Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Su maršrutų pratęsimu į priemiesčius yra ganėtinai komplikuota. Miesto maršrutui išlaikyti rajonas turi finansiškai prisidėti daugiau, o dar prie to paties yra skurdinamos pajamos vežėjui, kuris aptarnauja tą kryptį ir jam tenka dar papildomai primokėti už negautas pajamas ir retinti reisus.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      O tai kaip buvo susitarta su rajonu su pastaraisiais kelerių metų maršrutų pratęsimu į rajonus (57, 58, 66)? Tai miesto ar rajono iniciatyva pratęsti maršrutai? Kiek esu informuotas, tai būna, kad rajono savivaldybė pirma kreipiasi į miestą su prašymais paleisti maršrutą pas juos ir pasiūlo kompensavimą. Vienur jau nuo seno važiuojama į rajoną (12, 16), o kitur - nes priemiestiniai nepatenkins visų keleivių poreikių? Tarkime Mickūnai jau ir taip pakankama giliai rajone yra, tai leisti iki kokių Skaisterių reikštų dar didesnį nuostolį priemiesčio vežėjui.
      Beje, įdomus dalykas - Vilniaus r. esančiose stotelėse Pirmieji Pagiriai ir Žemieji Pagiriai priemiestiniams išvis nepriklauso sustoti..

      Comment


        Karantinas gali būti geras laikas imtis vieno pokyčio Vilniaus VT - maršrutų numeracijos suvienodinimui. Kad nebūtų, kad iš stoties važiuoja 1, 1 ir 1G ar Kalvarijų g. rieda 10 ir 10. Vis tiek šitas pokytis bus neišvengiamas už poros metų, kai riba tarp troleibuso ir autobuso sumažės - bus troleibusai autonomine eiga.

        Tad pabandžiau padaryti kuo optimalesnį Vilniaus VT maršrutų pernumeravimą. 1-6 lieka greitiesiems autobusams. Toliau 1-20 numeriai, kurie sutampa troleibusų ir autobusų buvo keisti pagal tokią logiką. Pirma, pačių populiariausių maršrutų, kaip T7 ar T16, numerius stengtis palikti. Antra, visiems kitiems maršrutams surasti panašų skaičių (T4 > 44 ir t.t.). Panašaus skaičiaus nepavyko rasti tik trims maršrutams (T13, T20, A12), tačiau tai gana mažos svarbos maršrutai.

        T1>11
        T2>12
        T3>83
        T4>44
        T6>60
        T12>72
        T13>80
        T14>84
        T15>85
        T18>98
        T20>90
        A1>91
        A2>92
        A3>93
        A4>94
        A5>95
        A7>47
        A9>79
        A10>70
        A12>80
        A16>86
        A17>77
        A19>99

        Iš viso keičiasi 23 maršrutų numeriai. Gali atrodyti daug, bet tikrai pusė jų yra mažai populiarumo sulaukiantys maršrutai (T13, T20, A9, ir t.t.). Tad realiai kažkokią tai įtaką galima būtų pajusti dėl ~10 populiarių maršrutų.

        Kodėl šiuo metu maršrutų numeriuose nuo 105 iki 114 eina keistas tarpas ir po to pyst atsiranda 114,115 ir 116 - nežinau, bet nutariau jų neliesti, nes ir taip jau pakankamai pernumeravimo.

        Comment


          Parašė liootas Rodyti pranešimą
          Karantinas gali būti geras laikas imtis vieno pokyčio Vilniaus VT - maršrutų numeracijos suvienodinimui.
          Būtų, bet nebus kažkada kažkur kėliau SĮ SP atsakymą, kad kažkada planuoja kažkokią optimizaciją, bet jau matyt metai praėjo kaip nieko nedaro ir nesistebiu, nes nėra drąsūs ir veiklūs, gal trūksta žmogiškųjų resursų.
          O šiaip dabar būtų puiki proga perdaryti ne tik numeraciją, bet pačius maršrutus, uždaryti besidubliuojančius, sudažninti magistralinius, priemiestinius trumpinti iki artimiausio magistralinio maršruto.
          Ir pagaliau pajungti "stop" mygtuką, bei kad vairuotojai neturėtų sustoti stotelėje jei niekas neišlipa ar neparodo noro įlipti į autobusą iš esančių lauke.
          O su "G" maršrutais kadangi kai kurie jų praleidžia vos kelias iš keliolikos stotelių, tai gal ir nebevadinti greitaisiais, keisti į paprastus. Juolab kad jei veikia stop mygtukas, mažiau naudojamos stotelės ir taip bus praleistos. Galima piko valandomis gali veikti ir greitieji pagal senąją tvarką, bet juos dubliuojantis paprastas maršrutas turėtų pereiti prie taktinio tvarkaraščio. Tai tarkim būtų "1" (stotis - santariškės) ir 1G (tas pats stotis - santariškės). Arba G gali būti šiek tiek pailginta ar kitokia trasa nei paprastas, pvz nuo 1G pridėta atkarpa iki naujininkų žiedo, tai vis būtų patogumas iš naujininkų susisiekimui su pylimo g. bei persėsti į kitus maršrutus. Beje ne iš galvos sumąsčiau, o Toronte taip organizuojami "ekspresiniai" maršrutai.
          Dar dėl numeracjos, tai reikšmingiausius (magistralinius) maršrutus sukelčiau į pirmą dešimtį, kiti jau kaip duos dievulis. Priemiestinius būtų gerai į kažkuriuos imtuosius iškelt, privežamiesiems gal irgi kokį kitą šimtą duoti.
          Karantine matyt prasėdėsime iki gegužės, o gal ir ilgiau, taip kad laiko pasirengimui būtų, betgi kodėlll kąąą nors keeeeissttt..

          Comment


            Parašė liootas Rodyti pranešimą
            T12>72
            T13>80
            T14>84
            T15>85
            T18>98
            T20>90
            O kam išvis keisti troleibusų numerius, kai greitieji turi G raidę? 1 1G. Beje, siūlot keisti tiek T12, tiek A12 numerius - turbūt pakaktų tik A12 keitimo.

            Kodėl šiuo metu maršrutų numeriuose nuo 105 iki 114 eina keistas tarpas ir po to pyst atsiranda 114,115 ir 116 - nežinau, bet nutariau jų neliesti, nes ir taip jau pakankamai pernumeravimo.
            114, 115 paremti maršrutinių taksi numeriais, kurie važiavo [bent jau oficialiai] identiškomis ar panašiomis trasomis. Dėl 116 reikia klausti 2013 m. maršrutų reformos planuotojų.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Greitiesiems gal geriau skirti raides - jos atrodo ''viršesnės'' už skaičius (kas stuburiniams maršrutams šiaip gerai), o pasiilgusiems tramvajaus - dar ir su juo asociacijų sukelia nereikėtų tada pernumeruoti troleibusų. Bet iš esmės, sakyčiau, pakaktų T10 pernumeruoti į T11.

              Comment


                Parašė liootas Rodyti pranešimą
                T1>11
                T2>12
                T3>83
                T4>44
                T6>60
                T12>72
                T13>80
                T14>84
                T15>85
                T18>98
                T20>90
                A1>91
                A2>92
                A3>93
                A4>94
                A5>95
                A7>47
                A9>79
                A10>70
                A12>80
                A16>86
                A17>77
                A19>99
                Tai pala, pernumeruojama tam kad nesidubliuotų numeriai, tačiau T13 ir A12 važinėtų tuo pačiu 80 numeriu ? Kodėl T2 keičiamas į 12, o T12 į 72 ? Mažiau painiavos būtų jei T12 tiesiog liktų su savo numeriu, o T2 pasikeistų į 72 (juk koks skirtumas ar keist į 12, ar į 72)

                Lygiai taip pat pridirbta nesąmonė su T1 keitimu į 11, kadangi 11 maršruto autobusas jau egzistuoja. Maža to, dar ir važiuoja ganėtinai panašiai kaip ir T1 - Pylimo, Pamėnkalnio, Jasinskio gatvėmis.

                Comment


                  Aš visai pritarčiau dėl pernumeravimo, kai atsiras troleibusai su autonomine eiga, nes jie bus labai panašūs į autobusus, kai važiuos su nuleistais kabliais. Kita vertus, prie greitųjų maršrutų reiktų palikti G raidę tam, kad būtų aišku, jog jie nestoja visose stotelėse. Na, arba Stop mygtuko tvarką pagaliau įvesti. Kita vertus, dėl Stop mygtuko pritarčiau tik mažiau apkrautiems maršrutams, važiuojantiems į miesto pakrasčius. Stabdyti kokį 6G tarpinėse stotelėse reikštų panaikinti didžiausią to maršruto privalumą.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Per kiek laiko vidutiniškai Vilniaus m. keleiviai susigaudo apie naujų maršrutų atsiradimus/trasos pakeitimus/pernumeravimus? Yra nusistovėjusi tvarka, o dabar būtų įnešta painiavos.
                    Kitas dalykas - ar būtų neprošal į 37 maršrutą leisti midibusus? Pagal keleivių srautus jis man panašus į 48. Ką jis pagrinde veža? Rokantiškių kapinių lankytojus? Iš S. Batoro bei Olandų g. į centrą patogiau vykti 6G, o tos 3 stotelės Viršupio g. kone visad tuščios (gal klystu, nesu daug lankęsis ten) - šalia kiekvienos jų stovi gal tik pora namų, o ir tie turi mašinas. Gal rentabiliau šį maršrutą būtų leisti Šilo gatve iki Antakalnio ar Šiaurės miestelio?... nors tas žiedas po reformos kasmet pamažu kimšosi vis naujais maršrutais.

                    Comment


                      Geriau palikti taip, kaip yra. Vienas iš naujų maršrutų būtent ir bus Šiaurės miestelis - Šilo g. - Rokantiškės - Galgiai, kuris kursuos minėta atkarpa.
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                        Geriau palikti taip, kaip yra. Vienas iš naujų maršrutų būtent ir bus Šiaurės miestelis - Šilo g. - Rokantiškės - Galgiai, kuris kursuos minėta atkarpa.
                        Jeigu ''palikti kaip yra'' kalbama apie 37, tai jis iš tiesų veža orą tiek jame, tiek 48 būtų gerai paleisti midibusus pastoviai (išskyrus Vėlines žinoma), tik aišku, jų trūksta...

                        Comment


                          Tai kad dabar abejotina to 37 nauda, apart kapinių. Ar išvis kas nors lipa tose 3 praktiškai tarp niekur esančiose stotelėse Viršupis, Šilo, Lyglaukiai? Na pastaroji gal patogi tiems, kurių artimųjų kapai arčiau tos pusės. O tiems S. Batoro g. keleiviams, kuriems reikia į Šeimyniškių/Kalvarijų g., lieka analogiška trasa bei dažniau kursuojantis 27.
                          Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.01.04, 14:08.

                          Comment


                            Na, gruodį paskelbtoje Vilniaus viešojo transporto atnaujinimo strategijoje rašoma, kad 37 yra vienas nepopuliariausių maršrutų (už jį mažiau žmonių perveža tik 62, 65 ir 9), tai gal ir logiška kalbėti apie tam tikras trasos korekcijas, kad taptų naudingesniu. Negana to, šiais ar kitais metais atsiras naujas privežamasis maršrutas Šiaurės Miestelis - Šilo g. - Egliškės, kuris aptarnaus Šilo ir Lyglaukių stoteles, tai realiai Viršupis liks vienintelė unikali maršruto stotelė. Tai galbūt tikrai tuomet bus įmanoma tą 37 išvis panaikinti ?

                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            Na, arba Stop mygtuko tvarką pagaliau įvesti. Kita vertus, dėl Stop mygtuko pritarčiau tik mažiau apkrautiems maršrutams, važiuojantiems į miesto pakrasčius. Stabdyti kokį 6G tarpinėse stotelėse reikštų panaikinti didžiausią to maršruto privalumą.
                            Įvedus STOP mygtuką greitiesiems autobusams, manau, žmonės tiesiog imtų įlipti/išlipti kiekvienoje stotelėje. Dabartiniai G maršrutai savo greitį pasiekia būtent dėl to, kad kai kurios stotelės praleidžiamos dirbtinai, tad STOP mygtukai tik sumažintų greitųjų maršrutų privalumą lyginant su paprastais autobusais/troleibusais
                            Paskutinis taisė 10.000; 2021.01.04, 15:11.

                            Comment


                              Dėl tų naujų midibusais aptarnaujamų maršrutų į Egliškes ir pan. rajonus - kam reikalingas kažkoks 2 kartus per valandą kursuojantis mažos talpos autobusėlis? Kad ir tie patys Riovonys - jau geriau paeiti iki Savanorių pr., kur troleibusai piko metu kursuoja kas 5 min, ar geriau laukti autobuso atvažiuojančio kone prie pat tavo namų, tačiau tik 2 kartus į valandą, o savaitgaliais gal net su valandos pertrauka. Išvis - ar jums neatrodo, kad retai kursuojantys maršrutai (nesvarbu kurie) yra tarybinių laikų palikimas?

                              Comment


                                Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                Dėl tų naujų midibusais aptarnaujamų maršrutų į Egliškes ir pan. rajonus - kam reikalingas kažkoks 2 kartus per valandą kursuojantis mažos talpos autobusėlis? Kad ir tie patys Riovonys - jau geriau paeiti iki Savanorių pr., kur troleibusai piko metu kursuoja kas 5 min, ar geriau laukti autobuso atvažiuojančio kone prie pat tavo namų, tačiau tik 2 kartus į valandą, o savaitgaliais gal net su valandos pertrauka. Išvis - ar jums neatrodo, kad retai kursuojantys maršrutai (nesvarbu kurie) yra tarybinių laikų palikimas?
                                Pernelyg daug klausimų iš jūsų (juokauju žinoma).

                                37 pats savaime yra labai reikalingas kapinių lankymo sezono metu, ypatingai - per Vėlines, kai juo kursuoja dvigubi autobusai kas 5-10 minučių. 115 veža nuo Antakalnio ir turi savų keleivių į Naująją Vilnią, todėl tai nėra gera alternatyva.
                                Kitas reikalas yra žiemą, kai kapinės nėra lankomos, o net jei tokių atsiranda, tokiems pakanka 115. Tačiau pats 37 papildo 27 atkarpoje Kalvarijų turgus - Rudens st., nes 27 važinėja retokai (žinoma, derinimas galėtų būti geresnis...), todėl naikinti jo gal ir nereikėtų - vis tiek tektų pridėti tą pati autobusą į 27 maršrutą (kuris dar ir ilgesnis yra), todėl nebūtų jokios ekonomijos. Daug geriau būtų 37 paleisti midibusą, kas ir buvo daroma kurį laiką, kol pakakdavo midibusų.

                                Retai kursuojantys maršrutai kursuoja taip dėl paklausos trūkumo. Ir dar reikia nuspręsti, kas yra retai - mano manymu, 15-20 minučių atokiuose rajonuose yra labai gerai, o būtent taip yra daugelyje Transrevio Isuzu aptarnaujamuose maršrutuose (20+62, 38, 61 ir begalė kitų) (62 reikėtų vertinti kaip mėlynuosius 20 reisus). Juk nepaleisi tu kokio nors 9 kas 5 minutes, jeigu paprasčiausiai nėra iš kur atsirasti tiek keleivių.

                                Ir iš kur ištraukėte, kad tie nauji maršrutai kursuos 2 kartus per valandą?

                                Comment


                                  Tai aš už tai, kad jis liktų, tik ne kapinių lankymo piko metu (Visų Šventųjų diena, Motinos diena, Tėvo diena), juo galėtų kursuoti midibusai.
                                  Dėl kursavimo retumo - manau jog nėra patogu, kai keleivis turi derintis prie grafiko, o ne atvirkščiai, kaip su G maršrutais. Negi manote, kad maršrutai į Egliškes ar Riovonis kursuos bent 5 kartus į valandą? Abejoju. Reiktų daug naujų autobusų. Todėl yra patogiau eiti iki esamų stotelių ir sėsti į dažniau kursuojantį autobusą. Ir kai tų rajonų žmonės jau įsikūrę ten seniai, turi mašinas, negi pradėjus ten kursuoti kažkokiam mažos talpos autobusėliui, jie atsisakys automobilių, ir lauks kas pusvalandį kursuojančio autobuso, kur norint pasiekti centrą dar reiks ir persėsti. Nebent jo paleidimas labiau orientuotas į moksleivius.

                                  Comment


                                    Nu jūs ir palyginot. G maršrutai važiuoja dažnai, nes toks yra keleivių srautas. Naivu tikėtis, kad autobusas kursuos kas 5 minutes, jeigu jis važiuoja į kokį nors kaimelį su 50 žmonių. Taip net Šveicarijoje nebūna.

                                    Comment


                                      O kas norės taikytis prie kas 30 - 60 min kursuojančio autobuso? Juolab kad jau turi mašiną, tai tikrai nepridės patrauklumo. Nebent tie maršrutai būtų orientuoti į naujakurius, ar kaip jau sakiau, moksleivius.

                                      Comment


                                        Pasikartosiu, iš kur ištraukėte, kad intervalas bus 30-60 minučių?
                                        Planuojami 9 nauji maršrutai ir mažiausiai (bet gali būti ir daugiau) 22 midibusai. Tai beveik 2,5 midibuso vienam maršrutui. Tai ir bus maždaug intervalas kas 20 minučių, kas yra normalu.
                                        Kam reikia, tas prisitaikys, pvz. Pilaitės seniūnijos (ne Pilaitės ) gyventojai jau keletą metų prašo maršrutų per Kriaučiūnus, Platiniškes, Varnės gatve - tai štai jie ir bus.

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                          37 yra vienas nepopuliariausių maršrutų (už jį mažiau žmonių perveža tik 62)
                                          Abiejų maršrutų populiarumą labai smukdo (ne)derinimas su lygiagrečiai kursuojančiais maršrutais: 37 daug reisų važiuoja kartu su 27, o 62 malasi su 20. Ypatingai blogai yra savaitgaliais, kur abudu autobusai - 20 su 62 tam tikru metu važiuoja vienas paskui kitą, o paskui yra pusantros valandos skylė.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X