Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
    Ei, aš tai girdėjau kad Vilniuje teks mokėti ne už valandą, dieną, mėnesį ar pan, o už nuvažiuotas stoteles. Todėl autobusuose ir pakabinti tie touchscreenai. Tipo kai įlipi į autobusą pridedi kortelę ir kai išlipi. Ir tada nuskaito pinigus
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Čia jau tikrai per daug fantastiškai skamba. Įsivaizduoju kaip sausakimšame troleibuse keleiviai bando žymėtis bilietą prieš išlipant...
    Iš pradžių tikrai buvo toks siūlymas, bet jo atsisakyta, nes būtų pareikalavę didesnių investicijų. Nors mokestis ne pagal laiką, bet pagal kilometražą - logiškas ir modernus, bet pats vykdymas labai komplikuotas.
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Taip pat keistai gautųsi jei pamirštum atsižymėti išlipdamas, tai nejaugi skaičiuotų, kad važinėji visą para ratu
    Būtų buvęs įteisintas įlaipinimas pro vienas duris (nebūtinai tik pro priekines), o išlipimas pro kitas, komposteriai būtų statyti prie durų, ir šalia jų praėjimo įrenginiai. Taip yra (arba buvo ir jau nebėra) Maskvoje
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.09, 21:00.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Jei jau sakote, kad taip nebus kaip minėjau anksčiau, tai kam tada tie nauji komposteriai reikalingi? Daug kartų mačiau kaip žmonės, nežinantys kam jie skirti bando pridėti elektroninius bilietus

      Comment


        Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
        Jei jau sakote, kad taip nebus kaip minėjau anksčiau, tai kam tada tie nauji komposteriai reikalingi? Daug kartų mačiau kaip žmonės, nežinantys kam jie skirti bando pridėti elektroninius bilietus
        Šie bus reikalingi naujos kartos e. bilietams. Iki šiol buvę e. bilietai kortelėje nekaupė jokios informacijos, nes informacija apie įsigytą terminuotą bilietą buvo tiesiog susieta su kortelės brūkšniniu kodu (vis dar naudojama). Netolimoje ateityje į kortelę bus ĮRAŠOMA informacija apie kortelėje esančią įsigytą bilieto rūšį, taip pat apie kortelėje esančią pinigų sumą. Senieji komposteriai neturėjo funkcijos NUSKAIČIUOTI tam tikrą pinigų sumą nuo kortelės, jei naudojama vienkartinio bilieto įsigijimo nuo kortelėje esančios sumos funkcija. Taip pat naujieji komposteriai bus naudojami naudojantis vienkartinių bilietų rūšimi su perlipimu; taip pat - valandiniu bilietu. Be to, senieji komposteriai bus nereikalingi, nes bus naikinami vienkartiniai popieriniai bilietai.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Bobutėms bus sunku priprasti

          Comment


            Aš taip ir nesupratau. Jei aš nesinaudoju VT nuolat, tam kad pravažiuoti truliku 3 stoteles man reikės pirkti e-bilieto kortelę, nes popierinių jau nebebus?

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Jei kalbant apie e-bilieto kompiuterius/komposterius, tai man labai nepatinka pateikiama informacija jo ekrane ir tie smulkus užrašai "Pirkti bilietą" "Kortelės info". Kokiu tikslu ten nupiešta didelė rodyklė ir parašyta Taikyti bilietą ? Juk prie senovinių raudonųjų komposterių nėra jokių rodyklių ir prierašų "Pataikyti į tarpą ir mušti bilietą", ir tai nesudaro jokių problemų žmonėms pasižymėti tą talonėlį. O čia svarbi informacija (mygtukai) užrašyti vos įžiūrimo dydžio raidėm, o bereikalingi užrašai ir beprasmės rodyklės užima 2/3 viso ekranėlio dydžio.
              Man dar nepatinka, kad data rašoma dd-mm-yy, o turėtų būti atvirkščiai.

              Comment


                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                Aš taip ir nesupratau. Jei aš nesinaudoju VT nuolat, tam kad pravažiuoti truliku 3 stoteles man reikės pirkti e-bilieto kortelę, nes popierinių jau nebebus?
                Reikės pirkti vienkartinį bilietą iš vairuotojo. E. bilieto įsigyti nebus reikiamybės, nes neapsimokės

                Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
                Bobutėms bus sunku priprasti
                Visų nuostabai, Kaune ir Klaipėdoje būtent pensininkai pirmieji greičiausiai išmoko naudotis e. bilietu (esamu). Todėl yra pagrįstų vilčių tikėtis, kad atnaujinta sistema jiems nesukels tokių didelių nesklandumų, kaip mes įsivaizduojame.
                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Man dar nepatinka, kad data rašoma dd-mm-yy, o turėtų būti atvirkščiai.
                Ant Vilniaus kortelių taip rašo? Ant Kauno formatas tai lietuviškas: metai-mėnuo-diena. Ar kalbi apie kvitą, gaunamą iš kiosko, papildžius bilietą?
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Reikės pirkti vienkartinį bilietą iš vairuotojo. E. bilieto įsigyti nebus reikiamybės, nes neapsimokės
                  Ok, viskas aišku. Dėkui

                  Tarp kitko, grižtant prie kitos temos, tokiu atveju vis dėlto svarbu, kad vairuotojai mokėtų anglų kalbą. Nes jiems dabar tikrai ne išvengti nuolatinės komunikacijos su turistais.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Man dar nepatinka, kad data rašoma dd-mm-yy, o turėtų būti atvirkščiai.
                    Blogai, kad rasoma nelietuviskai. Bet netgi dabartiniuose LR pasuose ir tapatybes kortelese data usrasyta nelietuvisku formatu. Kas per balvonai sedi migracijos tarnyboje? Ka veikia Valstybine lietuviu kalbos komisija (tai jos kompetencija)?

                    Comment


                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                      Ok, viskas aišku. Dėkui

                      Tarp kitko, grižtant prie kitos temos, tokiu atveju vis dėlto svarbu, kad vairuotojai mokėtų anglų kalbą. Nes jiems dabar tikrai ne išvengti nuolatinės komunikacijos su turistais.
                      Tokiu atveju darbdavys ("Vilniaus autobusai" ir "Vilniaus troleibusai") turėtų rengti privalomus vairuotojų mokymo kursus centralizuotai. Vairuotojai, išmokę anglų kalbos kalbėjimo pagrindų, gautų sertifikatą. Už kursus turėtų sumokėti darbdavys, o už praleistą kursuose laiką, taip pat turi būti mokamas minimalus atlygis darbuotojui, nes kursuose sėdėtų laisvu nuo pagrindinio darbu metu. Tai ganėtinai didelė prabanga
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Blogai, kad rasoma nelietuviskai. Bet netgi dabartiniuose LR pasuose ir tapatybes kortelese data usrasyta nelietuvisku formatu. Kas per balvonai sedi migracijos tarnyboje? Ka veikia Valstybine lietuviu kalbos komisija (tai jos kompetencija)?
                      Lietuvos pasai anksčiau būdavo gaminami Vokietijoje, manau naujo tipo irgi ten gaminami. Vokiečiai naudoja kitokį datos formatą, veikiausiai dėl to taip ir nutiko. VLKK ir taip turi apsčiai daug darbo, net nespėja kontroliuoti gėdingai daug klaidų darančios žiniasklaidos.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Tokiu atveju darbdavys ("Vilniaus autobusai" ir "Vilniaus troleibusai") turėtų rengti privalomus vairuotojų mokymo kursus centralizuotai. Vairuotojai, išmokę anglų kalbos kalbėjimo pagrindų, gautų sertifikatą. Už kursus turėtų sumokėti darbdavys, o už praleistą kursuose laiką, taip pat turi būti mokamas minimalus atlygis darbuotojui, nes kursuose sėdėtų laisvu nuo pagrindinio darbu metu. Tai ganėtinai didelė prabanga Lietuvos pasai anksčiau būdavo gaminami Vokietijoje, manau naujo tipo irgi ten gaminami. Vokiečiai naudoja kitokį datos formatą, veikiausiai dėl to taip ir nutiko. VLKK ir taip turi apsčiai daug darbo, net nespėja kontroliuoti gėdingai daug klaidų darančios žiniasklaidos.
                        Paso dizaina ir ir visa grafine informacija, kuri bus atvaizduoita, pateikia uzsakovas. Kaip pateikia, taip ir pagamina. Irasai kortelese ir pasuose, isduodant juos zmonems, daromi Lietuvoje. Todel cia tik Lietuvos atitinkamu instituciju kalte, kad taip atsitiko su datos irasais. Pirmosios kartos (isduotuose nuo 1993 iki 2003 m.) pasuose datu irasai yra lietuvisko formato.
                        Paskutinis taisė Al1; 2010.02.10, 08:10.

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Ant Vilniaus kortelių taip rašo?
                          Kortelėse gerai - galioja iki 2010-05-01 (tik įtariu nespės iki to laiko naujų išleisti ir teks veltui 8 Lt išnaudoti); turiu omeny tuose naujuose komposteriuose/tikrintuvuose.

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Lietuvos pasai anksčiau būdavo gaminami Vokietijoje, manau naujo tipo irgi ten gaminami. Vokiečiai naudoja kitokį datos formatą, veikiausiai dėl to taip ir nutiko.
                            Visiška nesąmonė.

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Reikės pirkti vienkartinį bilietą iš vairuotojo. E. bilieto įsigyti nebus reikiamybės, nes neapsimokės
                              Vadinasi sustojimuose, ypač stotyje VT turės ilgokai užtrukti sustojęs kol vairuotojas visiem norintiems parduos bilietus ir link jo kabinos susidarys nemaža spųstis.

                              Comment


                                Tiketina, kad is vairuoto bilietus perkanciu zmoniu padauges, bet labai abejoju ar tai bus tokia didele problema, kaip bandai pavaizduoti :-) dauguma tures e.bilietus ir pazymeje komposteriu, nuo ju nuskaitys pinigu suma vienkartiniam bilietui. Bet pvz., prie stoties gali buti sunkiau, nes cia bus daug atvykeliu. Nezinau, gal bus sugalvota kai kuriuose kioskuose prekiauti bilietais, tik butu naudojami kasos kvitai. Zodziu, kol kas spragu bus.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Va čia ir yra problema, kad pas mus imamas pavyzdys, bet padaroma ne iki galo, visur ši problema išspręsta vienkartiniais e-bilietais, o pasiteisinimas ekologija, ne rimtas, juk vairuotojo parduoti bilietai irgi bus popieriniai.
                                  Beje nemanau, kad daug Vilniečių norės įšaldyti savo pinigus e-biliete vien tam, jog jeigu kada prireiks galės pasinaudoti VT.

                                  Comment


                                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                    Va čia ir yra problema, kad pas mus imamas pavyzdys, bet padaroma ne iki galo, visur ši problema išspręsta vienkartiniais e-bilietais, o pasiteisinimas ekologija, ne rimtas, juk vairuotojo parduoti bilietai irgi bus popieriniai.
                                    Beje nemanau, kad daug Vilniečių norės įšaldyti savo pinigus e-biliete vien tam, jog jeigu kada prireiks galės pasinaudoti VT.
                                    Na, jei kas labai retai naudojasi VT, galės savo kortelėje turėti porą bilietų, kas nėra labai didelės sumos užšaldymas.

                                    Comment


                                      Tik ar norės pirkti plastikinę kortelę už ją papildomai sumokėdamas 5Lt., kurią dar reikės papildyti, kai tiesiog galima bus nusipirkti bilietą iš vairuotojo.

                                      Beje nelabai supratau, kaip tada bus galima pasirinkti bilieto rūšį, ar tie komposteriai yra su jautriuoju ekranu ir tu pridėjęs kortelę turėsi pasirinkti, kad nuskaičiuotų kaip už mėnesinį, valandinį ar vienkartinį bilietą ?

                                      Comment


                                        Pridejes prie komposterio bilieta, galesi pasirinkt koki bilieta isigyti uz turimus korteleje pinigus. Taip pat reikes kaskart komposteriu aktyvuoti isigyta terminuota bilieta. Pvz, menesinis galios nuo aktyvavimo dienos, o ne kaip dabar.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Pirmieji MTB-82 buvo neaisku kokios spalvos? Gal kas apsviestu? Is nuotraukos sunku spresti, bet galjo buti melynai gelsvi... Tokie vazinejo kituose TSRS miestuose.

                                          Taciau 1967 m. Jie jau geltonai raudoni.
                                          Tai gal ir pirmieji MTB-82 buvo geltonai raudoni, kaip ir šis:



                                          http://www.villamosok.hu/troli/mtb/mtb82_en.html

                                          Comment

                                          Working...
                                          X