YT užtaikiau ant esto... įdomu, ar pas mus LT yra tokiu vt fanų, kurie užsiima panašiais dalykais?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Vilniuje važinėja sena trolikas.Parašė Konstantin Rodyti pranešimąYT užtaikiau ant esto... įdomu, ar pas mus LT yra tokiu vt fanų, kurie užsiima panašiais dalykais?
https://madeinvilnius.lt/pramogos/re...ma-ekskursija/
Yra ir autobusai.
https://www.retromobile.lt/kag-autobusai/
https://www.retromobile.lt/retro-muge-2024-ruduo/
https://www.facebook.com/photo/?fbid...4&locale=lt_LT
https://www.facebook.com/photo/?fbid...8&locale=lt_LTPaskutinis taisė RokasLT; 2025.05.27, 15:07.
Comment
-
Sena svajonė pavairuoti troleibusą ar autobusą. Kažkada antra pusė bandė padaryti man staigmeną ir įsiprašyti į parką, bet, nenuostabu, nesėkmingai.
Beje, įdomu, ar legalu iš kažkur gavus nuosavą troleibusą prisijungti prie kontaktinio tinklo ir juo naudotis. Logika sako, kad ne, bet... o gal?
Comment
-
Man irgi buvo kilęs klausimas, kas trukdytų prisijungti prie kontaktinio tinklo ir vogti elektrą? Susikonstravus kokį troleibusą.Parašė eigh Rodyti pranešimąSena svajonė pavairuoti troleibusą ar autobusą. Kažkada antra pusė bandė padaryti man staigmeną ir įsiprašyti į parką, bet, nenuostabu, nesėkmingai.
Beje, įdomu, ar legalu iš kažkur gavus nuosavą troleibusą prisijungti prie kontaktinio tinklo ir juo naudotis. Logika sako, kad ne, bet... o gal?
Comment
-
Manau geriausias variantas daryti ale retro maršrutą kur dirbu tik seni troleibusai (Gavome naujus troleibusus -> paliekame kelis senus detalėms, vieną važiuojantį ir vieną muziejui). Geriausia aišku būtų tą retro maršrutą leisti pačio pirmo (planuoto) troleibuso maršruto trasa. Tada reikėtų grąžinti KT į dalį Gedimino pr., Žvėryno tiltą. Tam, kad nereikėtų įrengti naujos galinės stotelės troleibusai galėtų apsisukti Žvėryno žiede, jeigu ten irgi grąžinsime KT.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Ir atrodo fantastiškai! Budapešte dar neseniai važinėjo (o gal dar ir važinėja) seni Ikarus autobusai, kurie atrodo kaip ką tik išvažiavę iš gamyklos. Arba Briuselyje dar labai daug 197x pagamintų tramvajų. Lietuvoje Škodos dar irgi galėtų važinėti, ypač kokiais mažiau naudojamais maršrutais (kaip Vilniaus 1, 3 ar 15), bet mūsų parkų atgrubnagiai jas taip nujoja, kad lyjant ir viduje reikia būti su skėčiu.
Viskas tai tik fantazijos. Prie esamos valdžios tokio nepadarytume.
- 1 patinka
Comment
-
Tik bėda tame, kad vairuotojai šiame maršrute neturės kur pailsėti. Stotyje atstova max 1-2 min jei neklystu, o prie Šv. Petro ir Povilo bažnyčios išvis jokios atstovos negalimos dėl labai didelio troleibusų eismo tankio. Todėl reikėtų tempti iki artimiausios normalios galutinės stotelės. Pvz: Povilo Lukšio arba Šaltinelio. Tačiau jeigu tai Šaltinelio st, tai bus visiškas T20 dubliavimas, o Povilo Lukšio irgi turi tą problemą, kad yra T20 dubliavimas 75-90% trasos.Parašė Palpatine Rodyti pranešimąArba biudžetinis retro maršrutas Stotis-Lukiškių a.-Šv. Petro ir Povilo bažnyčia
Jeigu kreipiame į Antakalnį tai gausime sutrumpintą T2. Galbūt T2 dubliavimas būtų gerai, nes yra alternatyva, kuri pritaikyta visiems, o ir pirmas Vilniuje troleibuso maršrutas kaip tik buvo T2. Tai galėtume Pvz skirti T2 ir R maršrutus. T2 paprastas miesto maršrutas, o R - retro.
Comment
-
Man norisi padiskutuoti Vilniaus VT Senamiestyje. Forume nuolat skundžiasi forumiečiai, kad Vilniaus Senamiestis labai prastai aptarnaujamas VT, visi VT srautai apvažiuoja jį per Pylimo g., na ir tada turime tuos trupinėlius kaip A10, A33 ir A88. Tai jokie stambesni maršrutai nekerta Senamiesčio.
Bet ką būtų galima keisti? Kokios jūsų mintys? (realistiški planai, o ne metro tunelis po senamiesčiu
)
Comment
-
Na manau reikėtų bent dalinai grąžinti troleibusus į Gedimino pr. tarpe nuo V.Kudirkos a. iki Katedros a. (su autonomine eiga, kad nebūtų šurmulio dėl laidų).Parašė liootas Rodyti pranešimąMan norisi padiskutuoti Vilniaus VT Senamiestyje. Forume nuolat skundžiasi forumiečiai, kad Vilniaus Senamiestis labai prastai aptarnaujamas VT, visi VT srautai apvažiuoja jį per Pylimo g., na ir tada turime tuos trupinėlius kaip A10, A33 ir A88. Tai jokie stambesni maršrutai nekerta Senamiesčio.
Bet ką būtų galima keisti? Kokios jūsų mintys? (realistiški planai, o ne metro tunelis po senamiesčiu
)
Galima dar pabandyti paleisti maršrutą į Paupį/Markučius sukiojant pro senamiesčio gatveles ir užsukant prie rotušės. Na ir be abejo JUDU planas 11 maršruto trasą koreguoti, kad neapvažiuotų senamiesčio aplink.
Comment
-
Jeigu ir vaziuotu ( aiskiai nevaziuos) retro troleibusai tai tikrai ne Stotis -Antakalnis trasa.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Manau geriausias variantas daryti ale retro maršrutą kur dirbu tik seni troleibusai (Gavome naujus troleibusus -> paliekame kelis senus detalėms, vieną važiuojantį ir vieną muziejui). Geriausia aišku būtų tą retro maršrutą leisti pačio pirmo (planuoto) troleibuso maršruto trasa. Tada reikėtų grąžinti KT į dalį Gedimino pr., Žvėryno tiltą. Tam, kad nereikėtų įrengti naujos galinės stotelės troleibusai galėtų apsisukti Žvėryno žiede, jeigu ten irgi grąžinsime KT.
Viskas tai tik fantazijos. Prie esamos valdžios tokio nepadarytume.
Comment
-
Ir kodėl gi? Tai originali pirmojo troleibuso Vilniuje trasa, kuris buvo paleistas 2 numeriu.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Jeigu ir vaziuotu ( aiskiai nevaziuos) retro troleibusai tai tikrai ne Stotis -Antakalnis trasa.
Comment
-
Ir ką tai pakeis? Tik tai, kad troleibusai prasuks pro Katedros a. kuri ir dabar per 3 min. Pasiekiama nuo Mindaugo tilto? Čia tas pars kas siūlyti troleibusus gražinti į Tilto gatvę.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Na manau reikėtų bent dalinai grąžinti troleibusus į Gedimino pr. tarpe nuo V.Kudirkos a. iki Katedros a. (su autonomine eiga, kad nebūtų šurmulio dėl laidų).
Galima dar pabandyti paleisti maršrutą į Paupį/Markučius sukiojant pro senamiesčio gatveles ir užsukant prie rotušės. Na ir be abejo JUDU planas 11 maršruto trasą koreguoti, kad neapvažiuotų senamiesčio aplink.
Comment
-
Apimamas pats Gedimino pr. galima įrengti stotelę tarpe tarp V. Kudirkos a. ir Arkikatedros st. (Dabartinėje trasoje palei Nerį tokios stotelės nėra nes ten ji nereikalinga, tačiau paleidus kokį pvz T2 per Gedimino pr. gausime geresnį ir patogesnį susisiekimą tarp traukos objektų. Tada tas T2 stotu V. Kudirkos a. (prie Novotel), kita ties sankryža su K. Sirvydo g., o trečia stotelė tai Arkikatedra.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Ir ką tai pakeis? Tik tai, kad troleibusai prasuks pro Katedros a. kuri ir dabar per 3 min. Pasiekiama nuo Mindaugo tilto? Čia tas pars kas siūlyti troleibusus gražinti į Tilto gatvę.
Kažkur anksčiau sukti į senamiestį troleibusui nėra esmės nes ten tą dalį dengs 11, kuris turėtų įvažiuoti į senamiestį per Islandijos g.
Comment
-
Troleibusai Tilto gatvėje nereikalingi.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Ir ką tai pakeis? Tik tai, kad troleibusai prasuks pro Katedros a. kuri ir dabar per 3 min. Pasiekiama nuo Mindaugo tilto? Čia tas pars kas siūlyti troleibusus gražinti į Tilto gatvę.
Geriau mąstyti apie tai kaip geriau aprūpinti Paupį ir naująjį kvartalą Markučiuose. Troleibusai galėtų būti kaip variantas, tačiau jeigu leistume juos, būtų išleidžiamas formaliai 1-2 troleibusai, nes daugiau skirti negali, nes neturi. JUDU planai sako, kad norima leisti A13 maršrutą per Paupį. Ten gautųsi susisiekimas su stotimi, kas na gal ne taip ir blogai.
Comment
-
Retro maršrutas labai gera mintis. Tokiu maršrutu kartais galėtų prasilėkti ir skoda 9tr. Bet žinant mūsų auksarankius meistrus toks maršrutas turėtų kursuoti tik savaitgaliais, kitaip transporto priemonės ilgai nedatemps.
Aš siūlyčiau maršrutą nuo stoties, pro Aušros vartus, Maironio gatve, pro Katedros aikštę, Žygimantų gatve, pro Lukiškių aikštę, pamėnkalnio gatve, pro Kudirkos aikštę ir atgal per senamiestį į stotį.
Abejoju, ar toks maršrutas atsirastų, nes reiktų tiesti daug kontaktinio tinklo senamiestyje, bet pasvajoti juk niekas nedraudžia.
Comment
-
Manau net jeigu Žalieji ateis į VMS tai tokio maršruto nebus, kurį siūlote jūs. Visų pirma taip, daug KT, tai gan didelė investicija, dar ir reikia tvarkytis su paveldosaugos specialistais. Visų antra vairuotojai neturės kur pailsėti (Atstova stotyje 2 minutės max), o centre tikrai nėra vietos kur stoviniuoti.Parašė 2107 Rodyti pranešimąRetro maršrutas labai gera mintis. Tokiu maršrutu kartais galėtų prasilėkti ir skoda 9tr. Bet žinant mūsų auksarankius meistrus toks maršrutas turėtų kursuoti tik savaitgaliais, kitaip transporto priemonės ilgai nedatemps.
Aš siūlyčiau maršrutą nuo stoties, pro Aušros vartus, Maironio gatve, pro Katedros aikštę, Žygimantų gatve, pro Lukiškių aikštę, pamėnkalnio gatve, pro Kudirkos aikštę ir atgal per senamiestį į stotį.
Abejoju, ar toks maršrutas atsirastų, nes reiktų tiesti daug kontaktinio tinklo senamiestyje, bet pasvajoti juk niekas nedraudžia.
Geresnė retro maršruto trasa būtų kaip tik pirmo troleibuso Vilniuje trasa (2 maršrutas). Kodėl? Na nes visa infrastruktūra yra jau įrengta, o ir poilsio vieta vairuotojams yra (Antakalnio žiedas). Jeigu yra didelis noras galima kabinti KT Gedimino pr. ir T. Vrublevskio g., kad atkurti tą būtent istorinę trasą.
Comment
-
Gaila, bet Gedimino prospekte jie tikrai negražins kontaktinio tinklo, nes iškarto atsiras prieštaraujančių, kad tinklas gadina vaizdą ir t.t.
Reikia nepamiršti, kad toks maršrutas turėtų pritraukti turistus. Užtat ir pasiūliau, kad troleibusas turėtų važinėti senamiestyje tik buvau pamiršęs apie actovos vietas.
Comment
-
Irgi kaip variantas, net nieko įrengti nereikės.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąGalima leisti iki klinikų Antakalnyje kur ir buvo žiedasiš pradžių. Atstova galėtų būti arba prie klinikų arba pačiame parke.
Comment
Comment