Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Labai retai. Dažniausiai (>80% pagal mano pastebėjimus) parduoda kitoje stotelėje.
    Arba stovint kamščiuose. Taip ir laiko sutaupoma, ir yra visiškai saugu.

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      YRA!!! Reikia kontrolieriais samdyti tik intelekto nesugadintus individus, aprengti juos juoda SS uniforma ir zuikius šaudyti viešai — autotransporto priemonėse, prie visų liudininkų. Jau po 2-3 mėnesių tokios praktikos Vilniaus VT arba uždirbs, arba bankrutuos. Nors ne, valstybės institucijų įmonės negali bankrutuoti. Tad pirmyn Schutzstaffel
      Joks intelekto nesugadintas individas sąmoningai nesutiks dirbti tokio nedėkingo darbo kaip kontrolieriaus. Arba dirbs, nes alga didelė, arba dėl to, kad darbo sąlygos ypatingai geros, arba dirbs, nes daugiau nėra darbų. O kad ir kokios geros darbdavio sukurtos sąlygos būtų, žmonės Lietuvoj vis tiek dar ilgą laiką bus išnaglėję ir vieni kitiems priešai.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė centras85 Rodyti pranešimą
        Vilnietizz, Balsių sveitanėje duomenys yra 2002 m., kitais metais jau bus tikslesni.
        Kokie dabartiniai duomenys nebūtų, negaliu patikėti, kad dabar Balsiuose gyvena 15 tūkst. žmonių. Galių leisti, jog 15 tūkst. žmonių gyvena Balsiuose, Naujaneriuose, Pagubėje ir N.Verkiuose kartu paėmus, bet ir tuomet šis skaičius sunkiai įmanomas.
        Kaip bebūtų, viešasis transportas vietiniais srautais daugmaž susitvarko.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Joks intelekto nesugadintas individas sąmoningai nesutiks dirbti tokio nedėkingo darbo kaip kontrolieriaus. Arba dirbs, nes alga didelė, arba dėl to, kad darbo sąlygos ypatingai geros, arba dirbs, nes daugiau nėra darbų. O kad ir kokios geros darbdavio sukurtos sąlygos būtų, žmonės Lietuvoj vis tiek dar ilgą laiką bus išnaglėję ir vieni kitiems priešai.
          Nesupratai humoro
          Na jeigu nori rimtai, tai esu girdėjęs vyresniųjų žmonių pasakojimų, kurie sovietmečiu lankėsi VDR. Jiems vokiečiai pasakojo, kad 1945m.-1948m., kada Vokietijos kaip valstybės formaliai nebuvo, bandyta organizuoti VT Berlyno ir kitų miestų gatvėse. Sąlygos buvo kone tragiškos — kai kurios gatvės nepravažiuojamai išbombarduotos, trūko ir autobusų, ir kuro. Nebuvo net bilietų, nes nebuvo kur juos spausdinti, todėl kiekviename autobuse dirbo kontrolierius/-ė. Miestų gatvėse visą parą patruliuodavo kareiviai. Jeigu autobuse pagauna zuikį, iš karto jį perduoda kareiviams. O tie nesiterliojo — buože į pilvą jeigu gera nuotaika arba kulką į kaktą jeigu nelabai. Anot vokiečių, todėl praktiškai nebuvo zuikių. VT buvo brangokas, todėl nelabai daug kas juo naudojosi, bet ir autobusų buvo nedaug. Vokiečiai teigė, kad toks transportas buvo pelningas, ir jie be pagalbos iš užsienio po kelių metų ėmė pirkti naujus autobusus, vėliau ir troleibusus bei tramvajus.
          Tai, ką parašiau, tėra gandai, arba pasakojimų perpasakojimai. Dar neradau kur šią informaciją būtų galima patikrinti.
          Paskutinis taisė Wycka; 2010.06.16, 15:02. Priežastis: Ne ta citata :D
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Wycka. Nesuprantu prie ko čia Balsių gyventojų skaičius ir Tavo Juodasis humoras

            Nemanau, kad tokie dalykai galėjo būti jau po Hitlerio laikų
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Wycka. Nesuprantu prie ko čia Balsių gyventojų skaičius ir Tavo Juodasis humoras
              Oba Prie ko čia Balsiai? Humoras tebuvo atsakas į teiginį, kad „ jeigu akivaizdžiai nesugebama susirinkti pinigų iš keleivių, tai paprastesnio būdo nei įrengti savotišką kasą autobuse nėra“.

              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Nemanau, kad tokie dalykai galėjo būti jau po Hitlerio laikų
              Nelabai ir aš tikiu, tačiau prisiminus, kad keli metai po karo Vokietijos teritorijoje tebuvo tik karinė valdžia, tokia prielaida gali egzistuoti...
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Na tai pacitavai ne tą pranešimą
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Na tai pacitavai ne tą pranešimą
                  Na taip, susipainiojau
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    http://www.lrytas.lt/-12766862931276...-autobusai.htm


                    na stai,reiskia tikriausiai vilniu uzvers visokiais senais dujiniais lauzais.

                    Comment


                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                      Viskas taip, bet mes kalbėjom apie įlaipinimo greitį. Dabar išlipimas ir įlipimas vyksta paieiliui pro tas pačias duris, pagal naują tvarką vyktų vienu metu pro skirtingas duris.

                      Tu padarei prielaidą, kad įlipimas pro priekį truks dvigubai ilgiau negu dabar. Aš savo ruožtu padarysiu dar vieną prielaidą, kad išlipančių ir įlipančių stotelėje yra vienodai (žinau, tokio sutapimo niekada nebūna, bet mes čia teoriškai visi samprotaujam).

                      Tokiu atveju, pagal dabartinę ir pagal būsimą tvarką sulipimas užtruks vienodai. Dabar - išlipimas trunka x laiko vienetų, įlipimas x, iš viso 2x. Ateity - įlipimas 2x, išlipimas 0 (nes keleiviai jau išlipo pro kitas duris), iš viso 2x.


                      O aš ir nesakau, kad tokia tvarka yra ideali visai atžvilgiais. Tarkim, įlaipinimas tampa komplikuotesnis, galimas sulėtėjimas, daugiau darbo vairuotojui. Bet jeigu akivaizdžiai nesugebama susirinkti pinigų iš keleivių, tai paprastesnio ir būdo nei įrengti savotišką kasą autobuse nėra.
                      Kai daug keleivių, tai vairuotojas atidaro ir priekines duris dviejų durų autobusuose.

                      Dar kartą pabrėžiu, kad įlipimas per priekines kontroliuojamas duris vyks lėčiau nei pro nekontroliuojamas, nes:
                      -keleiviui reikės rodyti bilietą, o gal net ir čia pat žymeti viekartinį,
                      -keleiviai pirks bilietus (ne visose stotelėse, bet kai kur gali būti ir po kelis perkančius),
                      -bus besikrapštančių kišenėse, rankinėse - ieškos bilietų, pinigų, pažymėjimų,
                      -rodant bilietą, pro priekines duris, galima bus tik eilute po vieną, nes vairuotojas paprasčiausiai nespės tikrinti po kelis keleivius. Be to turės stebėti kitas duris ir jas uždaryti, kada baigs išlipinėti keleiviai bei stebėti, kad kas neprasmuktų...
                      -siauras praėjimas nemažame kiekyje transporto priemonių tiesiog vers įlipti po vieną.


                      Yra ir kitų būdų surintki pinigus - tai konduktoriai. Ir tik nereikia sakyti, kad dabar, kai tokia bedarbystė, neatsiras norinčių dirbti už minimumą.

                      Comment


                        Pasikartosiu jei jau kas nepastebėjo.

                        Galiojant įilipimo tik per priekines duris tvarkai, įlaipinimas ir išlaipinimas negalės vykti vienu metu, nes

                        Logiškai pagalvojus, galiojant įlipimo per priekines duris tvarkai, įlipimas ir išlipimas negali vykti vienu metu. Juk kol keleiviai lipa pro priekines duris ir rodo vairuotojui bilietus, vairuotojas žiūri į įlipančius ir fiziškai negali kartu žiūrėti į veidrodėlį, todėl tuo metu vidurinės ir galinės durys turi būti uždarytos, kad neatsirastų chuliganų, prasmukusių į saloną ne pro priekines duris vairuotojui nematant. Tik pasibaigus įlaipinimui, Vairuotojas gali atidaryti priekines/galines duris išlipimui, ir jau nuolat žiūrėti į veidrodėlį, kad tokių chuliganų neatsirastų. Tad logiška, kad įlipimas ir išlipimas vyks atskirai. O tai, aišku tik padidins stovėjimo stotelėje laiką
                        Išvada: įlaipinimui ir išlaipinimui vykstant atskirai, autobusas/troleibusas stotelėje stovi mažiausiai 4-5 min. (čia aš apie labiau apkrautus maršrutus kalbu), o piko metu 19 maršrute Stotyje bei 26 ar 53 prie Žaliojo tilto jis pailgės jau iki 10 min. Kitaip vargu ar įmanoma.


                        Be kita ko, netgi dabar, kai įlaipinimas vyksta pro dvi duris, piko metu kartais jų nepakanka ir vairuotojui tenka atidaryti ir trečias (priekines). Tai, kaip gi jus įsivaizduojate įlaipinimą tik pro vienas duris, jei kartais netgi dviejų nepakanka?
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.16, 19:48.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Pasikartosiu jei jau kas nepastebėjo.

                          Galiojant įilipimo tik per priekines duris tvarkai, įlaipinimas ir išlaipinimas negalės vykti vienu metu, nes
                          Nei viename mieste (kur galioja tokia tvarka, kokią ruošiamasi įvest Vilniuje) niekada nemačiau to, ką tu rašai. Įlipimas ir išlipimas vyksta vienu meto pro skirtingas duris. Jeigu tokios tvarkos pavyzdžių yra - prašom juos į studiją.

                          Yra ir kitų būdų surintki pinigus - tai konduktoriai. Ir tik nereikia sakyti, kad dabar, kai tokia bedarbystė, neatsiras norinčių dirbti už minimumą.
                          "Privačiuose" autobusuose būna konduktoriai. Jeigu privatūs autobusai važinėja ir nebankrutuoja, vadinasi taip apsimoka.

                          Comment


                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            "Privačiuose" autobusuose būna konduktoriai. Jeigu privatūs autobusai važinėja ir nebankrutuoja, vadinasi taip apsimoka.
                            Privačiuose nemaža dalis sumokamų pinigų eina pro šalį, t.y. mokama be kvitų ir pan.
                            P.

                            Comment


                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              Nei viename mieste (kur galioja tokia tvarka, kokią ruošiamasi įvest Vilniuje) niekada nemačiau to, ką tu rašai. Įlipimas ir išlipimas vyksta vienu meto pro skirtingas duris. Jeigu tokios tvarkos pavyzdžių yra - prašom juos į studiją.


                              "Privačiuose" autobusuose būna konduktoriai. Jeigu privatūs autobusai važinėja ir nebankrutuoja, vadinasi taip apsimoka.
                              Aš neieškojau pavyzdžių. Aš vadovavausi logika.
                              Ok, įlipimas ir išlipimas vyksta vienu metu, keleiviai įlipa per priekines duris, o išlipa per galines ir vidurines. Vairuotojas, žinoma, žiūri į įlipančius keleivius (tikrina, ar jie turi bilietus, esant reikalui parduoda juos) ir, suprantama, fiziškai negali kartu žiūrėti į veidrodėlį bei matyti, kas vyksta salone. Ir ką gi ? Bet koks protingesnis zuikis ar asocialas galės netrukdomai įlėkti į transporto priemonės saloną per galines duris, ir vairuotojas juk jo nepastebės (nes bus užimtas įlipančiais keleiviais. Kam gi tuomet reikalinga nauja tvarka, jei netgi nelabai bus įmanoma kontroliuoti jos laikymąsį ?
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Nei viename mieste (kur galioja tokia tvarka, kokią ruošiamasi įvest Vilniuje) niekada nemačiau to, ką tu rašai. Įlipimas ir išlipimas vyksta vienu meto pro skirtingas duris. Jeigu tokios tvarkos pavyzdžių yra - prašom juos į studiją.
                                Klysti, Klaipėdoje ar Kėdainiuose keleiviams leidžiama išlipti tik tada, kada būna nusipirkę ar pažymėję bilietus įlipantys keleiviai.

                                Parašė vap Rodyti pranešimą
                                Privačiuose nemaža dalis sumokamų pinigų eina pro šalį, t.y. mokama be kvitų ir pan.
                                Tokių, kuriuose neduodama kvitų yra tik vienetai ir jų sparčiai mažėja.
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

                                  "Privačiuose" autobusuose būna konduktoriai. Jeigu privatūs autobusai važinėja ir nebankrutuoja, vadinasi taip apsimoka.

                                  Netiesa. Apsimoka tik kai vazineji pelningais marsrutais ir tik piko valandomis. O kitu laiku ir kitais marsrutais tie tavo privatus tiesiog nevazineja:-)

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Aš neieškojau pavyzdžių. Aš vadovavausi logika.
                                    Ok, įlipimas ir išlipimas vyksta vienu metu, keleiviai įlipa per priekines duris, o išlipa per galines ir vidurines. Vairuotojas, žinoma, žiūri į įlipančius keleivius (tikrina, ar jie turi bilietus, esant reikalui parduoda juos) ir, suprantama, fiziškai negali kartu žiūrėti į veidrodėlį bei matyti, kas vyksta salone. Ir ką gi ? Bet koks protingesnis zuikis ar asocialas galės netrukdomai įlėkti į transporto priemonės saloną per galines duris, ir vairuotojas juk jo nepastebės (nes bus užimtas įlipančiais keleiviais. Kam gi tuomet reikalinga nauja tvarka, jei netgi nelabai bus įmanoma kontroliuoti jos laikymąsį ?
                                    Juk kontrolieriai kaip buvo, taip ir liks. Jie tokiais įsmukėliais ir rūpinsis.
                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Netiesa. Apsimoka tik kai vazineji pelningais marsrutais ir tik piko valandomis. O kitu laiku ir kitais marsrutais tie tavo privatus tiesiog nevazineja:-)
                                    Kalbama apie autobusus. Jie važinėja pagal patvirtintą tvarkaraštį.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Juk kontrolieriai kaip buvo, taip ir liks. Jie tokiais įsmukėliais ir rūpinsis.Kalbama apie autobusus. Jie važinėja pagal patvirtintą tvarkaraštį.

                                      Prajuokinai . vilniuje 062 autobuso paskutinis reisas 19.40 :-)) 05 autobusas is vis darba baigia 19 val .Ilgiau privatininkai su konduktoriais nebevazineja,nes mazai keleiviu ir jiems neapsimoka.

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Prajuokinai . vilniuje 062 autobuso paskutinis reisas 19.40 :-)) 05 autobusas is vis darba baigia 19 val .Ilgiau privatininkai su konduktoriais nebevazineja,nes mazai keleiviu ir jiems neapsimoka.
                                        Tai gerai. Atlieka visus tvarkaraštyje suplanuotus reisus. Apie tai ir kalbėjau.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Juk kontrolieriai kaip buvo, taip ir liks. Jie tokiais įsmukėliais ir rūpinsis.
                                          O įsmukėlių bus, ir nemažai

                                          Ir tai bus toli gražu ne tik zuikiai, benamiai bei girtuokliai. Tikriausiai netgi padorūs, už kelionę sąžiningai susimokantis keleivis norės prasmukti į saloną pro galines/vidurines duris, tiesiog dėl nenoro grūstis eilėje prie priekinių durų. O juk vairuotojas tokio įsmukėlio nepastebės (nes bus užimtas įlipančiais keleiviais), o kontrolieius šį įsmukėlį suras jau su bilietu. Tad pažeidėjas liks nenubaustas.
                                          Gal tokių "sąžiningų" chuliganų ir nebus daug, bet visgi teigti kad jų apskritai nebus, irgi klaidinga.

                                          Kontrolieriai aišku liks, jų skaičių reikės netgi padidinti (juk mobiliųjų ekipažų iškvietimų bus daug)...

                                          Finansinės naudos parkams iš naujos tvarkos horizonte mažai nusimato/....

                                          Tai, kokia gi dar nauda yra iš naujos tvarkos ?
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X