Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Nemeluok. Taip yra ne visada. Pvz. Kaune dažniausiai išrašomas reikiamas protokolas ir pinigai keliauja "Kauno autobusų" sąskaiton.
    Gerai, kad ir Vilniuje taip būtų. Deja...

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    O tai tada į kieno sąskaita pervedami baudų pinigai? LR SM ar LR FM?
    Šito tai tikrai nežinau

    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
    36 ir 76 maršruto autobusais zuikiai važinėja taip link Maximos įlipa Bireliuose, Sakališkėse, Pagubėje ir Naujaneriuose ir važiuoja iki St. Balsiai nuo St. Balsiai toliau nerizikuoja važiuoti. O atgal grįžta irgi nuo St. Balsiai.
    Girdėjau, anksčiau, dar prieš krizę Naujaneriuose norėta nedidelę parduotuvę atidaryti (Norfa ar Cento berods ?), bet pasunkėjus ekonominei situacijai planais viskas ir baigėsi. Dabar ten šeimininkauja smulkieji verslininkai, o stambesnieji nenori kištis į mažai patikimą vietą. O kioskeliai, savaime suprantama, mažai kam pasitikėjimo suteikia (tik tam, kas skubiai nori išgert alkoholio ar parūkyt), kiti gi rizikuoja važiuodami zuikiais iki Maximo (ne visi, kai kurie ir perka bilietus!) . taigi turim ką turim...
    PS: nukrypstant nuo temos apie VT - kokia mažesnė parduotuvė (Norfa L, Cento, Aibė , Ikiukas) šiauriai Verkių Riešės tikrai nepamaišytų.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.05.20, 21:46.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Verkių rūmuose ir Ragučio st. yra kaip tik labai geros, ypač Ragučio. Verkių Riešėje tikrina visą autobusą, o Ragučio st. tuos, kurie nemokamai važiuoja nuo Verkių Riešės Maximos link Naujanerių (tokių visada yra).



      Galvok ką kalbi. Pats tu kaip viena didžiulė nesamonė.



      Tikrai nenorėjau įžeisti, bet kad Jūsų kontaktų Jūsų puslapyje nebuvo (tas "Sala" el. paštas nesiskaito). Šiaip siūlyčiau naudotis Ucoz, nes jie "nubaigti" tinklapius gali tik jei jis nelankomas. Minusai - bus matomos reklamos ir vietos yra tik 200 Mb, bet palaipsniui didėja (pvz. Kaunastrans jau turi 560 Mb).
      Mettal,prasyciau..neizeidineti..! Matyt vienas is tu kontrolieriu ir pats busi?? Atsirado mat didysis fotografas,kam tada cia is vis esi jei savo foto niekam nedalini kaip perskaiciau pasipiktinimus ant taves..dar pinigu uzsiprasyk uz savo "sedevrus"! Ne velnio nenusimanai kai kuriose sritys kaip pastebejau..

      Comment


        Dažnai pastebiu, kaip kontrolieriai neduoda kvito. Pernai vasarą pastebėjau tokį dalyką įlipo kontrolieriai, o vienas kontrolierius lygtais pamatė pažįstamą tas keleivis kontrolieriui padavė 10 Lt., ir kontrolierius kitiems kontrolieriams pasakė daugiau keleivių netikrinam, net pusės keleivių nepatikrino.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          1. Tai tik tavo buka nuomonė.
          2. Nerašyk didžiosiomis raidėmis ir neryškink ir taip parašytą nesąmonę.
          3.
          4. Paskaityk iš naujo, nes man atrodo visai ne taip supratai komentarą ir dėl to apsikvailinai
          man nera ka skaityti..ir ne mano vieno ta "buka" nuomone,nei vienas normalus zmogus nemegsta tu kontrolieriu-paziurek kas vyksta kai jie ilipa i VT.

          Comment


            Parašė centras85 Rodyti pranešimą
            Dažnai pastebiu, kaip kontrolieriai neduoda kvito. Pernai vasarą pastebėjau tokį dalyką įlipo kontrolieriai, o vienas kontrolierius lygtais pamatė pažįstamą tas keleivis kontrolieriui padavė 10 Lt., ir kontrolierius kitiems kontrolieriams pasakė daugiau keleivių netikrinam, net pusės keleivių nepatikrino.
            Čia jau kyšininkavimas. Ir tas keleivis, ir kontrolierius turėtų rimtai gauti į dūdą. Jei pas mus dar teisingumas egzistuoja...
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Imi žemėlapį, imi liniuotę ir matuoji . Šiaip klausimas nėra konkretus: ar maršrutų ilgi pirmyn-atgal, ar kontaktinio tinklo ilgis, ar žemėlapyje vaizduojamų maršrutų atkarpų ilgių suma?
              Tai kaip cia dar niekas neismatavo?

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Čia jau kyšininkavimas. Ir tas keleivis, ir kontrolierius turėtų rimtai gauti į dūdą. Jei pas mus dar teisingumas egzistuoja...
                Pritariu tau vilnieti

                Comment


                  Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                  man nera ka skaityti..ir ne mano vieno ta "buka" nuomone,nei vienas normalus zmogus nemegsta tu kontrolieriu-paziurek kas vyksta kai jie ilipa i VT.
                  Na, kontrolierių kultūros problema visada egzistavo ir egzistuos, kol darbdaviai nesugriežtins jų darbo taisyklių ir neatleidinės tuos, kurie to nusipelnė. Na ir atlyginimus šiek tiek pakelt reikia, kad sąžiningi žmonės šį darbą dirbt eitų.

                  Mėgsti- nemėgsti kontrolierių, bet be jų gal jau seniai visai nebūtų už ką VT išlaikyti, ir vienintelis transportas mieste būtų mašina ..
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                    Mettal,prasyciau..neizeidineti..! Matyt vienas is tu kontrolieriu ir pats busi?? Atsirado mat didysis fotografas,kam tada cia is vis esi jei savo foto niekam nedalini kaip perskaiciau pasipiktinimus ant taves..dar pinigu uzsiprasyk uz savo "sedevrus"! Ne velnio nenusimanai kai kuriose sritys kaip pastebejau..
                    Kaip bepasakysi... Pagal tave, "nė velnio nenusimanantis" nusimano labiau, negu "nusimanantis"
                    O kur, kiek ir už ką žmonės gauna ar gali gauti pinigų - ne tavo reikalas. Kieno nuotraukos, tas ir sprendžia, ką su jomis daryti ir ko už jas prašyti... Apskritai, tavo komentaras dėl tų nuotraukų - absoliutus atitrūkimas nuo pagrindinės minties ir parodo, kad tu dvelki pavydu kitam. Negerai taip, žinok.
                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                    man nera ka skaityti..ir ne mano vieno ta "buka" nuomone,nei vienas normalus zmogus nemegsta tu kontrolieriu-paziurek kas vyksta kai jie ilipa i VT.
                    Kodėl jų nemėgsta? Nes dirba savo darbą? O gal per daug skubotai kontrolieriams tiesiog aklai klijuoji neigiamas konotacijas? Tai va, brangusis, nusišnekėjai
                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Čia jau kyšininkavimas. Ir tas keleivis, ir kontrolierius turėtų rimtai gauti į dūdą. Jei pas mus dar teisingumas egzistuoja...
                    Kaune toks teisingumas veikia, nes čia keleiviai viską mato, o Vilniuje jei tokie atvejai dažni, reiškiasi, vilniečiai tai toleruoja.
                    Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                    Tai kaip cia dar niekas neismatavo?
                    Skaičiai kinta. Gal troleibusų linijos ilgis ir turėtų būti išmatuotas, bet tai tiesiog įdomu dėl įdomumo, o ne labai reikalingo info, galbūt dėl to VT entuziastai ir nesicackina skaičiuoti. Visgi, jei suskaičiuotum - būtume dėkingi

                    Bet reikėtų skaičiuoti keliais aspektais:
                    1. Troleibusų kontaktinio tinklo ilgis (a. skaičiuojant visas linijas, net ir nenaudojamas. b. tik šiuo metu naudojamos pagrindinių (ne nulinės ridos) trasų).
                    2. Kiekvieno maršruto pagrindinių trasų ilgis (ne nulinės ridos).
                    3. Kiekvieno maršruto nulinės ridos trasų ilgis (net jei dubliuojasi su pagrindinių trasų).
                    4. Sudėti visų maršrutų pagr. trasų ilgį.
                    5. -||- nulinės ridos trasų ilgį.

                    Tada būtų įdomu palyginti, kaip ūkiškai organizuojamas Vilniaus VT troleibusų eismas, mat matytume, koks procentinis nulinės ridos ilgis, palyginus su pagr. trasų ilgiu.

                    Užsiėmusiam žmogui tai - savaitės laiko darbas. Neužsėmusiam, bet pritinginčiam - savaitgalio. Neužsiėmusiam ir entuziastingai nusiteikusiam - paros
                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Na, kontrolierių kultūros problema visada egzistavo ir egzistuos, kol darbdaviai nesugriežtins jų darbo taisyklių ir neatleidinės tuos, kurie to nusipelnė. Na ir atlyginimus šiek tiek pakelt reikia, kad sąžiningi žmonės šį darbą dirbt eitų.

                    Mėgsti- nemėgsti kontrolierių, bet be jų gal jau seniai visai nebūtų už ką VT išlaikyti, ir vienintelis transportas mieste būtų mašina ..
                    Kategoriškai nesutinku. Kauno pavyzdys įrodo, kad keleivių kontrolės darbuotojai gali būti mandagūs: įlipę pasisveikina, paprašo pateikti bilietus. Išlipdami palinki geros kelionės. Ne visada taip būna, bet būna. Paprastai tai priklauso nuo konkretaus ekipažo (vienuose surinkti "alchašnikai", kituose - kultūringos panelės ir keli kultūringi vaikinai). Dabar, kai darbo rinkoje yra darbo trūkumas, net ir kontrolės darbuotojų yra labai kultūringų ir esant gerai ekonominei situacijai, tikrai nedirbtų tokio sunkaus ir įtempto darbo. Todėl aklai klijuoti kontrolieriams nemandagumo, nekultūringumo ir žemo mentaliteto darbo etikečių negalima, tai taip kvaila... Dabar atlyginimų kelti visai nebūtina - eina dirbti ir geri darbuotojai - tik džiaugiasi gavę darbą.

                    Būtent - mėgsti tu ar ne, bet kontrolieriai dirba, kad transporte būtų minimali tvarka, o keleiviai mokėtų už kelionę. Todėl kontrolieriai turi būti gerbiami, o ne keikiami.

                    Bet žvelgiant plačiau, prisiminus, lietuviai nekenčia ne tik keleivių kontrolės darbuotojų, bet ir:
                    1. Kelių policininkų
                    2. Saugos tarnybos darbuotojų
                    3. Saugos policijos
                    4. Kasininkų
                    5. Kioskininkų
                    6. Automobilių stovėjimo aikštelės darbuotojų
                    7. Apsaugos darbuotojų
                    8. Kelininkų
                    9. Šiukšlių išvežėjų

                    Sąrašą būtų galima tęsti ir tęsti. Ir vien išsižiojus ir pasakius, kad "aš nekenčiu, nemėgstu kontrolierių" parodo to žmogaus kultūros ir savivokos lygį. Kosmopolitiškumo ir tolerancijos kitų sričių darbuotojams - nulis. Tai parodo, kad lietuviai yra savanaudžiai ir vienas kito neužjaučiantys ir nesuprantantys.
                    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.05.20, 22:27.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Aš ir nesakau, kad visi kontrolieriai yra nemandagūs. Neretai pasitaiko ir priešingų atvejų, bet, sutikit, nemandagus kontrolierius sutinkamas dažniau
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Aš ir nesakau, kad visi kontrolieriai yra nemandagūs. Neretai pasitaiko ir priešingų atvejų, bet, sutikit, nemandagus kontrolierius sutinkamas dažniau
                        Bet tai pagalvokime, dėl ko kontrolierius yra nemandagus (dažnai)?
                        1. Nes maža alga (tas buvo aktualu anksčiau, dabar gi darbuotojai stengiasi, kad išvis neprarastų darbo).
                        2. Nes kas antroje transporto priemonėje atsiranda durnius, kuris reiškia savo nuomonę ne tik apie kontrolierius, jų išvaizdą ir juos bando įvertinti pagal savo mąstyseną, bet ir komentuoja kontrolierių darbą. Ilgainiui po tokių dalykų kontrolės darbuotojai (kaip ir bet koks kitas žmogus) natūraliai užsisklendžia, o po vieno kito užpuolimo atvejo - dar ir tampa priešiški keleiviams (potencialiems blogiukams). Apskritai, darbas su žmonėmis yra sunkus. Ypač sunkus VT, kuriuo dažnai naudojasi žemesnio socialinio sluoksnio atstovai, kurie dažniausiai toli gražu nedvelkia nei tolerancija, nei protingumu.
                        3. Blogos darbo sąlygos.
                        4. Psichologiškai sunkus darbas.
                        5. Laiko spaudimas (reikia greitai patikrinti bilietus, nes gaišinamas transportas).
                        6. Gali būti prigalvota ir daugiau priežasčių.

                        Taigi - kontrolės darbuotojų elgesys su keleiviais yra pačių keleivių veidrodis, tik viskas kiek be jokio asmeniškumo sukoncentruota. T.y., kontrolės darbuotojas gali būti piktesnis, atžagaresnis net ir mandagiam keleiviui. Taip yra dėl to kontrolės darbuotojo nesugebėjimo tvardyti savo nervus, susierzinimą... Apskritai, Lietuvoje įmonių vadovai dar labai konservatyvūs: nerengia darbuotojams seminarų, kurių metų šie būtų mokomi elgtis tam tikrų situacijų metu, neinvestuojama į darbuotojo elgesį, iš darbuotojo tikimasi, kad šis savaime mokės elgtis ir bus profesionalas "iš niekur".

                        Siūlyčiau pirmiau apsižvalgyti, kokioje aplinkoje dirba kontrolieriai, tada galėsite piktintis, bet būsite nesuprasti (išskyrus tos bandos, kuri visai nesigilindama puola kitus keikti).
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Bet tai pagalvokime, dėl ko kontrolierius yra nemandagus (dažnai)?
                          1. Nes maža alga (tas buvo aktualu anksčiau, dabar gi darbuotojai stengiasi, kad išvis neprarastų darbo).
                          2. Nes kas antroje transporto priemonėje atsiranda durnius, kuris reiškia savo nuomonę ne tik apie kontrolierius, jų išvaizdą ir juos bando įvertinti pagal savo mąstyseną, bet ir komentuoja kontrolierių darbą. Ilgainiui po tokių dalykų kontrolės darbuotojai (kaip ir bet koks kitas žmogus) natūraliai užsisklendžia, o po vieno kito užpuolimo atvejo - dar ir tampa priešiški keleiviams (potencialiems blogiukams). Apskritai, darbas su žmonėmis yra sunkus. Ypač sunkus VT, kuriuo dažnai naudojasi žemesnio socialinio sluoksnio atstovai, kurie dažniausiai toli gražu nedvelkia nei tolerancija, nei protingumu.
                          3. Blogos darbo sąlygos.
                          4. Psichologiškai sunkus darbas.
                          5. Laiko spaudimas (reikia greitai patikrinti bilietus, nes gaišinamas transportas).
                          6. Gali būti prigalvota ir daugiau priežasčių.

                          Taigi - kontrolės darbuotojų elgesys su keleiviais yra pačių keleivių veidrodis, tik viskas kiek be jokio asmeniškumo sukoncentruota. T.y., kontrolės darbuotojas gali būti piktesnis, atžagaresnis net ir mandagiam keleiviui. Taip yra dėl to kontrolės darbuotojo nesugebėjimo tvardyti savo nervus, susierzinimą... Apskritai, Lietuvoje įmonių vadovai dar labai konservatyvūs: nerengia darbuotojams seminarų, kurių metų šie būtų mokomi elgtis tam tikrų situacijų metu, neinvestuojama į darbuotojo elgesį, iš darbuotojo tikimasi, kad šis savaime mokės elgtis ir bus profesionalas "iš niekur".

                          Siūlyčiau pirmiau apsižvalgyti, kokioje aplinkoje dirba kontrolieriai, tada galėsite piktintis, bet būsite nesuprasti (išskyrus tos bandos, kuri visai nesigilindama puola kitus keikti).
                          Sutiksiu, kad miesto transporte įvairaus plauko žmonių sutinkama, kurie gali ir ne to pasakyti. Bet taisyklėse aiškiai pasakyti, kad troleibuse negalima nei keiktis, nei žeminti kitų keleivių ir YPAČ personalo . Tai kodėl tokių žmonių nepradėjus nusipelnusiai bausti ? Kol žmonės neatsakys pagal įstatymus, tol jokios tvarkos nebus...

                          O kontrolieriai yra viešas darbas, darbas su žmonėmis, kaip policininkas, stiuardesė, kasininkas ir tt. Tokie žmonės turi turėti geležinius nervus- vengti konfliktų, tvardytis ir tt. Bet kai kuriose situacijose to neįmanoma padaryti, sutinku. taigi kovoti reikia ir su nemandagiais kontrolieriais, ir su netolerantiškais keleiviais. Tokius reikia griežtai bausti, o ntąjį kartą nusižengus- ir visai kuri laiką drausti naudotis VT.

                          Žodžiu- tai nelengvas klausimas, tad spręsim jį dar ilgai...
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Sutiksiu, kad miesto transporte įvairaus plauko žmonių sutinkama, kurie gali ir ne to pasakyti. Bet taisyklėse aiškiai pasakyti, kad troleibuse negalima nei keiktis, nei žeminti kitų keleivių ir YPAČ personalo . Tai kodėl tokių žmonių nepradėjus nusipelnusiai bausti ? Kol žmonės neatsakys pagal įstatymus, tol jokios tvarkos nebus...

                            O kontrolieriai yra viešas darbas, darbas su žmonėmis, kaip policininkas, stiuardesė, kasininkas ir tt. Tokie žmonės turi turėti geležinius nervus- vengti konfliktų, tvardytis ir tt. Bet kai kuriose situacijose to neįmanoma padaryti, sutinku. taigi kovoti reikia ir su nemandagiais kontrolieriais, ir su netolerantiškais keleiviais. Tokius reikia griežtai bausti, o ntąjį kartą nusižengus- ir visai kuri laiką drausti naudotis VT.

                            Žodžiu- tai nelengvas klausimas, tad spręsim jį dar ilgai...
                            Ne taisyklėse, bet įstatymuose aiškiai nurodyta, kad viešoje vietoje negalima keiktis. Na ir kas? Lietuvoje turbūt nėra nei vieno asmens, nubausto dėl keiksmų viešoje vietoje. Nebent nubaustas dėl vieno ir dar prie to paties pripaišo keiksmus. KAIP juos siūlytum bausti? Į troleibusus policininkus suleisti, kad jie protokoluotų visą jaunimėlį? Dauguma sakytų, kad neturi asmens dokumento arba kištų padirbtus Ir ką tada?

                            Labai abejoju, ar apskritai kas nors sprendžia tokius klausimus. Tiesiog baudžia darbuotojus, nors pasekmė būna dėl kitko. VT darbo organizatoriai nesinaudoja VT. Jie - išpampę valdininkai, kuriems nerūpi nei naujovės, nei geras darbas, dauguma netgi nieko nenusimano vadyboje (nors vadovai turi būti įgiję vadybos žinių)... Mano manymu, tai per labai ilgą kainą (keliolika ar keliasdešimt metų) išsispręs savaime, nes visuomenė nori nenori, vis tiek bręs ir tvirtės tolerancijos, bendražmogiškumo ir kt. panašiais aspektais. O kylant ekonomiškai mažės asocialių asmenų, dauguma norės gerai gyvent. O pastebėta, kad gerai gyvenantys, nejaučiantys finansinio nepritekliaus, dažniau yra tolerantiškesni ir vieni kitiems pakantesni, yra mažiau socialinės įtampos.
                            Paskutinis taisė Ametistas; 2010.05.20, 23:03.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                              man nera ka skaityti..ir ne mano vieno ta "buka" nuomone,nei vienas normalus zmogus nemegsta tu kontrolieriu-paziurek kas vyksta kai jie ilipa i VT.
                              Jei "normalaus žmogaus" prototipas yra tas kuris važinėja be bilieto, tada taip - visi tokie labai jų nemėgsta, nes kaip čia mėgsi, jei gali baudą gauti. O šiaip jei važiuoji su bilietu, tvarkingai, tai kodėl reiktu nemėgti ? Gal čia Lietuvoje jau tokia mada atsirado, kad viskuom reikia piktintis, niekinti, keikti ir kitaip koneveikti, nors pagrindo nėra jokio.

                              Comment


                                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                Mettal,prasyciau..neizeidineti..! Matyt vienas is tu kontrolieriu ir pats busi?? Atsirado mat didysis fotografas,kam tada cia is vis esi jei savo foto niekam nedalini kaip perskaiciau pasipiktinimus ant taves..dar pinigu uzsiprasyk uz savo "sedevrus"! Ne velnio nenusimanai kai kuriose sritys kaip pastebejau..
                                Nu nu... Ir ką tu dabar mokai neįžeidinėti, kai pats taip darai? Kodėl dabar turiu visiems savo nuotraukas dalinti ir kodėl manai, kad turiu pinigų už tai prašyti? Gal nesvaik jau? Apie tave pasipiktiniųu yra ne ką mažiau, o manimi piktinasi tokie kaip tu, kuriems nepatinka, kai juos sudrausmina.
                                Iš viso nesuprantu, prie ko čia tas didysis fotografas? Ar aš kur gyriausi, koks aš esu "meistras"? Dėl to, kad nenusimanau kai kuriose srityse, tai savaime suprantama. Ar tu pats nusimanai tuose dalykuose, kuriais nesidomi? Ir iš viso, ką tu nusimanai? Kol kas be skundimosi, pasipiktinimų ir nesibaigiančių "būtų įdomu", "gal kas žino" iš tavęs negirdžiu.
                                Paskutinis taisė Mettal; 2010.05.20, 23:39.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  O kylant ekonomiškai mažės asocialių asmenų, dauguma norės gerai gyvent. O pastebėta, kad gerai gyvenantys, nejaučiantys finansinio nepritekliaus, dažniau yra tolerantiškesni ir vieni kitiems pakantesni, yra mažiau socialinės įtampos.
                                  galima prikibti šioje vietoje, pusiau filosofiškai? čia žiūriu visas forumas pavirto į kažkokias karo stovyklas - pasirink pusę arba mirk
                                  iš dalies baisi mintis, kad nuo kylančios ekonomikos žmonės pasidaro sukalbamesni. tai reiškia, kad pašaro kiekis pradeda reguliuoti žmonių elgesną. staiga pašaras sustojo, ir vėl visi į karo stadiją paneria, paniurę labiau nei bet kada... jokia ekonomika nepridės pagarbos, meilės, artimo tausojimo, harmonijos su savimi, aplinkiniais, gamta
                                  problemos niekur nedings tol, kol kiekvienas mūsų supras, kad pasaulio centras nesisuka aplink mane, mane patį ir mano ego kiekvienas rodykim ir savo žmogišką veidą, o ne grimasas tiems, kurie aplink. gal ir kontrolieriai surūgę, bet malonėkim ir kaip keleiviai praskaidrinti dieną, o ne žlugdyti morališkai. o šypsena nepriklauso nuo piniginės storio
                                  ps. menu atvejį, kai kontrolierius priėjo, o aš kažko tiesiog šypsojausi, ir klausia: "kas juokingo?" Šiaip nieko juokingo, bet gal per daug paniurusių veidų matė

                                  Comment


                                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                    galima prikibti šioje vietoje, pusiau filosofiškai? čia žiūriu visas forumas pavirto į kažkokias karo stovyklas - pasirink pusę arba mirk
                                    iš dalies baisi mintis, kad nuo kylančios ekonomikos žmonės pasidaro sukalbamesni. tai reiškia, kad pašaro kiekis pradeda reguliuoti žmonių elgesną. staiga pašaras sustojo, ir vėl visi į karo stadiją paneria, paniurę labiau nei bet kada... jokia ekonomika nepridės pagarbos, meilės, artimo tausojimo, harmonijos su savimi, aplinkiniais, gamta
                                    problemos niekur nedings tol, kol kiekvienas mūsų supras, kad pasaulio centras nesisuka aplink mane, mane patį ir mano ego kiekvienas rodykim ir savo žmogišką veidą, o ne grimasas tiems, kurie aplink. gal ir kontrolieriai surūgę, bet malonėkim ir kaip keleiviai praskaidrinti dieną, o ne žlugdyti morališkai. o šypsena nepriklauso nuo piniginės storio
                                    ps. menu atvejį, kai kontrolierius priėjo, o aš kažko tiesiog šypsojausi, ir klausia: "kas juokingo?" Šiaip nieko juokingo, bet gal per daug paniurusių veidų matė
                                    Taip, pašaro trūkumas prideda žmonėms irzlumo. Taip pat ir miego trūkumas, nuovargis arba netinkama aplinka, nervų, įtampos perteklius. Kad ir minėtas atvejis su kontrolieriumi - tas nemiegojęs, daug dirbęs, irzlus ir dėl susilpnėjus nervų sistemai, pasikeičia ir mąstysena (trumpalaikis instinktyvus ir galimas kontroliuoti poveikis)...
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Apskritai, Lietuvoje įmonių vadovai dar labai konservatyvūs: nerengia darbuotojams seminarų, kurių metų šie būtų mokomi elgtis tam tikrų situacijų metu, neinvestuojama į darbuotojo elgesį, iš darbuotojo tikimasi, kad šis savaime mokės elgtis ir bus profesionalas "iš niekur".
                                      Iš kur čia ištraukei? Kam reikia - investuoja, ir nemažai.

                                      Comment


                                        Aš galiu pasakyti, kad kontrolierius galima pralinksminti. Vieną kartą man buvo taip aš važiavau geros nuotaikos iš miesto viduryje kelionės įlipo kontrolieriai ir sako ,,Laba diena, prašome paruošti bilietus", bet nieks neišgirdo. Tada aš sakau reikia pranešti per garsiakalbį, o kontrolierė atsakė nors ir su kibiru prie pat sakysi, vistiek negirdės. Ir pralinksmėjusi išlipo.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          "Realūs skaičiai" - ataskaitos, kuriose atsispindi įsigytų bilietų kaina ir maršruto ar reiso rentabilumas. Kitaip tariant, suvesti buhalteriniai pajamingumo skaičiai popieriuje. Ir jais nesužaisi - jie yra tokie, kokie yra.
                                          "Keleivių srautai" - stebimas ir popieriuje užfiksuotas dažniausiai skaičiaus skale arba konkrečiu skaičiumi išreikštas keleivių srautas konkrečiame reise. Vėliau duomenys gali būti apdoroti iki konkrečių atkarpų ar konkrečių maršrutų.
                                          Kitaip tariant:
                                          * "realūs skaičiai" - tai buhalterinės pajamos ir išlaidos
                                          * "keleivių srautai" - stebėjimo būdu užfiksuotas keleivių skaičius marštutuose

                                          Taip?

                                          Jeigu taip, tuomet kyla viena problemėlė. Mechaniniai komposteriai duomenų nefiksuoja (o tokių yra dauguma). Mėnesinių bilietų įlipus į autobusą irgi nereikia žymėti (keleivių su mėnesiniais kiek, pusė visų keleivių?). Vadinasi, duomenų apie konkretaus reiso pajamingumą tiesiog nėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X