Parašė Wycka
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar grafikus reikia normaliai sudaryti, kad vairuotojams nereikėtų vėžlio greičiu vilktis. Ir taip pat nebereikalauti vairuotojų sekundės tikslumu laikytis grafiko- nebeliks prasmės to daryti, kai 26 ir 53 kursuos dažniau nei kas 10 min. Nieko baisaus, jei į stotelę atvyks 1 min. anksčiau. Nespėjai į vieną autobusą- po 4 min. atvažiuos kitas.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mano kolegaParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO apie ką kalba tuomet? Nesuprantu tavęs  jau atsakė. jau atsakė.
 Ne miestui čia transportas. Ekskursijoms į Trakus taip, bet ne miesto centrui.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, tu buvai visiškai teisusParašė Mettal Rodyti pranešimąIr vėl jokios oficialios informacijos - tik gandai... 
 
 Vilniaus savivaldybė nėra priėmusi jokių sprendimų dėl mikroautobusų
 
 O štai ką rašo Zuokas savo facebooke:Vilniaus meras Artūras Zuokas šiandien pasitarime su Miesto ūkio ir transporto departamento vadovais atkreipė dėmėsį dėl klaidingos informacijos, kad naikinami maršrutiniai mikroautobusai.
 ...
 
 Spaudoje pateikiama informacija yra klaidinga. Savivaldybė nėra priėmusi jokių srendimų dėl mikroautobusų. Prieš įgyvendinant bet kokius sprendimus, gyventojams bus pasiūlytos alternatyvos, kurios nesukels nepatogumų vykstant į darbą, namo, ar tiesiog keliauti po miestą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Todėl, kad gali pasiūlyti sustoti kur nori, lėkti dvigubai greičiau nei leistinas greitis, priešpriešine juosta, šaligatviais ir t.t.Parašė Wycka Rodyti pranešimąKažin kodėl mikroautobusų nesunaikina tokie faktai, kaip didesnė bilieto kaina ir terminuoto bilieto nebuvimas???
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Už KET pažeidimus turėtų bausti kelių policija, o ne savivaldybė.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTodėl, kad gali pasiūlyti sustoti kur nori, lėkti dvigubai greičiau nei leistinas greitis, priešpriešine juosta, šaligatviais ir t.t.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Policija paskui kiekvieną mikrobą neprilakstys. Kaip manai, kodėl normaliose šalyje nėra tokios VT rūšies?Parašė Wycka Rodyti pranešimąUž KET pažeidimus turėtų bausti kelių policija, o ne savivaldybė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet paskui kiekvieną BMW sulaksto, baudas susirenka, kartais auto konfiskuoja, vis tiek pasiekia to, kad masinio KET pažeidinėjimų nėra, tik mikroautobusai kažkodėl visiems nuolat užkliūna. „Normaliose šalyse“ jų nėra tik todėl, kad tos normalios šalys turi normalų VT už normalią kainą, su normaliu komfortu ir normaliais greičiais.Parašė Lettered Rodyti pranešimąPolicija paskui kiekvieną mikrobą neprilakstys. Kaip manai, kodėl normaliose šalyje nėra tokios VT rūšies?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ta prasme tinka ekskursijoms į Trakus "Fiat Ducato", kai mažai keleivių važiuoja?Parašė oranger Rodyti pranešimąMano kolega jau atsakė. jau atsakė.
 Ne miestui čia transportas. Ekskursijoms į Trakus taip, bet ne miesto centrui.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Oj ne, ekskursijoms į Trakus reikia minkštesnių sėdynių.Parašė oranger
 Mano kolega jau atsakė. jau atsakė.
 Ne miestui čia transportas. Ekskursijoms į Trakus taip, bet ne miesto centrui.
 
 Iš dalies sutinku- Fiate laisvai buvo galima įtaisyti ir antrąją automatinių durų varčią, vietoj tų visiškai nereikalingų priekinių keleivio durų. Bet visais kitais aspektais šie mikriukai, puikiai tinka miestui.
 
 O žemagrindžių mikroautobusų turbūt kad nebūna.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 pridėsiu savo minčių prie taviškių: ir minkštesnės važiuoklės reikia. nes jei teko važiuot, tai tikrai nemalonus supimas. gale tai ypač jaučiasi.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąOj ne, ekskursijoms į Trakus reikia minkštesnių sėdynių.
 
 Iš dalies sutinku- Fiate laisvai buvo galima įtaisyti ir antrąją automatinių durų varčią, vietoj tų visiškai nereikalingų priekinių keleivio durų. Bet visais kitais aspektais šie mikriukai, puikiai tinka miestui.
 
 O žemagrindžių mikroautobusų turbūt kad nebūna.
 
 o dėl keleivio sėdynės prie vairuotojo tai greičiausiai padaryta tam, kad porininkas, kažkur maršruto vidury įsėdęs, galėtų atsisėst šalia savo kolegos (bent aš taip supratau) 
 
 edit: nedarom čia offtopic Paskutinis taisė ssnaiperis; 2011.10.05, 21:02. Paskutinis taisė ssnaiperis; 2011.10.05, 21:02.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=418Atsižvelgiant į padidėjusius keleivių srautus, nuo 2011 m. spalio 10 d. keičiasi troleibusų maršruto Nr.13 Žirmūnai – Šeimyniškių g. – Naugarduko g. tvarkaraščiai darbo dienomis.
 
 Darbo dienomis 13 maršrute pridedamas vienas pertraukiamu grafiku dirbsiantis troleibusas- taigi iš viso maršrutu dirbs 6 troleibusai. Poilsio dienų grafikas lieka toks pats. Negi šis maršrutas išties populiarėja? Teko girdėti, kad kaip tik yra vienas iš nuostolingiausių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 aš irgi girdėjau, kad tai vienas nuostolingiausių maršrutų. nors nepasakyčiau, kad jis ir anksčiau buvo nepopuliarus (atmetus savaitgalį).Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąhttp://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=418
 
 Darbo dienomis 13 maršrute pridedamas vienas pertraukiamu grafiku dirbsiantis troleibusas- taigi iš viso maršrutu dirbs 6 troleibusai. Poilsio dienų grafikas lieka toks pats. Negi šis maršrutas išties populiarėja? Teko girdėti, kad kaip tik yra vienas iš nuostolingiausių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Klausimas, ar 13-o maršruto troleibusų skaičiaus padidinimas nesumažina kokio gretimo maršuto troleibusų skaičiaus?
 
 13-as maršrutas užvažiuoja į Naugarduko g., kur nemažai daugiabučių, o susisiekimo galimybės su miestu yra ribotos. Taip pat jis 'patogina' susisiekimą su miesto centru akliesiems ir silpnaregiams, kurių tame rajone tikrai netrūksta. Maža to, prie pat Naugarduko g. žiedo įsikūręs Lenkų kultūros centras, kuris, net neabejoju, taip pat pageidauja maršruto išlikimo.
 
 Nežinau, pagal čia matuojamas tas nuostolingumas, bet šiaip jau 13-as maršrutas tuščias nevažinėja. Jei ne Naugarduko gatvėje, tai kitose vietose tų keleivių susirenka. Pagrindinė jo problema - didelis dubliavimas 12-o ir 17-o maršrutų. Gal būt efektyviau būtų, jei vietoj 13-o maršruto į Naugarduko g., kaip į tarpinę stotelę, užsuktų atskiri 17-o maršruto reisai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne,nukeliaus i dispečerinė,o tada jau šiuksliu deže.Parašė praeivis Rodyti pranešimąNukeliaus i . O istaisys tada,kai vel keis grafikus ar pavadinimus,tada tuo paciu pakeis ir ta:-)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš kur tokia informacija? Ir nejaugi jau nuspręsta juos naikinti nepriklausomai nuo nieko? Nejaugi 88 ir 89 ir buvo atidaromi su mintimi, kad egzistuos tik laikinai?Parašė 1132
 Greičiausiai kad nuostolingi, nes nuo 2012 metų Liepos 8 dienos 88 ir 89 maršrutus panaikins visai. Fiat autobusų salone turi būti parašyta.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eismo pakeitimai dėl pervažos darbų
 
 Kaip suprantu, 67 maršrutas skaidomas į dvi dalis?
 
 P.S. gal kas rengiasi pasivažinėti 67-u tokia įdomia trasa- pro Šatrininkus, Kyviškes, Sadūniškes, Skaisterius... Turėtų būti įdomu Dar įdomu, ar jis stos visose stotelėse? Dar įdomu, ar jis stos visose stotelėse?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 nu nieko sau... tik atidarė ir jau naikins... idiotiška valdžia, ką daugiau galiu pasakytParašė 1132 Rodyti pranešimąGreičiausiai kad nuostolingi, nes nuo 2012 metų Liepos 8 dienos 88 ir 89 maršrutus panaikins visai. Fiat autobusų salone turi būti parašyta.   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Truputi šokiruojanti naujienaParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąEismo pakeitimai dėl pervažos darbų
 
 Kaip suprantu, 67 maršrutas skaidomas į dvi dalis?
 
 P.S. gal kas rengiasi pasivažinėti 67-u tokia įdomia trasa- pro Šatrininkus, Kyviškes, Sadūniškes, Skaisterius... Turėtų būti įdomu Dar įdomu, ar jis stos visose stotelėse? Dar įdomu, ar jis stos visose stotelėse? Tikriausiai autobusui teks ir per žvyrkelį važiuot, nes ,kiek žinau, tarp Skaisterių ir Sadūniškių kelias neasfaltuotas (nebent išasfaltavo per rugsėjį). Anksčiau gyvenau Skaisteriuose Tikriausiai autobusui teks ir per žvyrkelį važiuot, nes ,kiek žinau, tarp Skaisterių ir Sadūniškių kelias neasfaltuotas (nebent išasfaltavo per rugsėjį). Anksčiau gyvenau Skaisteriuose  
 Comment









Comment