Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 99
    replied
    Diskusija "Kauno viešasis transportas" tema tęsiama:
    http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=10679

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    Cia ne tas pats kur su Ikarus'u 1282 vazinejo?
    1282 ,siap po siai dienai zmogus veteranas atidaves parkui visa gyvenima,kaip ir senukas nuo 1682,dabar dirba,ant ilgos karosos (2192)

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
    gerai tik kad vokieciu gavei nera intensyvus eismas,nes didziasia nesamone yra buve troleibusu depo evakuaciniai vartai, ten prasilenkt neimanoma, todel stovi zenklai,kaip seniau ant jiesios tiltelio,dar problema 43 yra kampas, kai sukama, is vokieciu, ir jei neklystu,i mazeikiu gatve,ten gal siulu,iseina i sviesoforine sankryza su juozapaviciaus pr. , yra autoservisas ir automobiliai sustatomi bet kaip,ponia eksplotacijos inziniere( D.Aguliene ) buvo dar pernai p\azadejus sia problema sutvarkyt, bet keliukai,matyt uzsidyrbt nenori
    Tai probleminė atkarpa. Bet kai teko dviaukščiais autobusais pavažinėti Dublino siauromis vingiuotomis gatvelėmis, pakeičiau nuomonę apie sunkias atkarpas Kaune tokių nėra, mūsų vairuotojai tik pripratę prie plačių gatvių Žinoma, autobusą vairuoti sunkiau, bet argi nėra įdomiau išsukti siaura gatvele, negu važinėti plačiomis gatvėmis, lyg žuviai plaukioti vandenyne?

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    Cia ne tas pats kur su Ikarus'u 1282 vazinejo?
    Nežinau, aš labiau domiuosi ne vairuotojais, o VT organizavimu. Yra čia specų, kurie žino vairuotojus, gal ir galės papasakoti

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Tiksliai nebepamenu, bet arba rugpjūtį, arba rugsėjį. Primenu, kad 29-as anksčiau kursavo maršrutu Vičiūnai - Kauno oro uostas. Buvo siekiama išlaikyti gerą intervalą ir priderinti tvarkaraščius prie skrydžių maksimaliai. Tam pasiekti reikėjo maršrutą padaryti prioritetiniu vienai, o ne dviem kryptim. Atsisakius Vičiūnų, 29-am liko aptarnauti tik Kauno oro uostą, tvarkaraštis derinamas pagal jo darbo režimą, o ne dar ir Vičiūnų gyventojų poreikius. Tuo pačiu metu nuspręsta trasą nukreipti pro centrą. Gal kai kurie eilinį kartą mane pavadins pagyrūnų, tačiau apie 29-ojo nukreipimą pro centrą savivaldybei esu pateikęs siūlymą vasaros pirmoje pusėje. Kaip matome, rezultatų tai sulaukė.
    Na, o į Vičiūnus dabar kursuoja 43-iasis, pro jau nebe akliną Vokiečių gatvę.
    gerai tik kad vokieciu gavei nera intensyvus eismas,nes didziasia nesamone yra buve troleibusu depo evakuaciniai vartai, ten prasilenkt neimanoma, todel stovi zenklai,kaip seniau ant jiesios tiltelio,dar problema 43 yra kampas, kai sukama, is vokieciu, ir jei neklystu,i mazeikiu gatve,ten gal siulu,iseina i sviesoforine sankryza su juozapaviciaus pr. , yra autoservisas ir automobiliai sustatomi bet kaip,ponia eksplotacijos inziniere( D.Aguliene ) buvo dar pernai p\azadejus sia problema sutvarkyt, bet keliukai,matyt uzsidyrbt nenori

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Netyčia su kvapu nebūna Jei žmogus yra alkoholikas, tai ir darbe girtauja
    Cia ne tas pats kur su Ikarus'u 1282 vazinejo?

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
    Del sildymo,kolektyvas,pykit nepykit,bet kalta valdzia,verkia kad ner pinigu,soliariuose,jau nekalbu apie salona, kaip vaziuot vairuotojui,kai net neveikia normaliai stiklu apiputimas, vargse scania 2133,pradejo eit per rankas,greit bus amen,buvo geras pirmas vairuotojas po remonto, prikele is numirusiu,tik pakliuvo,gaila,kad netycia su kvapu,ir isvijo
    Netyčia su kvapu nebūna Jei žmogus yra alkoholikas, tai ir darbe girtauja

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Del sildymo,kolektyvas,pykit nepykit,bet kalta valdzia,verkia kad ner pinigu,soliariuose,jau nekalbu apie salona, kaip vaziuot vairuotojui,kai net neveikia normaliai stiklu apiputimas, vargse scania 2133,pradejo eit per rankas,greit bus amen,buvo geras pirmas vairuotojas po remonto, prikele is numirusiu,tik pakliuvo,gaila,kad netycia su kvapu,ir isvijo

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    Dėja kuriem atliktas kapitalinis pas tuos yra papildomas ir geresnis šyldimas tai tikrai jauciasi kad jis veikia palyginus su tais kuriais dar nebuvo arba nebus kapitalinio

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    pernai tikrai gerai veikė dauguma škodų šildytuvų, šiemet jaučiamas šalčio proveržis

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    o kaip sekasi autobusu valytojoms?naujos sluotos gerai sluoja? ar patigios? gal geresniu reik? :-D sorry chebra, forumas pavirto i vaiku darzeli....
    Paskutinis taisė OneMillion; 2010.12.14, 21:54.

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    2133 naujas vairuotojas , pabendrauvau su juo ir jam patiko jam paskirtas autobusas tik nelabai petenkitas kad vairuotjo kabinos dalyje gan vesu nes nera jokios pertvaros.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Logiškai mąstant, troleibuse ir nereikia palaikyti didesnės temperatūros nei 18-19 laipsnių. Juk keleiviai nenusiima savo striukių, važiuodami troleibusu, kaip jau minėjai. Tad kam veltui gaišti elektros energiją siekiant palaikyti aukštesnę nei kambario temperatūrą?
    Apie tai niekas ir nekalba. Juk aiškiai rašoma, kad turėtų būti ne šalta ir ne minusinė temperatūra. Rašo, kad daugelyje troleibusų šįmet nebeveikia šildytuvai. O „Solariuose" jie šildo nepakankamai.

    Energija ne veltui eikvojama - ja šildoma. Keleiviai yra žmonės, o ne koks krovinys, kuriam nereikia šildymo.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Ką aš žinau, mano supratimu, troleibuse neturėtų būti +18°C šilumos vien dėl to, kad keleiviai yra apsirengę žieminiais drabužiais, ir jei jie perkaitę išliptų, nebūtų gerai. Aišku, jei langai prišalę ir neužsidaro - tai visai kitas reikalas, bet bendruoju atveju troleibuse turėtų būti tik šiek tiek šilčiau, nei lauke.
    Logiškai mąstant, troleibuse ir nereikia palaikyti didesnės temperatūros nei 18-19 laipsnių. Juk keleiviai nenusiima savo striukių, važiuodami troleibusu, kaip jau minėjai. Tad kam veltui gaišti elektros energiją siekiant palaikyti aukštesnę nei kambario temperatūrą?

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    bet tos nesamones su siuksliu konterineriais,ar mieste vakare sviesiau...keleiviui nusispjaut i koki konteineri mesti siuksles... o va kada nupirks tuos 24 autobusus, tai tada girtusi ( tikiuos jie centre vazines o ne pakampemis )...vietoj to pareklamuotu naktinius marsrutus...bet koks debilizmas

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
    blema kaip troleibusuose salta, koks tikslas buvo montuot tuos sildytuvus jei is ju naudos nera net -5t lauke...jau nekalbu apie didesnius salcius...su nostalgija prisimenu vilniaus tr9, kaip smagu buvo vaziuot, visada silta...ech
    Kad pusė tų šildytuvų nusprogę - stovi tik kaip prievaizdas.
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Sutinku su tavim. Yra kur pasistengt jau ir sandarinant tuos troleibusus. Pvz, yra toks nelaimė 280, dažniausiai dirba 1 ame, taigi pas jį langai atsidarę ir taip ir prišalo, ir dabar nors plaktuku daužyk tu jų neuždarysi. Kituose mačiau nors varžtai susukti į aliumą, kad neatsidarytų langai. Be to vairuotojai mėgsta stovėt stotelėj kokias 2 minutes lygindami grafiką, o durys, aišku, atlapos visą tą laiką.
    Deja, sistema tokia, kad išvykimo iš stotelės laikas traktuojamas nuo durų uždarymo laiko. Nors iš tiesų tai dispečerinėje matytų, jog transportas dar iš vietos nepajudėjo, o borto kompiuterio ataskaitos būtų matyti, kad durys buvo dar kartą atidarytos (kitiems keleiviams pvz.)... Bet vairuotojai nenori rizikuoti (kad nebūtų pradėtas skaičiuoti laikas) ir tiesiog laiko duris praviras.

    Iš tiesų taip neturi būti, vairuotojai turi išmokti vairuoti taip, kad kelyje išsilygintų grafiką, o ne stotelėse. Stotelėje tegul stovi, bet tuomet nelaiko pravirų durų, nes šaldyti keleivius yra nemandagu. Mūsų miestų VT vairuotojams dar tikrai reikėtų pasimokyti daug ko. Tačiau Lietuvoje ir taip aptarnavimo sferoje kokybė dar nėra labai gera.
    Parašė Scania Rodyti pranešimą
    Man tai visiškai nešalta , išmokit normaliai rengtis o tada zyskit, kaip maži vaikai. Ir palyginus jūsų mėgiamus solarius su škodom ne ka šilčiau net ir panaši temperatūra.
    1. Mokame pinigus už aptarnavimą (ne vien nuvežimą).
    2. Pasiskaityk higienos normas.
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Ką aš žinau, mano supratimu, troleibuse neturėtų būti +18°C šilumos vien dėl to, kad keleiviai yra apsirengę žieminiais drabužiais, ir jei jie perkaitę išliptų, nebūtų gerai. Aišku, jei langai prišalę ir neužsidaro - tai visai kitas reikalas, bet bendruoju atveju troleibuse turėtų būti tik šiek tiek šilčiau, nei lauke.
    Na taip, bet +18 troleibusuose niekad ir nebūna. Per karšta būna raudonuosiuose Scania autobusuose. Apskritai, autobusuose yra šilta, išskyrus „Solarius", kuriuose šildymo sistema prasta.

    Na, o troleibusuose ši problema yra sena sena. Juose yra šalta.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.14, 17:36.

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Ką aš žinau, mano supratimu, troleibuse neturėtų būti +18°C šilumos vien dėl to, kad keleiviai yra apsirengę žieminiais drabužiais, ir jei jie perkaitę išliptų, nebūtų gerai. Aišku, jei langai prišalę ir neužsidaro - tai visai kitas reikalas, bet bendruoju atveju troleibuse turėtų būti tik šiek tiek šilčiau, nei lauke.

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    Man tai visiškai nešalta , išmokit normaliai rengtis o tada zyskit, kaip maži vaikai. Ir palyginus jūsų mėgiamus solarius su škodom ne ka šilčiau net ir panaši temperatūra.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
    blema kaip troleibusuose salta, koks tikslas buvo montuot tuos sildytuvus jei is ju naudos nera net -5t lauke...jau nekalbu apie didesnius salcius...su nostalgija prisimenu vilniaus tr9, kaip smagu buvo vaziuot, visada silta...ech
    Sutinku su tavim. Yra kur pasistengt jau ir sandarinant tuos troleibusus. Pvz, yra toks nelaimė 280, dažniausiai dirba 1 ame, taigi pas jį langai atsidarę ir taip ir prišalo, ir dabar nors plaktuku daužyk tu jų neuždarysi. Kituose mačiau nors varžtai susukti į aliumą, kad neatsidarytų langai. Be to vairuotojai mėgsta stovėt stotelėj kokias 2 minutes lygindami grafiką, o durys, aišku, atlapos visą tą laiką.

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    blema kaip troleibusuose salta, koks tikslas buvo montuot tuos sildytuvus jei is ju naudos nera net -5t lauke...jau nekalbu apie didesnius salcius...su nostalgija prisimenu vilniaus tr9, kaip smagu buvo vaziuot, visada silta...ech
    Paskutinis taisė OneMillion; 2010.12.14, 09:19.

    Komentuoti:

Working...
X