Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    kaip matau privaciu autobusu tvarkarasciu "susisiekimo paslaugos" dar neitrauke i optimaliausio marsruto paieska ir neskelbia svieslentese.Gal kas mate ar "keleiviu kontroles" autobusiukas taip pat praleidzia siuos autobusus?

    Comment


      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
      kaip matau privaciu autobusu tvarkarasciu "susisiekimo paslaugos" dar neitrauke i optimaliausio marsruto paieska ir neskelbia svieslentese.Gal kas mate ar "keleiviu kontroles" autobusiukas taip pat praleidzia siuos autobusus?
      Jei privatininkų autobusuose galioja tie patys transporto bilietai, tai manau kontrolieriai tikrina ir jų mašinas

      Comment


        Parašė groundzer Rodyti pranešimą
        Jei privatininkų autobusuose galioja tie patys transporto bilietai, tai manau kontrolieriai tikrina ir jų mašinas
        bilietai tai ne tie patys.. tik sistema kaip jau ir bendra ketina kurti..Kaune jau seniai ir privatus mikroautobusai itraukti i sia sistema(greitojo marsruto paieska),gal todel jog Kaune nera specializuotos imones kaip kad Vilniuje :"susisiekimo paslaugos",o ten lyg ir savivaldybes transporto skyrius tuo uzsiima..

        Comment


          Kaip juos gali skelbti svieslentese, jei privatininku autobusuose nera sumontuotos irangos. Ir kazin ar bus. I bendra bilietu sistema privatininkai nenori listi, nes neapsimoka.

          Comment


            Vilniuje atidarytas naujas, 99 mikroautobuso maršrutas.

            Kursuoja maršrutu Stotis-Lentvaris-Grigiškės (ar Stotis-Grigiškės-Lentvaris?)
            Maršrutą aptarnauja "Centvalis".
            Kaip suprantu jis atidarytas kaip kompensacija už sutrumpėjusį TOKS maršrutą
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Kursuoja maršrutu Stotis-Lentvaris-Grigiškės (ar Stotis-Grigiškės-Lentvaris?)
              Maršrutą aptarnauja "Centvalis".
              Kaip suprantu jis atidarytas kaip kompensacija už sutrumpėjusį TOKS maršrutą
              Stotis-Grigiškės-Lentvaris.
              Ir ne TOKS'o, o "Trakų autobusų".
              http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2077

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kaip juos gali skelbti svieslentese, jei privatininku autobusuose nera sumontuotos irangos. Ir kazin ar bus. I bendra bilietu sistema privatininkai nenori listi, nes neapsimoka.
                Na taip. Bet idomu "susisiekimo paslaugos" koordinuoja ju veikla kaip nors ar tai ne sios imones kompetencija? Jei koordinuoja ka butent? Juk pvz miesto taksi firmu tai "susisiekimo pasalugos" tikrai nemanau jog koordinuotu ( beje-Kauno VT puslapyje,analogiskame vilniustransport.lt yra netgi taksi firmu licenziju nr.ir panasi info apie taksi)?

                Comment


                  Nuo balandžio 22 dienos keičiasi autobuso 87 Ateities st.-Jeruzalė-Didieji Gulbinai maršrutas
                  Autobusas nevažiuos iki Didžiųjų Gulbinų. Maršrutas prasidės nuo Ozo pramogų parko ir tęsis Ozo g., Kalvarijų g., Jeruzalės g., Molėtų plentu iki Molėtų g. esančio prekybos centro IKI. Naujas autobuso 87 maršrutas vadinsis Ozo g.-Kalvarijų g.-Baltupio g.-Vanaginė.
                  vilniustransport.lt
                  Bet kažkaip įdomiai išraizgytas maršrutas aplink tą "Ozo žiedą":


                  Maršruto schema taip pat iš www.vilniustransport.lt .

                  Comment


                    Parašė aRa Rodyti pranešimą
                    Bet kažkaip įdomiai išraizgytas maršrutas aplink tą "Ozo žiedą":
                    Atvaizdas


                    Maršruto schema taip pat iš www.vilniustransport.lt .
                    Labai norėčiau sužinoti, kokie veiksniai nulėmė šio maršruto trasos pakeitimą ?

                    Comment


                      Tai kad niekas juo nesinaudojo. Nemanau, kad ir dabar bus daugiau jų iki to Ozo žiedo. Nustebino tai, kad paskutinis reisas bus po 22 val.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Joo... seniai taip nesistebėjau

                        Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                        Labai norėčiau sužinoti, kokie veiksniai nulėmė šio maršruto trasos pakeitimą ?
                        Na, į šį klausimą galėčiau pabandyt atsakyti. Nors maršrutas atidarytas rugsėjo viduryje, o kartą net perpus suretintas, bet į Didžiuosius Gulbinus kaip keleivių srautas buvo artimas nuliui, taip ir liko. Be abejonės su tuo reikėjo kažką daryti. Bet aš maniau, kad VT vadovai palauks iki vasaros ir pažiūrės, kokie bus srauto pokyčiai, ar pratęs autobusą dar labiau į pakraščio pusę (Pagubę, Naujanerius). Dėl reisų į D.Gulbinus panaikinimo jokių priekaištų neturiu- VT ten neprigijo.

                        Bet keistokai atrodo politikų sprendimas gerinti maršrutą (vis dėlto važinės visą dieną) sunkmečiu. Galvojau, kad galiiausiai tiesiog panaikins maršrutą. Bet ką padarė, tą padarė.

                        Nemanau, kad šis naujas 87 variantas atneš didelį pelną. Faktiškai Baltupių/Jeruzalės/Santariškių gyventojams trasos pakeitimas jokios įtakos neturės- iš mūsų ir taip beveik visas transportas į Pramogų arenos pusę važiuoja. Nebent iki Ozo keliasdešimt metrų arčiau priveš, bet vargu ar dėl šių metrų žmonės valandą lauks šio autobuso.

                        Vienintelis pliusas- pagerės susisiekimas su centru Riešės bei Prašiškių/vanaginės sodų gyventojams- jie galės pasiekti ir troleibusų liniją... Bet tarp pastarųjų VT naudotojų arti 0.
                        O Riešės gyventojai įprato naudotis 112. Nors gal kažkiek keleivių iš čia 87 ir privilios
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Man tai keista kodėl jis nevažiuos V.Gerulaičio gatve, o malsis per labai apkrautą Kalvarijų/Ozo sankryžą. Suprantu, kad tokiu maršrutu jis pravažiuos pro daugiau stotelių ir bus patogiau persėsti, tačiau tai laiko/kuro atžvilgiu nėra geriausias sprendimas.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Man tai keista kodėl jis nevažiuos V.Gerulaičio gatve, o malsis per labai apkrautą Kalvarijų/Ozo sankryžą. Suprantu, kad tokiu maršrutu jis pravažiuos pro daugiau stotelių ir bus patogiau persėsti, tačiau tai laiko/kuro atžvilgiu nėra geriausias sprendimas.
                            Sutinku, bet galbūt norima, kad iš 87 keleiviai turėtų galimybę persėsti į troleibusus, o važiuojant V.Gerulaičio gatve iki jų dar liktų nemažas gabalas.

                            Be to (Ir tai svarbiausia) - V.Gerulaičio/Kalvarijų g. sankryžoje nėra stotelių, tad paleidus maršrutą šia gatve, automatiškai atsirastų išlaidos stotelės įrenginėjimui, o paleidžiant per Kalvarijų/Ozo g. sankryžą- išnaudojama jau gatava infrastruktūra
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Be to (Ir tai svarbiausia) - V.Gerulaičio/Kalvarijų g. sankryžoje nėra stotelių, tad paleidus maršrutą šia gatve, automatiškai atsirastų išlaidos stotelės įrenginėjimui, o paleidžiant per Kalvarijų/Ozo g. sankryžą- išnaudojama jau gatava infrastruktūra
                              Stotelė yra. Iškart pasukus iš Kalvarijų g. į V. Gerulaičio (prie Alfa verslo centro) yra viskas paruošta (tik ženklo nėra). Taip pat yra stotelė ir prie Siemens arenos.
                              P.

                              Comment


                                kontaktas su troleibusų tinklu? negi? dar reikia paeiti iki troleibusų stotelės nemažą atstumą...
                                šiaip buvo mizeris, ir liko mizeris per piką nebent prisipildys 1 reisas jeruzalės st., o vakare prie pramogų arenos

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Berods prieš kokius 5 metus buvo socialinė reklama per ant Operos ir baleto teatro esantį ekraną - dėl zuikių VT per mėnesį patiria 1 mln. litų nuostolį.
                                  Mažai tepasakantis faktas. Per kiek laiko susidaro tas nuostolis: mėnesį, metus, etc.? Ar galima teigti, kad jeigu ne zuikiai, VT nebūtų nuostolingas (sugebėtų bent 'išeiti į nulį')?
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Taigi parašiau, kad per mėnesį.

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Nemanau, kad šis naujas 87 variantas atneš didelį pelną. Faktiškai Baltupių/Jeruzalės/Santariškių gyventojams trasos pakeitimas jokios įtakos neturės- iš mūsų ir taip beveik visas transportas į Pramogų arenos pusę važiuoja. Nebent iki Ozo keliasdešimt metrų arčiau priveš, bet vargu ar dėl šių metrų žmonės valandą lauks šio autobuso.
                                      Vienintelis pliusas- pagerės susisiekimas su centru Riešės bei Prašiškių/vanaginės sodų gyventojams- jie galės pasiekti ir troleibusų liniją... Bet tarp pastarųjų VT naudotojų arti 0.
                                      O Riešės gyventojai įprato naudotis 112. Nors gal kažkiek keleivių iš čia 87 ir privilios
                                      Et, būtų savo laiku vietoje 77-o maršruto pakeitę 87-o maršruto trasa — dabar net tos diskusijos nereikėtų...
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Taigi parašiau, kad per mėnesį.
                                        Ooops, atsiprašau, kad pražioplinau... Aritmetiškai skaičiuojant, per metus susidaro 12mln., o turint galvoje, kad Vilniaus savivaldybė VT šiuo metu yra skolinga per 40mln.; atrodo, kad dar kažką galima padaryti Bent jau teoriškai
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Reikia turėt omeny to meto kainas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X