Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Nejuokink svieto. Vienas absurdiškiausių mano girdėtų pasiūlymų. Žalieji čia ne prie ko. Spalvos žymiai padeda orientuotis, kai bandai planuoti kelionę arba ruošiesi prikti mėnesinį bilietą tik vienai transporto rūšiai.
    Kaune nėra tokių bilietų.

    Tolimesnių papezėjimų nekomentuosiu.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Vilniaus VT schema http://www.vilniustransport.lt/images/mrweb_1.giftai aplamai chlamas jokių istorinių objektų, bažnyčių net nėra. Ir net nėra autobusų stoties, bei geležinkelio stoties. Dėl to papildomai reiks pirkti dar vieną žemėlapį. Tik oro uostas. (Gal vilniečiai galvoja, kad turistai į Vilnių atvyksta tik iš užsienio).
      Marginti schemos tikrai nereikia. Gausis visiškas jovalas spalvų bus aibė ir suprasti bus nieko neįmanoma. O Kauno VT spalvota schema tiesiog superinėhttp://transportas.kaunas.lt/downloa...ritis_copy.pdf Joje pažymėtas ne tik VT bet ir istorinės vietos, rajonai, net didesnės gatvės. Beveik kaip mini map, kaip už dyka kiekvienam geriau norėt nereik. Kauno VT schemoje legendą papildytų agliškai, bei rusiškais paaiškinimais, ir pilnai to pakaktų.

      Comment


        Parašė kempas Rodyti pranešimą
        Kauno VT schemoje legendą papildytų agliškai, bei rusiškais paaiškinimais, ir pilnai to pakaktų.
        toks pasiūlymas jau pateiktas prieš savaitę Beje, dabar yra ir naujesnė Kauno VT schema: http://www.kaunastrans.lt/index/kaunas/0-217

        Ją padėjau parengti aš - ištaisėme senas klaidas, pakoregavome trasų važiavimą prie Vytauto Didžiojo tilto, įdėjome "Kauno šiltadaržių" stotelę, atnaujinome trasas ir maršrutus, kurie buvo pasikeitę. Teko taisyti/pridėti ir ištrinti virš 60 objektų ir kitokių smulkmenų.
        Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.14, 18:57.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė kempas Rodyti pranešimą
          Vilniaus VT schema http://www.vilniustransport.lt/images/mrweb_1.giftai aplamai chlamas jokių istorinių objektų, bažnyčių net nėra. Ir net nėra autobusų stoties, bei geležinkelio stoties. Dėl to papildomai reiks pirkti dar vieną žemėlapį. Tik oro uostas. (Gal vilniečiai galvoja, kad turistai į Vilnių atvyksta tik iš užsienio).
          Marginti schemos tikrai nereikia. Gausis visiškas jovalas spalvų bus aibė ir suprasti bus nieko neįmanoma. O Kauno VT spalvota schema tiesiog superinėhttp://transportas.kaunas.lt/downloa...ritis_copy.pdf Joje pažymėtas ne tik VT bet ir istorinės vietos, rajonai, net didesnės gatvės. Beveik kaip mini map, kaip už dyka kiekvienam geriau norėt nereik. Kauno VT schemoje legendą papildytų agliškai, bei rusiškais paaiškinimais, ir pilnai to pakaktų.
          Kaip tai nėra stoties ? Yra juk pažymėta ta stotis vilnietiškoje schemoje. Beto, tai schema, kurioje ieškoti bažnyčių ar kitų objektų nekilo net mintis nekilo.

          Comment


            Parašė kempas Rodyti pranešimą
            Vilniaus VT schema http://www.vilniustransport.lt/images/mrweb_1.giftai aplamai chlamas jokių istorinių objektų, bažnyčių net nėra.

            Galima butu gincytis del paaiskinimu kitomis kalbomis viesojoje erdveje( stotelese,informaciniuose stenduose ir pan.) , bet kad elektroniniuose tinklapiuose kaip vilniustransport.lt ir kituose yra tik 2 kalbos ,lietuviu ir anglu-tai jau apsileidimas. elektronineje erdveje turetu buti vertimas bent desimcia kalbu,kad visi turistai galetu lengviau orientuotis ir planuoti savo marsrutus ir lankytinas vietas.

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              Galima butu gincytis del paaiskinimu kitomis kalbomis viesojoje erdveje( stotelese,informaciniuose stenduose ir pan.) , bet kad elektroniniuose tinklapiuose kaip vilniustransport.lt ir kituose yra tik 2 kalbos ,lietuviu ir anglu-tai jau apsileidimas. elektronineje erdveje turetu buti vertimas bent desimcia kalbu,kad visi turistai galetu lengviau orientuotis ir planuoti savo marsrutus ir lankytinas vietas.
              Norėjau sakyti, kad to per daug, bet paskaičiavau, kad kaip tik tiek ir būtų: lietuvių, rusų, lenkų, latvių, estų, anglų, vokiečių, prancūzų, kinų ir japonų k. O schemos paaiškinimuose pakaktų anglų ir rusų k.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Norėjau sakyti, kad to per daug, bet paskaičiavau, kad kaip tik tiek ir būtų: lietuvių, rusų, lenkų, latvių, estų, anglų, vokiečių, prancūzų, kinų ir japonų k. O schemos paaiškinimuose pakaktų anglų ir rusų k.

                Gal as neaiskiai pasakiau. Schemose ,kurios yra iskabinamos viesajame transporte,stotelese ir pan- matyt reiketu apsiriboti sakykim 2-3 pagrindinem kalbom,nes daugiau praktiskai neimanoma bus surasyti. Bet visuose internetiniuose portaluose,kur turistai gali lankytis,tam kad suzinoti kaip ir kur nuvykti,kaip planuoti savo marsruta,suzinoti kaip uz tai reikia apmoketi-kalbu turi buti kiek imanoma daugiau.

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  Gal as neaiskiai pasakiau. Schemose ,kurios yra iskabinamos viesajame transporte,stotelese ir pan- matyt reiketu apsiriboti sakykim 2-3 pagrindinem kalbom,nes daugiau praktiskai neimanoma bus surasyti. Bet visuose internetiniuose portaluose,kur turistai gali lankytis,tam kad suzinoti kaip ir kur nuvykti,kaip planuoti savo marsruta,suzinoti kaip uz tai reikia apmoketi-kalbu turi buti kiek imanoma daugiau.
                  Aš teisingai tave supratau ir pritariu, kad tinklapyje reikėtų 10 kalbų ir jam maždaug įvardijau, o schemoje būtų anglų ir rusų k.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Aš teisingai tave supratau ir pritariu, kad tinklapyje reikėtų 10 kalbų ir jam maždaug įvardijau, o schemoje būtų anglų ir rusų k.

                    siaip jau schemos daugumoje skirtos turistams. Manau,kad lenku turistu yra desimteriopai daugiau nei rusu. Tai lenkai pastoviai okupuoja ausros vartus ir panasias vietas. Manau cia jau jiems reiketu teikti pirmenybe. rusams Lietuvoje traukos taskai buvo gal tik kokios kurortines vietos.

                    Comment


                      Kaip tai nėra stoties ? Yra juk pažymėta ta stotis vilnietiškoje schemoje. Beto, tai schema, kurioje ieškoti bažnyčių ar kitų objektų nekilo net mintis nekilo.
                      Tada geležinkelio stoties tikrai nėra. Labai jau sunku pastebėti tą A. Geriau butų panaudoję simbolius jei taip vietos nėra žemėlapyje. Lietuviui tikrai nereik ten tų bažnyčių ir kitokių objektų. Bet užsieničiui tai labai geras dalykas. Išsistraukęs VT schema jis gali planuoti kur eiti ir ka veikti.
                      Paskutinis taisė kempas; 2010.03.14, 19:30.

                      Comment


                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                        siaip jau schemos daugumoje skirtos turistams. Manau,kad lenku turistu yra desimteriopai daugiau nei rusu. Tai lenkai pastoviai okupuoja ausros vartus ir panasias vietas. Manau cia jau jiems reiketu teikti pirmenybe. rusams Lietuvoje traukos taskai buvo gal tik kokios kurortines vietos.
                        Kaune yra pakankamai daug turistų iš Kaliningrado. Bet dėl kalbų neverta čia diskutuoti - smulkmė.
                        Parašė kempas Rodyti pranešimą
                        Tada geležinkelio stoties tikrai nėra. Labai jau sunku pastebėti tą A. Geriau butų panaudoję simbolius jei taip vietos nėra žemėlapyje. Lietuviui tikrai nereik ten tų bažnyčių ir kitokių objektų. Bet užsieničiui tai labai geras dalykas. Išsistraukęs VT schema jis gali planuoti kur eiti ir ka veikti.
                        Žemėlapiai nemokamai dalijami Turizmo informacijos centruose ir jų filialuose.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Naujų stotelių įgarsinimas - brangus malonumas. Juk naujai atsiradusios stotelės "S. Žukausko g." (vieno pusėje), "Senukai" (Jonavos g.) ir kt. stotelės iki šiol nėra įgarsintos, nes atsirado po to, kai įgarsino visas stoteles. O dėl kelių stotelių įgarsinimo neapsimoka skelbti konkursą ir mokėti pinigus, nes tai būtų proporcingai brangiau, negu įgarsinti didesnį skaičių stotelių.
                          Tokiu atveju konkurso sąlygose galėtų būti punktas, kad kažkoks nedidelis kiekis stotelių kažkurį laiką po konkurso (2 metus pvz.) yra įgarsinamas nemokamai arba už nedidelę kainą.

                          Comment


                            Negaliu tiksliai pasakyti, bet speju, kad tokios sutarties negalejo pasirasyti, nes tai is ES pinigu vykdoma dalis viso e.bilieto projekto. Tuos pinigus reikia isisavint per tam tikra perioda. O ES siuo atveju duoda pinigus tik irengimui, sukurimui, o ne prieziurai ir keitimui (tam turi skirt pinigu savivaldybe).
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Kauno miesto savivaldybė praneša, kad nuo 2010 m. balandžio 1 d. keičiasi 9-ojo, 16-ojo, 20-ojo, 36-ojo maršrutų autobusų ir 1-ojo, 2-ojo, 3-iojo, 4-ojo, 6-ojo, 7-ojo maršrutų troleibusų eismo tvarkaraščiai.

                              Atnaujinti eismo tvarkaraščiai prieš jų įsigaliojimą bus matomi tinklapyje www.marsrutai.lt

                              Detali pasikeitimų apžvalga >>>

                              Esmė, kad nuo šiol 2, 3, 4 ir 6 troleibusų maršrutai kursuos tik darbo dienomis. Pagal viską po kokio mėnesio turėtų dar koreguoti eismo tvarkaraščius kitų maršrutų, nes keisis keleivių srautai. Turėtų labai nedaug dažnėti pagrindinių maršrutų 1 kursavimas.
                              Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.23, 15:05.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Kauno miesto savivaldybė praneša, kad nuo 2010 m. balandžio 1 d. keičiasi 9-ojo, 16-ojo, 20-ojo, 36-ojo maršrutų autobusų ir 1-ojo, 2-ojo, 3-iojo, 4-ojo, 6-ojo, 7-ojo maršrutų troleibusų eismo tvarkaraščiai.

                                Atnaujinti eismo tvarkaraščiai prieš jų įsigaliojimą bus matomi tinklapyje www.marsrutai.lt

                                Detali pasikeitimų apžvalga >>>

                                Esmė, kad nuo šiol 2, 3, 4 ir 6 troleibusų maršrutai kursuos tik darbo dienomis. Pagal viską po kokio mėnesio turėtų dar koreguoti eismo tvarkaraščius kitų maršrutų, nes keisis keleivių srautai. Turėtų labai nedaug dažnėti pagrindinių maršrutų 1 kursavimas.
                                Omg, kuo toliau, tuo prasčiau, baisu... Naikina vieną po kito. Jau 48 važinėja d.d., dabar ir eilė troleibusų. Beje, pamiršai paminėti, kad ir 20-tas maršrutas važinės TIK darbo dienomis. Na, savaitgalį susisiekimas suprastės ženkliai.
                                دائما الليتوانيه

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Kauno miesto savivaldybė praneša, kad nuo 2010 m. balandžio 1 d. keičiasi 9-ojo, 16-ojo, 20-ojo, 36-ojo maršrutų autobusų ir 1-ojo, 2-ojo, 3-iojo, 4-ojo, 6-ojo, 7-ojo maršrutų troleibusų eismo tvarkaraščiai.

                                  Atnaujinti eismo tvarkaraščiai prieš jų įsigaliojimą bus matomi tinklapyje www.marsrutai.lt

                                  Detali pasikeitimų apžvalga >>>

                                  Esmė, kad nuo šiol 2, 3, 4 ir 6 troleibusų maršrutai kursuos tik darbo dienomis. Pagal viską po kokio mėnesio turėtų dar koreguoti eismo tvarkaraščius kitų maršrutų, nes keisis keleivių srautai. Turėtų labai nedaug dažnėti pagrindinių maršrutų 1 kursavimas.
                                  O ko jau tie srautai turėtų keistis už mėnesio? Nuo birželio tai gal, įsigalios vasaros tvarkaraštis. Šiaip tai nesąmonė padaryta, ypač, kad savaitgaliais nekursuos 2 ir 3 troleibusai. Kuo žmonės važiuos į kokius Senukus Draugystės gatvėj apsipirkti? Sekmadienį į Senamiesčio bažnyčias nuvažiuoti irgi bus gana sunku, jei nekursuos nei 2, nei 4. Ir darbo dienomis iš šių maršrutų palieka karikatūras. Galima suretinti, bet ne tokius absurdus daryti. Jei dar keli tokie patvarkymai, reikėtų kreiptis į prokuratūrą dėl diversijos miesto transporte. Taupymu kažin, ar tai galima pavadinti. Juk visiems sumažėjo pajamos, visi taupo, bet už komunalines paslaugas moka, nieks nesako, kad krizė ir nemokės. Kiekvienam taupymui yra ribos ir mieste negali būti kitaip - nebevalom gatvių, išjungiam apšvietimą, sunaikinam transportą. Kas tada bus? Galų gale reikia skolintis, jei kitaip neišeina, bet miesto naikint negalima. Reikia judint merą, judint kitus, kad šitą suvoktų. Kažkada "Kauno dienoj" (nors aš jos nemėgstu) buvo straipsnis pavadinimu "Darom iš Kauno Skuodą?", tai dabar kažkas panašiai daroma. Kiekvienas perlenkimas turi labai nemalonias pasekmes - ir įvaizdžiu, ir gyventojų skaičiumi, ir pan.
                                  Paskutinis taisė Linas; 2010.03.23, 16:07.

                                  Comment


                                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                    Omg, kuo toliau, tuo prasčiau, baisu... Naikina vieną po kito. Jau 48 važinėja d.d., dabar ir eilė troleibusų. Beje, pamiršai paminėti, kad ir 20-tas maršrutas važinės TIK darbo dienomis. Na, savaitgalį susisiekimas suprastės ženkliai.
                                    48 kursuoja visomis dienomis, ankstesnis mano pranešimas buvo klaidą, bet apie jos ištaisymą pranešiau tik kaunastrans.lt
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                      O ko jau tie srautai turėtų keistis už mėnesio? Nuo birželio tai gal, įsigalios vasaros tvarkaraštis. Šiaip tai nesąmonė padaryta, ypač, kad savaitgaliais nekursuos 2 ir 3 troleibusai. Kuo žmonės važiuos į kokius Senukus Draugystės gatvėj apsipirkti? Sekmadienį į Senamiesčio bažnyčias nuvažiuoti irgi bus gana sunku, jei nekursuos nei 2, nei 4. Ir darbo dienomis iš šių maršrutų palieka karikatūras. Galima suretinti, bet ne tokius absurdus daryti. Jei dar keli tokie patvarkymai, reikėtų kreiptis į prokuratūrą dėl diversijos miesto transporte. Taupymu kažin, ar tai galima pavadinti. Juk visiems sumažėjo pajamos, visi taupo, bet už komunalines paslaugas moka, nieks nesako, kad krizė ir nemokės. Kiekvienam taupymui yra ribos ir mieste negali būti kitaip - nebevalom gatvių, išjungiam apšvietimą, sunaikinam transportą. Kas tada bus? Galų gale reikia skolintis, jei kitaip neišeina, bet miesto naikint negalima. Reikia judint merą, judint kitus, kad šitą suvoktų. Kažkada "Kauno dienoj" (nors aš jos nemėgstu) buvo straipsnis pavadinimu "Darom iš Kauno Skuodą?", tai dabar kažkas panašiai daroma. Kiekvienas perlenkimas turi labai nemalonias pasekmes - ir įvaizdžiu, ir gyventojų skaičiumi, ir pan.
                                      Sutinku su kiekvienu tavo žodžiu. Nežinau, ką bando padaryti transporto įmonės ar transporto skyrius, bet čia jau absurdas.
                                      دائما الليتوانيه

                                      Comment


                                        Jaučiu čia taupymo sąskaita apkarpo dalį reisų. Bet, kad savaitgalį suprastės susisiekimas tai labai akivaizdu. Keleiviams bus sunku su tokia situacija susitaikyti.

                                        Comment


                                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                          O ko jau tie srautai turėtų keistis už mėnesio? Nuo birželio tai gal, įsigalios vasaros tvarkaraštis. Šiaip tai nesąmonė padaryta, ypač, kad savaitgaliais nekursuos 2 ir 3 troleibusai. Kuo žmonės važiuos į kokius Senukus Draugystės gatvėj apsipirkti? Sekmadienį į Senamiesčio bažnyčias nuvažiuoti irgi bus gana sunku, jei nekursuos nei 2, nei 4. Ir darbo dienomis iš šių maršrutų palieka karikatūras. Galima suretinti, bet ne tokius absurdus daryti. Jei dar keli tokie patvarkymai, reikėtų kreiptis į prokuratūrą dėl diversijos miesto transporte. Taupymu kažin, ar tai galima pavadinti. Juk visiems sumažėjo pajamos, visi taupo, bet už komunalines paslaugas moka, nieks nesako, kad krizė ir nemokės. Kiekvienam taupymui yra ribos ir mieste negali būti kitaip - nebevalom gatvių, išjungiam apšvietimą, sunaikinam transportą. Kas tada bus? Galų gale reikia skolintis, jei kitaip neišeina, bet miesto naikint negalima. Reikia judint merą, judint kitus, kad šitą suvoktų. Kažkada "Kauno dienoj" (nors aš jos nemėgstu) buvo straipsnis pavadinimu "Darom iš Kauno Skuodą?", tai dabar kažkas panašiai daroma. Kiekvienas perlenkimas turi labai nemalonias pasekmes - ir įvaizdžiu, ir gyventojų skaičiumi, ir pan.
                                          2-as nekursuos savaitgaliais, nes jis 98 proc. dubliuoja 1-ojo trasos. 2-asis išvis galėtų būti naikinamas (o gal ir bus įvedus vienkartinių bilietų e. bilieto rūšį). Su 3-čiu sunkiau - jo lyg ir reikia, lyg ir nereikia. Nereikia, jo didelė dalis trasos dubliuojama 15 ir 16 maršrutų. O reikia dėl Draugystės g. Kita vertus, į Draugystės g. savaitgaliais dar važiuoja 8 trol. ir 6 aut. Draugystės g. dauguma įmonių dirba tik darbo dienomis. O iki "Senukų" nuo stotelės "Pramonės pr." paeiti vienas juokas - 5-7 min. Žmonės nuvažiuos iki ten, kur jiems reikia - perlipdami iš maršruto į maršrutą (du perlipimai mieste nėra blogai). Darbo dienomis iš 2 ir 4 palieka karikatūras, nes taip reikia. Pasižiūrėk - jie tušti važinėja ne piko metu. Į prokuratūrą? Gal nereikia lia lia. Sprendimai geri. Kad transportas kursuotų kaip žmonės nori, jis turėtų kainuoti dvigubai nei dabar arba turi būti naikinamos lengvatos (nes savivaldybė neišgali jų kompensuoti 100 proc.).

                                          Tolimesnė tavo komentaro dalis jau ne į temą, tad susilaikau nuo komentaro
                                          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                          Sutinku su kiekvienu tavo žodžiu. Nežinau, ką bando padaryti transporto įmonės ar transporto skyrius, bet čia jau absurdas.
                                          Pavėluotai bando taupyti. Jei trasos būtų buvusios apkarpytos prie metus ir daugiau (kaip siūliau), tai nebūtų reikėję dabar imtis dvigubai drastiškesnių taupymo priemonių.
                                          Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                                          Jaučiu čia taupymo sąskaita apkarpo dalį reisų. Bet, kad savaitgalį suprastės susisiekimas tai labai akivaizdu. Keleiviams bus sunku su tokia situacija susitaikyti.
                                          Visiems sunku susitaikyti, kai vietoj pustuščio troleibuso atvažiuoja puspilnis Tik, va, pustuščio išlaikymas kainuoja daug, o šiuo metu to negali miestas sau leisti (šįmet Kauno m. biudžetas 124 mln. litų mažesnis nei pernai). Susisiekimas iš tiesų suprastės, bet po dvejų trejų metų jis pagerės dvigubai tiek. Reikia priminti, kad Klaipėdoje visai neseniai irgi priimta daug nepopuliarių sprendimų, susijusių su miesto VT - pakoreguotas visas maršrutų tinklas. Ir tai - tik dėl to, kad būtų sutaupyta ir būtų už ką pilti kurą, mokėti algas ir vežti keleivius būtiniausiais reisais. Realybė skaudi - pinigai ant medžių neauga
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.23, 17:04.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X