Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    New Flyer Industries E60LFR
    https://cptdb.ca/wiki/index.php/New_...ustries_E60LFR

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Vankuveris, Kanada
    Puikus reportažas ir labai geras atsakymas rėksniams, kad "troleibusai blogi, niekur daugiau pasaulyje jų nėra, reikia juos naikinti", na ir aišku prie to - "grąžinkite mykriūkus".
    O kas dėl dizaino, tai visai normalus dizainas, kažkiek primena Solaris troleibusus (ypatingai iš priekio). Ar nebus tai Solaris modifikacija Amerikos rinkai?

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Vankuveris, Kanada

    Apie sistemą galite pasiskaityti wikipedijoje, 2018 metais Vankuveris atšventė troleibusų sistemos 70-metį. Čia galite pasižiūrėti ir pasiskaitinėti apie senienas.
    O trumpai, tai keista buvo atvykus į Vankuverį aptikti veikiančią troleibusų sistemą, ir pasirodo, ji čia atlieka gana ryškų vaidmenį:
    * Vankuverio miesto ribose troleibusais atliekama 65% kelionių;
    * Aglomeracijos ribose kelionės troleibusu sudaro 17%;
    * Skaičiuojama, kad troleibusas per metus sunaudoja elektros už 15000 CAD, kai dyzeliniai autobusai sunaudoja kuro už 40000 CAD.
    Šiuo metu kontaktinį tinklą sudaro 315 km, kas reiškia plius minus 155 km gatvių (tik ne visos naudojamos reguliariam eismui), kas mano įsitikinimu reiškia didelį tinklą. Kontaktinio tinklo išdėstymo schemą galite rasti čia.
    Pats kontaktinis tinklas modernizuotas pakankamai, t.y. posūkiuose ir per iešmus juda greitai, apskritai centre neautomatinių iešmų nerasite, kur nors labiau į miesto užkampį galima vieną kitą aptikti. Kad dėl kažkokių mistinių priežasčių troleibusas pamestų ūsą, pamatyti nepavyko.
    Šiuo metu veikia 13 maršrutų: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 14, 16, 17, 19, 20. Eilinis pastebėjimas, kad troleibusų ir autobusų maršrutų numeracijos nesidubliuoja kaip kad GOST standarto šalyse. Dar daugiau, nėra bėdos tame pačiame maršrute pamatyti ir troleibusų, ir autobusų - taip atsitinka dėl papildomo transporto priemonių poreikio, gedimo ar esant eismo pakeitimams centre, ar kokių rekonstrukcijų.
    Troleibusų parką sudaro 2005-2009 pirktos 261 transporto priemonės, iš kurių 74 yra sudvejintos (18 m). Kai pirmą kartą pasinaudojau troleibusu, tai jis sugedo maršrute, tai galvojau, kad čia jau jiems ateina paskutinioji, bet pasirodo susidariau klaidingą įspūdį ir daugiau tokių nemačiau, kas reiškia, kad palaikoma gera techninė ir sanitarinė būklė. Lyginant su dizainu perkamų autobusų, šiek tiek galima jausti moralinį susenėjimą, nes troleibusų priekinės durys siauros pagal tų laikų dizainus, kas įdomiausia, kad tokio senumo autobusai yra sparčiai keičiami naujais, o iš senesnių autobusų galima matyti ir gražių juodų dūmų kamuolius, kas kaip ir rodytų, jog autobusai nusidėvi greičiau. Apskritai apie išorės dizainą ant Šiaurės Amerikos žemyno geriau ir nekalbėti, bet kaip visada nustebina, kad vidaus išplanavimas yra patogus keleiviams.
    Sistemos ateitis? Kiek skaičiau strateginius dokumentus, nei plėtros, nei naikinimo artimiausiu laiku nenusimato. Pagal tai, kas planuojama, tai ir masinio elektrinių autobusų atsiradimo tikrai nebus iki 2030 m., tik kai kuriuose maršrutuose dyzelinius (ar hibridinius) autobusus pakeis elektrobusai.
    Paskutinis taisė Rijikas; 2019.07.18, 02:21.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Apie troleibusus Katmandu (Nepale) - https://griphon.livejournal.com/433067.html

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Ukrainoje, Ivano Frankivske, išbandomas pirmasis Volvo troleibusas, nupirktas iš Austrijos. Foto: http://transphoto.ru/photo/1177713/
    Troleibusas turi pagalbinį dyzelinį variklį, kuris suteikia galimybę važiuoti be ūsų. Ukrainiečiams du tokie troleibusai kainavo kiek per 120 tūkst. eurų. Austrijoje dar liko 16 tokių aparatų, kurie taip pat parduodami ir ko gero greitu metu taip pat iškeliaus į Ukrainą.

    Pagalvojus, Vilnius už 1 mln. eurų tokiais troleibusais gali pilnai "padengti" 2 arba 16 maršrutus. Troleibusų kėbulas ir važiuoklė analogiški Volvo autobusams, kurių Vilniuje nemažas skaičius, tad priežiūra ir remontas neturėtų kelti didelių rūpesčių.
    Paskutinis taisė Briedis; 2019.01.18, 21:23.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Apeinu romėnų teatrą



    Nusileidžiu viena terasa žemiau. Stela aukštesnėje nuotraukoje yra kairėje ir į kadrą nepapuola.



    Toliau einu žemyn.



    KT kreivumas. Čia nėra vietos, ir tai laužtės nėra tokios aštrios, kaip pas mus didelėse sankryžose...



    Dar viena terasa žemiau.







    Dar viena terasa žemiau.








    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.28, 19:12.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jean Jaurès pr.



    Irgi Jean Jaurès pr., apsisuko galinėje stotelėje.



    Prie Part Dieu geležinkelio stoties.



    Kaip jau minėjau, mano buvimo dienomis mieste S6 troleibusų maršrute dirbo autobusai (midibusai Heuliez). Šį maršrutą aptarnauja štai tokie miditroleibusai MAN-KIEPE-HESS NMT 222.

    Nuotrauka iš transphoto.ru. Croix-Rousse aikštė. Galinė (aukštutinė) maršruto stotelė. Kita galinė stotelė randasi senamiestyje, iki kurio bus leidžiamasi serpantinu miesto gatvėmis (kaip ir kylama).



    Maršrutas yra kelis kartus ilgesnis dėl serpantinų. Einant gatvėmis ir leidžiantis laiptais, kelias žemyn yra kelis kartus trumpesnis. Aišku, laiko požiūriu troleibusas nuvažiuoja kelis kartus greičiau nei pėsčiomis. Kas kita yra kylimas aukštyn, kuris pėsčiomis visgi nesudaro didelio malonumo.
    Taigi, nuo Croix-Rousse aikštės einu pėsčiomis žemyn. Čia ta pati vieta, kur ir aukščiau, tik kitu rakursu. KT vingis sklandus. Stotelėje stovi autobusas, važiuojantis vietoj troleibuso.



    Kai kuriose gatvės vienkryptės, atitinkamai, ir S6 troleibusai kyla ir leidžiasi skirtingomis gatvėmis.Traukinukas turistinis, o už jo vietoj S6 troleibuso važiuojantis autobusas.



    O čia dvikryptis eismas. Už mano nugaros laiptai.



    Laiptais nusileidus. Aukščiau esanti sankryža matosi viršuje.



    Estakada, kuria važiuoja troleibusai.



    Ten pat. Vaizdas žemyn. Romėnų teatro liekanos. Gatve apačioje važiuoja S6 troleibusai.



    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.28, 19:30.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Irisbus Cristalis ETB 18. Marius Vivier Merle bulvaras, šalia Liono Part Dieu geležinkelio stoties.



    Galinė troleibusų maršruto stotelė prie Part Dieu stoties.



    Rusofobams: Parc Tête d'Or - Stalingrad stotelė.



    Priešais Part Dieu geležinkelio stotį.




    Troleibusas važiuoja autonomine eiga, nes apsisukant (čia maršruto galas) nukrito štangos. Jas vėl pakels stotelė įlaipinant keleivius.



    Strasbūrto kelias (Route de Strasbourg). Viduryje gatvės fiziškai atskirta reversinė VT (ne tik troleibusų) juosta. Ryte - į miesto centrą, t.y. žemyn. Vakare - priešinga kryptimi. Atitinkamai, ryte aukštyn VT važiuoja bendrame sraute (aukštyn). Vakare - priešingai, leidžiasi žemyn su bendru srautu. Kaip matyti, KT keturios linijos. Stotelės yra ir reversinėje juostoje, ir šoninėse juostose.
    Troleibusai tiek leidžiasi, tiek kyla greitai. Kaune už Tunelio gatvės tragediją snukį kai kam reikėtų daužyti...



    Ten pat, vaizdas priešinga kryptimi. Reversinės VT juostos pradžia (galas). Šlagbaumas pakeliamas tikriausiai distanciniu pulteliu.



    Troleibusas pasikėlė Strasbūro keliu iš centro šonine juosta bendrame sraute.



    O centro link važiuos reversine VT juosta. Šiek tiek pristabdo, kad suspėtų atsidaryti šlagbaumas. Bendrai paėmus fiziškai atskirtų (ne reversinių) VT juostų su šlagbaumu, kad ožiai su automobiliais neįvažiuotų į juostą, Lione yra ir daugiau. Tiek troleibusams, tiek ir autobusams.



    Iešmas Strasbūro kelyje.



    Prie Part Dieu stoties.



    Autonomine eiga važiuoja į parką.



    Prie Part Dieu geležinkelio stoties.

    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.28, 18:49.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Netoli Gare de Vaise metro stoties.



    Štai tokie iešmai. Pravažiuojami beveik nestabdant.



    Prie Cuire metro stoties.



    Ten pat.



    République g.



    République g.



    Terreaux aikštė.



    Senamiestis.



    Terreaux aikštė.


    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.28, 18:12.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lionas

    Tai trečias pagal dydį (gyventojų skaičių) Prancūzijos miestas. Mieste gyvena 500 tūkst. gyventojų, o Liono aglomeracijoje 1,7 mln. Miesto plotas - tik nepilni 48 kv. km. Miesto VT – metro, tramvajai, troleibusai, autobusai, funikulieriai.
    Šiuo metu Prancūzijoje yra trys miestai (neskaitant Nansi, kur nei tramvajus, nei troleibusas), kuriuose keleivius veža troleibusai. Didžiausia sistema veikia Lione. Dar troleibusai yra Limože (5 linijos ir virš 50 proc. visų pervežimų) ir Sen Etjene (tik 1 linija).

    1905 m. Lione buvo nutiesta bandomoji troleibuso linija, po bandymų išardyta. Iki 193x metų tramvajai buvo pagrindinė VT rūšis, neskaitant geležinkelių miesto ribose, funikulierių ir vandens transporto Ronoje ir Sonoje, naudojamo susisiekimui ir mieste. 1935 metais tramvajai pradėti keisti troleibusais. 1957 m. tramvajus panaikintas, o dar po kelių metų troleibusų sistema pasiekė savo piką, kai troleibusai vežė 72 proc. visų VT keleivių. Paskui prasidėjo jos palaipsninis naikinimas, keičiant autobusais. Taip pat dalis linijų buvo uždaryta ir neatkurta tiesiant metro atviruoju būdu. Visgi troleibusai nebuvo pilnai likviduoti. 2006 m. situacija pasikeitė. Po daugybės metų naikinimo buvo nutiestos trys naujos troleibusų linijos. Šiemet paskelbta, kad 2020-2025 metais bus nutiestos 6 naujos troleibusų linijos, kuriomis važinės 70 troleibusų su dinaminiu pakrovimu.

    Troleibusai kaip ir didelė dalis likusio VT priklauso organizacijai SYTRAL. Tai Liono miestui ir aplinkiniams administraciniams vienetams priklausanti įmonė. Ji užsiima ir strateginiu VT organizavimu bei plėtra. Pervežimus viešuoju transportu organizuoja įmonė TCL. Troleibusus eksploatuoja kompanija Keolis, kuri yra Prancūzijos geležinkelių dukterinė įmonė.

    Taigi, Lione yra 9 troleibusų maršrutai. Parką sudaro 69 paprasti troleibusai Irisbus Cristalis ETB 12, dvigubi Irisbus Cristalis ETB 18, kurių yra 55 vnt. ir 7 vnt. midi tipo troleibusai MAN-KIEPE-HESS NMT 222, dirbantys senamiestyje „kalnų“ maršrute. Deja, troleibusų visiems esamiems maršrutams nepakanka, todėl kai kuriuose maršrutuose piko metu papildomai naudojami autobusai. Taip pat senamiesčio maršrute vakarais irgi naudojami autobusai. Mano vizito metu vyko daug gatvių remonto darbų, todėl apie pusė troleibusų maršrutų buvo aptarnaujami tik autobusais, įskaitant ir senamiesčio maršrutą, nors ten aš nepastebėjau jokių gatvių remonto darbų...
    Lione autobusų ir troleibusų maršrutų numeracija vieninga. Pagrindiniai autobusų ar troleibusų maršrutai prieš numerį turi raidę C. Tokie yra 8 iš 9 troleibusų maršrutų: C1-C4, C11, C13, C14, C18. Tik senamiesčio maršrutas turi raidę S, jo numeris S6. Beje, skaitinė numeracija yra atskirai nuo raidinio priešdėlio, todėl yra, pavyzdžiui, maršrutas C6 (autobusų), S6 (troleibusų), ZI6 bei paprastas 6 autobusų maršrutai...

    Įlaipinimas į dvigubus troleibusus vyksta per visas duris, o į visus kitus, taip pat į visus autobusus - per priekines. Tačiau ne visada įlaipinimo tvarkos griežtai laikomasi.
    Visi Irisbus Cristelis troleibusai turi autonominę eigą, kuri užtikrinama dyzeliniu generatoriumi. Tai pat varantysis tiltas (dvigubame troleibuse taip pat ir priekabos tiltas) yra su dviem ratais, t.y. ne sudvejinti ratai, o du platesni ratai. Tai leidžia turėti platų praėjimą salone. Irisbus Cristelis troleibusai turi oro kondicionierius.

    Bilietai parduodami automatuose, platinimo vietose ir autobusuose pas vairuotoją. Valandinis bilietas kainuoja 1,9 euro. Paros bilietas kainuoja 5,8 euro. Yra ir kiti bilietai, taip pat ir lengvatiniai. Trumpalaikiai bilietai yra kartoniniai su magnetine juosta. Mėnesiniai ir ilgesni yra plastikinės kortelės pavidalo. Mėnesinis kainuoja 63,6 euro. Su miestiečio kortele mėnesinis kainuoja 60,50 euro. Bet kuriuo atveju bilietai yra vardiniai ir su nuotrauka. Pirmu atveju ant bilieto, antru atveju nuotrauka pateikiama gaunant miestiečio kortelę. Asmenys nuo 65 metų turi 50 proc. nuolaidą, taip pat ir moksleiviai bei studentai. Daugiavaikių (3 vaikai +) šeimų tėvai turi apie 40 proc. nuolaidą mėnesiniam. Yra bendri bilietai su geležinkeliais.

    Daugumos maršrutų troleibusai dirba darbo dienomis ir šeštadieniais nuo 5 iki 1 val. nakties, kai kurie iki 0.30 nakties, o C3 maršrutas pradeda prieš 5 ryto, o baigia po 1 nakties.
    Intervalai darbo dienomis nuo ryto iki maždaug 21-22 val yra 7-10-12 minučių, anksti ryte kas 15-20-30, o vėlai vakare dažniausiai kas pusvalandį. Vėlgi, C3 maršrutas išsiskiria – iki pat darbo pabaigos važiuoja kas 7-15 min. O C13 maršrutas nuo pat ankstyvo ryto kursuoja kas 5-13 min, vėliau dieną kiek rečiau.
    Šeštadieniais intervalas šiek tiek retesnis, bet vis tiek siekia 10-15 min nuo ryto iki vakaro. Anksti ryte ir vėlai vakare kas 20-30. Tuo tarpu C3 ir šeštadieniais dirba beveik taip pat kaip ir darbo dieną.
    Sekmadieniais (ir švenčių dienomis) daugumos maršrutų troleibusų darbas pradedamas 6-6.30 val., o baigiasi kaip darbo dieną. Sekmadieniais iki pietų kursavimas kiek retesnis, kas 15-20 min, dieną ir vakare kas 12-15. Vėlai vakare kas pusvalandį. Sekmadieniais tik C18 ir S6 dirba retokai ir darbą pradeda vėliau. Taip, C18 sekmadieniais kursuoja kas valandą nuo 7 iki pietų, paskui kas pusvalandį. S6 pradeda tik 8 val. ir visą sekmadienį važiuoja kas pusvalandį.

    Irisbus Cristalis ETB 12, Cordeliers aikštė.



    Maréchal Foch pr.



    Cordeliers aikštė.



    Cordeliers aikštė. Štai kaip turi atrodyti sklandi KT posūkio kreivė.



    Arba taip. Nepamenu, kur.



    Cordeliers aikštė.



    Maréchal Foch pr.



    Cordeliers a. Posūkis į République g.



    République g.



    Senamiestis.



    KT senamiestyje. C13 yra troleibuso maršrutas, bet, kaip minėjau, dalis troleibusų maršrutų buvo pakeista autobusais dėl gatvių remonto darbų.

    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.28, 19:51.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Kaip suprantu, nebuvo pranešta ir apie nuo 2017 spalio tokiu pačiu principu veikiančią Prahos troleibusų sistemą (kol kas dar maršrutą, bet iki 2020 maršrutų skaičius stipriai išaugs): http://transphoto.ru/photo/1056229/?vid=411444

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tema apie troleibusus užsienyje, o ne Šimašių, Zuoką ir trolinimą "troleibusai - blogis, velniop juos" stiliumi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Reikia diskredituoti ir sabotuoti troleibusus, o jų maršrutus pagal Šimašiaus schema perleisti privatininkams su autobusais.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Neatrodo raketų mokslas tokį KT pakabinti. Kas mūsiškiams yra negerai???

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kai kurios stotelės išvažinėtos, todėl troleibusai ir autobusai pasvyra ant šono, įvažiavę į jas.









    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.14, 19:08.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Škodos gali greitai ir manevringai važiuoti. Tai, kad pas mus Lietuvoje jos lervioja ir velkasi, troleibusai ne prie ko. Tai nemokšiško jų eksploatavimo pasekmė. Ir net ne kontaktinio tinklo problema, o bukai grafikų ir vairuotojų pensininkų, kuriems 30 km/h greitis tai kaip pirmasis kosminis greitis...



















    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaip turi atrodyti normalus kontaktinis tinklas, kuris neriboja troleibusų judėjimo greičio.
    Troleibusai važinėja greitai. Kontaktinis tinklas posūkiuose neriboja, riboja paties troleibuso manevringumas ir gatvių plotis ar posūkio spindulys. Gatvės mieste daugiausiai 2 juostų.

















    Tokie stotelių ženklai. Ne visur, bet daug kur. Kai kur paprastesni.



    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.14, 18:59.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įvairiose miesto vietose.











    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žilina, Slovakija. Miestas yra krašto centras. Gyventojų apie 81 tūkst., o jų tankis mažesnis nei Vilniuje.

    1994 m. mieste pradėjo kursuoti troleibusai. Troleibusai yra pagrindinė viešojo transporto rūšis. Yra tik 4 autobusų maršrutai, kurie kursuoja panašiu dažniu kaip troleibusai. Visi kiti autobusų maršrutai iš esmės yra privežamieji su kursavimu 1 kartą per valandą, piko metu 2-3 kartus arba tik piko metu, arba tik atskirais reisais po kelis kartus per dieną. Jie važiuoja į priemiesčius.

    Vežėjas yra vienas - savivaldybės įmonė.
    Mieste yra 8 troleibusų maršrutai ir 9 paprasti autobusų maršrutai. Taip pat vienas naktinis ir du specialieji maršrutai į KIA automobilių gamyklą, bet jais gali važiuoti visi.
    Iš 8 troleibusų maršrutų tik 4 turi tankų kursavimo grafiką – piko metu 10 min, kitu metu 20 min. Vienas maršrutas yra pikinis ir tik darbo dienomis. Iš likusių 3 maršrutų vienas dirba kas 20 min, vakare 2 kartus per valandą. Dar vienas kursuoja 1-2 kartus per valandą, išskyrus rytinį piką, kai važiuoja kas 15 min. O trečiasis - 1 kartą per valandą, piko metu 2 kartus ir turi kelias 1-2 valandų skyles dienos metu, kai iš viso nekursuoja.
    Maršrutų schema gan sudėtinga, nes dauguma maršrutų nemažoje dalyje maršruto trasos yra vienkrypčiai, o skirtingų maršrutų troleibusai tose dalyse važiuoja priešingomis kryptimis. Šiaip praktiškai visomis gatvėmis su kontaktiniu tinklu kursuoja 2, 3, o kartais ir daugiau skirtingų maršrutų troleibusų abejomis kryptimis. Yra du apendiksai, kur troleibusai užvažiuoja ir apsisuka bei toliau tęsia savo maršrutą. Jei būti tiksliam, tai vienas grynas apendiksas, o kitas pusinis, nes jame apsisuka užvažiavę tik kai kurių maršrutų troleibusai, o kiti pravažiuoja nepasisukdami.
    6 troleibusų maršrutai pravažiuoja pro geležinkelio ir autobusų stotis, kurios yra šalia viena kitos.
    Viešasis transportas dirba nuo maždaug 5 val. iki 22.30. Kelionės kainos: vienkartinis bilietas - 55 eurocentai 1 zonoje (troleibusai visi 1 zonoje) ir 65 eurocentai 1-2 zonos, aktualu tik kai kuriems autobusams. Mėnesinis bilietas – 20 eurų, galioja abiejose zonose. Atskirai vienai zonai nėra. Paros bilietas tik 2 eurai. Yra ir kitos bilietų rūšys. Bilietus parduoda automatai, vairuotojas (brangiau ir tik vienkartinius) bei dvejose klientų aptarnavimo vietose mieste.
    Įlipimas pro visas duris.

    Troleibusų parke yra 40 troleibusų iš kurių Škoda 14Tr (10 vnt.) , Škoda 15Tr (13 vnt.), Škoda 30Tr SOR (7 vnt.), Škoda 31Tr SOR (8 vnt.) troleibusai. Pernai nupirkti 15 naujų troleibusų už ES lėšas. Gaunami tik šiemet (dar ne visi pristatyti) nauji troleibusai Škoda 26Tr Solaris ir Škoda 27Tr Solaris. Jų dar nebuvo, kai aš buvau Žilinoje. Neaišku, ar nurašinės senas Škodas, kurios yra 1993 ir naujesnės, ar didins troleibusų išleidimą į maršrutus. Visgi tikriausiai nurašinės, tik klausimas, ar tiek pat kiek naujų, ar tik vieną kitą.




    Škoda 30 Tr SOR.





    Škoda 31Tr SOR.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.14, 21:41.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, Isuzu kėbulas, bet perdarytas, taip pat šasi (irgi perdaryta). Elektronika lygtai Cegelec. Bendrai Ukrainos visas dabartinė didesnių autobusų ir troleibusų gamyba remiasi ant dviejų užsienio gamintojų - Isuzu (Bogdanai, Atamanai) ir Tata (BAZ Etalon, I-Van) važiuoklių, variklių, tiltų (ne visada), prietaisų skydelių ir vairo mechanizmų ir t.t. LAZ - atskira kalba, na ir visokie ten mažiukai ant GAZelių, ZIL Byčok, MB Vario. Dar pasitaiko indų Ashok Leyland (BAZ Vasiliok ir kai kurie kiti).
    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.07, 07:13.

    Komentuoti:

Working...
X