Parašė Mettal
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nebūtinai reikia naglumo. Užtenka pasakyt „atsiprašau" ir kiek pasitraukus žmogui, bandyti lįsti... O braunasi tik neišsiauklėję pienburniai. tokiems aš mėgstu pakišti koją arba trenkti iš alkūnės - kad kitąkart išmoktų kalbėtiParašė Sefas20 Rodyti pranešimąpvz kokia 26 autike tai isvis vieni kamsciai buna viduje neymanoma prasibrauti,nebent jau naglumo gero reikia kad prasibrauti 
 
 Beje, stebina tai, kad yra labai nemažai suaugusiųjų, kurie taip pat yra labai nekultūringi. Bet turint omeny tai, kad viešuoju transportu naudojasi žemesnes ir žemesnes nei vidutines pajamas gaunantys žmonės, tai ir atitinkamai kultūros lygis panašus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiesa sakai amiko viskas priklauso nuo žmonių kultūros.Parašė amiko Rodyti pranešimąNebūtinai reikia naglumo. Užtenka pasakyt „atsiprašau" ir kiek pasitraukus žmogui, bandyti lįsti... O braunasi tik neišsiauklėję pienburniai. tokiems aš mėgstu pakišti koją arba trenkti iš alkūnės - kad kitąkart išmoktų kalbėti 
 
 Beje, stebina tai, kad yra labai nemažai suaugusiųjų, kurie taip pat yra labai nekultūringi. Bet turint omeny tai, kad viešuoju transportu naudojasi žemesnes ir žemesnes nei vidutines pajamas gaunantys žmonės, tai ir atitinkamai kultūros lygis panašus. Man labai nepatinka, tai, kad kai ilipinėja susigruda visi ties priekiu ar vidurių o lauke dar lieka stovėt žmonės, bet nieks nenori paėjėti toliau Man labai nepatinka, tai, kad kai ilipinėja susigruda visi ties priekiu ar vidurių o lauke dar lieka stovėt žmonės, bet nieks nenori paėjėti toliau Taip vat ir susidaro tie vėlavimai Taip vat ir susidaro tie vėlavimai Aš asmeniškai stengiuos visada nusigaut į galą, bet tam irgi reikia daug pastangų ;D Aš asmeniškai stengiuos visada nusigaut į galą, bet tam irgi reikia daug pastangų ;D
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lygiai tas pats ir 45-tame pietų metu. O kas svarbiausia, niekas į galą neinaParašė Sefas20 Rodyti pranešimąpvz kokia 26 autike tai isvis vieni kamsciai buna viduje neymanoma prasibrauti,nebent jau naglumo gero reikia kad prasibrauti  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai piko metu didžiojoje dalyje autobusų ta pati situacijaParašė Gnoss Rodyti pranešimąLygiai tas pats ir 45-tame pietų metu. O kas svarbiausia, niekas į galą neina   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O niekas pasaulio pabaigos nežadėjo ir nežadaParašė c2h5oh Rodyti pranešimąŽodžiu, pasaulio pabaiga, kuri iš pradžių buvo planuota liepos 15, o paskui rugsėjo 1, dabar jau nukeliama į žiemą?  Pernelyg tu kategoriškas Pernelyg tu kategoriškas
 Aš kalbu tik apie tai, ar pasiteisino nauja laipinimo tvarka, ar ne. Mano nuomone, kad nepasiteisino, ir kol kas atsiskleidė daugiau jos minusų nei privalumų. Priežastis jau išvardijau, tad nesikartosiu. Ir vėlgi, tai tik mano nuomonė.
 
 O štai žmonių grūdimosi priekyje aš nelaikau priekiniu durų tvarkos trūkumų. Čia jau valdininkai niekuo nekalti. Tiesiog žmonės ne visada supranta, kad įlipus reikia eiti kuo toliau į salono gilumą, o ne stovėti prie vairuotojo. Šią problemą siūlyčiau spręsti transporto priemonėse iškabinant priminimus, raginančius įlipus iš karto praeiti toliau į saloną, o ne stovėti priekyje.Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąDel galo tai tiesa,dauguma visi susigrude pradzioj,pasiziuri link galo pro ta minia gale tuscia net buna kad yra kur atsisesti,o prasibrauti labai sunkuPaskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.08, 21:18.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilnius vėl paskelbė viešojo transporto tobulinimo konkursą
 http://www.15min.lt/naujiena/miestas...ursa-41-114808
 
 Vilniaus vicemeras Romas Adomavičius BNS teigė, kad konkursas skelbiamas antrą kartą, nes pirmąjį kartą jo dalyviai pasiūlė per dideles kainas, ir konkursas buvo paskelbtas neįvykusiu. Šį kartą, anot vicemero, tikimasi sulaukti mažesnių.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Viešąjį transportą stabdo keleiviai su kartiniais bilietais
 
 http://kauno.diena.lt/naujienos/tran...lietais-297867
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu, bet kada pats asmeniškai paskutinį kart matei jį mieste?Parašė Mettal Rodyti pranešimąO kodėl neturėtume? Tik reikia žinoti kur ieškoti.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kodėl jo neišvystame tokiuose maršrutuose kaip 47, 53, 24, 43 ar 73?Parašė Mettal Rodyti pranešimąRugpjūtį, bet jau seniai nesisukinėjau tose vietose, kur jis paprastai dirba (31, 74, 12, 19, 16).  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 47 maršrute šią Karosą gal ir galima bus kada išvysti. Bet kituose iš tavo paminėti maršrutų tai tikrai neįmanoma- jie nepriklauso tam poskyriui (anot Mettal autobusų sąrašo), kurio maršrutus gali Karosa B941 aptarnautiParašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąO kodėl jo neišvystame tokiuose maršrutuose kaip 47, 53, 24, 43 ar 73? 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar cia turima omeny tas 1.4 km nuo Vilniaus miesto ribos per miska iki Europos parko (kuris velgi yra Vilniaus mieste mano ziniomis)? Ir kur nera jokiu gyvenvieciu? Uz ka Vilniaus rajono savivaldybė turetu moketi?Parašė centras85 Rodyti pranešimąAtsakymas iš Vilniaus miesto savivaldybės dėl autobusų maršruto į Europos Parką laiškas gautas 2010 – 05 – 17:
 
 2008 metais pratęsė autobusų maršrutą iki Europos parko. Pratęsus autobuso maršrutą, dalis jo driekėsi Vilniaus rajono savivaldybės teritorija. Vadovaujantis Kelių transporto kodeksu ir Vietos savivaldos įstatymu, Vilniaus rajono savivaldybė yra atsakinga už vietinio susisiekimo organizavimą ir turėtų kompensuoti UAB „Vilniaus autobusai“ patiriamus nuostolius tose maršrutų trasų dalyse, kurios driekiasi rajono savivaldybės teritorijoje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visiškai teisingai. 47 jis būna, bet retokai, nes čia jau kita brigada. Vienintelis atvejis kai ji gali būti 2 poskyrio maršrutuose - rezervas. Šiaip nė karto nesu matęs, kad šį autobusą vairuotų kas nors kitas be 2 jo "šeimininkų" (tie laikai, kai dar buvo 3-asis vairuotojas nesiskaito).Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą47 maršrute šią Karosą gal ir galima bus kada išvysti. Bet kituose iš tavo paminėti maršrutų tai tikrai neįmanoma- jie nepriklauso tam poskyriui (anot Mettal autobusų sąrašo), kurio maršrutus gali Karosa B941 aptarnauti
 
 Europos parkas yra Vilniaus rajone. Iki Europos parko praktiškai niekas nevažiavo. Net iki Juozapiškių stotelės irgi buvo labai mažai žmonių. Užtat visokios bobutės vis prašydavo vairuotojo išleisti prie posūkio į Europos parką tam, kad nereikėtų toli eiti iki Joneikiškių.Parašė digital Rodyti pranešimąAr cia turima omeny tas 1.4 km nuo Vilniaus miesto ribos per miska iki Europos parko (kuris velgi yra Vilniaus mieste mano ziniomis)? Ir kur nera jokiu gyvenvieciu? Uz ka Vilniaus rajono savivaldybė turetu moketi?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Savivaldybė moka dotacijas transportui, kuris važiuoja jos teritoriją. Be dotacijų autobusas ten arba nevažiuotų, arba važiuotų rečiau.Parašė digital Rodyti pranešimąAr cia turima omeny tas 1.4 km nuo Vilniaus miesto ribos per miska iki Europos parko (kuris velgi yra Vilniaus mieste mano ziniomis)? Ir kur nera jokiu gyvenvieciu? Uz ka Vilniaus rajono savivaldybė turetu moketi?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO niekas pasaulio pabaigos nežadėjo ir nežada Pernelyg tu kategoriškas Pernelyg tu kategoriškas
 Aš kalbu tik apie tai, ar pasiteisino nauja laipinimo tvarka, ar ne. Mano nuomone, kad nepasiteisino, ir kol kas atsiskleidė daugiau jos minusų nei privalumų. Priežastis jau išvardijau, tad nesikartosiu. Ir vėlgi, tai tik mano nuomonė.
 
 
 
 O štai žmonių grūdimosi priekyje aš nelaikau priekiniu durų tvarkos trūkumų. Čia jau valdininkai niekuo nekalti. Tiesiog žmonės ne visada supranta, kad įlipus reikia eiti kuo toliau į salono gilumą, o ne stovėti prie vairuotojo. Šią problemą siūlyčiau spręsti transporto priemonėse iškabinant priminimus, raginančius įlipus iš karto praeiti toliau į saloną, o ne stovėti priekyje.
 Yra sukurtas filmukas parodo kaip pasizymeti bilieta,ir akcentuota kad reikia iskarto praeiti toliau nesusdaryti kamsciu,Paskutinis taisė Sefas210; 2010.09.09, 11:21.Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kaip kitaip pavadinti prognozes, kad transportas sustos, vėluos po 30 minučių, visi persės į privačius autobusus ir panašiai?Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO niekas pasaulio pabaigos nežadėjo ir nežada Pernelyg tu kategoriškas Pernelyg tu kategoriškas
 
 Mano nuomone, pagrindinis pasiteisinimo rodiklis - finansinis. Ar daugiau pinigų surenkama (= nauja tvarka pasiteisino) ar ne (=nauja tvarka nepasiteisino).Aš kalbu tik apie tai, ar pasiteisino nauja laipinimo tvarka, ar ne. Mano nuomone, kad nepasiteisino, ir kol kas atsiskleidė daugiau jos minusų nei privalumų. Priežastis jau išvardijau, tad nesikartosiu. Ir vėlgi, tai tik mano nuomonė.
 
 Visa kita - tai techninės smulkmenos, kurios aktualios tik specialistams (kuriems už tai ir mokama, kad tas problemas išspręstų).
 
 O dabar galime grįžti prie 36 maršruto aptarimo Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.09.09, 11:42. Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.09.09, 11:42.
 Comment








Comment