Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Stumteli vieną, stumteli kitą ir prasibrauni - bent jau aš taip darau. Patys kalti, kad nesugeba racionaliai ir logiškai mastyti.
    pvz kokia 26 autike tai isvis vieni kamsciai buna viduje neymanoma prasibrauti,nebent jau naglumo gero reikia kad prasibrauti
    Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

    Comment


      Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
      pvz kokia 26 autike tai isvis vieni kamsciai buna viduje neymanoma prasibrauti,nebent jau naglumo gero reikia kad prasibrauti
      Nebūtinai reikia naglumo. Užtenka pasakyt „atsiprašau" ir kiek pasitraukus žmogui, bandyti lįsti... O braunasi tik neišsiauklėję pienburniai. tokiems aš mėgstu pakišti koją arba trenkti iš alkūnės - kad kitąkart išmoktų kalbėti

      Beje, stebina tai, kad yra labai nemažai suaugusiųjų, kurie taip pat yra labai nekultūringi. Bet turint omeny tai, kad viešuoju transportu naudojasi žemesnes ir žemesnes nei vidutines pajamas gaunantys žmonės, tai ir atitinkamai kultūros lygis panašus.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Nebūtinai reikia naglumo. Užtenka pasakyt „atsiprašau" ir kiek pasitraukus žmogui, bandyti lįsti... O braunasi tik neišsiauklėję pienburniai. tokiems aš mėgstu pakišti koją arba trenkti iš alkūnės - kad kitąkart išmoktų kalbėti

        Beje, stebina tai, kad yra labai nemažai suaugusiųjų, kurie taip pat yra labai nekultūringi. Bet turint omeny tai, kad viešuoju transportu naudojasi žemesnes ir žemesnes nei vidutines pajamas gaunantys žmonės, tai ir atitinkamai kultūros lygis panašus.
        Tiesa sakai amiko viskas priklauso nuo žmonių kultūros. Man labai nepatinka, tai, kad kai ilipinėja susigruda visi ties priekiu ar vidurių o lauke dar lieka stovėt žmonės, bet nieks nenori paėjėti toliau Taip vat ir susidaro tie vėlavimai Aš asmeniškai stengiuos visada nusigaut į galą, bet tam irgi reikia daug pastangų ;D

        Comment


          Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
          pvz kokia 26 autike tai isvis vieni kamsciai buna viduje neymanoma prasibrauti,nebent jau naglumo gero reikia kad prasibrauti
          Lygiai tas pats ir 45-tame pietų metu. O kas svarbiausia, niekas į galą neina

          Comment


            Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
            Lygiai tas pats ir 45-tame pietų metu. O kas svarbiausia, niekas į galą neina
            Tai piko metu didžiojoje dalyje autobusų ta pati situacija

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Žodžiu, pasaulio pabaiga, kuri iš pradžių buvo planuota liepos 15, o paskui rugsėjo 1, dabar jau nukeliama į žiemą?
              O niekas pasaulio pabaigos nežadėjo ir nežada Pernelyg tu kategoriškas
              Aš kalbu tik apie tai, ar pasiteisino nauja laipinimo tvarka, ar ne. Mano nuomone, kad nepasiteisino, ir kol kas atsiskleidė daugiau jos minusų nei privalumų. Priežastis jau išvardijau, tad nesikartosiu. Ir vėlgi, tai tik mano nuomonė.

              Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
              Del galo tai tiesa,dauguma visi susigrude pradzioj,pasiziuri link galo pro ta minia gale tuscia net buna kad yra kur atsisesti,o prasibrauti labai sunku
              O štai žmonių grūdimosi priekyje aš nelaikau priekiniu durų tvarkos trūkumų. Čia jau valdininkai niekuo nekalti. Tiesiog žmonės ne visada supranta, kad įlipus reikia eiti kuo toliau į salono gilumą, o ne stovėti prie vairuotojo. Šią problemą siūlyčiau spręsti transporto priemonėse iškabinant priminimus, raginančius įlipus iš karto praeiti toliau į saloną, o ne stovėti priekyje.
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.08, 21:18.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Vilnius vėl paskelbė viešojo transporto tobulinimo konkursą
                http://www.15min.lt/naujiena/miestas...ursa-41-114808

                Vilniaus vicemeras Romas Adomavičius BNS teigė, kad konkursas skelbiamas antrą kartą, nes pirmąjį kartą jo dalyviai pasiūlė per dideles kainas, ir konkursas buvo paskelbtas neįvykusiu. Šį kartą, anot vicemero, tikimasi sulaukti mažesnių.
                ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                Comment


                  Viešąjį transportą stabdo keleiviai su kartiniais bilietais

                  http://kauno.diena.lt/naujienos/tran...lietais-297867
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Ei o Karosa B941 Nr.399 dar kada pamatysim miesto gatvėse?

                    Comment


                      O kodėl neturėtume? Tik reikia žinoti kur ieškoti.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        O kodėl neturėtume? Tik reikia žinoti kur ieškoti.
                        Nu, bet kada pats asmeniškai paskutinį kart matei jį mieste?

                        Comment


                          Rugpjūtį, bet jau seniai nesisukinėjau tose vietose, kur jis paprastai dirba (31, 74, 12, 19, 16).
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Atrodo, visai neseniai mačiau jį dirbantį 36 maršrute (kažkur rugpjūčio priešpaskutinę savaitę)
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Rugpjūtį, bet jau seniai nesisukinėjau tose vietose, kur jis paprastai dirba (31, 74, 12, 19, 16).
                              O kodėl jo neišvystame tokiuose maršrutuose kaip 47, 53, 24, 43 ar 73?

                              Comment


                                Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                                O kodėl jo neišvystame tokiuose maršrutuose kaip 47, 53, 24, 43 ar 73?
                                47 maršrute šią Karosą gal ir galima bus kada išvysti. Bet kituose iš tavo paminėti maršrutų tai tikrai neįmanoma- jie nepriklauso tam poskyriui (anot Mettal autobusų sąrašo), kurio maršrutus gali Karosa B941 aptarnauti
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                  Atsakymas iš Vilniaus miesto savivaldybės dėl autobusų maršruto į Europos Parką laiškas gautas 2010 – 05 – 17:

                                  2008 metais pratęsė autobusų maršrutą iki Europos parko. Pratęsus autobuso maršrutą, dalis jo driekėsi Vilniaus rajono savivaldybės teritorija. Vadovaujantis Kelių transporto kodeksu ir Vietos savivaldos įstatymu, Vilniaus rajono savivaldybė yra atsakinga už vietinio susisiekimo organizavimą ir turėtų kompensuoti UAB „Vilniaus autobusai“ patiriamus nuostolius tose maršrutų trasų dalyse, kurios driekiasi rajono savivaldybės teritorijoje.
                                  Ar cia turima omeny tas 1.4 km nuo Vilniaus miesto ribos per miska iki Europos parko (kuris velgi yra Vilniaus mieste mano ziniomis)? Ir kur nera jokiu gyvenvieciu? Uz ka Vilniaus rajono savivaldybė turetu moketi?

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    47 maršrute šią Karosą gal ir galima bus kada išvysti. Bet kituose iš tavo paminėti maršrutų tai tikrai neįmanoma- jie nepriklauso tam poskyriui (anot Mettal autobusų sąrašo), kurio maršrutus gali Karosa B941 aptarnauti
                                    Visiškai teisingai. 47 jis būna, bet retokai, nes čia jau kita brigada. Vienintelis atvejis kai ji gali būti 2 poskyrio maršrutuose - rezervas. Šiaip nė karto nesu matęs, kad šį autobusą vairuotų kas nors kitas be 2 jo "šeimininkų" (tie laikai, kai dar buvo 3-asis vairuotojas nesiskaito).

                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Ar cia turima omeny tas 1.4 km nuo Vilniaus miesto ribos per miska iki Europos parko (kuris velgi yra Vilniaus mieste mano ziniomis)? Ir kur nera jokiu gyvenvieciu? Uz ka Vilniaus rajono savivaldybė turetu moketi?
                                    Europos parkas yra Vilniaus rajone. Iki Europos parko praktiškai niekas nevažiavo. Net iki Juozapiškių stotelės irgi buvo labai mažai žmonių. Užtat visokios bobutės vis prašydavo vairuotojo išleisti prie posūkio į Europos parką tam, kad nereikėtų toli eiti iki Joneikiškių.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Ar cia turima omeny tas 1.4 km nuo Vilniaus miesto ribos per miska iki Europos parko (kuris velgi yra Vilniaus mieste mano ziniomis)? Ir kur nera jokiu gyvenvieciu? Uz ka Vilniaus rajono savivaldybė turetu moketi?
                                      Savivaldybė moka dotacijas transportui, kuris važiuoja jos teritoriją. Be dotacijų autobusas ten arba nevažiuotų, arba važiuotų rečiau.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        O niekas pasaulio pabaigos nežadėjo ir nežada Pernelyg tu kategoriškas
                                        Aš kalbu tik apie tai, ar pasiteisino nauja laipinimo tvarka, ar ne. Mano nuomone, kad nepasiteisino, ir kol kas atsiskleidė daugiau jos minusų nei privalumų. Priežastis jau išvardijau, tad nesikartosiu. Ir vėlgi, tai tik mano nuomonė.



                                        O štai žmonių grūdimosi priekyje aš nelaikau priekiniu durų tvarkos trūkumų. Čia jau valdininkai niekuo nekalti. Tiesiog žmonės ne visada supranta, kad įlipus reikia eiti kuo toliau į salono gilumą, o ne stovėti prie vairuotojo. Šią problemą siūlyčiau spręsti transporto priemonėse iškabinant priminimus, raginančius įlipus iš karto praeiti toliau į saloną, o ne stovėti priekyje.

                                        Yra sukurtas filmukas parodo kaip pasizymeti bilieta,ir akcentuota kad reikia iskarto praeiti toliau nesusdaryti kamsciu,
                                        Paskutinis taisė Sefas210; 2010.09.09, 11:21.
                                        Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          O niekas pasaulio pabaigos nežadėjo ir nežada Pernelyg tu kategoriškas
                                          O kaip kitaip pavadinti prognozes, kad transportas sustos, vėluos po 30 minučių, visi persės į privačius autobusus ir panašiai?

                                          Aš kalbu tik apie tai, ar pasiteisino nauja laipinimo tvarka, ar ne. Mano nuomone, kad nepasiteisino, ir kol kas atsiskleidė daugiau jos minusų nei privalumų. Priežastis jau išvardijau, tad nesikartosiu. Ir vėlgi, tai tik mano nuomonė.
                                          Mano nuomone, pagrindinis pasiteisinimo rodiklis - finansinis. Ar daugiau pinigų surenkama (= nauja tvarka pasiteisino) ar ne (=nauja tvarka nepasiteisino).

                                          Visa kita - tai techninės smulkmenos, kurios aktualios tik specialistams (kuriems už tai ir mokama, kad tas problemas išspręstų).

                                          O dabar galime grįžti prie 36 maršruto aptarimo
                                          Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.09.09, 11:42.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X