Parašė uH1978
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O nauji troleibusų tinklui tinkami stulpai, tinklo šakotuvai... Jų nereikia?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaune 1,2 km ilgio troleibusų liniją iki Onkologijos ligoninės planuojama nutiesti už 800 tūkst.Parašė amiko Rodyti pranešimąO nauji troleibusų tinklui tinkami stulpai, tinklo šakotuvai... Jų nereikia?
 http://www.kf.lt/?id=13&nid=8772„Autrolis“ miesto valdžiai siūlo nutiesti 1,2 km liniją ir Kariūnų plente, kuriuo troleibusai važiuotų iki Onkologijos ligoninės. Preliminariais skaičiavimais, šie darbai kainuotų iki 800 tūkst. litų.
 
 Tai kodėl gi Vilniuje kilometras turėtų kainuoti 10 kartų daugiau ? Suprantu, ne visų gatvių šviestuvų stulpai pritaikyti troleibusų tinklui, kai kur reikės statyti
 naujus stulpus, bet tai juk nepadidina statybų kainos dešimteriopai ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vis tik matyt antra 80-ųjų pusė, nes antrasis parkas atidarytas 1985 m. gruodžio 28 d.Parašė Edvard Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O dabar grįžkim prie 36 mikriuko maršruto jis turi trys maršrutus
 paryškintas bus pagrindinis
 1. Žalgirio g. - Balsiai - Naujaneriai - Pagubė - Birelių g.
 2. Žalgirio g. - Balsiai - Naujaneriai - Pagubė
 3. Žalgirio g. - Balsiai - Naujaneriai, nes keleivių daugiausia dienos metu būna nuo Naujanerių. Kitur tik piko valandomis.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sorry, nesupyk tiktai. BEt nejaugi nėra temos kitos parinkti apart 36, 76 autobusu trasas? Kai tik čia užeinu taip pastoviai čia aprašomas 36 autobusas ar mikriukas. Nepagalvokit kad čia kažka ižeidinėju bet nepasieks Vilniaus autobusų parkas tavo šitų sugalvotų pasiulymu. Nebent nusiuskit visa linka i VAP ir i VT tada gal pamatys kad čia kažkas yra aptarinėjama ir gal kažka nuspres.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1. Aš irgi labai nenusimanau bet pamėginsiu pataikyti. Gal dėl to kad iki Žaliojo tilto daugiau žmonių tuo metu važiuoja užtat. Na pat nelabai suprantu kam jo reikia. Bet kiek pamenu 53A dubliuodavosi paskutiniu reisu i 53 ir 56 maršrutus.Parašė Edgarass Rodyti pranešimąAš esu truputį neišmanėlis šioje srityje, tad noriu paklausti. Kodėl, kai keleivių srautai padidėja (mokslo metais) paleidžiamas 53A maršrutas, o ne tiesiog padažninamas 53 maršrutas piko valandomis?
 
 2. O nežinia koks bus likimas 9 maršruto autobusi ir 77?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Beje čia kažkas šio forumo lankytojų tvarko viešojo transporto entuziastų puslapį? Pastebėjau, kad Vilniaus troleibusų maršrutų archyve nėra paminėti maršrutai, apie kuriuos neseniai diskutavote. 8, kuris iki Paupio važiavo ir 14 Antakalnis - Valakampiai.Paskutinis taisė Edgarass; 2010.08.29, 15:19.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iki Žaliojo tilto važiuoja daugiau keleivių, o ir nuo jo irgi nemažai. 53A seniau važiavo kas 20-30 min. darbo dienomis visą dieną, bet vėliau paliktas tik piko metu. Ir tik 2009 metais jis buvo pirmą kartą uždarytas vasaros sezonui. Iki šių metų vasaros juo dirbo vos 2 autobusai - tiek seniau važinėdavo juo vasarą.Parašė Edgarass Rodyti pranešimąAš esu truputį neišmanėlis šioje srityje, tad noriu paklausti. Kodėl, kai keleivių srautai padidėja (mokslo metais) paleidžiamas 53A maršrutas, o ne tiesiog padažninamas 53 maršrutas piko valandomis?
 Kas liečia 53, tai juo važiuos 1 autobusu daugiau nei pavasarį. Jis dirbs visą dieną, taigi, abu vairuotojai, kurie dirbo 53A, dabar "dirbs" 53.
 
 O prie ko čia jų likimas? Jų gi ir taip jau seniai nėra ir niekam dėl jų neskauda galvos.Parašė 2120 Rodyti pranešimą2. O nežinia koks bus likimas 9 maršruto autobusi ir 77?
 
 P.S. šiemet 55 maršrutas sumuš kursavimo dažnumo rekordą - juo dirbs net 9 autobusai (5 visą dieną + 4 piko metu).
 
 Aš vienas iš tvarkytojų. Amiko - pagrindinis.Parašė Edgarass Rodyti pranešimąBeje čia kažkas šio forumo lankytojų tvarko viešojo transporto entuziastų puslapį? Pastebėjau, kad Vilniaus troleibusų maršrutų archyve nėra paminėti maršrutai, apie kuriuos neseniai diskutavote. 8, kuris iki Paupio važiavio ir 14 Antakalnis - Valakampiai.
 Šie maršrutai nepaminėti todėl, kad jie nėra panaikinti, o tik pakeistos jų trasos. Laikui bėgant kiekvienas maršrutas turės savo puslapį su istorija ir kitais faktais. Šiandien paruošiu kokio nors troleibusų maršruto istoriją.Paskutinis taisė Mettal; 2010.08.29, 15:29.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mmm, turetu buti idomu :]Parašė Mettal Rodyti pranešimąAš vienas iš tvarkytojų. Amiko - pagrindinis.
 Šie maršrutai nepaminėti todėl, kad jie nėra panaikinti, o tik pakeistos jų trasos. Laikui bėgant kiekvienas maršrutas turės savo puslapį su istorija ir kitais faktais. Šiandien paruošiu kokio nors troleibusų maršruto istoriją.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Naivuoliai. Kodėl keleivis turėtų vargintis ir rašinėti skundus (nebent įsigijo terminuotą bilietą)? Statistinis keleivis greičiau persės į 062 privatų autobusą arba 2 / 62 mikroautobusą, ir tiek žinių. Bėda ta, kad VAP'e kažkam trūksta pilkųjų ląstelių tai suvokti (sovietmečiu nebuvo konkurencijos, tiesa?), ir pikčiausia tai, kad tai tęsiasi metų metus. Bene vienintelis dalykas, į kurį yra investuojama, tai naujos ar beveik naujos transporto priemonės. Jokio lankstumo bilietų kainodaroje, tvarkaraščiuose, uždirbant pinigus iš papildomos veiklos ir t.t..Parašė 2120 Rodyti pranešimąNors gal ir gerai ištikruju dėl tos ilaipinimo tvarkos kad nebus to 53A daugiau bus žmonių 53 autobuse ir jis bus perpildytas tada tikrai žmones neištvers ir skundus pradės rašyti ir manau panaikins šita nesamoninga ilaipinimo sistema.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 18 maršrutas „Pašilaičiai – Lazdynai – Titnago g.“
 
 18A maršrutas „Pašilaičiai – Lazdynai – Žemieji Paneriai“
 
 Taigi, laukiu papildymų ir pataisymų. Ypač domina tiksli 18 maršruto paleidimo į Justiniškių g. data.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai gera idejaParašė Mettal Rodyti pranešimą18 maršrutas „Pašilaičiai – Lazdynai – Titnago g.“
 
 18A maršrutas „Pašilaičiai – Lazdynai – Žemieji Paneriai“
 
 Taigi, laukiu papildymų ir pataisymų. Ypač domina tiksli 18 maršruto paleidimo į Justiniškių g. data. sudomino. Noreciau pamatyti daugiau panasiu aprasymu sudomino. Noreciau pamatyti daugiau panasiu aprasymu beje mane labiau domintu autobusai. Aciu kad pasistengei beje mane labiau domintu autobusai. Aciu kad pasistengei  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiesiog daugiausia keleivių važiuoja iki Žaliojo tilto, toliau į centrą jų mažiau. Tiesa, dabar, kaip paminėjo, Mettal, 53 maršrutu dirbs 1 autobusu daugiau nei prieš atostogas, todėl tai iš dalies kompensuoja 53A nebuvimąParašė Edgarass Rodyti pranešimąAš esu truputį neišmanėlis šioje srityje, tad noriu paklausti. Kodėl, kai keleivių srautai padidėja (mokslo metais) paleidžiamas 53A maršrutas, o ne tiesiog padažninamas 53 maršrutas piko valandomis?
 
 
 9 ankstesnį maršrutą grąžinti nėra prasmės, į 40 totorių stabiliai deguonis buvo vežamas2. O nežinia koks bus likimas 9 maršruto autobusi ir 77?Abu šie maršrutai seniai panaikinti. . Tikslinga jį turėti būtų tik atkarpoje Žemieji Paneriai- Pagiriai darbo dienomis. . Tikslinga jį turėti būtų tik atkarpoje Žemieji Paneriai- Pagiriai darbo dienomis.
 Kas dėl 77, tai šiauriau Visorių nuo seno karaliauja privatininkai, o Riešė- jau rajonas. Miesto VT ten nereikalingas, 77 pakeitė Leilando 112 ir visi patenkinti- Riešės teritorijoje jis nemokamai veža moksleivius iki gimnazijos (važiuojant į miestą jau reikia mokėti), o VA to pasiūlyti negalėjo..
 Todėl šį maršrutą nėra jokios prasmės atkurti. Gyvenantys Didžiojoje Riešėje gali naudotis 87-u, bet ir jis praktiškai visada važinėja pustuštis (na, aišku žymiai pilnesnis nei ankstesnė maršruto versija iki Gulbinų). Tik veikia jis daugiausia ne dėl Riešės gyventojų, o dėl prekybos centro "Link Molėtų". Važinėti jis pradėjo tą pačią dieną, kai PC atsidarė. Manau, parduotuvės vadovybė iš dalies dotuoja maršruto išlaikymą, kitaip jį jau seniai panaikintųPaskutinis taisė Vilnietizz; 2010.08.29, 21:52.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad jau buvau seniau padares 63-87 maršrutų istorijas, bet perkėlus viską į naują tinklapį, dar neperrašiau.Parašė Edgarass Rodyti pranešimąLabai gera ideja sudomino. Noreciau pamatyti daugiau panasiu aprasymu sudomino. Noreciau pamatyti daugiau panasiu aprasymu beje mane labiau domintu autobusai. Aciu kad pasistengei beje mane labiau domintu autobusai. Aciu kad pasistengei 
 << Čia >> yra sena versija, tačiau tarp 63-74 dar buvo nebaigta, todėl prieigos ten nėra ir nebus.
 
 Nepamiršk, kad ten dar yra Skersinės ir Vanaginės sodai, kurie priklauso miestuiParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTik veikia jis daugiausia ne dėl Riešės gyventojų, o dėl prekybos centro "Link Molėtų". Važinėti jis pradėjo tą pačią dieną, kai PC atsidarė. Manau, parduotuvės vadovybė iš dalies dotuoja maršruto išlaikymą, kitaip jį jau seniai panaikintų . .
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet keleivių ten juk visai nedaugParašė Mettal Rodyti pranešimąNepamiršk, kad ten dar yra Skersinės ir Vanaginės sodai, kurie priklauso miestui . . 
 Didesnė dalis vis dar naudojasi 112-u (nepaisant netgi to, kad jame e-bilietai negalioja). Bet problema čia yra blogam 87-ojo ir 112-ojo maršrutų tvarkaraščių derinime
 Geriau juos suderinus tarpusavy, gal ir padidės keleivių skaičius 87 autobuse
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	









 
							
						
Comment