Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Čerkasai, Ukraina.
Miestas yra srities centras, gyvena apie 280 tūkst. gyventojų. Miesto tansportas - autobusai ir troleibusai. Maršrutinių taksi nėra, mikroautobusų atliekančių autobuso funkcijas taip pat.
Troleibusai mieste kursuoja 15 maršrutų, tačiau jie, deja, nėra pagrindinė transporto rūšis, nes autobusai juos lenkia kursavimo dažnumu (kas svarbiausia) ir maršrutų skaičiumi.
Bilieto kaina 1,5 grivnos, bilietus parduoda konduktorės, yra lengvatos. Lengvatos skiriasi kiekviename mieste. Autobusuose lengvatos paprastai negalioja, nors viskas priklauso nuo miesto.
Čerkasų miesto gatvių tinklas yra stačiakampio planavimo. Tai palengvina VT planavimą, tačiau troleibusų tinklui tai negalioja. Akivaizdu, kad anksčiau būta kur kas stipresnės troleibusų sistemos. Dabartiniu metu troleibusai pergyvena nuosmukį, nors šiemet nupirkta partija Bogdanų ir baltarusiškų BKM 321. Pastarieji, tiesa, kažkur nauji marinavosi 4 metus ir tik šiemet pasiekė miestą. Iš viso naujų 23 vnt. Iš viso parke yra virš 90 troleibusų, tiesa, apie 15-20 iš jų užkonservuoti. Be minėtų BKM 321 ir Bogdanų yra dar keletas LAZ E183D1, nemažai ZiU-682 bei dvigubų ZiU-683 ir ZiU-6205. Pastarieji - tai tik kiek naujesnis ZiU-683 modelis, iš išvaizdos niekuo nesiskiriantis. Dvigubų ZiU yra 31 vnt., dauguma dirbantys. Čerkasai yra vienintelis miestas Ukrainoje, kur tiek daug dvigubų ZiU. Dar yra vienas Kiev-12.05.
Pradedu nuo geležinkelio stoties. Šalia yra ir autobusų stotis. Troleibusai iki stoties kursuoja vos 1-2 kartus per valandą ir tik dienos metu, vakare jie į stotį neužsuka. Viena iš pagrindinių linijų praeina už kvartalo nuo stoties, juo važiuojantys troleibusai ir užsuka į stotį. Tačiau dauguma neužsuka.
Krovinis troleibusas KTG-4. Ši ir kitos nuotraukos iš T. Ševčenkos pr. ir Smilianskos g. sankryžos.
Mokomąjį numerį У-01 turintis troleibusas miesto maršrute.
ZiU-6205.
Paskutinis taisė Al1; 2016.09.27, 08:03.
Komentuoti:
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąNu jo... Pas mus net autobusai labai retai važiuoja žvyrkeliais, o čia gatvių, kuriose važiuoja troleibusai nesugeba suasfaltuoti. Ir patys troleibusai, švelniai tariant, tragiškai atrodo. Iš kitos pusės- tai provincija, o ir Lietuvoje provincijoje VT būklė panaši...
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKaip pats miestas? Galima daugiau įspūdžių, planuojam apsilankyt
Komentuoti:
-
Parašė SuperPants Rodyti pranešimąhttps://www.youtube.com/watch?v=nszxnyvoewg Pamačius šį video, pasidarė ukrainiečių išties nuoširdžiai gaila, viskas apleista iki absurdo...
Komentuoti:
-
https://www.youtube.com/watch?v=nszxnyvoewg Pamačius šį video, pasidarė ukrainiečių išties nuoširdžiai gaila, viskas apleista iki absurdo...
Komentuoti:
-
Buvai troleibusų parke? Jai taip gal fotkinai šita neaiškų:
http://transphoto.ru/vehicle/121137/
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKaip pats miestas? Galima daugiau įspūdžių, planuojam apsilankyt
Komentuoti:
-
Lvovas, Ukraina
Lvove yra 10 troleibusų maršrutų, kuriuose kursuoja apie 40 troleibusų. Troleibusų maršrutų tinklas neapima viso miesto, o tik kai kurių rajonų gyventjas priveža iki centro. Krusavimo dažnis visai neblogas, todėl nors ir dauguma troleibusų seni, jais važinėti maloniau nei autobusais, į kuriuos beveik neįmanoma įlipti dėl keleivių kiekio. Troleibuso bilieto kaina 2 grivinos (maždaug 7 euro centai), taip pat galioja nuolaidos studentams (autobusuose jos negalioja) ir yra mėnesiniai bilietai, kurie gali būti kombinuoti su tramvajais.
Daugiausiai mieste važinėja Škoda troleibusai, kurie labai apleisti. Padoriau atrodo tik vėliausiai iš Čekijos nusipirktos Škodos. Taip pat vietinės gamybos LAZ ir Electron ir vienas Bogdan.
Naujausi Electron T19102, atvykę vos praeitų metų gale. Tokių Lvove yra trys.
Tragiškai atrodantis Bogdan Т60111
LAZ E183D1
Po rimto kapitalinio remonto beveik naujai surinkta Škoda 14Tr02/6
Nuotraukas kaip atrodo viduje galite rasti <čia>.
Ko geriausiai mieste atrodanti Škoda 14TrM iš Pilzeno.
Kitos Škoda 14Tr
Troleibusui aplenkti troleibusą Lvove nėra problema
Škoda 15Tr
Troleibusų parke
Na ir didžiausia egzotika, bent jau man, - ЛАЗ-52522. Jų Lvove eksploatuojama vos penki, beveik visus juos teko sutikti miesto gatvėse. Išlaužytos ir judančios sėdynės ko gero tik prideda daugiau malonumo jais važinėti
Tiek elektrinio Lvovo transporto nuotraukų.
Komentuoti:
-
Budapeštas, nuotraukos praeitos savaitės. Šiap 2XX serijos Ikarus'ų gan nemažai ir visi jie gan neblogai atrodo. Autobusai turbūt su pakeistais varikliais, garsas nebe toks, labiau man primena Vanhool A300. Troleibusai lygint su musiškėm Škodom, tylos etalai Porą troleibusų foto:
Komentuoti:
-
Troleibusas, apsimetantis tramvajumi
Troleibusus valdo optinė sistema, kuri seka punktyrines linijas ant gatvės.
Komentuoti:
-
Nežinau jokio budo kaip tai galėjo nutikti apart, kad nebent vairuotojui širdis sušlubavo... Gaila. Stulpas ne Made in China matosi
Čia jau ir armonika lužo, ar taisys dar?
Komentuoti:
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
-
Geras reportažas. Keistai atrodo, žiūrint šių dienų kontekste, kai mūsų nurašytos trisdešimties metų "Škoda 14Tr" Žitomire atrodo moderniai net ir prie XXI a. ZIU ir JUMZ troleibusų, kurie modernesnės išvaizdos gal tik už "Škoda 9Tr". Iš priešingos pusės, lygiai taip pat Vilniaus, Kauno tuo labiau, "Škoda" varganai atrodo prie dešimtmetį skaičiuojančių "Solaris" troleibusų.
Keli pastebėjimai:
LAZ E183D1 troleibusuose naudojami "Škoda" srovės nuėmiklių virvių vyniojimo būgnai:
Atvaizdas
Matosi, kad JUMZ troleibusų kėbulai pagaminti naudojant "Škoda 14Tr" bazę, ar net tą patį kėbulą, stogas, langai, net galiniai žibintai nuo čekiško troleibuso, galinis tiltas RABA. Išoriškai tik priekis ir galas unikalūs, galima sakyti ukrainietiška "Škoda". Greitai peržiūrėjus JUMZ aprašymus internete, man nepavyko rasti oficialių sąsąjų su "Škoda" , bet gal forumiečiai turi daugiau informacijos tuo klausimu.
Atvaizdas
Šio Tiraspolio ZIU nr. 222 kėbulo geometrija unikali. Įdomu pamatyti rėmo stovį atdiengus išorines skardas . Troleibusas įlinkęs per vidurį:
Atvaizdas
Apibendrinant, galima sakyti, vaizdas kaip ir daugumoje NVS miestų troleibusų sistemų. Žitomire, srovės nuėmiklių tiesinimo troleibusų parke, tikriausiai niekas neatlieka, daugumoje troleibusų jie išlansktyti, persikreipę. Nors daugumoje ZIU ir JUMZ srovės nuėmiklių virvių vyniojimo būgnų nėra, net ir jiems esant ant šio ZIU Nr. 1240, būgnai nenaudojami, virvės permestos per šoną "senoviškai":
Atvaizdas
Tiraspolyje net ant naujo "Vytatuto" "seno sukirpimo" vairuotojas nutarė permesti virvęs per šoną, užtuot naudojęs būgnus, neva dėl prastos virvių kokybės.
Al1:
Atreipkite dėmesį į galinės ašies stebules. Jos panašios kaip Škodų 9Tr.
Panašios, bet ne nuo "Škoda 9Tr" . Toks troleibusas jau atvyko iš Čekijos, Zlino miesto, ten taip pat tik Nr. 170 ir buvę 169, 344, 345 su tokiom stebulėm, ansktesnių ir vėlesnių metų su tokiom pačiom tradicinėm ir modernesnėm RABA.
Komentuoti:
-
Buvęs Vilniaus 1446.
Buvęs Vilniaus 1480.
ZiU 682 originalus interjeras. Kai kuriuose troleibusuose sėdynės būna dviem eilėmis iš abiejų pusių.
Kai kuriuose gale būna pažeminta aikštelė. Šiame nepažeminta.
Sėdyne šonu - konduktorės.
Vėl prie autobusų stoties. Mokomasis, bet dirba maršrute.
Pabaiga.Paskutinis taisė Al1; 2016.06.14, 20:50.
Komentuoti:
Komentuoti: