Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Nuo 2010 m. kovo 18 d. keičiami Kauno miesto viešojo transporto eismo tvarkaraščiai, taip pat įvedamos naujovės

    Ankstyvi rytiniai ir vėlyvi vakariniai troleibusų maršrutų reisai, kuriais važiuoja iš/į troleibusų parką į pradinį (galinį) maršruto punktą, nuo šiol bus atvaizduojami ir eismo tvarkaraščiuose.

    Kaunastrans.lt
    Man įdomu, kodėl 3 maršrutas iš parko į Draugystės g. važiuos pro Topolį, Aklųjų ir silpnariagių sankryžą? Ilgesnio apvažiavimo negalėjo sugalvot?

    Comment


      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
      Per didelį balaganą padarė žemėlapiuose. Pritariu, kad reikia grafike rašyti vykimą į/iš garažo, bet maršruto schemoje galėjo to ir nevaizduoti.

      Pavyzdys: 5 maršrutas "Petrašiūnai - Varnių g." Apie tai nenusimanančiam žmogui tikrai sunku susiorientuoti, kur tiksliai važiuoja šis maršrutas
      Atvaizdas
      Čia ne Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus darbuotojų, bet pasenusios ir nemodernios www.marsrutai.info sistemos problema. Jei naudotum www.marsrutai.lt, tai ten nesimatytų toks balaganas, nes ten žemėlapyje atvaizduojamos skirtingos trasos, o marsrutai.info atvaizduoja visas trasas vienu metu. Beje, marsrutai.lt tinklapyje Kauno miesto eismo tvarkaraščiai pasiekiami ir tiesiogiai - www.marsrutai.lt/kaunas, o Kauno rajono - www.marsrutai.lt/kaunoraj

      Reikia pabrėžti, kad toks pats balaganas kažkada buvo ir Vilniaus tvarkaraščiuose, bet "Merakas" (programos "Pikas" kūrėjas - šia programa kuriami ir į internetą talpinami tvarkaraščiai) jas ištaisė rankiniu būdu. Tikėtina, kad ištaisys ir Kauno.

      Dar kartoju - tai ne Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus darbuotojų kaltė ar klaida. Mano manymu, kad eismo tvarkaraščiuose atvaizduojami reisai iš/į troleibusų parką - pagirtinas ir TIK teigiamai vertintinas dalykas. Manau tam turėtų pritarti ABSOLIUČIAI VISI
      Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
      Man įdomu, kodėl 3 maršrutas iš parko į Draugystės g. važiuos pro Topolį, Aklųjų ir silpnariagių sankryžą? Ilgesnio apvažiavimo negalėjo sugalvot?
      Šis maršrutas į Draugystės g. taip važiuoja jau daugiau nei 5 metus. Tiesiog ši informacija nebuvo skelbiama internete. Tu nežinojai ir tau buvo ramu Tokia trasa troleibusas važiuoja, nes iš/į garažo troleibusai važiuoja ne greičiausia trasa, bet tokia trasa, kad kuo greičiau įsilietų į pagrindinę to maršruto trasą ir aprėptų kuo didesnę jos dalį. Su autobusais yra tas pats.
      Parašė disident Rodyti pranešimą
      Gal jau sutvarkė, maršrutai iš garažo/į garažą yra su išskirtom atskirom trasom, ir į pagrindinę trasą jos neįtraukiamos. Tiesa, iš/į garažą važiuojantys autobusai labai nenoriai, o dažniausiai visiškai nestoja pakeliui pasitaikančiose stotelėse. Troleibusai stoja visada, kai tik yra žmonių.
      Troleibusai pririšti prie kontaktų, todėl jiems neverta nestoti, o autobusai gali aplenkti, nors tai traktuotina kaip pažeidimas. Troleibusų parko vairuotojai baudžiami ir kontroliuojami dažniau, todėl ten didesnė tvarka. Apskritai, yra tendencija, kad keleiviai ypač atlaidžiai žiūri į tokias situacijas, kai į/iš parko važiuojantis autobusas nesustoja pakeliui (jei tai numatyta pagal tvarkaraštį). Kadangi žiūri atlaidžiai - nesiskundžia, o jei nesiskundžia - nėra dėl ko bausti, nes nėra informacijos apie pažeidimą.

      Noriu pabrėžti, kad ne visais reisais į/iš parko važiuojantys autobusai privalo sustoti pakeliui - tai numatyta tvarkaraščiuose.

      -----
      Mane nustebino tai, kad geri norai ir pastangos padaryti geriau Jums vėl neįtiko - vėl skundai, vėl pastabos... Na gerai, galbūt kai ko nežinote, kai ko nesuprantate, tačiau jei tokios pastabos pasieks Transporto ir eismo organizavimo skyrių, priklausomai nuo pastabos išreiškimo ir turinio, gali nutikti netgi taip, kad neapsikentę skyriaus darbuotojai ims ir išims iš tvarkaraščių tuos į/iš garažo važiuojančius reisus (tai būtų lengviau, negu stengtis įtikti visiems). Kad suprastumėte teisingai - pastabos ir pasiūlymai gerai - bet gerai tik tada, kai jie - racionalūs ir logiški. Dabar gi panašiau į pastabas kaip kam kas neįtiko, net tada, kai su tuo nesusiję tie, kas tai daro.
      Bent mane asmeniškai labai maloniai nustebino tai, kad tvarkaraščiuose pagaliau rodomi šie reisai, nes ilgą laiką jie nebūdavo rodomi. Dabar beliko tokią pačią tvarką padaryti su autobusais.
      Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.06, 11:56.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Amiko, kam yra skirtas šis forumas? Tam, kad diskutuotume - mes tai ir darome. Jei visi visada sakys tik TAIP ar GERAI, tai kam iš viso sukurta tokia tema, galime juk pasiskaityti kaunastrans.lt puslapį ir to pakaks. Ir nereikės dėl nieko nervuotis, kokie mes, "ale nedėkingi". Beje, niekas ir nerašo jokių skundų ar blogų atsiliepimų transporto skyriui. Mes visų pirma aiškinamės ČIA, diskutuojame, kaip galėtų būti geriau, ir kodėl būna priimtas vienas ar kitas sprendimas, ir kas juos priima.

        Taip kad, nusiramink, ir stenkis ne taip "karštai" reaguoti į kiekvieną čia parašytą žinutę, kaip darei iki šiol. Čia ne nurodymas, o tik patarimas.
        دائما الليتوانيه

        Comment


          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
          Amiko, kam yra skirtas šis forumas? Tam, kad diskutuotume - mes tai ir darome. Jei visi visada sakys tik TAIP ar GERAI, tai kam iš viso sukurta tokia tema, galime juk pasiskaityti kaunastrans.lt puslapį ir to pakaks. Ir nereikės dėl nieko nervuotis, kokie mes, "ale nedėkingi". Beje, niekas ir nerašo jokių skundų ar blogų atsiliepimų transporto skyriui. Mes visų pirma aiškinamės ČIA, diskutuojame, kaip galėtų būti geriau, ir kodėl būna priimtas vienas ar kitas sprendimas, ir kas juos priima.

          Taip kad, nusiramink, ir stenkis ne taip "karštai" reaguoti į kiekvieną čia parašytą žinutę, kaip darei iki šiol. Čia ne nurodymas, o tik patarimas.
          Aš karštai ir nereaguoju, tu manęs dar gerai nepažįsti, kad teisingai suprastum. O ir aš tavęs nepažįstu, kad tave suprasčiau

          Atverk akis - karštai nereaguoju jau daugiau nei mėnesį. Tvirtas argumentavimas - ne karštakošiškumo bruožas
          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.06, 12:41.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Šiandien užkliuvo autobuse esantis informacinis pranešimas, kuris mano nuomone, prasilenkia su logika. Darbo dienomis, perkeltomis į šeštadienį, terminuotieji bilietai negalioja. Autobusai važiuoja darbo dienos grafiku, bet bilietas negalioja, o šventinėmis dienomis, kai važiuoja išeiginių dienų grafiku, galioja, nes, tarkim, yra ketvirtadienis. Man žiauriai asocijuojasi su noru papildomai pasipelnyti, nes tikrai daug žmonių perka terminuotuosius bilietus darbo dienoms (aš ne iš jų, todėl mano pasipiktinime asmeninio intereso nėra), o perkeltomis dienomis turi mokėti papildomai.
            Atsiprašau, jei tai jau buvo diskutuota, šios temos nuolat neseku.
            Who is Zaiza?

            Comment


              Deja, bet nuliudinsiu. Kaune ir Klaipedoj (o gal ir visoj Lietuvoj) darbo dienu VT bilietai galioja tik darbo dienomis, vadinasi, sestadieni esant perkeltinei darbo dienai, negalioja darbo dienu bilietai. Is tiesu, keista ir tikrai nelogiska. Itariu, kad taip nutiko del to, jog savivaldybes Taryba prieme toki sprendima ir pamirso numatyti perkeltines dienas. Nors jau man darbai lipa ant galvos, bet pajudinsiu ledus ir cia, gal kas pavyks. Realiausia, kad Taryba priimtu sprendimo pataisa, kurioj butu punktas del perkeltiniu dienu.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                ..Nors jau man darbai lipa ant galvos, bet pajudinsiu ledus ir cia, gal kas pavyks. Realiausia, kad Taryba priimtu sprendimo pataisa, kurioj butu punktas del perkeltiniu dienu.
                Yra tam pagrindas:

                LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
                NUTARIMAS

                DĖL POILSIO DIENŲ PERKĖLIMO 2010 METAIS

                2009 m. gruodžio 9 d. Nr. 1669
                Vilnius

                Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos darbo kodekso (Žin., 2002, Nr. 64-2569; 2005, Nr. 67-2400, Nr. 85-3138) 161 straipsnio 8 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
                1. Perkelti poilsio dienas įmonėse, įstaigose ir organizacijose, finansuojamose iš valstybės ir savivaldybių biudžetų, 2010 metais:
                iš vasario 20 d., šeštadienio, į vasario 15 d., pirmadienį;
                iš kovo 20 d., šeštadienio, į kovo 12 d., penktadienį;
                iš birželio 19 d., šeštadienio, į birželio 25 d., penktadienį;
                iš liepos 10 d., šeštadienio, į liepos 5 d., pirmadienį.
                2. Rekomenduoti kitoms įmonėms, įstaigoms ir organizacijoms taikyti šio nutarimo 1 punkto nuostatas dėl poilsio dienų perkėlimo.



                Ministras Pirmininkas Andrius Kubilius

                Socialinės apsaugos ir darbo ministras Donatas Jankauskas
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  Yra tam pagrindas:

                  LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
                  NUTARIMAS

                  DĖL POILSIO DIENŲ PERKĖLIMO 2010 METAIS

                  2009 m. gruodžio 9 d. Nr. 1669
                  Vilnius

                  Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos darbo kodekso (Žin., 2002, Nr. 64-2569; 2005, Nr. 67-2400, Nr. 85-3138) 161 straipsnio 8 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
                  1. Perkelti poilsio dienas įmonėse, įstaigose ir organizacijose, finansuojamose iš valstybės ir savivaldybių biudžetų, 2010 metais:
                  iš vasario 20 d., šeštadienio, į vasario 15 d., pirmadienį;
                  iš kovo 20 d., šeštadienio, į kovo 12 d., penktadienį;
                  iš birželio 19 d., šeštadienio, į birželio 25 d., penktadienį;
                  iš liepos 10 d., šeštadienio, į liepos 5 d., pirmadienį.
                  2. Rekomenduoti kitoms įmonėms, įstaigoms ir organizacijoms taikyti šio nutarimo 1 punkto nuostatas dėl poilsio dienų perkėlimo.



                  Ministras Pirmininkas Andrius Kubilius

                  Socialinės apsaugos ir darbo ministras Donatas Jankauskas
                  Šis nutarimas reglamentuoja įstaigų ir įmonių darbuotojų darbo grafiką, o ne viešojo transporto bilietų galiojimo terminus Šis nutarimas mūsų diskutuojamoje temoje galios NETURI.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    .. Šis nutarimas mūsų diskutuojamoje temoje galios NETURI.
                    Aišku, kad neturi. Bet priimant sprendima Taryba turi tureti kažkoki pagrinda. Štai jis.
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                      Aišku, kad neturi. Bet priimant sprendima Taryba turi tureti kažkoki pagrinda. Štai jis.
                      Kauno miesto tarybos sprendime įvardinti bilietų tipai: Vardiniai mėnesiniai bilietai ir Vardiniai mėnesiniai bilietai be teisės važiuoti sekmadieni ir šeštadienį, nėra paminėtos švenčių ir darbo dienos, todėl jie taip formaliai ir galioja. Tokia nuostata yra (buvo) įvardinta Kelių transporto kodekse ir Keleivių ir bagažo vežimo taisyklėse... Kai bus laiko, pasidomėsiu plačiau

                      Aišku viena - patogiau ir logiškiau, kad perkeliamomis dienomis galiotų darbo dienų bilietai.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        2010 m. kovo 11-12 d, Kauno miesto viešasis transportas kursuos savaitgalio ir švenčių dienų eismo tvarkaraščiais. Kovo 20 d. (šeštadienį) viešasis transportas dirbs pagal darbo dienų eismo tvarkaraščius.

                        Atkreipiame keleivių dėmesį, kad terminuotieji viešojo transporto bilietai galioja nepriklausomai nuo perkeliamų švenčių ir darbo dienų, t.y. Jei keleivis turi terminuotąjį e. bilietą, galiojantį nuo pirmadienio iki penktadienio tai šis bilietas galios kovo 11 ir 12 dienomis, tačiau negalios kovo 20 d. (darbo dieną perkeltą į šeštadienį).

                        Kauno Kazimiero mugės metu, 2010 m. kovo 12-14 dienomis, bus ribojamas transporto priemonių eismas Maironio ir A. Mickevičiaus gatvių atkarpose tarp K. Donelaičio ir Kęstučio gatvių.

                        Plačiau >>>

                        Šaltinis Kaunastrans.lt
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Kauno miesto savivaldybės administracija informuoja, kad 2010 m. kovo 30 d., 9val. miesto savivaldybės Mažojoje salėje bus vykdomas Keleivinio transporto komisijos posėdis, kuriame bus sprendžiama:

                          1. Dėl keleivinio transporto stotelės V. Krėvės pr. įrengimo.
                          2. Dėl keleivinio transporto maršruto tarp Dainavos, Girstupio, Kalniečių, Eigulių rajonų ir Romainių kapinių.
                          3. Dėl 81-ojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
                          4. Dėl 44-ojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
                          5. Dėl maršrutinių taksi maršrutų panaikinimo.
                          6. Dėl keleivių vežimo reguliariais reisais vietinio susisiekimo maršrutinių taksi maršrutu sutarties 3.3 punkte nurodytų sutartinių įsipareigojimų vykdymo.
                          7. Dėl licencijos vežti keleivius lengvaisiais automobiliais taksi išduotos UAB „Eurotaksi paslaugos" panaikinimo.
                          8. Dėl licencijos vežti keleivius autobusais vietinio susisiekimo maršrutais išduotos I. Liutkevičienės IĮ „Livika" panaikinimo.
                          9. Dėl Kauno miesto autobusų ir troleibusų darbo pradžios paankstinimo.
                          10. Dėl Kauno miesto maršrutų autobusų ir troleibusų ridos mažinimo.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Kauno miesto savivaldybės administracija informuoja, kad 2010 m. kovo 30 d., 9val. miesto savivaldybės Mažojoje salėje bus vykdomas Keleivinio transporto komisijos posėdis, kuriame bus sprendžiama:

                            1. Dėl keleivinio transporto stotelės V. Krėvės pr. įrengimo.
                            2. Dėl keleivinio transporto maršruto tarp Dainavos, Girstupio, Kalniečių, Eigulių rajonų ir Romainių kapinių.
                            3. Dėl 81-ojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
                            4. Dėl 44-ojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
                            5. Dėl maršrutinių taksi maršrutų panaikinimo.
                            6. Dėl keleivių vežimo reguliariais reisais vietinio susisiekimo maršrutinių taksi maršrutu sutarties 3.3 punkte nurodytų sutartinių įsipareigojimų vykdymo.
                            7. Dėl licencijos vežti keleivius lengvaisiais automobiliais taksi išduotos UAB „Eurotaksi paslaugos" panaikinimo.
                            8. Dėl licencijos vežti keleivius autobusais vietinio susisiekimo maršrutais išduotos I. Liutkevičienės IĮ „Livika" panaikinimo.
                            9. Dėl Kauno miesto autobusų ir troleibusų darbo pradžios paankstinimo.
                            10. Dėl Kauno miesto maršrutų autobusų ir troleibusų ridos mažinimo.

                            Amiko, gal žinai apie kokią stotelę V.Krėvės pr. jie čia šneka?

                            Man truputį nesiderina 9 ir 10 punktai. Nori pradėti darbą anksčiau, bet mažinti ridą? Taip išeina, dar retinti?
                            دائما الليتوانيه

                            Comment


                              Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                              Amiko, gal žinai apie kokią stotelę V.Krėvės pr. jie čia šneka?

                              Man truputį nesiderina 9 ir 10 punktai. Nori pradėti darbą anksčiau, bet mažinti ridą? Taip išeina, dar retinti?
                              Nežinau dėl V. Krėvės pr. Pats žemėlapyje žiūrėjau, bet nelabai sumąstau. Spėju, gal kur nors tarp Saulėtekio ir Statybininkų regimo centro stotelių...

                              9 ir 10 tik iš pažiūros nesiderina, o iš tikrųjų labai derinasi.

                              Nuo gegužės mėn. iš Kauno oro uosto daugėja skrydžių ir 6:00, 6:15, 6:30 laiku kils net po 2 lėktuvus. Dėl to norima paankstinti miesto transporto darbą, kad keleiviams būtų galimybė patekti į ankstyvus skrydžius iš oro uosto.

                              Aišku, dėl tos pačios priežasties, bus ieškoma būtų, kaip sutaupyti. Jei ryte padaugėtų reisų, savaime aišku padidėtų išlaidos, tikėtina, kad kentės dienos reisai. Bet labai abejoju, ar kentės esami itin apkrauti reisai. Greičiausiai bus mažinama tų reisų, kurie tikrai tušti. Pvz., 3-iojo troleibusų maršruto ankstyvi, vėlyvi ir kai kurie dieniniai 10-15 val. Šiaip, Kaune mieste VT optimizacijos dar nelabai regėjo, buvo tik aklas karpymas su vienu kitu protingesniu veiksmu. Tikiuosi, šįkart bus pasielgta protingiau... Aš netgi abejoju, ar verta ankstini VT darbą vien dėl oro uosto (nebent 3-4 miesto maršrutams, o ne daugumai).
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Šiandien važiuodamas troleibusu mačiau užrašą prie vairuotojo lango, kur parodyta kokie bilietėliai parduodami, "Parodyk kokio nori", manau tokie užrašai labai jau nesolidžiai atrodo, kaip beje ir vairuotojų apsirengimas bei kabinų vidus ir pan.

                                Comment


                                  Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
                                  Šiandien važiuodamas troleibusu mačiau užrašą prie vairuotojo lango, kur parodyta kokie bilietėliai parduodami, "Parodyk kokio nori", manau tokie užrašai labai jau nesolidžiai atrodo, kaip beje ir vairuotojų apsirengimas bei kabinų vidus ir pan.
                                  O kaip siūlai padaryti užrašus, kad jie "solidžiai" atrodytų? Kabinos, kaip ir troleibusai, netvarkingos. Kaip suprantu, kalbi apie senas transporto priemones. Troleibusai brangūs, jų naujų taip greit nenupirksi. Ką siūlai daryt su kabinom? O apranga vairuotojams per sunkmetį irgi nebus įvesta, nes uniformos siuvimu turėtų pasirūpinti įmonė, o tai - milžiniškos sumos.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Kad troleibusas senas, nebūtinai jis turi būti netvarkingas, manau, čia daugiau nuo vairuotojo tas nepriminės tvarkos palaikymas priklauso.

                                    Kalbant apie tvarkaraščių keitimą dėl oro uosto, tai nejaugi neužtenka tarpmiestinių maršrutų reisų? Jie keleivius iki Karmėlavos galėtų pavežti tiek nuo stoties, tiek nuo Kalniečių. Žinoma sutinku, jog reikia pritaikyti miesto autobusus vežioti ten dirbantį personalą bei keleivius į ypač ankstyvus reisus, bet visi kiti galėtų daugmaž išsiversti ir su tarpmiestiniais...
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                      Kad troleibusas senas, nebūtinai jis turi būti netvarkingas, manau, čia daugiau nuo vairuotojo tas nepriminės tvarkos palaikymas priklauso.

                                      Kalbant apie tvarkaraščių keitimą dėl oro uosto, tai nejaugi neužtenka tarpmiestinių maršrutų reisų? Jie keleivius iki Karmėlavos galėtų pavežti tiek nuo stoties, tiek nuo Kalniečių. Žinoma sutinku, jog reikia pritaikyti miesto autobusus vežioti ten dirbantį personalą bei keleivius į ypač ankstyvus reisus, bet visi kiti galėtų daugmaž išsiversti ir su tarpmiestiniais...
                                      Na, neaišku apie kokią netvarką ten kalbėta - jokio konkretumo. Tarpmiestiniai tarpmiestiniai vadinami ne šiaip sau - būtent dėl to, kad jie vežtų iš miesto į miestą, o ne rūpintųsi vietiniu aptarnavimu. Negalima taip imti ir viską makaluoti. Kauniečiams neužtektų susisiekimo iki oro uosto tik nuo stoties ir nuo Kalniečių pol. Todėl tarpmiestiniai būtų skirti iš kitų miestų atvykti į oro uostą ir iš jo patekti atgal į kitus miestus. Nesuprantu, ką čia naujo bandai išrast Toks siūlymas, kaip tavo, darkytų visą sistemą ir atsirastų iškreiptas požiūris į tarpmiestinius - jie būtų naudojami kaip priemiestiniai.

                                      Tarpmiestinių apskritai yra per mažai reisų į tą pusę, kad patenkintų oro uosto keleivių poreikį.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Na, neaišku apie kokią netvarką ten kalbėta - jokio konkretumo. Tarpmiestiniai tarpmiestiniai vadinami ne šiaip sau - būtent dėl to, kad jie vežtų iš miesto į miestą, o ne rūpintųsi vietiniu aptarnavimu. Negalima taip imti ir viską makaluoti. Kauniečiams neužtektų susisiekimo iki oro uosto tik nuo stoties ir nuo Kalniečių pol. Todėl tarpmiestiniai būtų skirti iš kitų miestų atvykti į oro uostą ir iš jo patekti atgal į kitus miestus. Nesuprantu, ką čia naujo bandai išrast Toks siūlymas, kaip tavo, darkytų visą sistemą ir atsirastų iškreiptas požiūris į tarpmiestinius - jie būtų naudojami kaip priemiestiniai.

                                        Tarpmiestinių apskritai yra per mažai reisų į tą pusę, kad patenkintų oro uosto keleivių poreikį.
                                        Nesakau, jog reikėtų atsisakyt miesto autobusų į Karmėlavą, tačiau nereikėtų jų leist daugiau negu yra dabar. Daugelis Kauno gyventojų oro uosto paslaugomis naudojasi kelis kartus per metus, todėl tas dažnai kursuojantis miesto autobusas jiems nėra labai svarbu, tiesa, reikia sudaryti sąlygas ten dirbančiam personalui, kadangi jie nenorės mokėti didesnės kainos važiuodami tarpmiestiniai. Tarpmiestiniai autobusai praktiškai niekuomet nevažiuoja visiškai pilnai, todėl tokiais papildomais keleiviais jie tikrai būtų patenkinti. Bene Jonavos AP buvo sumažinę kainas nuo Karmėlavos iki stoties vien dėl to, kad keleiviai naudotūsi tarpmiestiniais. Tarpmiestinių autobusų tikrai yra užtektinai šia krypti (galbūt anksti ryte reikėtų papildomo miesto autobuso). Nieko naujo nebandau išrasti, tiesiog manau šioje vietoje būtų labai naudinga miesto VT bendradarbiauti su tolimaisias vežėjais.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                        Comment


                                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                          Nesakau, jog reikėtų atsisakyt miesto autobusų į Karmėlavą, tačiau nereikėtų jų leist daugiau negu yra dabar. Daugelis Kauno gyventojų oro uosto paslaugomis naudojasi kelis kartus per metus, todėl tas dažnai kursuojantis miesto autobusas jiems nėra labai svarbu, tiesa, reikia sudaryti sąlygas ten dirbančiam personalui, kadangi jie nenorės mokėti didesnės kainos važiuodami tarpmiestiniai. Tarpmiestiniai autobusai praktiškai niekuomet nevažiuoja visiškai pilnai, todėl tokiais papildomais keleiviais jie tikrai būtų patenkinti. Bene Jonavos AP buvo sumažinę kainas nuo Karmėlavos iki stoties vien dėl to, kad keleiviai naudotūsi tarpmiestiniais. Tarpmiestinių autobusų tikrai yra užtektinai šia krypti (galbūt anksti ryte reikėtų papildomo miesto autobuso). Nieko naujo nebandau išrasti, tiesiog manau šioje vietoje būtų labai naudinga miesto VT bendradarbiauti su tolimaisias vežėjais.
                                          Mes apie Karmėlavą visai nekalbame, mes kalbame apie Kauno oro uostą ir nesvarbu, kad jis rajone. Ir taip aišku, kad Karmėlava per maža dabartiniam susisiekimo dažnumui - jiems tiesiog pasisekė, kad yra ten oro uostas. Kauno oro uostas reikalauja geresnio susisiekimo. Tai - miestui svarbus objektas, todėl ten leisti dažniau miesto autobusus - labai gerai. Nesvarbu, kiek kartų per metus žmonės naudojasi oro uostu, svarbu - kiek per dieną skrydžių būna. Oro uosto keleiviai tikrai nesitrenks iki stoties ar Kalniečių specialiai tam, kad įsėstų į tą tarpmiestinį maršrutą, tai kam tada tokias nesąmones svarstyti? Tarpmiestiniai užsuktų į oro uostą kažkiek, kiek reikia, kad pervežtų žmones į kitus miestus. O miesto transportas vežtų kauniečius. Jonavos AP išvis geriau neįsileisti į oro uostą, jų tie autobusai tai puvenos - gadintų tik įvaizdį. Būtent dėl to vis dar neleidžia 50-ojo - per seni autobusai. Dabar jie atsinaujina, todėl manau pradės leisti vieną kitą reisą. O Jonavos AP reikia kratytis iš tolo, kol neatsinaujino. Galėtų nebent užsukti mikroautobusai Jonava - Kaunas - tie dar pakenčiami.

                                          Kaip suprasti, kad miesto VT turėtų bendradarbiauti su tarpmiestiniais? Kaip tas bendradarbiavimas turėtų pasireikšti?

                                          Dabar pastebėjau, kad esi tarpmiestinių šalininkas, o aš - miesto VT šalininkas, įdomi diskusija Bet sakau - tavo siūlomas modelis - ne vakarietiškas.

                                          Mano siūlomas modelis:
                                          1. Miesto 29-asis maršrutas Kauno oro uostas - Geležinkelio stotis su 35-70 min. intervalu.
                                          2. Vienas maršrutinių taksi maršrutas iš miesto.
                                          3. Kauno rajono 50-ojo autobusų maršruto keli reisai per dieną.
                                          4. 120-ojo maršrutinių taksi maršruto dalis reisų, maždaug kas 20 min.
                                          5. Greitasis maršrutas Kauno oro uostas - Kaunas (tiksliai neaišku iki kur). Aptarnautų privatininkas, netaikytų lengvatinių nuolaidų, nes būtų užsakomasis maršrutas.
                                          6. Apie 30 proc. tarpmiestinių reisų užsuktų ir ne dėl to, kad pervežtų iš Kauno AS kauniečius, bet tam, kad iš Kauno AS į oro uostą nuvežtų iš kitų miestų į Kauno AS atvykusius + nuo Jonavos pusės važiuodamas į Kauną, užsuktų į oro uostą.
                                          7. Užsakomieji maršrutai Kauno oro uostas - Vilnius ir Klaipėda.

                                          Tai būtų normalus, darnus VT organizavimas.
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.10, 20:32.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X