Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bendradarbiavimas pasireikštų tuomet, jeigu tarpmiestinis autobusas ir miesto autobusas/mikroautobusas į Kalniečių pol. stotelę neatvažiuoti panašiu laiku. Galbūt ir tavo tiesa, jeigu tie tavo pasiūlyti miesto autobusų, mikroautobusų tvarkaraščiai yra suderinti su viso miesto sistema, galbūt viskas išeis gerai, nors atstumas iki Karmėlavos oro uosto yra tikrai nemažas miesto autobusui...

    Taip, esu tarpmiestinio VT šalininkas, tačiau tai tikriausiai yra dėl to, kad šioje srityje geriau gaudausi negu su miesto VT

    Beje iš kur toks nusistatymas prieš Jonavos AP? Nėra toks jau blogas tas jų turimas transportas, Merulos daugelis autobusų gerokai prasčiau atrodo.
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      Ka tam posedy su 44 mikriuku galvoja daryt gal kas zino?

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Mes apie Karmėlavą visai nekalbame, mes kalbame apie Kauno oro uostą ir nesvarbu, kad jis rajone. Ir taip aišku, kad Karmėlava per maža dabartiniam susisiekimo dažnumui - jiems tiesiog pasisekė, kad yra ten oro uostas. Kauno oro uostas reikalauja geresnio susisiekimo. Tai - miestui svarbus objektas, todėl ten leisti dažniau miesto autobusus - labai gerai. Nesvarbu, kiek kartų per metus žmonės naudojasi oro uostu, svarbu - kiek per dieną skrydžių būna. Oro uosto keleiviai tikrai nesitrenks iki stoties ar Kalniečių specialiai tam, kad įsėstų į tą tarpmiestinį maršrutą, tai kam tada tokias nesąmones svarstyti? Tarpmiestiniai užsuktų į oro uostą kažkiek, kiek reikia, kad pervežtų žmones į kitus miestus. O miesto transportas vežtų kauniečius. Jonavos AP išvis geriau neįsileisti į oro uostą, jų tie autobusai tai puvenos - gadintų tik įvaizdį. Būtent dėl to vis dar neleidžia 50-ojo - per seni autobusai. Dabar jie atsinaujina, todėl manau pradės leisti vieną kitą reisą. O Jonavos AP reikia kratytis iš tolo, kol neatsinaujino. Galėtų nebent užsukti mikroautobusai Jonava - Kaunas - tie dar pakenčiami.

        5. Greitasis maršrutas Kauno oro uostas - Kaunas (tiksliai neaišku iki kur). Aptarnautų privatininkas, netaikytų lengvatinių nuolaidų, nes būtų užsakomasis maršrutas.
        6. Apie 30 proc. tarpmiestinių reisų užsuktų ir ne dėl to, kad pervežtų iš Kauno AS kauniečius, bet tam, kad iš Kauno AS į oro uostą nuvežtų iš kitų miestų į Kauno AS atvykusius + nuo Jonavos pusės važiuodamas į Kauną, užsuktų į oro uostą.
        7. Užsakomieji maršrutai Kauno oro uostas - Vilnius ir Klaipėda.
        Keli pastebejimai. Jonavos AP ir Jonavos-Kauno privatus mikroautobusai yra priemiestiniai, o ne tarpmiestiniai. Jonavos AP turi labai ivariu autobusu, nuo nauju iki senu lauzu. I Kauna leidziami ne patys prasciausi. Ne ka geresnius autobusus kaip tarpmiestinius i Kauna leidzia ir kai kuriu tolimesniu rajonu AP (Utenos, Moletu ir kt.), beje, vaziuojantys pro Jonava, taigi ir Karmelava.
        Kaip tik nereiketu isileisti Jonavos privatininku, vezanciu mikroautobusais i Kauna. Ju mikroautobusai kaip tik yra puvenos, juose lengvatos negalioja, nes tai priemiestiniai marsrutiniai taksi. Siaip tai as is viso nematau prasmes isileisti priemiestiniu autobusu is Jonavos. Bet kuris tarpmiestinis (isskyrus ekspresus), dabar vaziuojantis pro Karmelava, ir taip stoja Jonavoje, taip kad jonavieciams nuvaziuoti i oro uosta ir is jo i Jonava nebutu problemu.
        O gal manai, kad reiketu leisti uzsukti i oro uosta tik "Kautrai"?

        Del tu greituju uzsakomuju - tai tokie prasilenkia su teises aktais.
        1. Vaziuoja pagal is anksto patvirtinta grafika ir marsruta - tai kaip ir reguliarusis gaunasi.
        2. Turetu buti sudaromi keleiviu sarasai. Idomu, ar netgi tas pats "Ollex" dabar tuo uzsiima. Tai kaip traktuoti toki keleiviu vezima? Juk vezejas pazeidzia istatymus, o uz tai baudziama.
        3. Del lengvatu taikymo. Jei veztu tik mikroautobusais - marsrutas butu iformintas kaip marsrutinis taksi - lengvatu ir neturetu taikyti. Tik ar yra galimas tarpmiestinis marsrutinis taksi?
        Paskutinis taisė Al1; 2010.03.10, 21:51.

        Comment


          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Bendradarbiavimas pasireikštų tuomet, jeigu tarpmiestinis autobusas ir miesto autobusas/mikroautobusas į Kalniečių pol. stotelę neatvažiuoti panašiu laiku. Galbūt ir tavo tiesa, jeigu tie tavo pasiūlyti miesto autobusų, mikroautobusų tvarkaraščiai yra suderinti su viso miesto sistema, galbūt viskas išeis gerai, nors atstumas iki Karmėlavos oro uosto yra tikrai nemažas miesto autobusui...

          Taip, esu tarpmiestinio VT šalininkas, tačiau tai tikriausiai yra dėl to, kad šioje srityje geriau gaudausi negu su miesto VT

          Beje iš kur toks nusistatymas prieš Jonavos AP? Nėra toks jau blogas tas jų turimas transportas, Merulos daugelis autobusų gerokai prasčiau atrodo.
          29-asis autobusų maršrutas jau nutarta, kad bus trumpinamas iki geležinkelio stotis ir bus jo tvarkaraštis derinamas su Kauno oro uosto skrydžių ir Kauno geležinkelio stoties traukinių tvarkaraščiais. Miesto transportui Kauno oro uostas (ne Karmėlavos oro uostas, pataisau tave, nes šio oro uosto oficialus pavadinimas jau keleri metai pakeistas į Kauno oro uostą). Miesto VT šis maršrutas iki oro uosto nėra per tolimas tik dėl vienos priežasties ir ją jau sakiau - tai Kaunui svarbus objektas - oro uostas!

          Esu matęs Jonava - Kaunas Jonavos AP autobusus - gana trumpi, labai platūs ir išpuvę. Jau geriau atrodo neseniai įsigyti naujesni, bet irgi gerokai panaudoti "Merulos" autobusai.
          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
          Ka tam posedy su 44 mikriuku galvoja daryt gal kas zino?
          Galiu tik spėti, kad:
          1. Bus keičiama trasa Palemone, kad nevažiuotų ratu, kaip dabar.
          2. Nebevažiuos į Palemoną.
          3. Bus keičiama trasa Romainiuose.
          4. Dalis reisų bus nukreipta į Lampėdžius.
          5. Bus eismas nukreiptas Taikos pr. link Palemono ir atgal.

          Parašyta "Dėl 44-ojo maršrutinių taksi maršruto keitimo". Toks užrašymas turėtų reikšti, kad bus keičiama vieno iš galinių punktų vieta. Nes jei keistųsi tik trasa, būtų rašoma "maršrutinių taksi (maršruto) trasos keitimo".
          Nors kartais jie patys rašo netiksliai...
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Keli pastebejimai. Jonavos AP ir Jonavos-Kauno privatus mikroautobusai yra priemiestiniai, o ne tarpmiestiniai.
          Įrodyk. Dėl Jonava-Kaunas mikroautobusų sutinku, tai veikiausiai priemiestinis maršrutas, o dėl autobusų... Hm.
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Jonavos AP turi labai ivariu autobusu, nuo nauju iki senu lauzu. I Kauna leidziami ne patys prasciausi. Ne ka geresnius autobusus kaip tarpmiestinius i Kauna leidzia ir kai kuriu tolimesniu rajonu AP (Utenos, Moletu ir kt.), beje, vaziuojantys pro Jonava, taigi ir Karmelava.
          Kaip tik nereiketu isileisti Jonavos privatininku, vezanciu mikroautobusais i Kauna. Ju mikroautobusai kaip tik yra puvenos, juose lengvatos negalioja, nes tai priemiestiniai marsrutiniai taksi. Siaip tai as is viso nematau prasmes isileisti priemiestiniu autobusu is Jonavos. Bet kuris tarpmiestinis (isskyrus ekspresus), dabar vaziuojantis pro Karmelava, ir taip stoja Jonavoje, taip kad jonavieciams nuvaziuoti i oro uosta ir is jo i Jonava nebutu problemu.
          O gal manai, kad reiketu leisti uzsukti i oro uosta tik "Kautrai"?

          Del tu greituju uzsakomuju - tai tokie prasilenkia su teises aktais.
          1. Vaziuoja pagal is anksto patvirtinta grafika ir marsruta - tai kaip ir reguliarusis gaunasi.
          2. Turetu buti sudaromi keleiviu sarasai. Idomu, ar netgi tas pats "Ollex" dabar tuo uzsiima. Tai kaip traktuoti toki keleiviu vezima? Juk vezejas pazeidzia istatymus, o uz tai baudziama.
          3. Del lengvatu taikymo. Jei veztu tik mikroautobusais - marsrutas butu iformintas kaip marsrutinis taksi - lengvatu ir neturetu taikyti. Tik ar yra galimas tarpmiestinis marsrutinis taksi?
          Žinau, bet daugiau matydavau laužus Kaunas-Jonava maršrute. Kitų AP irgi prasti autobusai, bet čia būtų galima nusileisti dėl keleivių. Utena, Zarasai, Molėtai - tolimi miestai ir čia reikėtų transporto, o į Jonavą galima patekti ir geresniais autobusais, tad nėra reikalo naudotis jų puvenomis Nors dar pažiūrėsiu, gal ir galima čia ką nors padaryt. Bet jei Jonava-Kaunas autobusus leistume į oro uostą, tada žmonės priprastų važiuoti iki Jonavos AS ir nuo ten perlipti kitur važiuoti, bet ta Jonavos AS kaip po karo Nei kur normaliai atsisėsti, nei prisiglausti patogiai...

          Mikroautobusai Jonava-Kaunas aptarnaujami dviejų įmonių: "Žilijos" ir "Eintrijaus", pastarojo geresni mikroautobusai ir tai - Kauno įmonė.

          Manau, kad tik "Kautros" įsileisti neverta - trūks transporto. Įsileisti tik Jonava - Kaunas irgi negerai, nes jų ryte ir vakare per mažai.

          Užsakomieji NEPRASILENKIA SU ĮSTATYMAIS, nes:
          1. Tai pagal konkursą inicijuojamas maršruto sukūrimas. Su laimėtoju pasirašoma sutartis.
          2. Užsakomieji veža tik konkurso skelbėjo žmones. Jei konkurso skelbėjas Kauno oro uostas ir vežami tik oro uosto keleiviai (o dabar taip ir yra), tada tai ne viešojo transporto ir ne reguliaraus transporto, bet užsakomojo transporto maršrutas, o tvarkaraštis nėra patvirtintas jokios savivaldybės (taip būtų, jei tai būtų reguliarusis), jis tik sutartinis, bet skelbiamas viešai.
          Keleivių SĄRAŠAI SUDAROMI. Internetu privaloma rezervuotis bilietus, net jei jie internetu neperkami. Neužsirezervavę nevežami.
          3. Užsakomiesiems maršrutams lengvatos negali būti taikomos, nes tai - ne savivaldybės inicijuotas maršrutas.

          Įtariu, kad esi apsiskaitęs tik pusę LR Įstatymų. Suprantu, apie ką kalbi, bet yra ir antra medalio pusė, kuria čia ir pasinaudota. Įstatymai nedraudžia vykdyti reguliarius užsakomuosius reisus, kai iš anksto sudaromi keleivių sąrašai, o reisus aptarnauja konkursą laimėjęs vežėjas Faktas, kad šie reisai vykdomi dažnai, nereiškia, jog tai - reguliaraus keleivinio transporto maršrutas

          Iš tikrųjų, čia gražiai apeiti įstatymai. Bet pagal dabartinę situaciją, manau, kad pasielgta gerai. Šiuo atveju niekas nenukenčia - tik laimi. Tiesa, dėl lengvatinių nuolaidų nukenčia kai kurie...
          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.10, 22:35.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Sveiki. Gal kas zino melynojo Jelcz troleibuso likima ir turi nauju jo foto?

            Comment


              Atsakymas pateiktas jau senokai:
              Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
              geresnius remontuoja, o senukus kuriem per 25 metus jau nurasys siais metais, bet to bus nurasytas ir lenkiskas Jelcz/PNTKM M120MTE № 352 , ji suėdė rudys, net nera kur tvirtinti grindis, labai nekokybiskas troleibusas, labiau apsimoka taisyti senas škodas, nei šita.
              Prašyk OneMillion, gal padarys kokių jo nuotraukų, nors manau, kad ten nėra į ką žiūrėti - tas pats apdulkėjęs aparatas.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Įrodyk. Dėl Jonava-Kaunas mikroautobusų sutinku, tai veikiausiai priemiestinis maršrutas, o dėl autobusų... Hm.
                Visi autobusai irgi priemiestiniai. Įrodo tai:
                1. Kaune išvyksta iš priemiestinių autobusų perono, stotyje (salėje)tvarkaraščiai pateikti kaip priemiestiniai.
                2. "Jonavos autobusų" interneto puslapyje pateikiami kaip vietinio priemiestinio susisiekimo autobusai.
                3. www.118.lt tvarkaraščiuose jų nėra, nes puslapyje pateikiami tik tarpmiestinių autobusų tvarkaraščiai.


                Parašė amiko Rodyti pranešimą

                Žinau, bet daugiau matydavau laužus Kaunas-Jonava maršrute. Kitų AP irgi prasti autobusai, bet čia būtų galima nusileisti dėl keleivių. Utena, Zarasai, Molėtai - tolimi miestai ir čia reikėtų transporto, o į Jonavą galima patekti ir geresniais autobusais, tad nėra reikalo naudotis jų puvenomis Nors dar pažiūrėsiu, gal ir galima čia ką nors padaryt. Bet jei Jonava-Kaunas autobusus leistume į oro uostą, tada žmonės priprastų važiuoti iki Jonavos AS ir nuo ten perlipti kitur važiuoti, bet ta Jonavos AS kaip po karo Nei kur normaliai atsisėsti, nei prisiglausti patogiai...
                Užsukantys autobusai labiau reikalingi, kaip pats minėjai, ne kauniečių pavežimui, bet kitų miestų, o būtent, šiaurės vakarų, šiaurinės, šiaurrytinės Lietuvos dalies gyventojams.
                Potencialūs miestai, iš kurių (į kuriuos ar per kuriuos) vykstantys autobusai galėtų užsukti yra: Ukmergė, Panevėžys, Utena, Visaginas, Molėtai, Anykščiai, Rokiškis. Kėdainiai atpuola, nes nėra tiesioginio reiso iš Kauno per Jonavą į Kėdainius. Taip pat problema su Panevėžiu, nes praktiškai visas susisiekimas tarp Panevėžio ir Kauno yra per Kėdainius.
                Iš viso 28 autobusai, bet dalis jų nevažiuoja kasdien, todėl kai kuriuos tikslinga iškart atmesti, paliekant važiuojančius bet 5 kartus per savaitę. Lieka apie 20 autobusų, iš kurių dar dalis atkrenta, nes važiuoja "ne tuo laiku".

                Beje, planuojama rekonstruoti Jonavos autobusų stotį. Galbūt šiemet, bet viską lems ekonominė situacija.
                http://www.jonava.lt/index.php/lt/44108/

                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Užsakomieji NEPRASILENKIA SU ĮSTATYMAIS, nes:
                1. Tai pagal konkursą inicijuojamas maršruto sukūrimas. Su laimėtoju pasirašoma sutartis.
                2. Užsakomieji veža tik konkurso skelbėjo žmones. Jei konkurso skelbėjas Kauno oro uostas ir vežami tik oro uosto keleiviai (o dabar taip ir yra), tada tai ne viešojo transporto ir ne reguliaraus transporto, bet užsakomojo transporto maršrutas, o tvarkaraštis nėra patvirtintas jokios savivaldybės (taip būtų, jei tai būtų reguliarusis), jis tik sutartinis, bet skelbiamas viešai.
                Keleivių SĄRAŠAI SUDAROMI. Internetu privaloma rezervuotis bilietus, net jei jie internetu neperkami. Neužsirezervavę nevežami.
                3. Užsakomiesiems maršrutams lengvatos negali būti taikomos, nes tai - ne savivaldybės inicijuotas maršrutas.

                Įtariu, kad esi apsiskaitęs tik pusę LR Įstatymų. Suprantu, apie ką kalbi, bet yra ir antra medalio pusė, kuria čia ir pasinaudota. Įstatymai nedraudžia vykdyti reguliarius užsakomuosius reisus, kai iš anksto sudaromi keleivių sąrašai, o reisus aptarnauja konkursą laimėjęs vežėjas Faktas, kad šie reisai vykdomi dažnai, nereiškia, jog tai - reguliaraus keleivinio transporto maršrutas

                Iš tikrųjų, čia gražiai apeiti įstatymai. Bet pagal dabartinę situaciją, manau, kad pasielgta gerai. Šiuo atveju niekas nenukenčia - tik laimi. Tiesa, dėl lengvatinių nuolaidų nukenčia kai kurie...
                Ir visa tai tik dėl to, kad išvengtų lengvatų taikymo ir jų kompensavimo...
                Ir dėl galimybes isvengti PVM mokėjimo už vežima. Juk veža ir neužsiregistravusius. Na, neatsisako niekas pinigų, jei jie po kojomis mėtosi. Rizikuoja, o rizika tikrai nėra didelė. Taigi, tokie į sąrašą neįtraukti nėra apskaitomi, kasos čekis neišduodamas, nes priešingu atveju reikėtų įtraukti i sąrašą...
                Paskutinis taisė Al1; 2010.03.11, 12:29.

                Comment


                  Kodėl jokiuose posėdžiuose nėra kalbama apie 50 maršrutą, jau laužų laužas važinėja, dar tie vairuotojai tai turbūt metus nekeičia drabužių ir jų rankos muilo visai nemato. ))))

                  Comment


                    Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
                    Kodėl jokiuose posėdžiuose nėra kalbama apie 50 maršrutą, jau laužų laužas važinėja, dar tie vairuotojai tai turbūt metus nekeičia drabužių ir jų rankos muilo visai nemato. ))))
                    O ką jau ten kalbėt... Autobusai atnaujinami, laužų atsisakoma, o tai - rajono vežėjas. Rajonui tinka, visiems gerai, bobutės patenkintos, kad gali į Klinikas tiesiogiai patekti iš užkampių, labai patenkinti garliaviškiai ir aleksotiškiai, nes be šito maršruto nebūtų gero susisiekimo. Salupiai išvis meldžiasi, kad maršrutas būtų, nes jei dings - mokinukai nebeturės susisiekimo... O vairuotojai ten pikti ir jų rankos muilo nemačiusios, nes dirba po 14 val. per dieną (+ dar krapštymasis, kuro pylimas, tepalų keitimas - dėl to ir rankos purvinos, nes nėra kur jas nusiplaut), kartą kitą susimoka baudas (kyšius) valdžia ir toliau sėkmingai darbuojasi antiįstatymiškai. Visi gauna savo dalį ir visiems viskas gerai
                    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.11, 13:49.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      O ką jau ten kalbėt... Autobusai atnaujinami, laužų atsisakoma, o tai - rajono vežėjas. Rajonui tinka, visiems gerai, bobutės patenkintos, kad gali į Klinikas tiesiogiai patekti iš užkampių, labai patenkinti garliaviškiai ir aleksotiškiai, nes be šito maršruto nebūtų gero susisiekimo. Salupiai išvis meldžiasi, kad maršrutas būtų, nes jei dings - mokinukai nebeturės susisiekimo... O vairuotojai ten pikti ir jų rankos muilo nemačiusios, nes dirba po 14 val. per dieną (+ dar krapštymasis, kuro pylimas, tepalų keitimas - dėl to ir rankos purvinos, nes nėra kur jas nusiplaut), kartą kitą susimoka baudas (kyšius) valdžia ir toliau sėkmingai darbuojasi antiįstatymiškai. Visi gauna savo dalį ir visiems viskas gerai
                      Nepatinka man tai, bet jei kitiems niekas neužkliūna tai aš tyliu.

                      Comment


                        Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
                        Nepatinka man tai, bet jei kitiems niekas neužkliūna tai aš tyliu.
                        O kam patinka... Ten tikrai reikia daryti tvarką, bet neįmanoma, aš tau sakau...
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          O kam patinka... Ten tikrai reikia daryti tvarką, bet neįmanoma, aš tau sakau...
                          Viskas įmanoma jei yra noro. Reikia kreiptis į savivaldybę sėstis prie derybų stalo, aptarti visus variantus, o kas dėl kyšių tai čia STT reikalas. Ir jeigu yra konkretūs faktai, tai reikia kreiptis ir pranešti. Rankas sudėję ir dejuodami, kad viskas blogai nieko nepakeisime.

                          Comment


                            Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
                            Viskas įmanoma jei yra noro. Reikia kreiptis į savivaldybę sėstis prie derybų stalo, aptarti visus variantus, o kas dėl kyšių tai čia STT reikalas. Ir jeigu yra konkretūs faktai, tai reikia kreiptis ir pranešti. Rankas sudėję ir dejuodami, kad viskas blogai nieko nepakeisime.
                            Sėkmės kovoje su vėjo malūnais
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Visi autobusai irgi priemiestiniai. Įrodo tai:
                              1. Kaune išvyksta iš priemiestinių autobusų perono, stotyje (salėje)tvarkaraščiai pateikti kaip priemiestiniai.
                              2. "Jonavos autobusų" interneto puslapyje pateikiami kaip vietinio priemiestinio susisiekimo autobusai.
                              3. www.118.lt tvarkaraščiuose jų nėra, nes puslapyje pateikiami tik tarpmiestinių autobusų tvarkaraščiai.
                              Į Šakius iš Kauno irgi išvyksta iš to perono, tai nejaugi ir ten priemiestinis maršrutas?
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Aišku, kad priemiestiniai.

                                Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 1997-04-15 įsakymas Nr. 130 "Dėl leidimų vežti keleivius reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais išdavimo ir naudojimo taisyklių, keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisyklių ir keleivių vežimo lengvaisiais automobiliais - taksi taisyklių patvirtinimo"


                                2.3.1. “Vietinio susisiekimo (miesto) maršrutas” - tai nustatyta gatvių trasa, kuria keleiviai vežami reguliariais reisais miesto savivaldybės teritorijoje.

                                2.3.2. “Vietinio susisiekimo (priemiestinis) maršrutas” - tai nustatyta gatvių ir kelių trasa, kuria keleiviai vežami reguliariais reisais ne daugiau kaip per dviejų gretimų rajonų savivaldybių teritorijas.

                                2.3.3. “Tolimojo susisiekimo maršrutas” - tai nustatyta gatvių ir kelių trasa, kuria keleiviai vežami reguliariais reisais Lietuvos Respublikos teritorijoje, kai maršrutas tęsiasi daugiau kaip per dviejų rajonų savivaldybių teritorijas


                                Atkreipti dėmėsį reikia - rajonų savivaldybių teritorijas. Maršruto trasa per miesto savivaldybių teritoriją neįskaitoma. Taigi Šakiai - Kaunas trasa eina per dviejų rajonų savivaldybių teritorijas. Kauno miesto savivaldybės teritorija neįskaitoma.

                                Beje, ilgiausias priemiestinis maršrutas Adutiškis - Švenčionys - Vilnius, 120 km.
                                Trasa eina tik Švenčionių ir Vilniaus raj. teritorijomis.Taip prieš gerą penkmetį gyrėsi "Svirkos" vadovas. Tik neaišku, ar šiuo metu jis egzistuoja. Į Adutiškį, žinoma, autobusai iš Švenčionių važiuoja.
                                Paskutinis taisė Al1; 2010.03.11, 16:12.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Aišku, kad priemiestiniai.

                                  Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 1997-04-15 įsakymas Nr. 130 "Dėl leidimų vežti keleivius reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais išdavimo ir naudojimo taisyklių, keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisyklių ir keleivių vežimo lengvaisiais automobiliais - taksi taisyklių patvirtinimo"


                                  2.3.1. “Vietinio susisiekimo (miesto) maršrutas” - tai nustatyta gatvių trasa, kuria keleiviai vežami reguliariais reisais miesto savivaldybės teritorijoje.

                                  2.3.2. “Vietinio susisiekimo (priemiestinis) maršrutas” - tai nustatyta gatvių ir kelių trasa, kuria keleiviai vežami reguliariais reisais ne daugiau kaip per dviejų gretimų rajonų savivaldybių teritorijas.

                                  2.3.3. “Tolimojo susisiekimo maršrutas” - tai nustatyta gatvių ir kelių trasa, kuria keleiviai vežami reguliariais reisais Lietuvos Respublikos teritorijoje, kai maršrutas tęsiasi daugiau kaip per dviejų rajonų savivaldybių teritorijas


                                  Atkreipti dėmėsį reikia - rajonų savivaldybių teritorijas. Maršruto trasa per miesto savivaldybių teritoriją neįskaitoma. Taigi Šakiai - Kaunas trasa eina per dviejų rajonų savivaldybių teritorijas. Kauno miesto savivaldybės teritorija neįskaitoma.

                                  Beje, ilgiausias priemiestinis maršrutas Adutiškis - Švenčionys - Vilnius, 120 km.
                                  Trasa eina tik Švenčionių ir Vilniaus raj. teritorijomis.Taip prieš gerą penkmetį gyrėsi "Svirkos" vadovas. Tik neaišku, ar šiuo metu jis egzistuoja. Į Adutiškį, žinoma, autobusai iš Švenčionių važiuoja.
                                  O kodėl miesto savivaldybės riba neįskaitoma? Įstatyme tas nepaminėta.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Užtat aiškiai parašyta, kad tik rajono savivaldybė. O tai reiškia, kad miesto neįskaitoma. Priešingu atveju net miesto autobusus, kurie išvažiuoja už miesto į rajono teritoriją, reikėtų laikyti priemiestiniais. O, tarkim, tokius maršrutus, kaip Kaunas - Prienai - tarpmiestiniais.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2010.03.11, 18:34.

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Sėkmės kovoje su vėjo malūnais
                                      Neprisijungsi? Kova lengvesnė bus

                                      Comment


                                        Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
                                        Neprisijungsi? Kova lengvesnė bus
                                        Kur galima ir įmanoma - stengiuosi dėl visuomenės naudos, o kur yra per daug voratinklių, aš nelendu. Taigi atleisk, bet neprisidėsiu
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Pagalvojau, kad VT stotelėse praverstų nemaži skydai su stotelių pavadinimais bent pusmetrinėmis raidėmis Padėtų lengviau orientuotis mažiau važinėjantiems VT, o taip pat tiems, kurie važiuoja nežinomu maršrutu, nes pasitikėti troleibusuose ir autobusuose skelbiama informacija ne visada galima.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X