje įvyko didelių pokyčių ir nauji transformatoriai bei lygintuvai leistų sutaupyti ir energijos, prarandamos šiuo metu juose. Be to žiūrint iš ekologinių pozicijų dujiniai autobusai nėra visiškai žali, kaip kad troleibusai, kurie lokaliai yra žali.

              Comment


                Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                Atleiskite, tačiau tai... demagogija.
                Lygiai taip pat galima paskaičiuoti, kiek ten yra senesnių nei 5 metų amžiaus autobusų Vilniuje ir suskaičiuoti visus milijonus, ai dar nepamirškim kuro, kuris tikrai brangs (o jei dar bus kariniai konfliktai kai kuriose šalyse - pabrangs neįtikėtinai) - kokias sumas gausim? tai gal tuomet išnaikinkim ir autobusus, ai, ką čia smulkintis, išgriaukim viską kas sena, o tada jau pažiūrėsim ką daryt.

                ...jei rimtai ir be emocijų - atnaujinimus galima (ir reikia) daryti palaipsniui, bet tam turi būti nuosekli strategija, kuri turi būti vykdoma, o ne daroma taip, kad sumąstau pirkt kelis troleibusus, po to apsigalvoju, KPŠ? O kai čia pradeda skiesti, kai atsiras milijardai traukiniams, oi persiprašau tramvajui, po miestą paleist, ir visus privers žmones jais važinėtis už (mažiausiai) trigubą kainą... nerimta, brangieji.
                Nėra nieko blogiau negu nieko nedaryti. O politikoje apskritai yra pats geriausias dalykas nieko nedaryti: išrenka keliems metams, pasėdi, gauni lagą ir garantijas ir lauki kitos kadencijos. Biurokrato pozicijoje irgi sėdi, neišsišoki, jei yra koks degantis reikalas padarai ir tupi savame kampe, kol moka algą. Piliečio pozicijoje nieko nežinai kas vyksta, o jei esi tarp tų, kurie domisi, tai vargu ar pavyks sudominti ir priversti pajudėti sistemą. Taigi turime situaciją: politika kaip tokia ir pokyčiai neišvengiamai įkalinami laike, o pokyčių mastas tolygus "gaisrų gesinimui" (pvz., labai bloga troleibusų būklė -> pakeiskime juos 10 kitokių panaudotų) OHO koks didelis postūmis mieste.
                Šitas popierius tai bent jau pirmasis popierius, kuris numato tavo taip trokštamą strategiją ir reformą, kurios esmė - viešojo transporto sistemos hierarchizavimas, o tai savo ruožtu turėtų lemti sumažėjusią vidutinę kelionės trukmę nuo 48 min/kelionei iki 33/kelionei, nors ir vidutinis keleivis važiuos greičiausiai daugiau (80 lapas).
                Nežinau, kas tavo požiūriu yra pati didžiausia vertybė (status quo?), bet man tai būtų uždavinys, kaip suderinti du dalykus: 1) taupumą 2) didžiausią sistemos rezultatyvumą. Manau, kad šitas naujų tr. rūšių transp. specplanas yra labai geras pabandymas suderinti tas dvi sąvokas, suvokiant, kad dabartinė sistema nėra taupi ir tampa vis labiau atgrasi, ir jai reikia jau ne kažkokių žolelių arbatą duoti, o atlikti rimtą ir ryžtingą operaciją

                Comment


                  Spec. planas nieko nebando suderinti. Jis "stumia" tramvajų visiškai palikdamas nuošalyje autobusus ir troleibusus (pastaruosius iš viso siūlo naikinti palaipsniui). Esamas VT blogas ir jam pagerinti nieko nesiūloma. Tik tramvajus išsigelbėjimas, o likęs VT kažkaip savaime pasitemps ir už dyką??? Bet juk tramvajus geriausiu atveju bus 10-15 proc. viso VT. Likęs VT vis tiek bus autobusai ir troleibusai. Tai kas su jais bus daroma, kad pagerinti kokybę??? Be maršrutų pertvarkos ir troleibusų keitimo į autobusus nieko nesiūloma. Ar vien tik naujų transporto priemonių įsigijimas padės? Anaiptol. Apie priemiestinių autobusų tinklo sukūrimą iš viso nekalbama. O kiekviename mieste su normaliai ir kokybiškai išvystytu viešuoju transportu priemiestiniai autobusai yra neatsiejama sistemos dalis. Taip pat ir geležinkelio integravimas. Taip, Vilniuje mieste jis nelabai pasitarnautų, bet vėlgi tam pačiam keleivių vežimui iš priemiesčių būtų reikalingas.
                  Taip, VT reikia operacijos. Bet naujų kūno dalių siūti nereikia.
                  Paskutinis taisė Al1; 2012.04.12, 22:46.

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Tai kad ne. Ne iš to galo mąstai.

                    Situacija: stotelėje laukia 20 žmonių.
                    1 variantas: atvažiuoja ilgas 63.
                    2 variantas: atvažiuoja trumpas 63.

                    Toliau:

                    1 variantas: į ilgą 63 įlipa 15 žmonių.
                    2 variantas: į trumpą 63 įlipa 15 žmonių.

                    Klausimas: kieno logika dabar šlubuoja?

                    75: supratau viską, 47 ir 54 tinka, o identiškai link Pilaitės nuo šios stotelės važiuojantis 75 - jau nebe.

                    Tikrai stebiuosi tavo logika.
                    Paskaityk iki galo mano citata:man tas 75 netinka pagal tvarkaraštį.Man tinka ir 30,47,54 ir 75.Bet nelauksiu gi jo specialiai.Dėl logikos:visiškai nesupratau taves.

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Paskaityk iki galo mano citata:man tas 75 netinka pagal tvarkaraštį.Man tinka ir 30,47,54 ir 75.Bet nelauksiu gi jo specialiai.Dėl logikos:visiškai nesupratau taves.
                      Pritariu tau. As to Mettal logikos taip pat visai nesupratau. Juk aiskiai pasakei del 75 marsruto.

                      Comment


                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                        Pritariu tau. As to Mettal logikos taip pat visai nesupratau.
                        Tikrai yra kuo didžiuotis.
                        Paskutinis taisė digital; 2012.04.16, 02:23.

                        Comment


                          E.bilietas Vilniuje pilnai veikti turėtų nuo liepos

                          http://verslas.delfi.lt/automoto/ebi....d?id=58168886

                          Comment


                            Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                            E.bilietas Vilniuje pilnai veikti turėtų nuo liepos

                            http://verslas.delfi.lt/automoto/ebi....d?id=58168886
                            Ta prasme turėtų pagaliau būti nutrauktas?
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Ar tikrai viskas taip gražu puiku?

                              V.Striška: nauji troleibusai „Amber“ – negenda
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                kai perskaitai straipsnį, tai supranti, kad tas šarūnas arba idiotas, arba jam sumokėjo. eilė dalykų neveiks, o rašo "pilnai", nors paleis tik internetinius bilietus, ko aš niekaip nesuprantu, kodėl negalėjo būti visuomet. juk tai įprasti pavedimai ir informacijos patalpinimas į ID.

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Ar tikrai viskas taip gražu puiku?

                                  V.Striška: nauji troleibusai „Amber“ – negenda
                                  Įdomu būtų pamatyti tą jų išklotinę.
                                  Kažkaip per dažnai pirmo parko rezervai trinasi 3-ame maršrute. O tai, kad 21-o maršruto Amberis troleibusų parke rėžėsi į Škodą ir jau kurį laiką nevažiavo/nevažiuoja (gal šią savaitę jau išvažiavo?) išvis nieko nepaminėta.

                                  Comment


                                    Kam įdomu ir turi laiko:

                                    Penktadienį (balandžio 20 d.) 10:00 Vilniaus miesto tarybos salėje vyks "Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialiojo plano" pristatymas visuomenei.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Vilniuje pakeista 062-ojo maršruto trasa

                                      Informuojame, kad nuo balandžio 13 dienos, penktadienio, 062-ojo privataus maršruto autobusai Fabijoniškėse važiuoja pakoreguota trasa.

                                      Nuo Fabijoniškių žiedo maršruto autobusai važiuoja Gedvydžių, S. Nėries, P. Žadeikos, L. Giros gatvėmis, toliau – senąja trasa link Stoties, sustodami Gedvydžių, Tako ir Kaimelio stotelėse.

                                      Pakeitus maršruto trasą, pagerintas šiaurinės Fabijoniškių mikrorajono dalies susisiekimas su miesto centru bei geležinkelio ir autobusų stotimis, kompensuotas 2-ojo mikroautobusų maršruto panaikinimas.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        /\ O ar nebūtų buvę geriau pratęsti Salomėjos Neries gatve, taip kaip važiuoja 40 autobusas nuo Žadeikos g.? Žmonių ten ko gero net daugiau gyvena, o maršruto į stoties ir senamiesčio pusę nėra.

                                        Comment


                                          Na jei nepasitaisys padėtis dėl automobilių statymo S.Neries gatvėje, tada nesiūlyčiau ja ir 062 važiuot.. Jau dabar su 40 vos ne kasdien problemos, kad nepravažiuoja, nes užstato mašinas...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X