Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Šiandien kaip tik atkreipiau dėmesį, kad dalyje paviljonų vis dar kabo apsilaupiusi socialinė reklama "Kaunas yra gražus", kuri jau kaip ir neatlieka savo funkcijos.
    Vietoje jos puikiai tiktų stotelės pavadinimas, būtų daugiau naudos nei iš tos socreklamos.

    Kitas pastebėjimas - pvz. Eigulių, Landsbergio-Žemkalnio stotelėse ir taip jau stovi paviljonai su stambiais stotelių pavadinimais ant stogelių. Aišku tie pavilijonai namudiniai, apšiurę ir apgriuvę, bet pats principas teisingas. Juose taip daugiau vietos keleiviams, smulkiai prekybai.
    Paviljonai priklauso reklamos įmonei JCDecaux. Transporto ir eismo organizavimo skyrius neturi jokių galių prašyti ar reikalauti vietoj reklamos pateikti su transportu susijusią informaciją, nebent už tai būtų mokama (perkamas reklamos plotas). Įtariu, to nežinojai
    Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
    Tai čia dauguma tokios stotelės, nuvažiuok prie pilies pamatysi dar baisesnį vaizdą, kur bazuojasi 120 mikroautubas ir dar kiti autobusai. Sakiau reiks, kada padaryt reportažą kaip ten "gražu"
    Tu geriau ne reportažus daryk, kas tik kompromituoja miestiečius ir gadina miesto įvaizdį, bet rašyk į savivaldybę siūlymus ir pastebėjimus. Būk protingas - negadink miesto įvaizdžio. O kad dauguma tokios stotelės tai persūdei, nes šiaip tai tokios stotelės yra kaip tik Kaune mažuma, daugiausia yra naujesnio tipo JCDecaux priklausantys paviljonai.
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Dar vienas dalykas kuris praverstų keleiviams - maršruto kuriuo važiuoja troleibusas/autobusas grafas kuriame parodyta į kokius maršrutus galima persėsti kiekvienoje stotelėje.
    Tokios informacijos pateikimas visai nereikalingas, nes stotelėse ir taip yra žemėlapiai, kuriuose matyti kur reikia perlipti.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.13, 21:46.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Tu geriau ne reportažus daryk, kas tik kompromituoja miestiečius ir gadina miesto įvaizdį, bet rašyk į savivaldybę siūlymus ir pastebėjimus. Būk protingas - negadink miesto įvaizdžio.
      Kartais valdininkams reikia miesto problemas parodyti iš negražiosios pusės. Būna, kad tai jiems padaro didesni poveikį ir priverčia griebtis atsakingų priemonių, nei argumentuoti ir išsamūs pasiūlymai.

      Comment


        Parašė groundzer Rodyti pranešimą
        Kartais valdininkams reikia miesto problemas parodyti iš negražiosios pusės. Būna, kad tai jiems padaro didesni poveikį ir priverčia griebtis atsakingų priemonių, nei argumentuoti ir išsamūs pasiūlymai.
        Valdininkai į viešus pareiškimus, juodinančius miesto įvaizdį, žiūri pikčiau ir į tokius pareiškimus linkę žiūrėti su neigiama nuostata. Paprastai tariant - asmeninis kreipimasis suteiks kur kas daugiau naudos, negu viešas pareiškimas.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Valdininkai į viešus pareiškimus, juodinančius miesto įvaizdį, žiūri pikčiau ir į tokius pareiškimus linkę žiūrėti su neigiama nuostata. Paprastai tariant - asmeninis kreipimasis suteiks kur kas daugiau naudos, negu viešas pareiškimas.
          Na dabar pasitaiko įvairių valdininkų. Bet tavo pasiūlytas kreipimosi būdas, Amiko, man irgi atrodo labiau tinkamas.

          Comment


            Parašė groundzer Rodyti pranešimą
            Na dabar pasitaiko įvairių valdininkų. Bet tavo pasiūlytas kreipimosi būdas irgi atrodo labiau tinkamas.
            Kiekvienas, kas domisi miesto politika, žino, kas tame mieste geriau. Kaune, žinau, geresnių rezultatų sulaukiama kreipiantis asmeniniu pareiškimu, Kauno miesto meras labai teigiamai priima miestiečių pastabas, bet gana jautriai reaguoja į viešus pareiškimus. Bet kur postuose sėdi vyresni vadovai, tai dažniausiai viešumas yra vienintelė išeitis.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              O man kaip tik labiausiai patinka Kauno stotelių įgarsinimas, o ne Vilniaus
              Įdomu, kuo tau Kaune įgarsinimas geresnis? Man jis absurdiškas, ypač autobusuose. Arba tuos garsiakalbius tegu sutvarko, arba išvis įgarsinimo nereikia. Visiškai nesigirdi kai kuriuose autobusuose pranešimo, arba girdisi, tačiau neįmanoma suprasti ką sako, balsas "pridusęs", tariama neraiškiai. Tai ypač jaučiasi Solariuose, o Volvo autobusuose girdisi labai gerai.

              Kalbant apie troleibusus, didesnių priekaištų neturiu, tačiau vėl gi pasikartosiu - trūksta garso.
              دائما الليتوانيه

              Comment


                Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                Įdomu, kuo tau Kaune įgarsinimas geresnis? Man jis absurdiškas, ypač autobusuose. Arba tuos garsiakalbius tegu sutvarko, arba išvis įgarsinimo nereikia. Visiškai nesigirdi kai kuriuose autobusuose pranešimo, arba girdisi, tačiau neįmanoma suprasti ką sako, balsas "pridusęs", tariama neraiškiai. Tai ypač jaučiasi Solariuose, o Volvo autobusuose girdisi labai gerai.

                Kalbant apie troleibusus, didesnių priekaištų neturiu, tačiau vėl gi pasikartosiu - trūksta garso.
                Tai lygiai tas pats įgarsinimas, kaip ir Solaris autobusuose, kur raiška, tembras, kirčiavimas ir akcentas geras. Kaune kompiuterijos lingvistai dar neblogai padirbėjo, palyginti su Klaipėda, kur girdisi tik šnypštimas. Solariuose akustika visiškai kitokia, Volvo ir kt. autobusuose galima sakyti mono, o Soliariuose šioks toks stereo garsas. Todėl taip ir atrodo, kad įgarsinimas blogas, nors iš tiesų jis geras, tik jo pateikimas blogas Solariuose garso sistema kitokia... Nemanau, kad viskas taip jau blogai, aš prie Solaris įgarsinimo pripratęs, o man, gerai girdinčiajam, Volvo autobusuose pranešimai netgi per garsūs, ypač sėdint gale, kur garso kolonėlės įtaisytos kaip tik virš galvos šalia lango.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Tu geriau ne reportažus daryk, kas tik kompromituoja miestiečius ir gadina miesto įvaizdį, bet rašyk į savivaldybę siūlymus ir pastebėjimus. Būk protingas - negadink miesto įvaizdžio. O kad dauguma tokios stotelės tai persūdei, nes šiaip tai tokios stotelės yra kaip tik Kaune mažuma, daugiausia yra naujesnio tipo JCDecaux priklausantys paviljonai..
                  Žinok rašyta ne vieną kartą, ir nuotraukos nusiustos ir pan, tikrai nesėdžiu rankų sudėjęs.

                  Comment


                    Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                    Čia pavyzdžiu galėtų būti Berlyno vt sistema. Ten visuose autobusuose, metro traukiniuose ir tramvajuose yra štai tokios atitinkamo maršruto trasos su stotelėmis. Taip pat parodomi autobusų, tramvajų, metro maršrutų numeriai į kurios galima persėsti atitinkamoje stotelėje.
                    Būtent tai ir turiu omeny. Tokios schemos naudojamos ne tik Berlyne, bet ir daugely kitų miestų.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Paviljonai priklauso reklamos įmonei JCDecaux. Transporto ir eismo organizavimo skyrius neturi jokių galių prašyti ar reikalauti vietoj reklamos pateikti su transportu susijusią informaciją, nebent už tai būtų mokama (perkamas reklamos plotas). Įtariu, to nežinojai
                      Kur jau čia nežinosi, kas antram pranešime apie tai rašai
                      Taip, yra šiokia tokia problemėlė kylanti iš to, kad Lietuvoje nemažai socialinių funkcijų yra privatizuotos. Bet viskas yra išsprendžiama. Pats pagalvok. "Kaunas yra gražus" yra/buvo socialinė reklama. Tai reiškia, kad greičiausiai už ją mokėjo savivaldybė, arba nemokėjo niekas, o JCDecaux kabino ją
                      už dyką taip paremdama projektą. Reiškia niekas nemaišo tartis su JCDecaux dėl papildomos informacijos pateikimo stotelėse (už pinigus, ar už dyką).
                      Taip pat galima įrengti papildomus informacinius skydus ant paviljonų, elektros stulpų ir pan.

                      Dar vienas dalykas - pažiūrėjau jcdecaux.lt. Pasirodo jie "valdo" tikrai ne visus VT paviljonus. Taigi ...

                      Tokios informacijos pateikimas visai nereikalingas, nes stotelėse ir taip yra žemėlapiai, kuriuose matyti kur reikia perlipti.
                      Tie žemėlapiai gal ir tinkami tiems, kurie ir taip mintinai žino visus maršrutus,
                      nes juose rodomas tik bendras VT tinklas ir niekaip neišskirti atskiri maršrutai. Dar pridėkim juokingą žemėlapių ir raidelių bei skaičiukų juose dydį ir žemėlapio studijavimas tampa vargu (pvz. kiekvienoj Paryžiaus metro stoty kabo metro schemos gal 2x2m ar 3x3m dydžio). Beje prieš keletą metų trulikuose kabėdavo kiek teisingiau padarytos maršrutų schemos, bet dėl vietos stokos jos vėlgi buvo per daug smulkios ir sunkiai skaitomos.

                      Vieno maršruto grafinė schema yra gana patogi alternatyva, jai nereikia daug vietos, dėl to ir naudojama VT priemonių viduje (autobusuose, metro vagonuose ir t.t.), nes informacijos niekada nebūna per daug. Na bet jei Kauno VT tokios schemos kokias naudoja visas pasaulis yra per žemas lygis, nes vietiniai specialistai viską išmano geriau, tai ką gi ... Tik tiek , kad atsidūręs kokiam Berlyne ar Paryžiuj susiorientuoji per kelias minutes ir keliauji be streso. O Kaune ... Gerai, kad nors yra marsrutai.lt - juk tai irgi bereikalingas žemėlapių dubliavimas.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        MAtai, schemu pateikimas transporto priemones viduje yra problematiskas. Viso VT schema netelpa, bent tokio dydzio, kd galima butu lengvai iziureti. O atskiro marsruto schemos talpinti irgi nera prasmes, nes transporto priemones, ir ypac autobusai, dirba ivairiuose marsrutuose.

                        Comment


                          Gyvenimas susideda iš smulkmenų. Kažkas nemato prasmės maršruto schemai VT viduj, kažkas nemato prasmės apskritai važiuot VT ... Tuo ir skiriasi civilizuotesnis pasaulis nuo mūsų - dėmesiu smulkmenoms.

                          Techninė reikalo pusė - įstatyti į rėmelį kartono gabalą su atspausta schema nei sudėtinga, nei užima daug laiko.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Siuo atveju as irgi nematau prasmes. Marsrutai, ypac autobusu, nuolat keiciami, patys autobusai taip pat nera priristi prie vieno konkretaus marsruto. Manai, kas nors keis schemas, vos tik ivyks marsruto trasos pakeitimas ar autobusas vaziuos kitu marsrutu? Gausis keleiviu klaidinimas. Ta irgi smulkmena?

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Siuo atveju as irgi nematau prasmes. Marsrutai, ypac autobusu, nuolat keiciami, patys autobusai taip pat nera priristi prie vieno konkretaus marsruto. Manai, kas nors keis schemas, vos tik ivyks marsruto trasos pakeitimas ar autobusas vaziuos kitu marsrutu? Gausis keleiviu klaidinimas. Ta irgi smulkmena?
                              O tai kokia čia problema? Vairuotojas išvykstantis į reisą gauna pvz. 3 skydelius su maršruto schema kurias "pakabina" salone, grįžęs grąžina. Vairuotojui nuo to rankos nenukris. Manau, kad keliate pseudoproblemas.

                              Autotroliparkams nusisamdyti "dizainerį" 1/4 etato, kad pieštų maršrutų schemas taip pat nesudarytų jokių problemų. Aišku, tuoj atsirastų teigiančių, kad informacijos apie maršrutus pateikimas nėra būdinga autobusų ir troleibusų parkams funkcija ir ji turi būti "outsourcinta", dizainerio paslaugos perkamos viešo pirkimo keliu ir tada viena lentelė su maršruto schema kainuotų nuo pvz. 50000Lt ...

                              Dar vienas dalykas. VT paslaugos pastoviai brangsta. Pvz. paprastas pasivažinėjimas su reikalais pirmyn-atgal su persėdimu jau kainuoja 7,2Lt. Atitinkamai norisi vis gerėjančios paslaugų kokybės.
                              Paskutinis taisė Tomas; 2010.03.14, 08:24.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                O tai kokia čia problema? Vairuotojas išvykstantis į reisą gauna pvz. 3 skydelius su maršruto schema kurias "pakabina" salone, grįžęs grąžina. Vairuotojui nuo to rankos nenukris. Manau, kad keliate pseudoproblemas.

                                Autotroliparkams nusisamdyti "dizainerį" 1/4 etato, kad pieštų maršrutų schemas taip pat nesudarytų jokių problemų. Aišku, tuoj atsirastų teigiančių, kad informacijos apie maršrutus pateikimas nėra būdinga autobusų ir troleibusų parkams funkcija ir ji turi būti "outsourcinta", dizainerio paslaugos perkamos viešo pirkimo keliu ir tada viena lentelė su maršruto schema kainuotų nuo pvz. 50000Lt ...

                                Dar vienas dalykas. VT paslaugos pastoviai brangsta. Pvz. paprastas pasivažinėjimas su reikalais pirmyn-atgal su persėdimu jau kainuoja 7,2Lt. Atitinkamai norisi vis gerėjančios paslaugų kokybės.
                                Žinai, maistas per pastaruosius 10 metu irgi brango, o kokybe visa laika prastejo. O juk toje srityje (maisto produktu gamyba ir prekyba) veikia laisva rinka...

                                Comment


                                  MAtai, schemu pateikimas transporto priemones viduje yra problematiskas. Viso VT schema netelpa, bent tokio dydzio, kd galima butu lengvai iziureti. O atskiro marsruto schemos talpinti irgi nera prasmes, nes transporto priemones, ir ypac autobusai, dirba ivairiuose marsrutuose.
                                  Pvz "Autrolio" troleibusų maršrutų schema labai puikiai telpa troleibuso viduje. Jinai tokia stilizuota, bet kuo puikiausiai viskas telpa ir matosi. Sužymėtos trąsos, stotelės, ir troleibusų maršrutai.

                                  Comment


                                    Su autobusu schema taip nesigautu.

                                    Comment


                                      Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
                                      Žinok rašyta ne vieną kartą, ir nuotraukos nusiustos ir pan, tikrai nesėdžiu rankų sudėjęs.
                                      Į kokį konkrečiai skyrių? O siųsti tai reikia ne el. paštu, bet nešti popierinį variantą. Pateikti Interesantų priimamajame (įėjimas greta pagrindinių durų, tik arčiau namų kampo), įėjus durys į kairę ir prie atitinkamo langelio, žiūrint kam įteiki. El. paštu rašant jie net neprivalo atsakyti, o nešant popierinį variantą, kuriame yra pateiktas interesanto vardas, pavardė, gyvenamasis adresas ir esant reikalui telefono nr. (bet nebūtina) - atsako. Rašte rašoma konkrečiai kam teikiamas raštas: valdininko vardas ir pavardė bei pareigos, adresas (šiuo atveju Kauno miesto savivaldybės adresas).

                                      Toliau prašymo/kreipimosi tekste išdėstoma problema, jos padariniai, jos sprendimo būdai, priemonės; problemų sprendimo tikslas ir nauda miestui ar miestiečiams. Jei yra nuotraukų, pridedami priedai, jie tekste sunumeruojami, o teksto gale pateikiami kaip PRIEDAI. Teksto gale patariu rašyti "Pagarbiai vardas pavardė" ir parašas. Į tokį raštą žiūrima pagarbiau ir jis dėmesingiau nagrinėjamas, daug ką daro ir estetika, teksto sumaketavimas, leksika, sakinių struktūra ir gramatinių klaidų nebuvimas.

                                      Į tokį raštą pagal įstatymą privalo atsakyti per maždaug 20 dienų, bet dažniausiai vėluojama ir atsakoma per 30-40 dienų (vėluoja dažniau vasarą, nes kai kurie darbuotojai poilsiauja, o darbo krūvis nebūna sumažėjęs).

                                      Atsakymas dažnai būna labai biurokratinis - atsakoma taip, kaip nori perskaityti miestietis, o kas iš tikrųjų daroma... Kartais daroma, kartais nedaroma. Vieną kitą kartą pakartojame rašto įteikimą, pakeisdami problemos išdėstymą ir praplėsdami pasiūlymus, tada dėmesio sulaukiame didesnio.

                                      Reikia nepamiršti, kad šįmet Kauno m. biudžetas yra daugiau nei 100 mln. mažesnis nei 2009-aisiais metais (šaltinis), taigi pasiūlymai, kuriems reikalingi pinigai, veikiausiai bus atidėti geresniems laikams...

                                      Kalbant apie šią problemą, greičiausiai reikėtų kreiptis į Kauno miesto savivaldybės Miesto ūkio departamentą, kurio pirmininkas Jonas Žališkevičius (žiniasklaidos piešiamas kaip korumpuotas asmuo). Nepakenktų lygiai tokį patį raštą įteikti ir linksmam, jaunatviškam ir prieš miesto problemas neužsimerkiančiam Tėvynės sąjungos nariui (konservatorius) Miesto ūkio ir energetikos komiteto pirmininkui Gediminui Žukauskui.
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.14, 11:25.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Žinai, maistas per pastaruosius 10 metu irgi brango, o kokybe visa laika prastejo. O juk toje srityje (maisto produktu gamyba ir prekyba) veikia laisva rinka...
                                        VT srity laisva rinka neveikia ir netrukdo gerinti paslaugų kokybės.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Kur jau čia nežinosi, kas antram pranešime apie tai rašai
                                          Taip, yra šiokia tokia problemėlė kylanti iš to, kad Lietuvoje nemažai socialinių funkcijų yra privatizuotos. Bet viskas yra išsprendžiama. Pats pagalvok. "Kaunas yra gražus" yra/buvo socialinė reklama. Tai reiškia, kad greičiausiai už ją mokėjo savivaldybė, arba nemokėjo niekas, o JCDecaux kabino ją
                                          už dyką taip paremdama projektą. Reiškia niekas nemaišo tartis su JCDecaux dėl papildomos informacijos pateikimo stotelėse (už pinigus, ar už dyką).
                                          Taip pat galima įrengti papildomus informacinius skydus ant paviljonų, elektros stulpų ir pan.

                                          Dar vienas dalykas - pažiūrėjau jcdecaux.lt. Pasirodo jie "valdo" tikrai ne visus VT paviljonus. Taigi ...

                                          Tie žemėlapiai gal ir tinkami tiems, kurie ir taip mintinai žino visus maršrutus,
                                          nes juose rodomas tik bendras VT tinklas ir niekaip neišskirti atskiri maršrutai. Dar pridėkim juokingą žemėlapių ir raidelių bei skaičiukų juose dydį ir žemėlapio studijavimas tampa vargu (pvz. kiekvienoj Paryžiaus metro stoty kabo metro schemos gal 2x2m ar 3x3m dydžio). Beje prieš keletą metų trulikuose kabėdavo kiek teisingiau padarytos maršrutų schemos, bet dėl vietos stokos jos vėlgi buvo per daug smulkios ir sunkiai skaitomos.

                                          Vieno maršruto grafinė schema yra gana patogi alternatyva, jai nereikia daug vietos, dėl to ir naudojama VT priemonių viduje (autobusuose, metro vagonuose ir t.t.), nes informacijos niekada nebūna per daug. Na bet jei Kauno VT tokios schemos kokias naudoja visas pasaulis yra per žemas lygis, nes vietiniai specialistai viską išmano geriau, tai ką gi ... Tik tiek , kad atsidūręs kokiam Berlyne ar Paryžiuj susiorientuoji per kelias minutes ir keliauji be streso. O Kaune ... Gerai, kad nors yra marsrutai.lt - juk tai irgi bereikalingas žemėlapių dubliavimas.
                                          Tai ką tu konkrečiai siūlai? Išdėstyk normaliai, nes dabar tik skundiesi...
                                          Kaune iki pereitų metų vidurio VT paviljonus valdė 3 reklamos agentūros, tačiau dvi iš jų pasitraukė (viena bankrutavo, kita man atrodo tiesiog atsisakė). Paviljonai liko miesto nuosavybėn ir jie bus netrukus perduoti JCDecaux, su kuriuo bus atnaujinta sutartis...

                                          Taigi dar kartą klausiu - kokios informacijos tau trūksta, kalbėk konkrečiau.
                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Gyvenimas susideda iš smulkmenų. Kažkas nemato prasmės maršruto schemai VT viduj, kažkas nemato prasmės apskritai važiuot VT ... Tuo ir skiriasi civilizuotesnis pasaulis nuo mūsų - dėmesiu smulkmenoms.

                                          Techninė reikalo pusė - įstatyti į rėmelį kartono gabalą su atspausta schema nei sudėtinga, nei užima daug laiko.
                                          Jau po mėnesio iš to kartono gabalo nieko neliktų. Ir kur tą rėmą įmontuoti? Juk nėra vietos.
                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          O tai kokia čia problema? Vairuotojas išvykstantis į reisą gauna pvz. 3 skydelius su maršruto schema kurias "pakabina" salone, grįžęs grąžina. Vairuotojui nuo to rankos nenukris. Manau, kad keliate pseudoproblemas.
                                          Jau 3 ar 4 metai, kaip Kaune vairuotojų prašoma, kad po kiekvieno rato (dviejų reisų) dienos metu prašluotų savo transporto priemonę, nes valytojos valo tik vakare grįžus į garažą. Bet gi vairuotojai pareiškė nesantys valytojai ir jiems neva per žema valyti savo transporto saloną. Nors už tai jiems būtų buvusi padidinta alga (pridėtas valandų skaičius už pasiruošimą darbui). Taigi tų lentelių, įtariu, jie irgi nedėliotų Šiaip nesu kategoriškai už ar prieš, tačiau žinodamas tam tikras peripetijas ir dar kai ką daugiau, žinau, kad ne viskas yra įmanoma ir ne viskas lengvai išsprendžiama, jei apskritai išsprendžiama... O pasvajoti tai nedraudžia niekas
                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Autotroliparkams nusisamdyti "dizainerį" 1/4 etato, kad pieštų maršrutų schemas taip pat nesudarytų jokių problemų. Aišku, tuoj atsirastų teigiančių, kad informacijos apie maršrutus pateikimas nėra būdinga autobusų ir troleibusų parkams funkcija ir ji turi būti "outsourcinta", dizainerio paslaugos perkamos viešo pirkimo keliu ir tada viena lentelė su maršruto schema kainuotų nuo pvz. 50000Lt ..
                                          Ne dizainerį, bet maketuotoją, kuris su tam tikra programa parengia schemą... Ir ne parkai, o Transporto ir eismo organizavimo skyrius, nes jis yra atsakingas už VT organizavimą, o parkai - tik už paslaugos suteikimą. Dabar stotelėse esančias schemas maketuotojas sudarinėja, bet jis ten nėra darbuotojas, tiesiog pagal sutartį už tam tikrą mokestį sudaro schemas, jas atnaujina. Bet jei reikėtų sudarinėti kiekvieno maršruto atskiras schemas, tai per metus kainuotų per 2000 litų. Taip, maketavimo paslaugos nėra pigios. Tačiau bendros schemos parengimas nėra brangus, nes gi tik viena schema, o visiems maršrutams schemų reikėtų daug ir dirbti reikėtų su kiekviena (pasikeitus vienos stotelės pavadinimui ar vietai, iškart keisti visas schemas, jas spausdinti ir klijuoti kainuotų daug...).

                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Dar vienas dalykas. VT paslaugos pastoviai brangsta. Pvz. paprastas pasivažinėjimas su reikalais pirmyn-atgal su persėdimu jau kainuoja 7,2Lt. Atitinkamai norisi vis gerėjančios paslaugų kokybės.
                                          O jos negerėja? Kaune VT važiuoja ypač laikydamasis tvarkaraščio (ne kaip Klaipėdoje ar Vilniuje), Kaune pirmiausiai atsirado stotelėse švieslentės, diegiamas e. bilietas, tobulinamos sistemos... O vairuotojų bendravimo ir paslaugos teikimo kultūra Lietuvoje, deja, bet tokia pati visur. Nes dažnas vairuotojas nėra nei kultūringas, nei protingas, nei mandagus, nei norintis paslaugą suteikti kokybiškai. Transporto ir eismo organizavimo skyrius iš paskutiniųjų bando tuos vairuotojus išauklėti. Iš pradžių situacija pagerėja, bet po to jiems vėl pabosta būti "geriems" ir vėl daro savo... Nors baudos nuo atlyginimo didelės, bet jie mėgsta dėl to pasipuikuoti prieš kitus. Tai kas konkrečiai yra blogai? Kainos kyla natūraliai dėl to, kad brangsta elektra ir dyzelis (ypač jis).
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Žinai, maistas per pastaruosius 10 metu irgi brango, o kokybe visa laika prastejo. O juk toje srityje (maisto produktu gamyba ir prekyba) veikia laisva rinka...
                                          Būtent.
                                          Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                          Pvz "Autrolio" troleibusų maršrutų schema labai puikiai telpa troleibuso viduje. Jinai tokia stilizuota, bet kuo puikiausiai viskas telpa ir matosi. Sužymėtos trąsos, stotelės, ir troleibusų maršrutai.
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Su autobusu schema taip nesigautu.
                                          Deja, bet tikrai taip.
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.14, 11:49.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X