Nesuprantu kodėl męs negalim šitaip atsinaujinti? Bet kuriuo atvėju su sukiužusiais važinėjam.
Ukrainoje troleibusai tikrai baisesni, kad ir tam pačiam Žitomire(http://transphoto.ru/photo/794359/http://transphoto.ru/photo/794021/), kuris tomis Škodomis keitė tokio pačio amžiaus(gal net naujesnius) ZIU. Luckas, kaip jau minėjo Al1, pats gamina gan modernius Bogdan troleibusus, kuriuos perka Lenkijos ir Čekijos miestai, o patys iš Lenkijos perka 20+ metų senumo Jelczus (http://transphoto.ru/photo/791847/). Lietuva 20+ metų senumo troleibusų nėra pirkus, vien tai ką pasako... Jūs džiaukitės, kad ne su ZIU važinėjam ir netenka "atnaujinti" parko 20-30 metų senumo Škodomis 14tr ir Jelczais...
Ukrainoje troleibusai tikrai baisesni, kad ir tam pačiam Žitomire(http://transphoto.ru/photo/794359/http://transphoto.ru/photo/794021/), kuris tomis Škodomis keitė tokio pačio amžiaus(gal net naujesnius) ZIU. Luckas, kaip jau minėjo Al1, pats gamina gan modernius Bogdan troleibusus, kuriuos perka Lenkijos ir Čekijos miestai, o patys iš Lenkijos perka 20+ metų senumo Jelczus (http://transphoto.ru/photo/791847/). Lietuva 20+ metų senumo troleibusų nėra pirkus, vien tai ką pasako... Jūs džiaukitės, kad ne su ZIU važinėjam ir netenka "atnaujinti" parko 20-30 metų senumo Škodomis 14tr ir Jelczais...
Ukrainoje troleibusai tikrai baisesni, kad ir tam pačiam Žitomire(http://transphoto.ru/photo/794359/http://transphoto.ru/photo/794021/), kuris tomis Škodomis keitė tokio pačio amžiaus(gal net naujesnius) ZIU. Luckas, kaip jau minėjo Al1, pats gamina gan modernius Bogdan troleibusus, kuriuos perka Lenkijos ir Čekijos miestai, o patys iš Lenkijos perka 20+ metų senumo Jelczus (http://transphoto.ru/photo/791847/). Lietuva 20+ metų senumo troleibusų nėra pirkus, vien tai ką pasako... Jūs džiaukitės, kad ne su ZIU važinėjam ir netenka "atnaujinti" parko 20-30 metų senumo Škodomis 14tr ir Jelczais...
Dėl ko Ukrainoje vis dar tebevažinėja pensijinio amžiaus troleibusai, manau, daugelis žino. Vis gi daug lėšų kainuoja tų, separatistų ir putiniakų nesąmonės. Jei ne jie, gal būt tada Ukrainoje būtų mažiau vis dar tebedirbančių ūsuotų pensininkų.
Labai keistas požiūris. Manai, kad karas Ukrainoje nuo 2014 metų yra priežastis to, kad ten nuo 90-ųjų normalus VT yra sistemingai naikinamas maršrutinių taksi naudai?
Šiaip teko su jais važinėti Ukrainoje. Kaip keleiviu vasarą (nežinau kaip žiemą) jie normalūs Škodos 14 Tr. lygio. Beje, salone tyliau. Kita problema, kad ten technika prastai prižiūrima. Iš kitos pusės, ten Škodos 9Tr važinėja jau po 40 metų ir nieko, dar laiko.
Vilnietiškos Škodos bent jau man asmeniškai vaizdo labai negadina ir ganėtinai klasiškai atrodo, ko nepasakysi apie rusišką ir ukrainietišką techniką. Ikarus'ai irgi lygiant su visokiais Laz'ais ir Paz'ais irgi atrodė gerai.
Kas gadina vaizdą Ukrainos miestuose - tai masė mikrobų ir midibusų maršrutkių. Todėl bet kokie troleibusai suteikia miestui nors kiek civilizuotesnį vaizdą. Net 3 milijonus gyventojų turinčiame Kijeve, maršrutkės, deja, yra pagrindinė antžeminė VT priemonė. Valdiški autobusai sudaro santykinai nedidelę dalį VT, be to netgi ir dalis autobusų maršrutų yra aptarnaujami tais pačiais midibusais, kurie važinėja ir maršrutinių taksi maršrutais.
Kas gadina vaizdą Ukrainos miestuose - tai masė mikrobų ir midibusų maršrutkių. Todėl bet kokie troleibusai suteikia miestui nors kiek civilizuotesnį vaizdą. Net 3 milijonus gyventojų turinčiame Kijeve, maršrutkės, deja, yra pagrindinė antžeminė VT priemonė. Valdiški autobusai sudaro santykinai nedidelę dalį VT, be to netgi ir dalis autobusų maršrutų yra aptarnaujami tais pačiais midibusais, kurie važinėja ir maršrutinių taksi maršrutais.
Nors čia ir ne į temą jau, bet pridursiu, kad Kijeve maršrutinių taksi maršrutais dirba ir dideli valdiški MAZ 103 autobusai.
Šiuo atveju spendžia Garbanius, nes faktinių duomenų, ar rusiški troleibusai blogesni už senas Škodas jis nei turi, nei tokie yra. Negali būti naujas daiktas blogesnis už atitarnavusį 35-40 metų. Kiek geri Bogdan troleibusai irgi neaišku. Kol kas per mažai tarnavo. O vien pagal dizainą (taip, rusiškų troleibusų jis baisus) spręsti apie tai, kas yra šlamštas, o kas ne, yra vaikiška.
Tuo labiau, kad ir ukrainietiški troleibusai kokybe nepasižmi. Dauguma jų, pagamintų 90-2000 m. jau nurašyti ar stovi ir laukia nurašymo. Tuo tarpu senos "Škodos" ir tarybinių laikų ZIU dirba.
Comment