Parašė 2120
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Greičiausiai tiek 14 troleibusą sutrumpino, tiek 15A autobusą uždarė dėl sumažėjusio keleivių srauto į Valakampių paplūdimį. Man tai labai keista, dėl kokios gi priežasties poilsiautojų ten sumažėjo. 15 autobusas pro ten važiuoja, bet žmonių netgi vasarą įlipa ne daugiau nei visoje maršruto atkarpoje, t.y. nedaug. Tiesa, 15 kursuoja gana retaiParašė 2120 Rodyti pranešimą14 troleibusas nuo Antakalnio žiedo važiuodavo Lizdeikos, Vaidilutės gatvėmis iki stoteles 2-asis papludimys (Anksčiau vadindavosi : 2-as pliažas) ir važiuodavo atgal. Paskui prieš 4 ar 5 metus paleido 15A maršruto autobusa. Jis važiuodavo kaip ir 14 troleibusas bet ir ji panaikino ta maršruta.
 
 Ne 072, o 062.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal dėl to, kad privatininkus (05 ir 072 ) integruos į bendro bilieto sistemą?
 Nemanau, kad nuo rugsėjo 1 d. integruos į bendrą sistemą- kitaip apie tai jau seniai praneštų. Be to, privačių maršrutų autobusuose dar nesumontuoti nei e.bilieto kompiuteriai, nei komposteriai. Nesuspės jie per tokį trumpą laiką visko padaryti
 bet kuriuo atveju, 53A maršruto nebuvimas skaudžiai smogs 53 autobusui, kuris ir taip piko metu visada apkrautas
 
 Taip, važiavo. Aukštaičių g. dar likęs stotelės ženklas su užrašu "Paupys" (jei dar nenuėmė)Parašė 2120 Rodyti pranešimąO ten kiek girdėjau 33 autobusas iki Aukštaičių gatvęs važiuodavo?Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.08.28, 18:47.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes nemoka derinti jo grafiko su 53. Ten juk važiuos tik 2 autobusai, taigi taip norima sutaupyti - uždarai maršrutą "laikinai" vasarai, o iš tikrųjų visam laikui. Šiaip iš 53A tikrai buvo mažai naudos.Parašė 2120 Rodyti pranešimąO gal yra žinoma kodėl nuo Rugsėjo 1 dienos nežiuos 53A autobusas?
 
 14 troleibuso niekur netrumpino jo maršrutas ir buvo toks - Antakalnis - Valakampiai. Apie 2004-2006 metus 2 kartus vasarą buvo leidžiamas 15A maršrutas. 15 maršrutas kursuoja vien dėl to, kad juo važiuoja tremtiniai iš savo pensiono į parduotuvę ir atgal bei ligoniai į reabilitacijos centrą. Po 19 val. keleivių srauto praktiškai nėra. Nenuostabu, kad 15 važiuoja tik 1 autobusas. Jeigu ne Turniškės, jis seniai važiuotų tik dienos metu.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGreičiausiai tiek 14 troleibusą sutrumpino, tiek 15A autobusą uždarė dėl sumažėjusio keleivių srauto į Valakampių paplūdimį. Man tai labai keista, dėl kokios gi priežasties poilsiautojų ten sumažėjo. 15 autobusas pro ten važiuoja, bet žmonių netgi vasarą įlipa ne daugiau nei visoje maršruto atkarpoje, t.y. nedaug. Tiesa, 15 kursuoja gana retai
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad ten ir dažniausiai galima pamatyti 15 maršruto autobusa arba Mercedes Benz Cito arba maža Vanhool autobusa. Tena mažai kas važinėja aplamai juo.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGreičiausiai tiek 14 troleibusą sutrumpino, tiek 15A autobusą uždarė dėl sumažėjusio keleivių srauto į Valakampių paplūdimį. Man tai labai keista, dėl kokios gi priežasties poilsiautojų ten sumažėjo. 15 autobusas pro ten važiuoja, bet žmonių netgi vasarą įlipa ne daugiau nei visoje maršruto atkarpoje, t.y. nedaug. Tiesa, 15 kursuoja gana retai
 Gal ir gerai kad 15 tik važinėja ten, tik nesuprantu, kodel i Turniškes jis važiuoja Grybautojų gatve. O važiuodamas i Antakalni arba Žolyno gatve važiuoja Svajonių, Vaidilutės ir Lizdeikos gatvėmis?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turniškėse jis yra žiedinis bei ten nestovi. Praktiškai 15 maršrutas yra "Antakalnis-Turniškės- Antakalnis" (kai kuriais reisais iki Žolyno g.)Parašė 2120 Rodyti pranešimąTai kad ten ir dažniausiai galima pamatyti 15 maršruto autobusa arba Mercedes Benz Cito arba maža Vanhool autobusa. Tena mažai kas važinėja aplamai juo.
 Gal ir gerai kad 15 tik važinėja ten, tik nesuprantu, kodel i Turniškes jis važiuoja Grybautojų gatve. O važiuodamas i Antakalni arba Žolyno gatve važiuoja Svajonių, Vaidilutės ir Lizdeikos gatvėmis?
 
 Nepasakysiu kad mažai naudos. Jis mažino ir taip labai apkrauto 53 maršruto srautus (kiek mačiau 53A, niekada tuščias nevažinėjo). Dabar, jį nuėmus, 53-iajam bus labai sunku...Parašė Mettal Rodyti pranešimąNes nemoka derinti jo grafiko su 53. Ten juk važiuos tik 2 autobusai, taigi taip norima sutaupyti - uždarai maršrutą "laikinai" vasarai, o iš tikrųjų visam laikui. Šiaip iš 53A tikrai buvo mažai naudos.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.08.28, 18:52.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai gerai. Tai dar vienas smūgis įlaipinimo pro priekines duris tvarkai... Kai 53 pradės stovėti įlaipinant po 5 minutes, tai skundų bus nemažai.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą...bet kuriuo atveju, 53A maršruto nebuvimas skaudžiai smogs 53 autobusui, kuris ir taip piko metu visada apkrautas.
 
 
 Moksleiviai naudojasi 15 autobusu. Šiaip dienos metu vienas kitas žmogelis.Parašė 2120 Rodyti pranešimąTai kad ten ir dažniausiai galima pamatyti 15 maršruto autobusa arba Mercedes Benz Cito arba maža Vanhool autobusa. Tena mažai kas važinėja aplamai juo.
 Gal ir gerai kad 15 tik važinėja ten, tik nesuprantu, kodel i Turniškes jis važiuoja Grybautojų gatve. O važiuodamas i Antakalni arba Žolyno gatve važiuoja Svajonių, Vaidilutės ir Lizdeikos gatvėmis?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei kalbi apie reisą 19:14 iš Antakalnio žiedo, tai čia galbūt troleibusų parko darbuotojai užsiprašė. Nors nežinau kam jiems to 1 reiso reikėjo. Kitokia priežastis į galvą neateinaParašė 2120 Rodyti pranešimąDarbo dienomis nuo Rugsėjo 1 dienos mačiau kad 15 maršruto autobusas nuo Antakalnio žiedo 1 reisą važiuos iki Žolyno gatvės. Ir iš Žolyno gatvės iki Antakalnio žiedo. Čia jis vakare važiuos. Tik aš nesuprantu, kam to vieno trumpo reiso reikia?Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.08.28, 21:21.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jo kaip tik apie ši reisa ir turėjau omeny.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJei kalbi apie reisą 19:14 iš Antakalnio žiedo, tai čia galbūt troleibusų parko darbuotojai užsiprašė.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prie troleibusų parko nėra stotelės. Ten dėl sveikatos priežiūros įstaigų taip daroma. 15 visada stovi Turniškėse su keleiviais, kurie važiuoja toliau. 53A dažniausiai važiuodavo paskui 53 ir būdavo tuščias. Kaip jau sakiau, derinimas tikrai nekoks, nes 53 visų pirma derina su 062, o jau po to tvarko 53A kad jis važiuotų po/prieš 53 5 min. atstumu. Be to 53A dirbo tik 2 autobusai 50-60 min. intervalu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Al1 Rodyti pranešimąLabai gerai. Tai dar vienas smūgis įlaipinimo pro priekines duris tvarkai... Kai 53 pradės stovėti įlaipinant po 5 minutes, tai skundų bus nemažai.Taip, turint omeny, kad įlipama tik pro priekines duris, 53-iajam rugsėjį bus ypač sunkuParašė 2120 Rodyti pranešimąNors gal ir gerai ištikruju dėl tos ilaipinimo tvarkos kad nebus to 53A daugiau bus žmonių 53 autobuse ir jis bus perpildytas tada tikrai žmones neištvers ir skundus pradės rašyti ir manau panaikins šita nesamoninga ilaipinimo sistema. . Jei tai privers grąžinti senąją laipinimo tvarką- bus puiku. Tik abejoju, kad valdininkai paisys keleivių nuomonės. . Jei tai privers grąžinti senąją laipinimo tvarką- bus puiku. Tik abejoju, kad valdininkai paisys keleivių nuomonės.
 
 Taip, toks maršrutas yra būsimosios miesto viešojo transporto plėtros planuose. Visgi tikriausiai supranti, kad artimiausiais metais jo tikėtis neverta, esant tokiai krizei. Žinoma, kad aptarnaus jį 2-asis parkas. bet aš asmeniškai tokia idėją nelabai palaikau- geriau yra pratęsti iki Santariškių 16 maršrutąParašė 2120 Rodyti pranešimąO nebus atidaromas 21 troleibusų maršrutas Karoliniškės-Santariškės? Ir čia tiesa jog aptarnautu 2-asis troleibusų parkas?
 
 Vistiek, manau, tas reisas bus praktiškai tuščias, kaip ir daugelis reisų į Žolyno g. (važiuoja vos vienas kitas keleivis). Sveikatos įstaigų ten yra, bet daugelis darbuotojų, manau, eina pėsčiom iki Klinikų st., o ne laukia 15 autobuso, užsukančio į Žolyno g. tik piko metu ir tai kas valandą.Parašė Mettal Rodyti pranešimąPrie troleibusų parko nėra stotelės. Ten dėl sveikatos priežiūros įstaigų taip daroma. 15 visada stovi Turniškėse su keleiviais, kurie važiuoja toliau. 53A dažniausiai važiuodavo paskui 53 ir būdavo tuščias. Kaip jau sakiau, derinimas tikrai nekoks, nes 53 visų pirma derina su 062, o jau po to tvarko 53A kad jis važiuotų po/prieš 53 5 min. atstumu. Be to 53A dirbo tik 2 autobusai 50-60 min. intervalu.
 O Bistryčios st. yra visai netoli troleibusų parko.
 Matyt, šio reiso verkiant užsiprašė kažkoks autoritetingas ligoninės vadovas, ir klerkai kaip visada nesugebėjo jam paprieštarauti.
 
 Apskritai manau, kad dabartinis 15 maršrutas nedaug prasmės turi. Manyčiau, jį reikia tęsti toliau į miestą (norint padidinti jo pelningumą). Pavyzdžiui, į Stotį per Olandų g. ir Senamiesčio aplinkkelį. Pamenu, buvo siūlomas toks maršrutas.Tai va, manau, kad užuot atidarant naują maršrutą, geriau išnaudoti tą patį 15, kuris ir taip yra vienas mažiausiai apkrautų.
 Maršrutas vadinsis Turniškės-Stotis ir kursuotų tik darbo dienomis. O po 19 h ir savaitgaliais kursuos važiuos savo trasa Turniškės-Antakalnis. Jis būtų gana patogus Antakalnio gyventojams bei kiek mažintų 2 troleibuso srautus
 O Žolyno g. srautas ir taip minimaliausias, tad užsukimą ten galima palikti tik 2-3 kartus per dieną, maksimaliai priderinus juos prie ligoninių darbo
 
 Juk puikiai žinai, kokia yra 53 autobusų maršruto apkrova Todėl 53A bent jau piko metu tikrai reikalingas (tai jis ir važinėjo tik piko metu), tik, žinoma buvo būtina geriau priderinti jį prie 53-io. Bet valdininkai pasirinko lengviausią problemos sprendimo būdą- tiesiog panaikinti maršruto. Dar vienas įrodymas, kad su loginiu mąstymu jiems problemos Todėl 53A bent jau piko metu tikrai reikalingas (tai jis ir važinėjo tik piko metu), tik, žinoma buvo būtina geriau priderinti jį prie 53-io. Bet valdininkai pasirinko lengviausią problemos sprendimo būdą- tiesiog panaikinti maršruto. Dar vienas įrodymas, kad su loginiu mąstymu jiems problemos Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.08.28, 23:06. Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.08.28, 23:06.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 o tarp kitko dėl troleibusų linijos tiesimo iki Santariškių nuo Pramogų arenos. Kiek ten kažin kilometrų butų - kokie 5-6? 1999 metais Kaune troleibusų parkas savo jėgomis nutiesė laidus Pramonės prospektu nuo Draugystės gatvės iki Sauletėkio. O tada irgi krizė buvo, dar gal net smarkesnė. Ir svarbiausia niekur niekas nerašė, kiek tai kainavo. Įtariu kad ne fantastiškai daug. Nes jau kai paskui buvo kalbėta apie linijų tiesimą į Šilainius spaudoje pradėjo mirksėt aštuonženkliai skaičiai. Nes prie bet kokio viešojo projekto atsiranda krūva veikėjų norinčių GERAI pasišildyt rankas
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Troleibusų linijos pratęsimas nuo Pramogų arenos iki Santariškių:Parašė uH1978 Rodyti pranešimąo tarp kitko dėl troleibusų linijos tiesimo iki Santariškių nuo Pramogų arenos. Kiek ten kažin kilometrų butų - kokie 5-6? 1999 metais Kaune troleibusų parkas savo jėgomis nutiesė laidus Pramonės prospektu nuo Draugystės gatvės iki Sauletėkio. O tada irgi krizė buvo, dar gal net smarkesnė. Ir svarbiausia niekur niekas nerašė, kiek tai kainavo. Įtariu kad ne fantastiškai daug. Nes jau kai paskui buvo kalbėta apie linijų tiesimą į Šilainius spaudoje pradėjo mirksėt aštuonženkliai skaičiai. Nes prie bet kokio viešojo projekto atsiranda krūva veikėjų norinčių GERAI pasišildyt rankas
 
 a) Tiesiai- Kalvarijų g., Jeruzalės g., Santariškių g. - 5,5 km.
 b) Važiuojant per Baltupius- Kalvarijų g., Didlaukio g., Baltupio g., Ateities g., Jeruzalės g., Santariškių g. - 6,7 km
 
 Manau, rinksis antrąjį variantą- juk Baltupiuose keleivių daugiau.
 
 O pilną tokio projekto kainą pasakyti negaliu, nes nežinau, kiek tiksliai kainuoja 1 km troleibusų linijos.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.08.28, 22:50.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pasakyti, kad 1 km kainuoja 10 milijonų, gali tik žmogus, visai tolimas nuo šios srities. Arba pasipelnyti norintis verslininkasParašė uH1978 Rodyti pranešimąŠtai tame ir esmė kade niekas iš mūsų nežino. O laikrašty pats žinai ką gali parašyti. nebent žmonės kurie priekiauja varine viela. Bet įsivaizduok viela, atramos pria esamų stulpų ir parko darbuotojų darbas. Nejau 10 000 000?
 Comment






Comment