Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Reiktų žiūrėti iš kur tų keleivių atsirastų. Pvz siūlomo maršruto atveju atkrenta Jeruzalės, Baltupių dalies prie Kalvarijų gatvės, Ozo parko ir Kalvarijų/Kareivių g. keleiviai. Nemaža dalis 1G keleivių važiuoja šitą atkarpą. Važiuojantys į/š senamiesčio taip pat atkrenta. Vienintelis tikslinis srautas būtų iš Santariškių į Žvėryną. Ar toks srautas užpildytų 4-5 autobusus per valandą piko metu (kas 10-15min)? Likusiu metu esu važiuotų praktiškai tuščias. Žvėryne ar naujamiestyje nelabai yra unikalių traukos centrų. Ozas atstoja Panoramą, Iš Santariškių/Baltupių važiuoti į Vingio parką irgi nelabai aktualu Iš Žvėryno ar į Santariškių klinikas irgi vargu ar būtų daug srauto. Rimti ligoniai šiaip ar taip vengia viešojo transporto. Važiuojantys aplankyti vargu ar pakankamai užpildytų maršrutą. Vasarą į Žaliuosius ežerus šiaip ar taip reiktų važiuoti su persėdimu ir kelionė trunka ilgai.
    Atkrenta tik rytinė Jeruzalė, tačiau prisideda Visorių gyventojai (turintys tik 48 ir 50, nei vienas, nei kitas nevažiuoja į centrą), Baltupius aptarėm anksčiau.
    Pagrindiniai traukos taškai būtų Santariškių ligoninė (ligoniai nevažiuoja VT? Tai kodėl Santariškių st. net užgrūsta keleiviais?), fakultetai/bendrabučiai Baltupiuose, Žalgirio ofisai/nauji gyv. kvartalai, Panorama, NMC ofisai, LEU, Vingio parkas (tikrai važiuotų), VGTU Elektronikos fak., Migracijos valdyba ir Vilkpėdės ligoninė, taip kad būtų kur važiuot.
    Piko metu kas 15 min skamba realiai.
    Be to, Vytauto g. gyventojai dabar gali važiuot tik į šiaurinį Žvėryną (už 200 m) arba Senamiestį, todėl tam rajonui būtų daug patogiau.

    Kaip rašiau, į tolimąjį Naujamiestį (krasnūchą), greičiau 2G. Į Mindaugo ar Čiurlionio gatvę greičiau 1G + trūlas.
    Tikrosios krasnūhos gyventojai vargu ar naudotūsi, bet Birželio 23-iosios chrusčiovkėm būtų pagr. maršrutas.

    Naivu tikėtis piko metu važiuoti pustuščiu VT....
    Apie pustuštį VT niekas ir nekalba, bet kai įlipt į TP negali, tai ne kas...
    Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 15:31.
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Parašė lukass Rodyti pranešimą
      Dėl "pagrindinio" Vilniaus pliažo:
      66 Žalgirio - Paplūdimys - Skirgiškės (sezoninis): https://wikiroutes.info/en/idea/22348
      66 gali būti kad ilgas autobusas neužkops į kalną grįžtant, bei tas žiedas prie Balsio vasarą visada užstatytas. Bet poreikis tokiam užsukimui yra.
      Atkarpa iki paplūdimio negali važiuoti ilgi autobusai, nes visa gatvė būna užstatyta automobilių. Čia turėtų užvažiuoti kuriamas naujas privežamojo maršruto autobusas, nes jis bus siauresnis ir galės pravažiuoti užstatyta automobiliais gatvę bei ten apsisukti, o ilgas autobusas tiesiog užstrigtų.
      Parašė lukass Rodyti pranešimą
      66 Galima leist 12 m autobusus, tik dažniau (vis tiek vasarą reik mažiau TP maršrutam)
      Vasarą leidžia ilgus autobusus dėl to, kad pradeda važiuoti į Žaliuosius ežerus miestiečiai maudytis bei sodininkai. Nors ilgi jau turėtų važinėti ištįsus metus, nes nuolatinų gyventojų kiekvieną dieną daugėją.

      Parašė lukass Rodyti pranešimą
      66: Negi titaniškas darbas pastatyt ženklą? Prie to pliažo stovėjimo aikštelę ir taip reiktų patvarkyt (sužymėt stovėjimo vietas bent)
      Prieš rašant siūlau atvažiuoti ir pasižiūrėti. Pamatęs turbūt nustebtum, nes kelio ženklai ten yra, linijos yra, bet kas iš to, nes automobilius vis tiek parkuoja nuo pat to keliuko pradžios, nors yra kelio ženklas stovėti ir sustoti draudžiama, baudos nepadės, nes ten automobilių parkavimo aikštelės yra labai mažos.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
        Atkarpa iki paplūdimio negali važiuoti ilgi autobusai, nes visa gatvė būna užstatyta automobilių. Čia turėtų užvažiuoti kuriamas naujas privežamojo maršruto autobusas, nes jis bus siauresnis ir galės pravažiuoti užstatyta automobiliais gatvę bei ten apsisukti, o ilgas autobusas tiesiog užstrigtų.

        Vasarą leidžia ilgus autobusus dėl to, kad pradeda važiuoti į Žaliuosius ežerus miestiečiai maudytis bei sodininkai. Nors ilgi jau turėtų važinėti ištįsus metus, nes nuolatinų gyventojų kiekvieną dieną daugėją.
        Pasižiūrėjus tvarkaraštį matom, kad 66 važiuoja tik 1-2 autobusai per valandą!!! 12 m autobusai vasarą galėtų važiuot 4-6 kartus (jei jau daug keleivių).

        Prieš rašant siūlau atvažiuoti ir pasižiūrėti. Pamatęs turbūt nustebtum, nes kelio ženklai ten yra, linijos yra, bet kas iš to, nes automobilius vis tiek parkuoja nuo pat to keliuko pradžios, nors yra kelio ženklas stovėti ir sustoti draudžiama, baudos nepadės, nes ten automobilių parkavimo aikštelės yra labai mažos.
        Galvojat, kad nebuvau toje aikštelėje/buv. žiede (paskutinįsyk šios vasaros pab.)? Kai ten dažnai kursuos autobusai tai nežinia, ar daug žmonių statys savo auto ant kelio ar žiede (vienas kitas atvejis dar nieko). Turėtų padėt policija (kaip Perkūnkiemį, kai nukreipė 5 ten, jei neklystu).
        Taip pat dažnai kursuojantis ir iki pat pliažo privežantis VT paskatins žmones naudotis būtent juo.

        P.S. nesakau, kad būtent 66 turėtų užsukt iki palūdymio, galėtų būt kitas mažiau apkrutas ( tik ne 65 aišku )
        Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 15:46.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė lukass Rodyti pranešimą

          Atkrenta tik rytinė Jeruzalės, tačiau prisideda Visorių gyventojai (turintys tik 48 ir 50, nei vienas, nei kitas nevažiuoja į centrą), Baltupius aptarėm anksčiau.
          Visorių soduose ne tiek ir daug gyventojų. Bajorų kalvos ir t.t. ar taip ar taip turi pavažiuoti ar iki naujo maršrutu, ar iki 1G.. Riomerio apylinkėms ir tam Visorių kampui (jei dar ten galima pavadint Visoriais) - 2G po ranka.


          [QUOTE=lukass;n1614921]
          Pagrindiniai traukos taškai būtų Santariškių ligoninė (ligoniai nevažiuoja VT? Tai kodėl Santariškių st. net užgrūsta keleiviais?),/QUOTE]

          Bet automobiliais užgrūsta dar labiau. Ligoninės darbo metu būna visos pakampės užparkuotos. Be to didelė dalis keleivių važiuoja į/iš stoties. Natūralu, kad per milžinišką srautą ir VT važiuojančiųjų dalis atrodo nemaža. Bet ar Žvėrynas su dalimi Naujamiesčio sugeneruotų tiek pastovaus srauto?

          Parašė lukass Rodyti pranešimą
          Žalgirio ofisai/nauji gyv. kvartalai, Panorama, NMC ofisai, LEU, Vingio parkas (tikrai važiuotų), VGTU Elektronikos fak., Migracijos valdyba ir Vilkpėdės ligoninė, taip kad būtų kur važiuot.
          Kai išsikrausčiau iš centro, praktiškai nustojau lankytis tiek Panoramoje, tiek Vingio parke. Gal kokį kartą-du per metus Nei vienam, nei kitam nėra kažkokių išskirtinių objektų, kurių nebūtų arčiau. Panoramos pagrindinis privalumas - šiltas parkingas po stogu. Bet besinaudojantiems VT tai neaktualu.

          Dėl universitetų - kiek matau šitame kampe yra sąlyginai mažai studentų. Matyt per toli centras/kabakai/univerai + brangoka.

          Kiek kartų per gyvenimą tenka apsilankyti Migracijos valdyboje? 1x per 10 ar kiek ten metų? Vilkpėdės ligoninė net nežinau kur yra ir kuo išskirtinė, tai primetu, kad irgi retai lankomas objektas..

          Žalgirio gatvės ofisai lengvai pasiekiami ir 1G. Nuo GV taip pat reiktų paeiti. Ar dėl poros minučių pėstute reikia papildomo maršruto? Maža to, kad stotelė būtų jau už didžiojo kamščio. Arba reiktų eiti nuo Ozo

          Panoramos apylinkių ofisai praktiškai vienintelis šito maršruto unikalus ir reikšmingas objektas. Bet kiek žmonių važiuotų būtent iš Santariškių/Baltupių būtent į tuos ofisus? Ir sutiktų persėsti į VT. Net darant prielaidą, kad piko metu ir užpildytų 4 autobusus per valandą, var verta daryti maršrutą, kuris likusią dienos dalį vežiotų orą? Savaitgalį išvis būtų galima uždaryti.


          Parašė lukass Rodyti pranešimą
          Tikrosios krasnūhos gyventojai vargu ar naudotūsi, bet Birželio 23-iosios chrusčiovkėm būtų pagr. maršrutas.
          Ar ten gyvena tiek daug žmonių, kad jiems reiktų būtent ten, kur dabar netoliese esantys maršrutai nenuveža, o būtent šis nuvežtų?

          Comment


            Kalbant apie Balsių kryptį, kodėl visų ten važiuojančių autobusų galinė ne Ateities st.? Juk Jeruzelėje galėtų persėst į 1G/2G ar kitą maršrutą, kam grūstis ir taip apkrauta Kalvarijų g.?
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Visorių soduose ne tiek ir daug gyventojų. Bajorų kalvos ir t.t. ar taip ar taip turi pavažiuoti ar iki naujo maršrutu, ar iki 1G.. Riomerio apylinkėms ir tam Visorių kampui (jei dar ten galima pavadint Visoriais) - 2G po ranka.
              Visoriuose pakankamai gyventojų, nereik tikėtis po Žirmūnus kiekvienam rajone . Galima būtų padaryt užsukimą į Bajorus.

              Bet automobiliais užgrūsta dar labiau. Ligoninės darbo metu būna visos pakampės užparkuotos. Be to didelė dalis keleivių važiuoja į/iš stoties. Natūralu, kad per milžinišką srautą ir VT važiuojančiųjų dalis atrodo nemaža. Bet ar Žvėrynas su dalimi Naujamiesčio sugeneruotų tiek pastovaus srauto?
              Sugeneruotų Žvėryno, Naujamiesčio, Visorių, Baltupių srautą. Atrodo pkankamai, kaip vienai ligoninei.

              Kai išsikrausčiau iš centro, praktiškai nustojau lankytis tiek Panoramoje, tiek Vingio parke. Gal kokį kartą-du per metus Nei vienam, nei kitam nėra kažkokių išskirtinių objektų, kurių nebūtų arčiau. Panoramos pagrindinis privalumas - šiltas parkingas po stogu. Bet besinaudojantiems VT tai neaktualu.
              Jei Jūs nevažiuojat, tai ir kiti Jum iš paskos? Panoramos darbuotojai taip pat gyvena įvairiose miesto dalyse, taip pat ir Naujamiestį, nekalbant apie pirkėjus.

              Dėl universitetų - kiek matau šitame kampe yra sąlyginai mažai studentų. Matyt per toli centras/kabakai/univerai + brangoka.
              Dėl to ir reik nusigaut į paskaitas, nes centre dažnai negyvena studentai.
              Studentų Elektronikos fak. tikrai yra pakankamai.

              Kiek kartų per gyvenimą tenka apsilankyti Migracijos valdyboje? 1x per 10 ar kiek ten metų? Vilkpėdės ligoninė net nežinau kur yra ir kuo išskirtinė, tai primetu, kad irgi retai lankomas objektas..
              Valdybos darbuotojam reik kasdien ten nusigaut. Taip, nedažnai žmogus per savo gyvenimą ten apsilanko (pasų pasikeist) , bet pasižiūrėjus, kad gerokai prieš atsidarant jau susidaro eilutė, manau keleivių būtų (+ auganti imigracija srautus turėtų kažkiek padidint).

              Žalgirio gatvės ofisai lengvai pasiekiami ir 1G. Nuo GV taip pat reiktų paeiti. Ar dėl poros minučių pėstute reikia papildomo maršruto? Maža to, kad stotelė būtų jau už didžiojo kamščio. Arba reiktų eiti nuo Ozo
              Jei ofisai arčiau GV?

              Panoramos apylinkių ofisai praktiškai vienintelis šito maršruto unikalus ir reikšmingas objektas. Bet kiek žmonių važiuotų būtent iš Santariškių/Baltupių būtent į tuos ofisus? Ir sutiktų persėsti į VT. Net darant prielaidą, kad piko metu ir užpildytų 4 autobusus per valandą, var verta daryti maršrutą, kuris likusią dienos dalį vežiotų orą? Savaitgalį išvis būtų galima uždaryti.
              Galvojat, kad ofisuose tik pasiturintys "biznismenai" dirba?

              Ar ten gyvena tiek daug žmonių, kad jiems reiktų būtent ten, kur dabar netoliese esantys maršrutai nenuveža, o būtent šis nuvežtų?
              Gal Jūs žinote?

              P.S. kaip dėl 13 ir 61 maršrutų siūlomos korekcijos?
              Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 16:26.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą
                ...
                Mano pagrindinė mintis, kad esami maršrutai +/- padengia šitą. Nematau kam, apart panoramos ofisų, ryškiai pagerintų gyvenimą.

                Resursus būtų galima efektyviau panaudoti kitose vietose. Pvz paleidžiant daugiau G autobusų, kad piko metu būtų laisvesni. Taip pat optimizuojant persėdimą iš Kalvarijų gatvės Šiaurės-Pietų maršrutų į Konstitucijos prospekto Rytų-Vakarų maršrutus. Kitur turbūt irgi yra probleminių taškų, kuriuos sutvarkius būtų galima pagerinti situaciją.

                Comment


                  G maršrutai nedengia nei Naugarduko g., Žvėryno, Visorių.
                  Panoramos ofisai būtų svarbus tarpinis punktas, bet tik vienas iš kelių.
                  Tik GV siūlytas maršrutas sulaukė tie dėmesio .

                  Kaip reiktų optimizuot persėdimą?
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė lukass Rodyti pranešimą

                    Visoriuose pakankamai gyventojų, nereik tikėtis po Žirmūnus kiekvienam rajone . Galima būtų padaryt užsukimą į Bajorus.
                    Kuo remiantis padaryta išvada, kad Visorių gyventojams (kuriems dar ir paeit reiktų gerą gabalą iki to autobuso) ypatingai reikia susisiekimo su Žvėrynu ?

                    Sugeneruotų Žvėryno, Naujamiesčio, Visorių, Baltupių srautą. Atrodo pkankamai, kaip vienai ligoninei.
                    Nedaug. 4 mikrorajonai, kai Vilniuj jų kokie 20. Taip pat, Žvėryną galima pasiekti su 55 ar 2G, Visoriai turi 48, Baltupiai tai išvis juokingai atrodo čia būdami pateikti - į juos veža kiekvienas iš Santariškių išvažiuojantis maršrutas


                    Jei Jūs nevažiuojat, tai ir kiti Jum iš paskos? Panoramos darbuotojai taip pat gyvena įvairiose miesto dalyse, taip pat ir Naujamiestį, nekalbant apie pirkėjus.
                    Panoramos darbuotojai turi 4G, 24, 30, 40, 43, 46, 49/69, 52, 56, 73. Taip pat ir 9, 19 troleibusus. Ir iš vis - nėra ten tiek daug darbuotojų, kad jiems reiktų atskiro nuolatinio maršruto, ypač kai jų ir taip yra jau trylika. Baltupietės pardavėjos jau naudojasi 49/69, naujamiestietės - 73. Dėl Vingio parko tai pilnai pritariu mantasm - tikrai nereikia įsivaizduoti, kad daug keleivių į jį važiuoja. Vilnius - žaliausiai apgyvendinta Europos sostinė ir kiekvienas mikrorajonas turi sau po atskirą parką ar parkelį. Dėl kelių koncertų per metus, atskiro nuolatinio maršruto nereikia.

                    Dėl to ir reik nusigaut į paskaitas, nes centre dažnai negyvena studentai.
                    Studentų Elektronikos fak. tikrai yra pakankamai.
                    Nu nejuokauk atskiras maršrutas dėl vieno fakulteto studentų ?

                    Valdybos darbuotojam reik kasdien ten nusigaut. Taip, nedažnai žmogus per savo gyvenimą ten apsilanko (pasų pasikeist) , bet pasižiūrėjus, kad gerokai prieš atsidarant jau susidaro eilutė, manau keleivių būtų (+ auganti imigracija srautus turėtų kažkiek padidint).
                    Ta eilutė susidaro iš visam Vilniuj gyvenančių žmonių, kiek procentaliai jų yra iš Žvėryno/Baltupių ? Keli procentai ? Tas pats galioja ir valdybos darbuotojams - jei iš 100 darbuotojų bent 10 gyvens tuose rajonuose aš labai apsidžiaugsiu. Bet iš tų 10, 5 turės nuosavą automobilį. Kas dėl didėjančios imigracijos - vėlgi, kreipkis į URM kad išleistų nurodymą visiems naujiems imigrantams gyventi būtent Baltupiuose/Žvėryne.

                    Galvojat, kad ofisuose tik pasiturintys "biznismenai" dirba?
                    Galvojam, kad nėra jokios prielaidos galvoti, kad tie žmonės išskirtinai gyvena Baltupiuose/Naujamiestyje
                    Paskutinis taisė 10.000; 2018.01.28, 17:16.

                    Comment


                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                      G maršrutai nedengia nei Naugarduko g., Žvėryno, Visorių.
                      Panoramos ofisai būtų svarbus tarpinis punktas, bet tik vienas iš kelių.
                      Tik GV siūlytas maršrutas sulaukė tie dėmesio .

                      Kaip reiktų optimizuot persėdimą?
                      2G važiuoja išilgai Naugarduko. Į Žvėryną su G galima nuvažiuoti su persėdimu. Tiek iš Santariškių, tiek iš Naujamiesčio. Visoriai išvis neturi jokio G ir bet kuriuo atveju gautų pasikvaikščioti arba pavažiuoti iki bet kurio iš šitų maršrutų.

                      Idealiu atvjeu manau praverstų prie Konstitucijos/Kalvarijų sankryžos įpaišyti stotelę Šiaurės-Pietų kryptimi. Pagerėtų šiaurės susisiekimas tiek su tolimuoju Konstitucijos prospekto galu, tiek su Antakalniu. Ar ten yra vietos stotelei ir kokių kitų problemų atsirastų - atskiras klausimas..

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                        Kuo remiantis padaryta išvada, kad Visorių gyventojams (kuriems dar ir paeit reiktų gerą gabalą iki to autobuso) ypatingai reikia susisiekimo su Žvėrynu ?
                        Žvėrynas, tik viena iš galimų destinacijų. O ką, nereikia Visorių gyventojam į centrą? Visoriškiams iki stotelės tereiktų pereit pėsčiųjų viaduką, kaip ir dabar.

                        Nedaug. 4 mikrorajonai, kai Vilniuj jų kokie 20. Taip pat, Žvėryną galima pasiekti su 55 ar 2G, Visoriai turi 48, Baltupiai tai išvis juokingai atrodo čia būdami pateikti - į juos veža kiekvienas iš Santariškių išvažiuojantis maršrutas
                        Tai va, kad į Žvėryną tik per aplinkui. Baltupiai visai ne juokingai skamba (juos kabina tik 1G, ir tai tik rytinę dalį arba už miškelio ateities g.).

                        Panoramos darbuotojai turi 4G, 24, 30, 40, 43, 46, 49/69, 52, 56, 73. Taip pat ir 9, 19 troleibusus. Ir iš vis - nėra ten tiek daug darbuotojų, kad jiems reiktų atskiro nuolatinio maršruto, ypač kai jų ir taip yra jau trylika. Baltupietės pardavėjos jau naudojasi 49/69, naujamiestietės - 73. Dėl Vingio parko tai pilnai pritariu mantasm - tikrai nereikia įsivaizduoti, kad daug keleivių į jį važiuoja. Vilnius - žaliausiai apgyvendinta Europos sostinė ir kiekvienas mikrorajonas turi sau po atskirą parką ar parkelį. Dėl kelių koncertų per metus, atskiro nuolatinio maršruto nereikia.
                        73 retai kursuoja. O kaip visoriškės, bajoriškės, baltupietės, kuriom arčiau šis maršrutas?
                        Aš ir nesakau, kad į Vingio parką perpildyti autobusai važinės, tačiau į dižiausią ir atsinaujinusį/antį Vilniaus parką, tikrai žmonės važiuos (o ką, dabar niekas į parką nevažiuoja?)

                        Nu nejuokauk atskiras maršrutas dėl vieno fakulteto studentų ?
                        Baltupiuose taip pat yra MRU, Vilniaus kolegija, VU fakultetai bei įvairūs bendrabučiai. Mažai?

                        Ta eilutė susidaro iš visam Vilniuj gyvenančių žmonių, kiek procentaliai jų yra iš Žvėryno/Baltupių ? Keli procentai ? Tas pats galioja ir valdybos darbuotojams - jei iš 100 darbuotojų bent 10 gyvens tuose rajonuose aš labai apsidžiaugsiu. Bet iš tų 10, 5 turės nuosavą automobilį. Kas dėl didėjančios imigracijos - vėlgi, kreipkis į URM kad išleistų nurodymą visiems naujiems imigrantams gyventi būtent Baltupiuose/Žvėryne.
                        Ta eilutė prieš atidarant, o kiek žmonių po piet (iki 13.30)?
                        Prie ko čia URM ir įsakymai? Imigrantai ar pasus pasikeisti norintys žmonės negyvena Visoriuose, Baltupiuose, Santariškėse, Žvėryne, žemutiniam Naujamiesty?

                        Galvojam, kad nėra jokios prielaidos galvoti, kad tie žmonės išskirtinai gyvena Baltupiuose/Naujamiestyje
                        Taip, Baltupiuose ir Naujamiestį tik vargetos gyvena, kuriem iki biznismenų kaip iki mėnulio.

                        Kelis kartus kartojate "atskiras maršrutas dėl..." - šis maršrutas nėra skirtas tik tam ar anam, jis sujungia visas aptartas gyvenvietes/įstaigas.
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          2G važiuoja išilgai Naugarduko. Į Žvėryną su G galima nuvažiuoti su persėdimu. Tiek iš Santariškių, tiek iš Naujamiesčio. Visoriai išvis neturi jokio G ir bet kuriuo atveju gautų pasikvaikščioti arba pavažiuoti iki bet kurio iš šitų maršrutų.
                          Tikrai niekas (nebent VT entuziastai ) nevažiuos 2G iš kokios Naujamiesčio st. iki Santariškių.
                          Taip, Visorių gyventojai tegu pasivaikšto iki normalaus susisiekimo, o Gurių lai nuvažiuoja iki pat Arkikatedros. 10/10.

                          Idealiu atvjeu manau praverstų prie Konstitucijos/Kalvarijų sankryžos įpaišyti stotelę Šiaurės-Pietų kryptimi. Pagerėtų šiaurės susisiekimas tiek su tolimuoju Konstitucijos prospekto galu, tiek su Antakalniu. Ar ten yra vietos stotelei ir kokių kitų problemų atsirastų - atskiras klausimas..
                          Taip, ten tikrai reiktų stotolės, pietų kryptimi vietos užtektų, tačiau šiaurės nebent uždarius Lvovo akligatvį, jį "atidarant" Šeimyniškių g.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Parašė lukass Rodyti pranešimą

                            Iki Spartos tikrai važiuoja daug 3G keleivių, taip pat jam padėtų tarp J. Baltrušaičio st. iki Studentų st. (žinau, 3G važiuoja iki Sąjūdžio kelio, bet atstumas tarp jų niekinis).
                            Dėl maršruto užbaigimo A. Goštauto g. nesutikčiau, nes nėra kito maršruto tarp Ukmergės g. ir stoties, o ši trasa būtų greičiausiai įveikiama.
                            Tai kad labai nedaug žmonių važinėja tik iki Studentų/Sąjūdžio kelio stotelių. Absoliuti dauguma važiuoja iki to “gilesniojo centro” - Europos Aikštės, Žaliojo Tilto ar Tumo-Vaižganto st. Tiek keleivių, kiek važiuoja tik iki Studentų/Sąjūdžio kelio, puikiai sutelpa į 5, 24 ar 52.
                            Dėl Spartos - kas kad daug, vistiek kitose stotelėse kartu sudėjus įlipa/išlipa dar daugiau. Be to, vistiek ten nesulipa pilnas autobusas, kad atsipirktų tam 60 maršrutui.
                            Dėl stoties - niekas vistiek tokiu maršrutu nesinaudotų. Žymiai greičiau yra važiuoti per Konstitucijos pr. ir Pylimo g., o ne su apylankomis per A.Goštauto g.

                            Apskritai manau, kad toks 60 maršrutas išvis nėra reikalingas, 5-ąjį paleidus iki Centro (kad ir šiek tiek toliau nei dabartinis 52, t.y. iki Nepriklausomybės aikštės. Šitaip dar ir Lukiškių žiedas atlaisvėtų ir į jį būtų galima įkišt 43 arba 56, kad nesidubliuotų Gynėjų g. su 40 ar 73)
                            Paskutinis taisė 10.000; 2018.01.28, 17:35.

                            Comment


                              Parašė lukass Rodyti pranešimą

                              Tikrai niekas (nebent VT entuziastai ) nevažiuos 2G iš kokios Naujamiesčio st. iki Santariškių.
                              O koks kitas būdas? Važinėja žmonės ir galūnės nenukrenta. Santariškės-Naujamiesčio stotelė yra 2 variantai. Arba 1G+trūlas arba 2G. Antras variantas teoriškai greitesnis. Teorinis 64, kol pro visur prasirangytų neturėdamas A juostų, važiuotų nedaug greičiau.

                              Parašė lukass Rodyti pranešimą
                              Taip, Visorių gyventojai tegu pasivaikšto iki normalaus susisiekimo
                              Kurie Visoriai - sodai ar daugiabučiai? Sodai ir dabar gauna pasivaikščiot iki stotelės. Ir iki 64 gautų tiek pat pasivaikščiot. Aišku papildomu maršrutų netoliese džiaugtųsi. Klausimas kiek jį naudotų privažiuoti iki 2G, o kiek važiuotų toliau. Daugiabučiai/Bajorų kalvos ir dabar turi VT, privežantį iki 1/2G. Iki siūlomo 64 irgi turėtų ateiti/pavažiuoti.

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                Tai kad labai nedaug žmonių važinėja tik iki Studentų/Sąjūdžio kelio stotelių. Absoliuti dauguma važiuoja iki to “gilesniojo centro” - Europos Aikštės, Žaliojo Tilto ar Tumo-Vaižganto st. Tiek keleivių, kiek važiuoja tik iki Studentų/Sąjūdžio kelio, puikiai sutelpa į 5, 24 ar 52.
                                Dėl Spartos - kas kad daug, vistiek kitose stotelėse kartu sudėjus įlipa/išlipa dar daugiau. Be to, vistiek ten nesulipa pilnas autobusas, kad atsipirktų tam 60 maršrutui.
                                Kad nuo pergrūsto 3G piko metu nuimtų kokius 10iki Studentų st., jau būtų gerai. Taip pat atsirastų dab. 3G keleivių, kurie važiuoja iki Gedimino pr. vakarinės dalies ar Savanorių pr. rytinės, kurie persėstų į naująjų maršrutą.

                                Dėl stoties - niekas vistiek tokiu maršrutu nesinaudotų. Žymiai greičiau yra važiuoti per Konstitucijos pr. ir Pylimo g., o ne su apylankomis per A.Goštauto g.
                                Tikrai greičiau visąlaik apkalbamu kamščių prasme Konstitucijos pr.? O dar Žaliojo tilto žiedas...
                                Taip pat dėl persėdimo nubyrėtų iš 3G ar kito maršruto keleivių, kuriem reik į Stotį.
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                  Tikrai greičiau visąlaik apkalbamu kamščių prasme Konstitucijos pr.? O dar Žaliojo tilto žiedas...
                                  Konstitucijos prospekte yra A juostos ir kamščiai VT vienodai rodo. Operos/Baleto/Žaliojo žiedas viena iš tų vietų kur būtų prasminga investuoti ir ryškiai pagerintų gyvenimą daugybei žmonių. Tikrai praverstų labiau nei papildomas dalinai besidubliuojantis maršrutas.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    O koks kitas būdas? Važinėja žmonės ir galūnės nenukrenta. Santariškės-Naujamiesčio stotelė yra 2 variantai. Arba 1G+trūlas arba 2G. Antras variantas teoriškai greitesnis. Teorinis 64, kol pro visur prasirangytų neturėdamas A juostų, važiuotų nedaug greičiau.
                                    Psichologiškai trumpiau būtų mano minimas 64, nes nu nereik per aplinkui važiuot ir dėl to jis laumėtų prieš 2G. Persėdimas nesuvioliotų, jei būtų tiesioginė jungtis.

                                    Kurie Visoriai - sodai ar daugiabučiai? Sodai ir dabar gauna pasivaikščiot iki stotelės. Ir iki 64 gautų tiek pat pasivaikščiot. Aišku papildomu maršrutų netoliese džiaugtųsi. Klausimas kiek jį naudotų privažiuoti iki 2G, o kiek važiuotų toliau. Daugiabučiai/Bajorų kalvos ir dabar turi VT, privežantį iki 1/2G. Iki siūlomo 64 irgi turėtų ateiti/pavažiuoti.
                                    Visąlaik kalbėjau apie Visorių sodus. Taip pat šis maršrutas galėtų prigriebt daugiau keleivių iš Bajorų kalvų ten užsukdamas.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      52 maršrutas važiuoja iš Tarandės į centrą dėl istoriškai susiklosčiusių aplinkybių. Buvo panaikinti tiek 4, tiek 62 maršrutiniai taksi, vežę į centrą. Tokia nuograuža, kuria buvo tuometinis 52A, niekas nesinaudojo. Tada buvo priimtas sprendimas atstatyti Tarandės ir Perkūnkiemio susisiekimą su centru paleidžiant pirmąjį miesto maršrutą, jungusį Ukmergės g. su Konstitucijos pr. Maršrutas nuo pat pirmos trasos pakeitimo dienos pasidarė populiariu. Ką noriu tuo pasakyti - būtų daug nepatenkintų, jeigu vienintelis jų rajono maršrutas taptų privežamuoju. Lygiai tas pats galioja 12/20 troleibusų naikinimo idėjai - siūlote vienur daryti "Vilnius priveža, Vilnius persėda", o kitur - kuriate naujus abejotinos naudos tiesioginius maršrutus. Kad ir tas pats "naujas 8" iš Naujininkų į Pašilaičius. Kodėl maršrutai negali dalinai dubliuotis? Kuo 12 labiau vertas būti "dubliuojančiu" ir panaikintu, nei koks 65, kurio trasą 100% padengia kiti 2 maršrutai?

                                      Dėl "naujo 60" - pirma pastovėkite kamščiuose Žemaitės, G.Vilko ir Goštauto gatvėse, o tada įvertinkite, kuo toks maršrutas bus greičiau už 3G ir punktualiau už 52 + begalybę 3G/53/1G/T4/T6/T12/T14 nuo centro.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Konstitucijos prospekte yra A juostos ir kamščiai VT vienodai rodo. Operos/Baleto/Žaliojo žiedas viena iš tų vietų kur būtų prasminga investuoti ir ryškiai pagerintų gyvenimą daugybei žmonių. Tikrai praverstų labiau nei papildomas dalinai besidubliuojantis maršrutas.
                                        O kaip krasnūhos gyventojai? Jiem norint nusigaut iki Šiaurinių rajonų/Akropolio/NMC reiktų nusigaut iki 3G ir važiuot per centrą su kamščiais. risidėtų. Nekalbant apie Verslo trikampio darbuotojus ir vakarinio Gedimino pr. gyventojus (gal net Seimo narius )
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          52 maršrutas važiuoja iš Tarandės į centrą dėl istoriškai susiklosčiusių aplinkybių. Buvo panaikinti tiek 4, tiek 62 maršrutiniai taksi, vežę į centrą. Tokia nuograuža, kuria buvo tuometinis 52A, niekas nesinaudojo. Tada buvo priimtas sprendimas atstatyti Tarandės ir Perkūnkiemio susisiekimą su centru paleidžiant pirmąjį miesto maršrutą, jungusį Ukmergės g. su Konstitucijos pr. Maršrutas nuo pat pirmos trasos pakeitimo dienos pasidarė populiariu. Ką noriu tuo pasakyti - būtų daug nepatenkintų, jeigu vienintelis jų rajono maršrutas taptų privežamuoju. Lygiai tas pats galioja 12/20 troleibusų naikinimo idėjai - siūlote vienur daryti "Vilnius priveža, Vilnius persėda", o kitur - kuriate naujus abejotinos naudos tiesioginius maršrutus. Kad ir tas pats "naujas 8" iš Naujininkų į Pašilaičius. Kodėl maršrutai negali dalinai dubliuotis? Kuo 12 labiau vertas būti "dubliuojančiu" ir panaikintu, nei koks 65, kurio trasą 100% padengia kiti 2 maršrutai?
                                          O kiek buvo nepatenkintų 2013 m liepos 1d.? Tūkstančiai. O dabar net negali įsivaizduot savo kasdienybės be naujovių.
                                          Taip Tarandiškiai supyktų, bet kuo jie išskirtiniai? Kodėl Riešės ar Trakų Vokės gyventojai neturi maršruto iki Lukiškių? O Avižieniai išvis nieko neturi?

                                          Kodėl Naujininkai - Pašilaičiai abejotinos naudos?
                                          Dėl 65 klauskit ne manęs, jo nekūriau ir nereikalavau.

                                          Dėl "naujo 60" - pirma pastovėkite kamščiuose Žemaitės, G.Vilko ir Goštauto gatvėse, o tada įvertinkite, kuo toks maršrutas bus greičiau už 3G ir punktualiau už 52 + begalybę 3G/53/1G/T4/T6/T12/T14 nuo centro.
                                          Bet susisiekimo su Verslo trikampiu reikėtų, pripažinkit . Ir beje, kur nėra kamščių?
                                          Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 18:05.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X