Parašė Ametistas
					
						
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://www.VilniusTransport.LT/lt/news/view/?id=422
 
 Nuo spalio 20 d. 44 ir 47 maršrutuose pridedama po 1 autobusą. Kaip suprantu, po pertraukiamą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Daug kartų aptarta situacija. Traukinyje negalioja terminuotieji VT bilietai, jis veža tik į stotį, kaina 2,5Lt (kai VT bilietą perkant kioske kaina tik 2Lt), jis retokai kursuoja, etc..Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąĮ oro uostą jau važinėja tuščias "metro" (LG traukinys). Prieš tiesiant naujus laidus, derėtų apmastyti priežastis, kodėl jis tuščias. O jos juk aiškios, ir bendros visam Vilniaus VT.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiektiek pratesiu:nežemagrindė PESA.KODĖLParašė Wycka Rodyti pranešimąDaug kartų aptarta situacija. Traukinyje negalioja terminuotieji VT bilietai, jis veža tik į stotį, kaina 2,5Lt (kai VT bilietą perkant kioske kaina tik 2Lt), jis retokai kursuoja, etc.. ?Beto,vilniečiai labiau įpratė važiuoti autikais ir troleibusais. ?Beto,vilniečiai labiau įpratė važiuoti autikais ir troleibusais.
 Butent, kad LG traukinys.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąĮ oro uostą jau važinėja tuščias "metro" (LG traukinys). Prieš tiesiant naujus laidus, derėtų apmastyti priežastis, kodėl jis tuščias. O jos juk aiškios, ir bendros visam Vilniaus VT.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žinoma. Ir galima pastebėti, kad visos šios problemos yra ne techninės (na išskyrus retą kursavimą), o biurokratinės (kažkas su kažkuo nesusitarė, nesuderino).Parašė Wycka Rodyti pranešimąDaug kartų aptarta situacija. Traukinyje negalioja terminuotieji VT bilietai, jis veža tik į stotį, kaina 2,5Lt (kai VT bilietą perkant kioske kaina tik 2Lt), jis retokai kursuoja, etc..
 
 Todėl neracionalu tiesti naują infrastruktūrą, kai visiškai neišnaudojama jau esama.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šio traukinio maršruto užpildymas NIEKADA neviršys 50%, kol abu galutiniai maršruto taškai bus tik stotis ir oro uostas.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąŽinoma. Ir galima pastebėti, kad visos šios problemos yra ne techninės (na išskyrus retą kursavimą), o biurokratinės (kažkas su kažkuo nesusitarė, nesuderino).
 
 Todėl neracionalu tiesti naują infrastruktūrą, kai visiškai neišnaudojama jau esama.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Priezastys visai kitos. Visu pirma jis kursuoja daug reciau,nei 1 marsruto autobusas. Vienintelis autobusas per kamscius ir sankryzas speja sulakstyti dazniau nei tas traukinukas.Parašė Wycka Rodyti pranešimąDaug kartų aptarta situacija. Traukinyje negalioja terminuotieji VT bilietai, jis veža tik į stotį, kaina 2,5Lt (kai VT bilietą perkant kioske kaina tik 2Lt), jis retokai kursuoja, etc..
 Na o svarbiausia tai joks uzsienietis nesitampys kelis simtus metru su lagaminais ir neieskos kur ten randasi tas traukinukas, paprasciau sesti i autobusa ar taksi. O tiesa dar ir nusileidimas prie to traukinuko beros reikia trankytis laiptais zemyn su lagaminais. Ir i stoti jis niekada neatvaziuoja i pirma kelia,kad kuo maziau reiketu tampytis su daiktais,o visada sustoja kazkur viduryje 7-8 kelyje..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, į Susisiekimo paslaugas. O jau kam konkrečiai- nežinau.Parašė Nas Rodyti pranešimąĮdomu, kur geriausiai būtų rašyti el. laišką, norint pasiteirauti apie 10nr. troleibuso trasos prailginimą? 
 
 Bet pratęsus jį iki Naujosios Vilnios arba iki Panerių/Lentvario, keleivių srautai taip pat neturėtų smarkiai išaugti, nes nemanau, kad yra nuolatinių keleivių srautų tarp VNO ir šių mikrorajonų. O retokas kursavimas- čia keleivių nebuvimo priežastis. Nelabai suprantu, kodėl kiti mano atvirkščiai. Taip, puikiai suprantu, visi nori turėti galimybę ateiti į stotelę bet kuriuo paros metu ir žinoti, kad jo laukiama transporto priemonė atvyks nė vėliau už 5-10 min., bet juk taip organizuojant VT ir iki bankroto netoli belieka.Parašė Wycka Rodyti pranešimąŠio traukinio maršruto užpildymas NIEKADA neviršys 50%, kol abu galutiniai maršruto taškai bus tik stotis ir oro uostas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.18, 17:59.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirma, iš oro uosto į Panerius/Lentvarį nenutrūkstamo maršruto (nekeičiant važiavimo krypties) padaryti neįmanoma (jeigu važiuotų pro Naujininkus). Antra, šis maršrutas darbo dieną atlieka 17 reisų (savaitgaliais — 16 reisų). Pirmasis — 5:45, paskutinis — 21:00. Vadinasi, vidutinis intervalas gaunasi beveik kas 54 minutės. Patys spręskite, daug tai ar mažai. Palyginimui 1 maršruto autobusas važiuoja kas 45 minutės, tačiau beveik jo trasą dubliuojantis 1a maršruto autobusas — dar kas 1h06min; ir abu kartu sudėjus važiuoja (atkarpoje stotis-oro uostas, nuo 5:28 iki 22:05) beveik kas 27 minutės.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBet pratęsus jį iki Naujosios Vilnios arba iki Panerių/Lentvario, keleivių srautai taip pat neturėtų smarkiai išaugti, nes nemanau, kad yra nuolatinių keleivių srautų tarp VNO ir šių mikrorajonų. O retokas kursavimas- čia keleivių nebuvimo priežastis. Nelabai suprantu, kodėl kiti mano atvirkščiai. Taip, puikiai suprantu, visi nori turėti galimybę ateiti į stotelę bet kuriuo paros metu ir žinoti, kad jo laukiama transporto priemonė atvyks nė vėliau už 5-10 min., bet juk taip organizuojant VT ir iki bankroto netoli belieka.
 Jeigu dar pridėsime tokius faktorius, kaip traukinio sustojimas tik galinėse stotelėse, kainodarą, atstumą nuo oro uosto pastato iki bėgių, etc., atsakymas peršasi savaime — šioje atkarpoje traukinys neturi jokių šansų, išskyrus traukiniais į Vilnių atvykstančius/išvykstančius avialinijų keleivius bei palydinčius asmenis, + oro uosto ir aplinkinių įmonių darbuotojai, gyvenantys netoli stoties ir nesinaudojantys asmeniniu transportu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagaliau pie 44 pridėjo dar vieną autobusą. Jau kaip tik buvo laikas. Tik kažkaip labai drastiškai pasikeitė važiavimo laikas. Pvz.: 14val. Filaretų stotelėje link Naujosios Vilnios dabar būna 14:03 14:29 14:53, o nuo spalio 20d. bus 14:10 14:37. Bent jau man tai bus labai nepatogu, nes 7 pamokos pasibaigia 14:35, o autobusas bus tik 15:00, tad teks kokias 20-15min laukti.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąhttp://www.VilniusTransport.LT/lt/news/view/?id=422
 
 Nuo spalio 20 d. 44 ir 47 maršrutuose pridedama po 1 autobusą. Kaip suprantu, po pertraukiamą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laikotarpiu nuo to maršruto sukūrimo iki krizės pradžios (2008 metai) važinėdavo gerokai dažniau. Bet keleivių daugiau nebuvo.Parašė Wycka Rodyti pranešimąAntra, šis maršrutas darbo dieną atlieka 17 reisų (savaitgaliais — 16 reisų). Pirmasis — 5:45, paskutinis — 21:00. Vadinasi, vidutinis intervalas gaunasi beveik kas 54 minutės. Patys spręskite, daug tai ar mažai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su lagaminais trankytis oro uoste tikrai nereikia, yra veikiantis didelis liftas, kuriuo gali nusileisti prie geležinkelio platformos... Atstumas mano galva koks 100 metrų, be to einant iki traukinio yra dengta galerija, apsauganti nuo lietaus... Be to palyginus pvz su Berlyno Schoenefeld (SXF) oro uostu, ten iš S-Bahn traukinio iki terminalo vos ne 15 minuciu eiti reikia, o Vilniuje traukinys pasiekiamas per 3-4 minutes... Taip kad nereikia taip dramatškai vaizduoti situacijos, o pačiam viską savo akimis pamatyti...Parašė praeivis Rodyti pranešimąPriezastys visai kitos. Visu pirma jis kursuoja daug reciau,nei 1 marsruto autobusas. Vienintelis autobusas per kamscius ir sankryzas speja sulakstyti dazniau nei tas traukinukas.
 Na o svarbiausia tai joks uzsienietis nesitampys kelis simtus metru su lagaminais ir neieskos kur ten randasi tas traukinukas, paprasciau sesti i autobusa ar taksi. O tiesa dar ir nusileidimas prie to traukinuko beros reikia trankytis laiptais zemyn su lagaminais. Ir i stoti jis niekada neatvaziuoja i pirma kelia,kad kuo maziau reiketu tampytis su daiktais,o visada sustoja kazkur viduryje 7-8 kelyje..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Juk jis skirtas neigaliesiems,bet be jokių problemų juo galima nusileisti...Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąSu lagaminais trankytis oro uoste tikrai nereikia, yra veikiantis didelis liftas, kuriuo gali nusileisti prie geležinkelio platformos... Atstumas mano galva koks 100 metrų, be to einant iki traukinio yra dengta galerija, apsauganti nuo lietaus... Be to palyginus pvz su Berlyno Schoenefeld (SXF) oro uostu, ten iš S-Bahn traukinio iki terminalo vos ne 15 minuciu eiti reikia, o Vilniuje traukinys pasiekiamas per 3-4 minutes... Taip kad nereikia taip dramatškai vaizduoti situacijos, o pačiam viską savo akimis pamatyti... 
 
 P.S. verčiau šitie pranešimai labiau tinka temoje [VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas .Neterškime.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sostinės mikroautobusuose renkami parašai prieš maršrutinių taksi išstūmimą iš miesto centro
 
 hm, įdomu būtų pamatyti alternatyviąją 71mikrobo trasą  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 bet gi straipsnyje aiškiai parašyta, kad 2mikrobo maršrutas bus Stotis - Kauno g. - Žemaitės g. - G. vilko g. - Fabijoniškės. beje, nebūtina tikėti kiekvienu žodžiu, kad ims ir panaikins...Parašė Al1 Rodyti pranešimąJokių alternatyvų neturi būti, jei jau užsimota išnaikinti mikrobus. Sutampa 80 procentų maršruto su esamais autobusų ar troleibusų - ir nėra tokio mikrobo.
 Comment





Comment