Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Černovicai, Ukraina:
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas

    2013
    Troleibusai čia - apgailėtini. Vieną naujesnį lygtai mačiau, o gal ir ne. Troleibusuose tarp antrų ir trečių durų, palei langą yra įrentos pakylos konduktoriams, kurie ja vaikčioja rinkdami pinigus arba stebi įlipančiuosius...


    O ši troleibusą ŠKODA vairuotojas atkabino nuo kontaktinio tinklo, o kirtęs sankryžą vėl prisijungė: http://www.youtube.com/watch?v=eLJzo...Su8kh8K0E5OcWg

    Comment


      Įdomiai modernizavo Škoda 15Tr Szeged'e

      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

      Comment


        Kaliningradas.



        Comment


          Kaliningradas. 1-o maršruto troleibusas Lenino prospekte. Už vairo - stažuotoja.

          Comment


            Nauja diena. 7-o maršruto troleibusas Černiachovskio g. ir Lenino pr. sankryžoje.

            Comment


              Keletas nuotrupų iš Gorkio gatvės. 7-as maršrutas.



              Comment


                Trečioje nuotraukoje KLDR troleibusas. Panašus į Karosą.
                http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=62245737

                Comment


                  Lenino prospektas. Autobusas veja troleibusą, troleibusas - autobusą. Ir taip kiekvienoje stotelėje.

                  Comment


                    Išsukęs iš Geležinkelio gatvės mieguistai linguoja senučiukas troleibusas...

                    Comment


                      Kijevas. Kadangi teko būti tik pravažiuojant, tai kelios nelabai vykusios nuotraukos.

                      A. Dovženkos g.



                      Pergalės (Peremohy) prospektas



                      Prie centrinės (keleivinės) geležinkelio stoties.

                      Comment


                        Kijevo troleibusų vienkartinio bilieto kaina 2 grivnos (65 centai), kiekviename troleibuse yra konduktorė.

                        Comment


                          Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
                          Trečioje nuotraukoje KLDR troleibusas. Panašus į Karosą.
                          http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=62245737
                          Man atrodo, kad čia gali būti Karosa troleibusas. Estai berods turėjo Ikarus troleibusą
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Ikarus troleibusai buvo gaminami gamyklose. O Š. Korėjoje troleibusas yra perdarytas iš Karosos autobuso vietinių meistrų rankomis.

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                              Man atrodo, kad čia gali būti Karosa troleibusas. Estai berods turėjo Ikarus troleibusą
                              Tai yra vietinės gamybos "Chongnyonjunwi", iš tikrųjų pagamintas "Karosos" bazėje.

                              Comment


                                Naujas Vitovt Max Duo - http://auto.onliner.by/2013/10/10/belkommunmash/

                                Comment


                                  Man toks klausimas iškilo - kaip su priekinių durų atidarymu, jeigu priekinis ratas yra pasuktas?

                                  Comment


                                    Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
                                    Man toks klausimas iškilo - kaip su priekinių durų atidarymu, jeigu priekinis ratas yra pasuktas?
                                    Iš lauko pusės žiūrint dešinė varčia remiasi į ratą. Standartinio ilgio (o gal ir trumpesnis) buvo bandytas Vilniuje - tai pasukus ratą į kairę pusę, durys remdavosi į ratą..
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Išvada - kažkas Baltarusijos aukštojoj nelankė Mechanizmų ir Mašinų Teorijos paskaitų

                                      Comment


                                        Arba tiesiog paprasta logika nesivadovavo... Šiaip tai, nežinau kada paskutinį kartą mačiau, kad priekinės durys būdų už priekinio rato, o ne prieš jį, taip pat niekas netrukdė priekinių durų padaryti taip, jog jos atsidarytų į vidų. Net kai kurie seni autobusai turi kelis durų atsidarymo būdus (priekyje varčios veriasi į vidų, kitur į išorę...)

                                        Comment


                                          O reikia į stotelę įvažiuoti taip, kad priekiniai ratai būtų tiesiai, tada niekas į duris nesirems ir keleiviams bus patogu įlipti.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X